Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74
Το 164 θα βγαίνει από μπραχάμι οσονούπω
(12-11-2018, 11:01 AM)Alex37 Έγραψε: [ -> ]Το 164 θα βγαίνει από μπραχάμι οσονούπω
Και καπως ετσι, κλεινει με τον πλεον αδοξο τροπο η "παρουσία" των 18μετρων στα νότια προάστια, με αποκλειστική ευθύνη της ΟΣΥ, η οποία δεν ειναι σε θεση να βαλει σε ταξη το αμαρτωλο αμαξοστάσιο της Π. Ραλλη.
Μετά την παταγώδη αποτυχια στο 237 το καλοκαιρι, που εμεινε σχεδον ανεπανδρωτο με το "ετσι θελω", ηρθε και η σειρα του 164, το οποιο επισης το εχουν καταντησει χειροτερο και απο τα τοπικα Γλυφαδας.

Είχαν δίκιο, λοιπον, οι οδηγοι του πρώην Α/Σ Ελληνικού, οτι δεν θα ξανδουν δυγκοινωνία τα νοτια προάστια.
Και τιθεται ξανα το ερώτημα : Ποιοι ειναι αυτοι οι καραγκιόζηδες στην Π.Ραλλη που, ενω τους πηγαν ισα με 100 νταλικες GN, καταφέρνουν και κρατανε "μεσα" ολοκληρο στολο λεωφορείων; Πως ειναι δυνατον να μην βγαινουν 9 χρονων Solaris στο δρομο και να ειναι μονιμα "χαλασμενα" τα 80 απο τα 115?
Δεν εχει μεινει ουτε μια γραμμή όρθια. 550 με 10/16 οχηματα, Α7 με 7/12 και ας μη μιλήσω για 040 και 703. Γραμμές - ογκόλιθοι με μισάωρα σε ωρα αιχμής! Ευτυχώς που το 608 το δωσανε Ανθουσα και εχει διαθεσιμοτητα 19/20.
3 νταλίκες σήμερα στα 304/5 μετά απο αρκετό καιρό!
(12-11-2018, 11:01 AM)Alex37 Έγραψε: [ -> ]Το 164 θα βγαίνει από μπραχάμι οσονούπω

Το λες ειρωνικά λόγω της αποκλειστικής δρομολόγησης Iris πλέον (εκτός Κυριακής μόνο) ή συζητιέται για από 01/12;

(12-11-2018, 12:01 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Και καπως ετσι, κλεινει με τον πλεον αδοξο τροπο η "παρουσία" των 18μετρων στα νότια προάστια, με αποκλειστική ευθύνη της ΟΣΥ, η οποία δεν ειναι σε θεση να βαλει σε ταξη το αμαρτωλο αμαξοστάσιο της Π. Ραλλη.
Μετά την παταγώδη αποτυχια στο 237 το καλοκαιρι, που εμεινε σχεδον ανεπανδρωτο με το "ετσι θελω", ηρθε και η σειρα του 164, το οποιο επισης το εχουν καταντησει χειροτερο και απο τα τοπικα Γλυφαδας.

Είχαν δίκιο, λοιπον, οι οδηγοι του πρώην Α/Σ Ελληνικού, οτι δεν θα ξανδουν δυγκοινωνία τα νοτια προάστια.
Και τιθεται ξανα το ερώτημα : Ποιοι ειναι αυτοι οι καραγκιόζηδες στην Π.Ραλλη που, ενω τους πηγαν ισα με 100 νταλικες GN, καταφέρνουν και κρατανε "μεσα" ολοκληρο στολο λεωφορείων; Πως ειναι δυνατον να μην βγαινουν 9 χρονων Solaris στο δρομο και να ειναι μονιμα "χαλασμενα" τα 80 απο τα 115?
Δεν εχει μεινει ουτε μια γραμμή όρθια. 550 με 10/16 οχηματα, Α7 με 7/12 και ας μη μιλήσω για 040 και 703. Γραμμές - ογκόλιθοι με μισάωρα σε ωρα αιχμής! Ευτυχώς που το 608 το δωσανε Ανθουσα και εχει διαθεσιμοτητα 19/20.

Έχουν ξεφύγει εντελώς στο θέμα των απόντων οχήματων στη Ράλλη. Το Α2 έχει καθημερινά τουλάχιστον 2-3 κομμένα, τα Β/Γ18 3, το 040 2-3, το 164 1, το 550 5-6, το 703 3-4 κ.ο.κ.

116 GN έχει αν δεν κάνω λάθος η Ράλλη και χαιρόμαστε όταν τύχει και βγάλουν πάνω από 65...! Να θυμίσουμε ότι στο Ελληνικό πέρσι σύμφωνα με καταστάσεις διαθεσιμότητας ανά Α/Σ που είχαν δημοσιευτεί είχε φτάσει να έχει 255 - 260+ οχήματα διαθέσιμα σε σύνολο 325...

https://www.movenews.gr/fitra-o-thisayro...leoforeia/
https://anexapar.wordpress.com/2017/11/3...ην-ασφάλε/


(12-11-2018, 07:16 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]3 νταλίκες σήμερα στα 304/5 μετά απο αρκετό καιρό!

