Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74
Κακά τα ψέμματα, αν δεν υπάρξει σοβαρό συμμάζεμα οικονομικό (τουλάχιστον για επαρκή συντήρηση των οχημάτων) και επιχειρησιακό, θα βλέπουμε αυτά τα προβλήματα. Και το λέω αυτό, διότι ακόμη και όταν ανοίξουν οι σταθμοί επέκτασης των ΔΠ (μάλλον το φθινόπωρο και όχι το καλοκαίρι το 2019, όπως λέγεται), τα όποια οφέλη θα εξαφανιστούν μέσα σε 1-2 χρόνια. Μιλάμε μάλιστα για την πιθανότατα μεγαλύτερη αναδιάταξη λεωφορείων στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια, ίσως και μεγαλύτερη από αυτή μετά το άνοιγμα των σταθμών προς Ελληνικό.

Όμως, με την συνεχιζόμενη πορεία ελλείψεων των οχημάτων (χώρια του προσωπικού), το περίσσευμα οχημάτων που θα προκύψει μάλλον θα διοχετευθεί προς βασικότερες γραμμές που ήδη άλλωστε εμφανίζουν θέματα. Πολλές φορές δηλαδή, λέγεται πως με το άνοιγμα των σταθμών θα βελτιωθεί η οδική συγκοινωνία, λόγω μικρότερων διαδρομών, καλύτερων συχνοτήτων κτλ. Αλλά τελικά το αντίθετο συμβαίνει, κατά πλειοψηφία. Οπότε, και πάλι, οι φίλοι που γράφουν στο forum για τις γραμμές των Νοτίων θα διαμαρτύρονται (αν και μάλλον, παρότι δεν κινούμαι προς τα εκεί και δεν έχω καθαρή εικόνα, απαιτείται από την αρχή σχεδίαση των γραμμών της περιοχής και είναι λιγότερο θέμα οχημάτων δρομολόγησης).

Προσωπικά εκείνο που με πειράζει σαν επιβάτη είναι το "βάφτισμα" της ανάγκης σε "αναβάθμιση" υπηρεσιών από τον ΟΑΣΑ. Καταλαβαίνω πως έχουν τσακιστεί τα πάντα με την κρίση, αλλά όχι να βαφτίζονται αλλοπρόσαλλες επιλογές, ως αναβάθμιση. Έπειτα, υπάρχει σαφώς μια τάση, με την ανάπτυξη των ΜΣΤ, προς την "midi-οποίση" των λεωφορείων για εξυπηρέτηση των τοπικών αναγκών, σε στενότερους δρόμους. Σωστό; Θεωρητικά, ναι. Όταν όμως γίνονται γιαλατζί τοπικοποιήσεις "για την καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού", που ξέρουμε ότι σημαίνει midi και χαλαρές συχνότητες (ας ήταν όντως καλές), για καλυφθούν άλλα κενά, ε εκεί ξέρεις ότι πέφτει δούλεμα.

