Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74
(22-08-2018, 02:08 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Αυτό που φοβάμαι εγώ είναι ότι αυτά τα νούμερα (γύρω στα 25 Solaris και κάνα 15αρι Volvo) είναι το σύνολο αυτών που δουλεύει μαζί με αυτά που δεν έχουν κλιματιστικά. Μακάρι να κάνω λάθος βέβαια!
Δηλαδή μεχρι μέσα Ιουνη και πριν κλείσει το ΕΛΛ πως έβγαιναν όλες οι γραμμες της Ραλλη; Ολα τα αεροδρόμια με Solaris ήταν και σχεδόν όλο τα 703,843. Είχε κάποια το Α7,Β5 ενω διάσπαρτα εμφανίζονταν σε Β9, 608, ΒΓ18 ενώ πιο σπάνια σε ΑΒ10 και 049
Σημαντικό ρόλο θεωρώ ότι παίζουν οι άδειες των τεχνικών στα Α/Σ τη θερινή περίοδο.. Ακόμα και το 2016 που η Ράλλη πήγαινε σχετικά καλά είχε φτάσει κοντά στο 15Αυγουστο να δανείζεται Iris από Πειραιά και να έχει οδηγούς μέσα να περιμένουν αμάξι..

Σίγουρα στο Χειμερινό θα έχουμε παραπάνω Volvo και Solaris διαθέσιμα. Το θέμα είναι όμως πόσα.. Μέχρι τον Ιούνιο φέτος είχαμε περίπου 40 Solaris στο δρόμο και γύρω στα 15 Volvo με κάποιες εξάρσεις που μπορεί να έβλεπες π.χ. ακόμα και 50 Solaris ή 25 Volvo αλλά αυτά ήταν σπάνια..

Βέβαια όμως το περσινό καλοκαίρι ήταν καλύτερο από άποψη διαθεσιμότητας Solaris τουλάχιστον. Όλο το καλοκαίρι τα Αεροδρόμια ήταν καλυμμένα με Solaris (πολύ σπάνια να έμπαινε κανά Volvo) και κυκλοφορούσαν και σε άλλες γραμμές (608, 703, 843, Α7, Β5 κλπ.) έστω και λίγα. Φέτος φτάσαμε ώρες ώρες να υπάρχουν με το ζόρι 15 Solaris... Αν δεν ερχόταν οι GN προφανώς η κατάσταση φέτος θα ήταν πολύ χειρότερη.

Επίσης, στα αξιοσημείωτα το τελευταίο διάστημα έχουν σχεδόν μηδενιστεί οι Volvo στο 122...
28 μετρήθηκαν τα Solaris έξω τώρα το απόγευμα. Μέχρι και στο Α10/Β10 έβαλαν! Υπάρχει όμως κίνδυνος να έχουν μείνει τόσα ενεργά σύνολο ασχέτως κλιματισμού επειδή υπάρχει αδυναμία προμήθειας ανταλλακτικών. Βέβαια επειδή το βασικό είναι να κυκλοφορούν λεωφορεία έξω, ασχέτως τύπου, και όχι να κάθονται οδηγοί μες το αμαξοστάσιο περιμένοντας να βρουν όχημα που να δουλεύει ας ρίξουν το βάρος σε όποιο τύπο είναι ευκολότερο να βρεθούν ανταλλακτικά! GN? Irisbus Diesel? Έστω!
Αυτή τη στιγμή 866, 876 και Γ16 με irisbus από Πειραιά!
(23-08-2018, 11:50 AM)Alex37 Έγραψε: [ -> ]Αυτή τη στιγμή 866, 876 και Γ16 με irisbus από Πειραιά!

Έτσι είναι από όταν έκλεισε το αμαξοστάσιο Ελληνικού και μπήκε Θερινό 1 δηλαδή εδώ και δύο μήνες!
Το #30815 απόσπαση από το 856 στο Α7
(23-08-2018, 10:31 PM)Giannis93 Έγραψε: [ -> ]Το #30815 απόσπαση από το 856 στο Α7

Σίγουρο αυτό? Ότι τους έπιασε ξαφνικά ο πόνος για το Α7 που ανά φάσεις έμενε και με ένα όχημα!  ROFL Πάντως Irisbus D δεν είναι σπάνια εικόνα στο  Α7 μιας και τα βάζει και η Ράλλη μόνη της! 

Τέρμα άσχετο αλλά επανήλθαν τα εξαφανισμένα πρώην ραλλιώτικα δίπορτα Ν2 που έχει ο Βοτανικός! Στο 730 συγκεκριμένα σήμερα μπήκαν τα #730 και #733!
Ναι μπαίνω και παρακολουθώ. Ήταν στο 856. Όπως επίσης και το #30805 που έκανε βάρδια στο 500 και μετά μπήκε στο 856.
(24-08-2018, 12:54 AM)Giannis93 Έγραψε: [ -> ]Ναι μπαίνω και παρακολουθώ. Ήταν στο 856. Όπως επίσης και το #30805 που έκανε βάρδια στο 500 και μετά μπήκε στο 856.

Η πιθανότητα να σχόλασε να μπήκε μέσα και μετά να βγήκε σε άλλη γραμμή δεν την εξετάζεις?
Ναι αμέ. Γίνεται.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74