Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74
(29-08-2018, 09:33 PM)NightLine Έγραψε: [ -> ]Μόλις τώρα μπήκα στο 402, και βλέπω κάγκελα πράσινου χρώματος για πρώτη φορά. Τι παίζει;

Όταν λέω πράσινο, εννοώ καραπράσινο και έντονο, σαν το χορτάρι στα γήπεδα ποδοσφαίρου.

Αυτός είναι ο κλασικός τύπος οχήματος στο 402 τα τελευταία 15 χρονια, με κάτι εξαιρέσεις φέτος το καλοκαίρι.
Απλά τώρα τελευταία έχει μειωθεί αρκετά η χρήση Renault ειδικά από τότε που πήρε Ν1 η Ανθούσα! Τα Λιόσια από τη πλευρά τους τα έχουν εξαφανίσει τα Renault στο Θ2 οπότε περιμένω να δω με την επιστροφή του Θ1 τι θα γίνει!
Μια βόλβο το πρωι στο 5αρι του 164 (νομίζω 119 ή 139) και το μεσημέρι ένα ίρις λογικά απόσπαση απο κανα Β2
(01-09-2018, 05:56 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Μια βόλβο το πρωι στο 5αρι του 164 (νομίζω 119 ή 139) και το μεσημέρι ένα ίρις λογικά απόσπαση απο κανα Β2

Η #136 ήταν το πρωι και τώρα η #195!

Όσο για την απόσπαση όσο και αν φαίνεται παράξενο ήταν από το 237!

Στα υπόλοιπα της ημέρας, χαμός από Iris σήμερα στο Α1 εκτός από τα συνηθισμένα Β/Γ18 και Β9..
(01-09-2018, 09:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Η #136 ήταν το πρωι και τώρα η #195!

Όσο για την απόσπαση όσο και αν φαίνεται παράξενο ήταν από το 237!

Στα υπόλοιπα της ημέρας, χαμός από Iris σήμερα στο Α1 εκτός από τα συνηθισμένα Β/Γ18 και Β9..

Καλησπέρα στην παρέα και πάλι , βρήκα λίγο χρόνο σήμερα για να σχολιάσω και εγώ και έρχομαι στο θέμα του 164 κατ ευθείαν , όντως η volvo το πρωί ήταν η #136 και αυτή την ώρα η #195. αλλά έχω μια απορία και θα παρακαλούσα να μου απαντήσει κάποιος φίλος εαν γνωρίζει.  Αφού τώρα πια όλες οι γραμμές της "Ράλλη"  με τα 18 άμετρα ανήκουν στο ίδιο κλιμάκιο , πως σε κάποιες απο αυτές βλέπουμε σπάνια solaris ή volvo? μήπως τα δρομολογούν επιλεκτικά ? και αν ναι υπάρχει κάποια "άτυπη αυτοδρομολόγηση "? π.χ. στο 164 και στο 040 σπανίζουν τα Solaris και Volvo, αντιθέτως στα 703 , 843 , Α1 , Β5 , Α7 και 550 δρομολογούνται όλοι οι τύποι των λεωφορείων που διαθέτει η Ράλλη. μπορεί κάποιος να μας το αιτιολογήσει?
(01-09-2018, 09:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Η #136 ήταν το πρωι και τώρα η #195!

Όσο για την απόσπαση όσο και αν φαίνεται παράξενο ήταν από το 237!

Στα υπόλοιπα της ημέρας, χαμός από Iris σήμερα στο Α1 εκτός από τα συνηθισμένα Β/Γ18 και Β9..
Περίεργο όντως...Πάντως σήμερα το 237 περιέργως είχε πλήρη επάνδρωση..μένει να δούμε αν θα πάει Ράλλη απο Δευτέρα ή στο χειμερινό αν και το θεωρώ απίθανο
(01-09-2018, 11:02 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Περίεργο όντως...Πάντως σήμερα το 237 περιέργως είχε πλήρη επάνδρωση..μένει να δούμε αν θα πάει Ράλλη απο Δευτέρα ή στο χειμερινό αν και το θεωρώ απίθανο

Και πάλι μπήκε iris το πρωί στο 164 η #701 μάλλον ήταν, τι συμβαίνει με την ράλλη? υπάρχει αποσυντονισμός ? ή παλά ανεπάρκεια υλικού? στο χειμερινό θα μπορέσει να ανταποκριθεί χωρίς δανεισμούς?
(01-09-2018, 10:14 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα στην παρέα και πάλι , βρήκα λίγο χρόνο σήμερα για να σχολιάσω και εγώ και έρχομαι στο θέμα του 164 κατ ευθείαν , όντως η volvo το πρωί ήταν η #136 και αυτή την ώρα η #195. αλλά έχω μια απορία και θα παρακαλούσα να μου απαντήσει κάποιος φίλος εαν γνωρίζει.  Αφού τώρα πια όλες οι γραμμές της "Ράλλη"  με τα 18 άμετρα ανήκουν στο ίδιο κλιμάκιο , πως σε κάποιες απο αυτές βλέπουμε σπάνια solaris ή volvo? μήπως τα δρομολογούν επιλεκτικά ? και αν ναι υπάρχει κάποια "άτυπη αυτοδρομολόγηση "? π.χ. στο 164 και στο 040 σπανίζουν τα Solaris και Volvo, αντιθέτως στα 703 , 843 , Α1 , Β5 , Α7 και 550 δρομολογούνται όλοι οι τύποι των λεωφορείων που διαθέτει η Ράλλη. μπορεί κάποιος να μας το αιτιολογήσει?