Εν κατακλείδι, ακόμη και αν προχωρήσουν άμεσα προμήθειες νέων οχημάτων, πρέπει να υπάρξει συμμάζεμα του "αφρού" των υπαρχόντων, για να βελτιωθεί κυρίως το θέμα των συχνοτήτων. Γιατί δεν ξέρω αν το 164 χρειάζεται οπωσδήποτε αρθρωτά, το σίγουρο είναι υπάρχουν πολλοί οδικοί άξονες που στενάζουν, όπως η Πατησίων, που στο τμήμα ΑΣΟΕΕ - Γαλατσίου κινούνται 7 γραμμές, με αρθρωτά (608, 14) και πάλι, ακόμη και ώρες όχι "παραδοσιακά" αιχμής, για γίνεται ο κακός χαμός. Ή να βλέπεις το Α7, με την Κηφισίας να λιώνει στην κίνηση, και να κυκλοφορούν "αέρα-πατέρα" την προηγούμενη βδομάδα 12μ. ψιλοσυστηματικά.
Καλώς ήρθες στη παρέα μας!
Με αυτά που γράφεις στη 3η παράγραφο συμφωνώ απόλυτα!
(26-11-2018, 12:43 PM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]Φίλε Larioupol προφανώς δεν  είσαι από την ευρύτερη περιοχή που εξυπηρετείται από το "164 , 109,201"  γιατί εάν είσαι ντόπιος και είσαι και καθημερινός χρήστης όπως εμείς δεν θα έκανες τέτοιου είδους προτάσεις έτσι εύκολα  - Θα σου θυμίσω ότι κάτι τέτοιο επιχειρήθηκε να εφαρμόσει ο "ΟΑΣΑ" και στην γραμμή "813" πριν λίγα χρόνια δρομολογώντας "Solairs midi"  και το πήρε πίσω ύστερα από την γενική κατακραυγή του κοινού που έμενε καθημερινά έξω στις στάσεις επειδή δεν χωρούσε.  Και το κυριότερο  όπως γνωρίζεις στην Ελλάδα ισχύει το "Ουδέν μονιμότερον εκ του προσωρινού". Δηλαδή εάν μπουν στην λογική να ξεκινήσουν   να δρομολογούν στις γραμμές μας περιστασιακά και "στοχευμένα" "Midi" είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο  ότι πολύ σύντομα θα μονιμοποιηθεί αυτή η κατάσταση και τα Σάββατα αλλά και τις καθημερινές. - Άλλωστε με τον ίδιο τρόπο αποσύρανε τα αρθρωτά , σιγά σιγά. Οπότε σαν στέλεχος των τοπικών παραγόντων της περιοχής μου συμβουλεύω να μην γίνονται τέτοιου είδους προτάσεις έτσι εύκολα[b] γιατί ήδη έχουν ενεργοποιηθεί οι τοπικοί φορείς ( και όχι μόνο) μετά και την πρόσφατη απόσυρση των αρθρωτών από τις γραμμές μας , πραγματοποιώντας καθημερινές καταγραφές των δρομολογημένων λεωφορείων ειδικά στην γραμμή "164" η οποία και επλήγη πρόσφατα.

Επειδή εγώ τυγχάνει να είμαι όχι απλά από την ευρύτερη περιοχή, αλλά γέννημα-θρέμα Ηλιουπολίτης να ρωτήσω ποιοι είναι αυτοί οι "τοπικοί φορείς" και πως θα ελέγχουν τη δρομολόγηση; Από την εφαρμογή της τηλεματικής που συχνά -και ειδικά τις Τρίτες που υπάρχει η λαϊκή αγορά στην Τερψιθέα- μπορεί να κυκλοφορούν οχήματα που δε φαίνονται στο σύστημα; Θα κάνουν τουλάχιστον και τη διαδρομή της γραμμής σε όλο το μήκος της μέσα στην ημέρα να μας μεταφέρουν και μία εικόνα σε σχέση με την επιβατική κίνηση; Γιατί επειδή έχω καθημερινή επαφή με τη γραμμή 164, δε μπορώ να καταλάβω πόσο μεγάλο "πλήγμα" είναι η αλλαγή από 12μ αμαξοστασίου Ρέντη σε 12μ αμαξοστασίου Μπραχαμίου, όταν τα 18μ από τον Σεπτέμβρη και μετά δρομολογούνταν πλέον μόνο το Σ/Κ και αν...

Και για να το πάμε και λίγο αλλιώς, ποιοι είναι οι "τοπικοί παράγοντες/φορείς" που συγκινήθηκαν τώρα για τη συγκοινωνία στην Ηλιούπολη;
Όταν ο ΟΑΣΑ έκανε το αποτυχημένο πείραμα με τη συνένωση 155/216 και τελικά οδηγήθηκε σε κατάργηση η τοπική γραμμή της Ηλιούπολης, ήταν σε άλλη πόλη αυτοί οι "παράγοντες";
Όταν ο καθένας παρκάρει όπως γουστάρει στην Κεντρική Πλατεία και καθυστερούν ή/και διακόπτονται τα δρομολόγια στο 237 και στο 201 πάλι αλλού βρίσκονται;
Όταν στην Αρχιμήδους, δρόμο διπλής κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς νησίδα και με ανωφέρειες/κατωφέρειες παρκάρουν αριστερά ή δεξιά και αναγκάζουν τα λεωφορεία του 206 και του 212 να βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα, με ορατό τον κίνδυνο ατυχήματος; Δεν έχουν άποψη εκεί;
Τώρα που έχουμε τις επιθέσεις στα Αστυνομικά σε λεωφορεία του 237 και μπορεί ανά πάσα στιγμή το σωματείο των εργαζομένων στην ΟΣΥ να λάβει την πρωτοβουλία να κόψει τα δρομολόγια αν αυτές συνεχίσουν, ούτε εκεί έχουν να σχολιάσουν τίποτα οι "τοπικοί παράγοντες" και οι "τοπικοί φορείς (και όχι μόνο)";
Για την υπό διάλυση Δημοτική Συγκοινωνία; Αυτή που της αλλάζει τη διαδρομή κάθε λίγο η ανεύθυνη Δημοτική Αρχή εκείνου που έβγαινε στο Δημοτικό Συμβούλιο και πανηγύριζε ότι κάνει ο ΟΑΣΑ τα 206 και 237 κυκλικά και δε θα παρακωλύουν τα λεωφορεία την κυκλοφορία στην Πλ. Παραθύρα (!!!) κι ας έλεγε η απόφαση το ακριβώς αντίθετο και τελικά κατέληξε να εξαφανίσει τη Δημοτική Συγκοινωνία και να τη λειτουργεί κάποιες ώρες το πρωί και μόνο σ' ένα μέρος της Ηλιούπολης; Καμία άποψη δεν έχουν οι περιβόητοι "παράγοντες";

