Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων & τρόλεϊ κυκλοφορούν - 2018
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74
(11-07-2018, 02:49 AM)B10M-SB756 Έγραψε: [ -> ]Οι γκαζιερες πρωτης γενιας το καλοκαιρι εβγαζαν μιαμιση βαρδια με το ζορι και εξαρταται σε ποιες γραμμες δουλευαν..... γενικα εχε κατα νου οτι τα κλιματιστικα ανεβαζουν κατακορυφα την καταναλωση π.χ ενα irisbus diesel το χειμωνα φουλαρει στις δυο βαρδιες αν εχει δουλεψει στο 824 απο 60 εως 80 λιτρα και το καλοκαιρι 100 εως 130, και μιλαμε για μια μοναδα των 150.000btu για σκεψου οτι στα αρθρωτα ειναι επι 2?

Δεν είναι μόνο το κλιματιστικό στης γκαζιερες αν μπεις στο site της ΔΕΠΑ κάπου είχα διαβάσει και ότι το ίδιο ντεπόζιτο cng χωράει λιγότερα καύσιμα το καλοκαίρι σε σχέση με τον χειμονα καθώς το cng διαστέλλεται και συστέλλεται ανάλογα την θερμοκρασία.
(11-07-2018, 11:07 PM)panos._.photography Έγραψε: [ -> ]Δεν είναι μόνο το κλιματιστικό στης γκαζιερες αν μπεις στο site της ΔΕΠΑ κάπου είχα διαβάσει και  ότι το ίδιο ντεπόζιτο cng χωράει λιγότερα καύσιμα το καλοκαίρι σε σχέση με τον χειμονα καθώς το cng διαστέλλεται και συστέλλεται ανάλογα την θερμοκρασία.

Οι γκαζιερες πρωτης γενιας, ειχαν μια μπουκαλα λιγοτερη σε σχεση με τις επομενης δηλαδη λιγοτερα κιλα, μην μπερδευεσαι με τα bar, αυτα ειναι παντα σταθερα 200 στο φουλαρισμα, το θεμα ειναι ποσο γρηγορα πεφτουν μετα. Οι θερμοκρασιες δεν παιζουν ρολο στην αυτονομια αλλα στην καυση π.χ το χειμωνα, ειδικα τα πρωτης γενιας, εχουν προβλημα στην προθερμανση και καυση γιαυτο και τα βαζουν μπροστα, τουλαχιστον 45 λεπτα πιο νωρις πριν βγουν βαρδια...... αυτοκινητα πειραμα ηταν και ειναι.
Η GN #521 είναι στο Α5 σήμερα!
Βολβάρα #136 στο 040 τώρα.
(10-07-2018, 12:06 AM)panos._.photography Έγραψε: [ -> ]Πολλά ΟΝ σε γραμμές 503,507,509,535,536 αλλά ένα υπερβολικά σπάνιο αν δεν κάνω λαθως είναι το μοναδικό (?) ΟΝ με της αλλαγμενες προμετοπιδες σε πορτοκαλί καινούργιες που κυκλοφορούσε στο 509 αριθμό παρμπρίζ #15(2) με επιφύλαξη μπορεί να είναι 3.

Υ.Σ2 Ένα Α7 με GN το παράξενο ότι κάτι έπαθαν και οι 2 προμετοπιδες (μπροστά πίσω) και γράφανε 888 και ο οδηγός προσπάθησε να το φτιάξει χτυπώντας την (?) Δεν ξέρω αν βοήθησε ?

To #172 και το  #153 έχουν τα υπέροχα πορτοκαλί γράμματα. Δεν ξέρω αν τελευταία έτυχε να πάρει και κάποιο άλλο.
Οι προμετωπίδα των GN θέλει 2 φορές να περαστεί ο κωδικός. Ο πρώτος είναι για τον αριθμό της γραμμής και ο δεύτερος για την ονομασία της. Μπορεί πχ κάποιος να περάσει 100 - 201 και αυτή θα εμφανίζει σαν νούμερο μπροστά πλάγια πίσω το 100 και μπροστά και πλάγια την ονομασία της διαδρομής (ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ)). Λογικά ο οδηγός ως Ραλλιώτης (άρα μη εξοικιωμένος απόλυτα με το όχημα) μπορεί να μην το ήξερε και να είχε περάσει 888 007 και εμφάνιζε αυτό το υπέροχο πράγμα.
Το δίπορτο N2 #733 σήμερα στο 140
Το Ν1 #310 στο 164
Το Β9 μετά την εξαιρετική του αντιμετώπιση από την Π. Ράλλη, σήμερα πήγε στα Λιόσια με Citelis.
Βόλβο-πάρτυ και πάλι σήμερα στην παραλιακή με 4 οχήματα του τύπου στο 122, ένα στο 122Θ και άλλο ένα στο Α1
Το Β9 είναι από την προηγούμενη Κυριακή Λιόσια και μόνο για Κυριακή! 
Το 122 έχει κάθε μέρα Volvo και έχει αναλυθεί και ο λόγος σε προηγούμενες σελίδες!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74