Προφανώς η Ράλλη θα ήθελε να δρομολογεί τα 703 και 843 μόνο με Solaris αλλά οι τεράστιες ελλείψεις δεν επιτρέπουν κάτι τέτοιο και μπαίνουν παντού GN. Θέμα κυκλωμάτων είναι κατά κύριο λόγο αλλά πλέον οι τόσες πολλές ελλείψεις δεν αφήνουν περιθώριο να έχεις οχήματα ανά κύκλωμα οπότε μπαίνει ότι δουλεύει όπου να 'ναι!
(01-09-2018, 10:14 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα στην παρέα και πάλι , βρήκα λίγο χρόνο σήμερα για να σχολιάσω και εγώ και έρχομαι στο θέμα του 164 κατ ευθείαν , όντως η volvo το πρωί ήταν η #136 και αυτή την ώρα η #195. αλλά έχω μια απορία και θα παρακαλούσα να μου απαντήσει κάποιος φίλος εαν γνωρίζει.  Αφού τώρα πια όλες οι γραμμές της "Ράλλη"  με τα 18 άμετρα ανήκουν στο ίδιο κλιμάκιο , πως σε κάποιες απο αυτές βλέπουμε σπάνια solaris ή volvo? μήπως τα δρομολογούν επιλεκτικά ? και αν ναι υπάρχει κάποια "άτυπη αυτοδρομολόγηση "? π.χ. στο 164 και στο 040 σπανίζουν τα Solaris και Volvo, αντιθέτως στα 703 , 843 , Α1 , Β5 , Α7 και 550 δρομολογούνται όλοι οι τύποι των λεωφορείων που διαθέτει η Ράλλη. μπορεί κάποιος να μας το αιτιολογήσει?

Όπως ανέφερε ο ecoj κάποια πράγματα έχουν να κάνουν με το κύκλωμα που βρίσκεται η γραμμή.. Παλαιότερα, 703, 843, Α1 και Β/Γ18 ήταν στο Α' κύκλωμα με τα Solaris #821-#868 και έβλεπες κυρίως αυτά. Παράλληλα, το Αεροδρόμιο και οι υπόλοιπες τότε γραμμές της Ράλλη (Α7, Β5, Β9 κλπ) έπαιρναν από τα εφεδρικά #869-#920. Τώρα ακόμα και αν έχει διατηρηθεί το κύκλωμα ως είχε τα Solaris λόγω της έλλειψης που υπάρχει βγαίνουν κυρίως Αεροδρόμιο και μετά ότι περισσεύει τα βλέπεις και σε άλλες γραμμές.

Επίσης, ένας άλλος παράγοντας είναι οι εκάστοτε εντολές που βγαίνουν από το Γρ. Κίνησης.. Για παράδειγμα για το Α/Β10 υπάρχει εντολή να μην δρομολογούνται Solaris εκτός μεγάλης ανάγκης. Σε άλλες περιπτώσεις μπαίνουν Volvo ή Solaris λόγω μεγαλύτερης αυτονομίας σε καρτελάκια γραμμών που λογικά δεν μπορεί να τα πραγματοποιήσει GN π.χ. σε 122, 550, Α2 που επί ΑΜ ΕΛΛ έκαναν αντικαταστάσεις επί ήταν πιο κοντά και δεν είχαν άλλη επιλογή.

Στις υπόλοιπες γραμμές που ήρθαν από Ελληνικό κατά κύριο λόγο GN μπαίνουν και από ότι έχω καταλάβει έχουν δημιουργηθεί 2 κυκλώματα με GN. Το ένα είναι 64 αυτοκίνητα με τα #402-#483 (σαν μεταφορά του παλιού Α' κυκλώματος του Ελληνικού) με 122, 164, 550 και το άλλο με τα 500αρια - ίσως και κανά 700αρι - (σαν μεταφορά του Ζ' κυκλώματος) με 040, 171, Α2.

Εκεί που δεν ξέρω τι συμβαίνει είναι με τα παλιά κυκλώματα των Volvo (Β' και Γ') και τις γραμμές τους Α/Β10, Α7, Β5, Β9. Πολύ πιθανό να έχουν συγχωνευθεί σε 1 κύκλωμα πλέον τόσα λίγα που έχουν μείνει...

(02-09-2018, 03:00 PM)ATHENS_OLD_BUSES Έγραψε: [ -> ]Και πάλι μπήκε iris το πρωί στο 164 η #701 μάλλον ήταν, τι συμβαίνει με την ράλλη? υπάρχει αποσυντονισμός ? ή παλά ανεπάρκεια υλικού? στο χειμερινό θα μπορέσει να ανταποκριθεί χωρίς δανεισμούς?

