Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
(15-03-2017, 04:54 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πόσο μεγάλη επιβατική κίνηση έχει πια αυτή η Αχαρνών που χρειάζεται τρεις γραμμές για να εξυπηρετηθεί; Δεν ήξερα ότι όλη η εμπορική δραστηριότητα στον Δήμο Αθηναίων είναι μαζεμένη εκεί.

Δεν είναι η Αχαρνών που έχει την κίνηση, αλλά τα προάστια κατά μήκος αυτής. Μη ξεχνάμε ότι Νέα Φιλαδέλφεια, Χαλκηδόνα, Κόκκινος Μύλος είναι περιοχές πυκνοκατοικημένες με υποτυπώδη ύπαρξη ΜΣΤ (δε λαμβάνω υπόψιν το χάλι του Προαστιακού). Από προσωπική άποψη τώρα, όσες φορές έχω πάρει Γ9 απο Κ. Μύλο για κέντρο, ομολογώ πως ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Και απορώ πραγματικά γιατί επέλεξαν να ξεκινήσουν από το Γ9 και όχι από γραμμές... κορμοκυκλικές. Τέλος πάντων, θα δούμε πως θα λειτουργήσει αυτό στη πράξη σε λίγες μέρες.

ΥΓ: Πρόσεξε το ύφος σου, γιατί είναι λίγο εριστικό.
(16-03-2017, 12:01 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Δεν είναι η Αχαρνών που έχει την κίνηση, αλλά τα προάστια κατά μήκος αυτής. Μη ξεχνάμε ότι Νέα Φιλαδέλφεια, Χαλκηδόνα, Κόκκινος Μύλος είναι περιοχές πυκνοκατοικημένες με υποτυπώδη ύπαρξη ΜΣΤ (δε λαμβάνω υπόψιν το χάλι του Προαστιακού). Από προσωπική άποψη τώρα, όσες φορές έχω πάρει Γ9 απο Κ. Μύλο για κέντρο, ομολογώ πως ήταν ασφυκτικά γεμάτο. Και απορώ πραγματικά γιατί επέλεξαν να ξεκινήσουν από το Γ9 και όχι από γραμμές... κορμοκυκλικές. Τέλος πάντων, θα δούμε πως θα λειτουργήσει αυτό στη πράξη σε λίγες μέρες.

Θα συμφωνήσω για το Γ9. Έμενα Φιλαδέλφεια και σχεδόν πάντα το Γ9 είναι γεμάτο σε όλο το μήκος της διαδρομής του. Όοοοταν θα λειτουργήσει ο προαστιακός με σοβαρές συχνότητες θα μπορούσαν να ξενακοιτάξουν την τοπικοποίηση του Γ9, τώρα είναι πολύ πρόωρη η κίνηση αυτή.

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πού θα βρίσκεται το τέρμα της γραμμής, γιατί αν την κάνουν κυκλική πάει η αξιοπιστία της με την κίνηση της Δεκελείας και της Αχαρνών.
(16-03-2017, 12:25 AM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Θα συμφωνήσω για το Γ9. Έμενα Φιλαδέλφεια και σχεδόν πάντα το Γ9 είναι γεμάτο σε όλο το μήκος της διαδρομής του. Όοοοταν θα λειτουργήσει ο προαστιακός με σοβαρές συχνότητες θα μπορούσαν να ξενακοιτάξουν την τοπικοποίηση του Γ9, τώρα είναι πολύ πρόωρη η κίνηση αυτή.

Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πού θα βρίσκεται το τέρμα της γραμμής, γιατί αν την κάνουν κυκλική πάει η αξιοπιστία της με την κίνηση της Δεκελείας και της Αχαρνών.

