Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74
Στην τηλεματική αναφέρει ότι από 19/11 αλλάζουν τα ωράρια αναχώρησης δρομολογίων του 164.
(16-11-2018, 11:02 AM)meganium Έγραψε: [ -> ]Στην τηλεματική αναφέρει ότι από 19/11 αλλάζουν τα ωράρια αναχώρησης δρομολογίων του 164.

Eίναι η πρώτη φορά που ανεβάζει τέτοια ανακοίνωση η τηλεματική.
(16-11-2018, 11:54 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Eίναι η πρώτη φορά που ανεβάζει τέτοια ανακοίνωση η τηλεματική.
Λες και τόσο καιρό δεν ειναι τροποποιημένα με -1 αμαξι καθε μέρα
Από Άνω Λιόσια αλλά με Neoplan midi φαίνεται να δρομολογούνται σήμερα τα 709 και 749 (στην αλλαγμένη του διαδρομή)!
Επιστροφή στα Ν1 στο 164 με 4/5 οχήματα όμως που τώρα έχουμ γίνει 3 εκ των οποίων τα 2 είναι στον Αγ. Δημήτριο. Και το 237 με 4/5 σήμερα μετά απο καιρο... Καλα ξεκινήσαμε... Sad
Πάντως τα 709 και 749 σήμερα είναι κανονικά από Βοτανικό!
(19-11-2018, 02:04 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Επιστροφή στα Ν1 στο 164 με 4/5 οχήματα όμως που τώρα έχουμ γίνει 3 εκ των οποίων τα 2 είναι στον Αγ. Δημήτριο. Και το 237 με 4/5 σήμερα μετά απο καιρο... Καλα ξεκινήσαμε... Sad

Καλημέρα φίλε "georgio" δυστυχώς μια απ τα ίδια με το 164 , θα έχουμε την ίδια συχνότητα δρομολογίων με 12 άμετρα - καλως ήλθαμε στην "σαρδελοποίηση της κονσέρβας !" - Δυστυχώς οι περιοχές μας υποβαθμίστηκαν σταδιακά, αρχικά με το Α3 , έπειτα με το 237 με τα "IRIS" και τα "Ν1" και επήλθε το τέλος με το 164 με τον ίδιο τρόπο "IRIS" και "Ν1". άρχισα να παίρνω και πάλι το αυτοκίνητο γιατί τις ώρες αιχμής δεν την παλεύεις !
(19-11-2018, 03:35 PM)panage_1970 Έγραψε: [ -> ]Καλημέρα φίλε "georgio" δυστυχώς μια απ τα ίδια με το 164 , θα έχουμε την ίδια συχνότητα δρομολογίων με 12 άμετρα - καλως ήλθαμε στην "σαρδελοποίηση της κονσέρβας !" - Δυστυχώς οι περιοχές μας υποβαθμίστηκαν σταδιακά, αρχικά με το Α3 , έπειτα με το 237 με τα "IRIS" και τα "Ν1" και επήλθε το τέλος με το 164 με τον ίδιο τρόπο "IRIS" και "Ν1". άρχισα να παίρνω και πάλι το αυτοκίνητο γιατί τις ώρες αιχμής δεν την παλεύεις !

Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια. Μην κοροϊδευόμαστε για το 164 καθώς είναι η τελευταία γραμμή στην Αθήνα που μαζεύει όντως κόσμο για 18μ. Γραμμές σαν το Α1 (που παρακαλάει να πάει το τραμ στον Πειραιά), το 049, 421, Β9 ακόμα και το Β2 δικαιολογούν πολύ περισσότερο την χρήση αρθρωτού λεωφορείου. Για το 237 το έχουμε αναλύσει πολλές φορες ότι όντως θα έπρεπε να παίρνει 18μ και να έχει δρομολόγια ανά 12', αλλά το 164 δεν μαζεύει ούτε τον μισό κόσμο από το 237 και σίγουρα πολύ λιγότερο από το 049 που διατρέχει μόνο του την Πειραιώς.
(19-11-2018, 03:13 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Πάντως τα 709 και 749 σήμερα είναι κανονικά από Βοτανικό!

ΚΑΘ παραμείναν Βοτανικό, ΣΚ πήγαν Λιόσια! Δεν ξέρω πάντως αν αξίζει η τροποποίηση του 749 και η αραίωση που αυτή συνεπάγεται, δεδομένης της συχνότητας των δρομολογίων του Προαστιακού..
(19-11-2018, 06:17 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια. Μην κοροϊδευόμαστε για το 164 καθώς είναι η τελευταία γραμμή στην Αθήνα που μαζεύει όντως κόσμο για 18μ. Γραμμές σαν το Α1 (που παρακαλάει να πάει το τραμ στον Πειραιά), το 049, 421, Β9 ακόμα και το Β2 δικαιολογούν πολύ περισσότερο την χρήση αρθρωτού λεωφορείου. Για το 237 το έχουμε αναλύσει πολλές φορες ότι όντως θα έπρεπε να παίρνει 18μ και να έχει δρομολόγια ανά 12', αλλά το 164 δεν μαζεύει ούτε τον μισό κόσμο από το 237 και σίγουρα πολύ λιγότερο από το 049 που διατρέχει μόνο του την Πειραιώς.

Αγαπητέ φίλε δεν έχω αντίρρηση εν μέρει με όσα πολύ σωστά γράφεις , απλά δεν ήθελα να θίξω άμεσα για το τι έχει φταίξει για όλα όσα γράφεις αλλά και για ότι  έγραψα και εγώ.  Εάν θέλουμε να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους , θα βλέπαμε ότι τα  18 άμετρα που πάνω από τα μισά βρίσκονται "μέσα " καθημερινά στην  "Π.Ράλλη" ,  έχουν αφεθεί στην φθορά του χρόνου , χωρίς συντήρηση που εάν δεν αλλάξει κάτι σε αυτό τον τομέα νομοτελειακά πολύ σύντομα δεν θα μπορούν να εξυπηρετήσουν καμία από τις γραμμές που σήμερα εξυπηρετούν οριακά και με χίλιες δυσκολίες και (δανεισμούς). Δηλαδή η κατάσταση δεν σώζεται ούτε με την θυσία του 164 ούτε με την θυσία άλλων γραμμών. Οπότε φίλε "nikos1991" όλες οι γραμμές που ανέφερες (μαζί με τις θυσιασμένες 164 ,237,Α3,Β2 ,Α1  . κά...)  θα ήταν καλυμμένες χωρίς ελλείψεις αρκεί να είχε ενεργοποιηθεί σωστά και εντατικά η συντήρηση των εν λόγω οχημάτων. Ποτέ δεν είναι αργά , ξέρω ότι έχει αναφερθεί και στο παρελθόν το θέμα "συντήρηση" - ειδικά για το αμαξοστάσιο της "Π. Ράλλη" το έχουν εξαντλήσει οι φίλοι στο forum. Εγώ απλά το επισημαίνω και πάλι και ελπίζω ότι κάτι θα γίνει για το καλό των επιβατών που μέσα στην κρίση έχουν την ανάγκη τουλάχιστον να απολαμβάνουν μια αξιοπρεπή συγκοινωνία. Και πάλι ευχαριστώ !
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74