Το #704 ήταν και πάλι απόσπαση από 237! Στο χειμερινό που σε μια βδομάδα έρχεται προφανώς δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί χωρίς δανεισμό και το ερώτημα είναι αν θα υπάρχει τόση διαθεσιμότητα σε Iris στον Πειραιά ώστε να καλύψει τα κενά. Αυτή τη στιγμή η Ράλλη καταφέρνει και βγάζει περί τα 100 αμάξια έξω και το Χειμερινό με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να χρειάζεται περί τα 160 αμάξια..
(02-09-2018, 04:23 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Όπως ανέφερε ο ecoj κάποια πράγματα έχουν να κάνουν με το κύκλωμα που βρίσκεται η γραμμή.. Παλαιότερα, 703, 843, Α1 και Β/Γ18 ήταν στο Α' κύκλωμα με τα Solaris #821-#868 και έβλεπες κυρίως αυτά. Παράλληλα, το Αεροδρόμιο και οι υπόλοιπες τότε γραμμές της Ράλλη (Α7, Β5, Β9 κλπ) έπαιρναν από τα εφεδρικά #869-#920. Τώρα ακόμα και αν έχει διατηρηθεί το κύκλωμα ως είχε τα Solaris λόγω της έλλειψης που υπάρχει βγαίνουν κυρίως Αεροδρόμιο και μετά ότι περισσεύει τα βλέπεις και σε άλλες γραμμές.

Επίσης, ένας άλλος παράγοντας είναι οι εκάστοτε εντολές που βγαίνουν από το Γρ. Κίνησης.. Για παράδειγμα για το Α/Β10 υπάρχει εντολή να μην δρομολογούνται Solaris εκτός μεγάλης ανάγκης. Σε άλλες περιπτώσεις μπαίνουν Volvo ή Solaris λόγω μεγαλύτερης αυτονομίας σε καρτελάκια γραμμών που λογικά δεν μπορεί να τα πραγματοποιήσει GN π.χ. σε 122, 550, Α2 που επί ΑΜ ΕΛΛ έκαναν αντικαταστάσεις επί ήταν πιο κοντά και δεν είχαν άλλη επιλογή.

Στις υπόλοιπες γραμμές που ήρθαν από Ελληνικό κατά κύριο λόγο GN μπαίνουν και από ότι έχω καταλάβει έχουν δημιουργηθεί 2 κυκλώματα με GN. Το ένα είναι 64 αυτοκίνητα με τα #402-#483 (σαν μεταφορά του παλιού Α' κυκλώματος του Ελληνικού) με 122, 164, 550 και το άλλο με τα 500αρια - ίσως και κανά 700αρι - (σαν μεταφορά του Ζ' κυκλώματος) με 040, 171, Α2.

Εκεί που δεν ξέρω τι συμβαίνει είναι με τα παλιά κυκλώματα των Volvo (Β' και Γ') και τις γραμμές τους Α/Β10, Α7, Β5, Β9. Πολύ πιθανό να έχουν συγχωνευθεί σε 1 κύκλωμα πλέον τόσα λίγα που έχουν μείνει...


Το #704 ήταν και πάλι απόσπαση από 237! Στο χειμερινό που σε μια βδομάδα έρχεται προφανώς δεν θα μπορέσει να ανταποκριθεί χωρίς δανεισμό και το ερώτημα είναι αν θα υπάρχει τόση διαθεσιμότητα σε Iris στον Πειραιά ώστε να καλύψει τα κενά. Αυτή τη στιγμή η Ράλλη καταφέρνει και βγάζει περί τα 100 αμάξια έξω και το Χειμερινό με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να χρειάζεται περί τα 160 αμάξια..
Ευχαριστώ πολύ ! - Κατατοπιστική η εξήγηση που έδωσες σχετικά με τα κυκλώματα που έχουν διαμορφωθεί στην Ράλλη , απλά κάνω μια διαπίστωση  και με την αφορμή του σημερινού δανεισμού που έκανε και πάλι η ράλλη για το 164 με το iris #704 , που έγκειται στον πολύ μεγάλο αριθμό παροπλισμένων  volvo  αλλά και solaris . Θα πρέπει ΑΜΕΣΑ ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ να μεριμνήσουν για την προμήθεια ανταλλακτικών για την επισκευή των  volvo που είναι και παλιότερα αλλά συγχρόνως και για την συντήρηση των solaris που αν και νεότερα βρίσκονται ήδη σε κατάρρευση - πράγμα ΑΝΕΠΙΤΕΡΠΤΟ για τόσο καινούρια οχήματα. Εάν δεν γίνει κάτι τέτοιο αργά η γρήγορα θα καταρρεύσει το σύστημα μιας και οι GN  είναι και αυτές αρκετά γερασμένες ( Από το 1999 συνομήλικες με τα volvo ) και σίγουρα δεν θα μπορέσουν να βαστήξουν όλο αυτό το βάρος.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74