Προφανώς και δεν ενστερνίζομαι την άποψη για midi στο 109 και στο 164. Άλλωστε επειδή κάποια δρομολόγια τις Κυριακές μπορεί να μην παρουσιάζουν σημαντική επιβατική κίνηση, δε σημαίνει ότι είναι όλα τα δρομολόγια έτσι. Αλλά όχι και να παρουσιάζουμε μια αναμενόμενη αλλαγή σαν τη "συντέλεια του κόσμου". Άλλωστε και σε αριθμό δρομολογίων στο ημερήσιο πρόγραμμα, κερδισμένη βγήκε η γραμμή 164 από τη μεταφορά της δρομολόγησής της στο αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου.
Καλά μην υποτιμάται τη δύναμη διάφορων τύπων σε τοπικούς φορείς οπουδήποτε ειδικά όσο πλησιάζουμε σε δημοτικές εκλογές!
Μην ξεχνάτε ότι με κάτι παρεμβάσεις από ''τοπικούς φορείς'' υπάρχουν διαφορές γραμμές όπως το 711 ή το Γ10 να φτάνει ακόμα κέντρο. Με παρέμβαση αναστήθηκε το Β15 κλπ.
Και το Α15 όταν κάποτε πήρε Ν2 υπήρξε έντονη αντίδραση από τοπικούς φορείς.
Να σας θυμίσω το 165? Δεν αποκλείεται πχ κάποιοι να βάλουν χέρι για να ξαναπάρει νταλίκες το 164 και τελικά απλά να καταλήξει να έχει Irisbus!
(27-11-2018, 12:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Επειδή εγώ τυγχάνει να είμαι όχι απλά από την ευρύτερη περιοχή, αλλά γέννημα-θρέμα Ηλιουπολίτης να ρωτήσω ποιοι είναι αυτοί οι "τοπικοί φορείς" και πως θα ελέγχουν τη δρομολόγηση; Από την εφαρμογή της τηλεματικής που συχνά -και ειδικά τις Τρίτες που υπάρχει η λαϊκή αγορά στην Τερψιθέα- μπορεί να κυκλοφορούν οχήματα που δε φαίνονται στο σύστημα; Θα κάνουν τουλάχιστον και τη διαδρομή της γραμμής σε όλο το μήκος της μέσα στην ημέρα να μας μεταφέρουν και μία εικόνα σε σχέση με την επιβατική κίνηση; Γιατί επειδή έχω καθημερινή επαφή με τη γραμμή 164, δε μπορώ να καταλάβω πόσο μεγάλο "πλήγμα" είναι η αλλαγή από 12μ αμαξοστασίου Ρέντη σε 12μ αμαξοστασίου Μπραχαμίου, όταν τα 18μ από τον Σεπτέμβρη και μετά δρομολογούνταν πλέον μόνο το Σ/Κ και αν...

