(15-05-2018, 07:21 PM)antonis Έγραψε: [ -> ]Επίσης να μην μπερδεύουμε τα οχήματα που ήταν έξω με τα οχήματα που κυκλοφορούσαν στην πραγματικότητα.. Για παράδειγμα θυμάμαι περί το 2002-3 Σάββατο πρωί στην Κάνιγγος να κάθονται 6-7 Vanhool, είχε γεμίσει ο δρόμος και τα πάρκαραν πάνω στην πλατεία! Αν σκεφτεί κανείς οτι δρομολόγιο θα είχε ανά 15 λεπτά, οι οδηγοί θα έκαναν διάλλειμα 1 1/2 ώρα τουλάχιστον, άρα ως κάποιο σημείο ο αριθμός αυτός ήταν πλασματικός.
Σαφώς και υπήρχαν υπερβολές, τόσο στους χρόνους διαδρομής όσο και στις πολλές άχρηστες γραμμές που κυκλοφορούσαν παράλληλα με το μετρό.
Είχε γίνει ένας υπολογισμός το 2008 νομίζω, που έλεγε ότι περίπου 170 οχήματα κάλυπταν τέτοιες γραμμές (πχ οι κλάδοι προς κέντρο Αθήνας των 206, 208, 237, Α4, 106/26, 136/7, 024, 730, 821, 840, Β13, Α/Β14, 601/3, 408, 419, Γ5, 103, 108, 111 κλπ.) Επίσης, άλλα 50-60 οχήματα "περίσσεψαν" μετά την έλευση του μετρό σε Αιγάλεω, Νομισματοκοπείο και Ελληνικό.
Συμφωνώ επίσης ότι είχαμε "ξεχειλωμένους" χρόνους διαδρομής. Θυμάμαι το 235 να έχει 75' ανά κατεύθυνση και ήθελε 10 οχήματα για να βγάλει 7,5λεπτο (που κι αυτό δεν χρειαζόταν). Η πραγματική ανάγκη του (10λεπτο) καλύπτεται με 6 οχήματα.
Το Α/Β7 που λές, ήταν άλλη μεγάλη αμαρτία. Ένα σωρό οχήματα που χάνονταν μεταξύ Ερυθραίας, Κάτω Κηφισιάς με χρόνο διαδρομής 1:35 ανά κατεύθυνση.
Άρα, ένα 20-25% περίπου των οχημάτων, ήταν όντως σπατάλη.
Γενικά θεωρώ ότι για μια ορθή δρομολόγηση, ώστε να έχουμε καλές συχνότητες και να μην παρατηρείται στριμωξίδι ή ... αιώνια αναμονή, θα χρειαζόμασταν σήμερα περί τα 1100 λεωφορεία (μιλάω πάντα για την πρώην ΕΘΕΛ). Σε σχέση με τα 850 που βγαίνουν σήμερα, υπάρχει μεγάλη απόσταση.
Και οπωσδήποτε, αναθεώρηση των δρομολογίων τις Κυριακές. Η πόλη κινείται και ζει, δεν είναι δυνατόν να μην υπάρχει γραμμή καλύτερη από 20λεπτο.