Πηγε πολύ καλά σήμερα η Ανθούσα από άποψη νταλικών. Πρέπει να έφτασε κάποια στιγμή το πρωί τις 41 GN σε ταυτόχρονη κυκλοφορία!
(12-11-2018, 11:29 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το λες ειρωνικά λόγω της αποκλειστικής δρομολόγησης Iris πλέον (εκτός Κυριακής μόνο) ή συζητιέται για από 01/12;

Δυστυχώς δεν το λέω ειρωνικά. Η απόφαση έχει παρθεί ήδη αλλά δεν ξέρω ακριβώς από πότε θα εφαρμοστεί (λογικά 1/12). Απ' οτι άκουσα, ο λόγος υποτίθεται πως είναι το "περίσσευμα" οδηγών που υπάρχει στο μπραχάμι. Προσωπικά, δεν ξέρω αν όντως υπάρχει περίσσευμα οδηγών αλλά από λεωφορεία ίσα ίσα βγαίνει!
Γιατί χαλιέστε? Έτσι κι αλλιώς νταλίκες η Ράλλη σταμάτησε να βάζει οπότε αντί για Irisbus θα έχει Ν1! Μικρό το κακό!
(13-11-2018, 05:37 PM)Alex37 Έγραψε: [ -> ]Δυστυχώς δεν το λέω ειρωνικά. Η απόφαση έχει παρθεί ήδη αλλά δεν ξέρω ακριβώς από πότε θα εφαρμοστεί (λογικά 1/12). Απ' οτι άκουσα, ο λόγος υποτίθεται πως είναι το "περίσσευμα" οδηγών που υπάρχει στο μπραχάμι. Προσωπικά, δεν ξέρω αν όντως υπάρχει περίσσευμα οδηγών αλλά από λεωφορεία ίσα ίσα βγαίνει!
Οχήματα θα μπορούσαν να πάνε, αν χωράνε,Ν1 και Ν2 απο Βοτανικό που έχει μπολικα.
Απο θέμα οχηματοχιλιομέτρων καλή είναι η απόφαση, πιο κοντά στο αμ/σιο
και νταλίκες δεν χρειάζονται.
Απο Δευτέρα 19/11 το 164 έρχεται τελικά Μπραχάμι.
Το 164 σε σχέση με σημερα που βγαίνει με 4 12μετρα (και μάλιστα Iris) με συχνότητα αιχμής 15'-20', εκτός αιχμής με αρκετά 25λεπτα, ίσως είναι καλύτερα να πάει Μπραχαμι. Λογικά θα βγαίνει κομπλε και παίζει να κερδισει και κανά δρομολόγιο λογω μικρότερης αποστασης από Α/Σ.


Όσο για το Μπραχαμι δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει το "περίσσευμα" οδηγών αν κρίνω ότι καθημερινά το 218 έχει -1 αμάξι ενώ συχνά λειπουν βάρδιες από το Α3. Σίγουρα αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο Α/Σ από άποψη επάνδρωσης αλλά όχι τελειο. Επίσης, αν χωράνε και άλλα οχήματα σίγουρα πρέπει να πάνε εφόσον αυξάνονται οι βάρδιές του.

Επιπλέον, θεωρητικά θα επρεπε να πάνε Μπραχαμι τα 142/155. Θεωρείται ότι πήγαν Βοτανικό για να βγαίνουν με midi και τελικά κατέληξαν να είναι μόνιμα με 12μετρα.
(16-11-2018, 02:30 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το 164 σε σχέση με σημερα που βγαίνει με 4 12μετρα (και μάλιστα Iris) με συχνότητα αιχμής 15'-20', εκτός αιχμής με αρκετά 25λεπτα, ίσως είναι καλύτερα να πάει Μπραχαμι. Λογικά θα βγαίνει κομπλε και παίζει να κερδισει και κανά δρομολόγιο λογω μικρότερης αποστασης από Α/Σ.


Όσο για το Μπραχαμι δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει το "περίσσευμα" οδηγών αν κρίνω ότι καθημερινά το 218 έχει -1 αμάξι ενώ συχνά λειπουν βάρδιες από το Α3. Σίγουρα αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο Α/Σ από άποψη επάνδρωσης αλλά όχι τελειο. Επίσης, αν χωράνε και άλλα οχήματα σίγουρα πρέπει να πάνε εφόσον αυξάνονται οι βάρδιές του.

Επιπλέον, θεωρητικά θα επρεπε να πάνε Μπραχαμι τα 142/155. Θεωρείται ότι πήγαν Βοτανικό για να βγαίνουν με midi και τελικά κατέληξαν να είναι μόνιμα με 12μετρα.
Σίγουρα καλύτερα Μπραχάμι το 164 πιο αξιόπιστο θα είναι όπως και το 237 που έφτιαξε και σπάνια λείπει όχημα. Περίσσευμα οδηγών δεν νομίζω να έχει, στα δεδουλευμένα ρεπό θα βασίζονται και απλά όταν δεν καλύπτονται λείπουν βάρδιες.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74