Και για να το πάμε και λίγο αλλιώς, ποιοι είναι οι "τοπικοί παράγοντες/φορείς" που συγκινήθηκαν τώρα για τη συγκοινωνία στην Ηλιούπολη;
Όταν ο ΟΑΣΑ έκανε το αποτυχημένο πείραμα με τη συνένωση 155/216 και τελικά οδηγήθηκε σε κατάργηση η τοπική γραμμή της Ηλιούπολης, ήταν σε άλλη πόλη αυτοί οι "παράγοντες";
Όταν ο καθένας παρκάρει όπως γουστάρει στην Κεντρική Πλατεία και καθυστερούν ή/και διακόπτονται τα δρομολόγια στο 237 και στο 201 πάλι αλλού βρίσκονται;
Όταν στην Αρχιμήδους, δρόμο διπλής κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση, χωρίς νησίδα και με ανωφέρειες/κατωφέρειες παρκάρουν αριστερά ή δεξιά και αναγκάζουν τα λεωφορεία του 206 και του 212 να βγαίνουν στο αντίθετο ρεύμα, με ορατό τον κίνδυνο ατυχήματος; Δεν έχουν άποψη εκεί;
Τώρα που έχουμε τις επιθέσεις στα Αστυνομικά σε λεωφορεία του 237 και μπορεί ανά πάσα στιγμή το σωματείο των εργαζομένων στην ΟΣΥ να λάβει την πρωτοβουλία να κόψει τα δρομολόγια αν αυτές συνεχίσουν, ούτε εκεί έχουν να σχολιάσουν τίποτα οι "τοπικοί παράγοντες" και οι "τοπικοί φορείς (και όχι μόνο)";
Για την υπό διάλυση Δημοτική Συγκοινωνία; Αυτή που της αλλάζει τη διαδρομή κάθε λίγο η ανεύθυνη Δημοτική Αρχή εκείνου που έβγαινε στο Δημοτικό Συμβούλιο και πανηγύριζε ότι κάνει ο ΟΑΣΑ τα 206 και 237 κυκλικά και δε θα παρακωλύουν τα λεωφορεία την κυκλοφορία στην Πλ. Παραθύρα (!!!) κι ας έλεγε η απόφαση το ακριβώς αντίθετο και τελικά κατέληξε να εξαφανίσει τη Δημοτική Συγκοινωνία και να τη λειτουργεί κάποιες ώρες το πρωί και μόνο σ' ένα μέρος της Ηλιούπολης; Καμία άποψη δεν έχουν οι περιβόητοι "παράγοντες";

Προφανώς και δεν ενστερνίζομαι την άποψη για midi στο 109 και στο 164. Άλλωστε επειδή κάποια δρομολόγια τις Κυριακές μπορεί να μην παρουσιάζουν σημαντική επιβατική κίνηση, δε σημαίνει ότι είναι όλα τα δρομολόγια έτσι. Αλλά όχι και να παρουσιάζουμε μια αναμενόμενη αλλαγή σαν τη "συντέλεια του κόσμου". Άλλωστε και σε αριθμό δρομολογίων στο ημερήσιο πρόγραμμα, κερδισμένη βγήκε η γραμμή 164 από τη μεταφορά της δρομολόγησής της στο αμαξοστάσιο του Αγίου Δημητρίου.

Για να θέσουμε τα πράγματα στην ορθή τους διάσταση και να μην λέμε ότι θέλουμε τα Irisbus στο 164 άρχισαν να δρομολογούνται συστηματικά προς τα τέλη Οκτώβρη. Αρχικά έμπαιναν μόνο Καθημερινές και 2-3 οχήματα το πολύ με τα υπόλοιπα να είναι νταλίκες και μέχρι τα μέσα Οκτώβρη το 164 έβγαινε μόνιμα με νταλίκες ενώ τα Irisbus έμπαιναν πολύ σπάνια στη γραμμή. Μάλιστα, το Σεπτέμβρη ειδικά στο Χειμερινό συχνά δρομολογούταν με 5/5 οχήματα.. 

Όσον αφορά την επιβατική κίνηση και εγώ είχα πει παλιότερα ότι βολεύεται με 12μετρο αλλά τότε είχαμε και άλλες συχνότητες.. Άλλη πληρότητα έχεις αν η γραμμή έχει 10λεπτα (όπως είχε ξεκινήσει το 2014) και άλλη όταν είναι στο 20λεπτο (σήμερα). Σίγουρα ακόμα και σήμερα μπορεί να σταθεί με 12μετρο αλλά δεν σημαίνει ότι και αυτό υπό τις παρούσες συνθήκες είναι και ότι καλύτερο. Άλλωστε συχνά οι νταλίκες είχαν αρκετά καλές πληρότητες σε διάφορες ώρες της ημέρας (πρωινά στην κάθοδο, μεσημέρια/απογεύματα στην άνοδο κ.α.).

Στο σήμερα όπως έχει ειπωθεί ήδη βελτίωση δεν υπάρχει. Κατά βάση τις Καθημερινές δρομολογούνται 4/5 οχήματα ενώ φτάσαμε να λείπει βάρδια ως και το Σάββατο που μας πέρασε... Και παράλληλα με αυτά για να βγει το 164 από Μπραχάμι έχουν διαλυθεί οι γραμμές που είχε ήδη. Καθημερινά πλέον έχουμε ανεπάνδρωτες βάρδιες σε 106/126, 109, 141, 217/229, 218, 219, 237, Α3, Τοπικά Γλυφάδας όταν μέχρι τις 18/11 ειδικά κάτι 141, 237 έβγαιναν συστηματικά κομπλέ.

Όσο για τους "παράγοντες" που αναφέρεις ξεχνάς μάλλον κάποτε ποιοι ξαναβάλανε τις νταλίκες σε 164/237 το 2016 και από εκεί που τις ξεσκίζαν στις ανεπάνδρωτες βγαίναν κομπλέ σχεδόν πάντα. 
 
Για τη παράνομη στάθμευση που αναφέρεις δεν είναι τόσο απλό να λυθεί και ειδικά σε κάποιες περιπτώσεις αδύνατο. Π.χ. στην Αρχιμήδους σε μια περιοχή τόσο πυκνοδομημένη και σε δρόμο με αρκετές εμπορικές χρήσεις είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να μην έχεις παρκαρισμένα.. Τώρα για τις επιθέσεις δεν είναι να απορούμε γιατί υπάρχουν με τη συμπεριφορά μερίδας οδηγών, χωρίς να θέλω προφανώς να συνταχθώ με τέτοιους τρόπους αντίδρασης.

(27-11-2018, 01:17 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Καλά μην υποτιμάται τη δύναμη διάφορων τύπων σε τοπικούς φορείς οπουδήποτε ειδικά όσο πλησιάζουμε σε δημοτικές εκλογές!
Μην ξεχνάτε ότι με κάτι παρεμβάσεις από ''τοπικούς φορείς'' υπάρχουν διαφορές γραμμές όπως το 711 ή το Γ10 να φτάνει ακόμα κέντρο. Με παρέμβαση αναστήθηκε το Β15 κλπ.
Και το Α15 όταν κάποτε πήρε Ν2 υπήρξε έντονη αντίδραση από τοπικούς φορείς.
Να σας θυμίσω το 165? Δεν αποκλείεται πχ κάποιοι να βάλουν χέρι για να ξαναπάρει νταλίκες το 164 και τελικά απλά να καταλήξει να έχει Irisbus!

Βάλε και κάτι 242, 250, Β5 και πολλά ακόμα..

Σε αρκετές περιπτώσεις παρεμβαίνουν τοπικοί παράγοντες και πολλές φορές ορθώς.
Τα Solaris 640 και 674 στο 904!
(27-11-2018, 05:31 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Τα Solaris 640 και 674 στο 904!

Και στα 832/833 αρκετά Solaris.. Επίσης, φουλ με Iris τα Α1 και Β9 και αρκετά στο Α7.. Για κάποιο λόγο κρατάνε νταλίκες μέσα σήμερα στη Ράλλη.
ΑΕΚ - Ajax ίσως είναι ο λόγος όπως είχε είχε γίνει όταν ήρθε η Bayern!
(27-11-2018, 05:52 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]ΑΕΚ - Ajax ίσως είναι ο λόγος όπως είχε είχε γίνει όταν ήρθε η Bayern!

Ε είναι για τα πανηγύρια... Για να μεταφερθούν οπαδοί δηλαδή πρέπει να πληρώσουν τη νύφη όλοι οι υπόλοιποι, οι οποίοι υποτίθεται πως πληρώνουν την ΟΣΥ για να τους μετακινεί. Οκ, θα πει κάποιος "μα βγάζει χρήματα η ΟΣΥ από την παραχώρηση των λεωφορείων της". Ναι. Αλλά απ' τη στιγμή που δε μπορεί να πάρει τα πόδια της και να εξυπηρετήσει σωστά το αθηναϊκό κοινό, πάει και παραχωρεί λεωφορεία (έναντι τι τιμήματος άραγε; ) στην κάθε ΠΑΕ. Να πω ότι της περισσεύουν λεωφορεία ή ότι το κακό το κράτος δεν δίνει δεκάρα στην ΟΣΥ από τον κρατικό κορβανά θα πω εντάξει, δεν έχει και άδικο που βγαίνει στο κλαρί για δυό δεκάρες παραπάνω. Αλλά όχι έτσι...
Καλά δεν νομίζω ότι έπαθε και κάτι φοβερό το επιβατικό κοινό γιατί εμφανίστηκαν κάποια midi παραπάνω στο δρόμο! Μάλιστα αυτό θα μπορούσαν ίσως και να το απόφευγαν αν έκαναν μία τράμπα με Βοτανικό.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74