Έχεις απόλυτο δίκαιο φίλε, η κατάσταση είναι ετσι ακριβώς, το Γ9 έχει λυγίσει από τον κόσμο. Δηλαδή πως πας και κόβεις μια γραμμή που μαζεύει τόσο κόσμο και αφήνεις γραμμές που δεν μαζεύουν ούτε 5 άτομα σε κάθε δρομολόγιο; Αν η γραμμή τελικά κοπεί στα Κάτω Πατήσια θα είναι σίγουρα κυκλική, καθώς δεν υπάρχει πουθενά χώρος για αφετηρία όπως το 735.
Παιδιά ας μην τσακωνόμαστε χωρίς λόγο. Ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα και μεταξύ μας εμένα μου κάνει ράδιο-αρβύλα το όλο θέμα. Από τέτοιες εξαγγελίες άλλο τίποτα! Καθίστε να δούμε τις αναρτήσεις στη Διαύγεια και πλακωνομαστε μετά...
Προφανώς και θα έπρεπε να είχαν ξεκινήσει από άλλες γραμμές, αλλά ήρθε η ώρα του Γ9! Επίσης, οι αποφάσεις στην Διαύγεια έχουν ανέβει..
Ας πάρουμε μερικά πράγματα από την αρχή! Το ότι μια γραμμή κυκλοφορεί γεμάτη, δεν σημαίνει πως είναι και τέλεια.
Η πλειοψηφία των επιβατών από την Χαλκοκονδύλη πάνε έως τα Κ.Πατησια.. Οι υπόλοιποι μπορούν να εξυπηρετηθουν από τις υπάρχουσες γραμμές.
Δεν υπάρχει κανείς από το κομμάτι είτε της Αγίας Τριαδος, είτε του Κόκκινου Μυλου που να κατέβαινε στην Χαλκοκονδύλη.. Μόνο οι τοξικομανεις που θα υποχρεωθουν εκ νέου στα Κ.Πατησια σε αποβιβαση.

Ασχολίαστες έχουν μείνει οι αλλαγές στα Τ.ΑΧΑ!
Άρχικα, η διατήρηση του νούμερου 728 αντί του 753 που είναι η αντίστροφη του 752 είναι το πρώτο φάουλ. Έπειτα, από εκεί που ο συνοικισμος του Πλάτωνα ήταν δίπλα, τώρα πρέπει να κάνει κάποιος όλο τον κύκλο έως το Στρ.Καποτα για να γυρίσει πίσω..
Το νέο, δε 727 (που το γράφουν και λάθος) είναι μια γραμμή μακαρόνι που βλέπω να πηγαίνει μόνη της..

Όλο το Μενίδι και τα Άνω Λιόσια θέλουν ριζικές αλλαγές, αλλά σίγουρα όχι συγχώνευσεις και μακαρόνια στο πουθενά!
Τέλος πάντων αν ανέβηκαν οι αποφάσεις στην Διαύγεια δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε. Τώρα για τον αν είναι σωστές οι αλλαγές είναι άλλο θέμα. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον το Γ9 να διατηρήσει την συχνότητα που είχε και να μην γίνει όπως άλλες γραμμές (π.χ. Β8), που εχουν στην καλυτερη ανα 30' τις καθημερινές και ανά 50' της Κυριακές.

Μπορεί τώρα που το Γ9 θα κοπεί στα Κάτω Πατήσια να πάρει και μερικές παλιές γκαζιερες του αμαξοστασίου Λιοσίων.

Επίσης πολύ φοβάμαι το ότι θα είναι κυκλική η γραμμή καθως θα έχει κύκλο τουλάχιστον 90 λεπτά και με τόση κίνηση θα γίνει ένα αναξιόπιστο μακαρονι. Αλήθεια, από ποιους δρόμους θα κάνει αναστροφή όταν κοπεί στα Κάτω Πατήσια;
Δεν παίζει να πάρει παλιές γκαζιέρες το νέο 755! Εδώ δεν δρομολογείται όλος ο Κάραβος και άλλα τοπικά με Renault δεν νομίζω να φτάνουν για το 755.

Μετά από αυτήν την αλλαγή θα χρεαζόταν νταλίκα σε ολόκληρο το Β9 ή το 6 κατά τη γνώμη μου αλλά κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει δυστυχώς.

Γενικά παρότι η αλλαγή είναι στη σωστή κατεύθυνση η συγκοινωνία δεν βλέπω που θα βελτιωθεί ειδικά όταν το νέο 755 αρχίσει να αραιώνει η συχνότητα του.
(16-03-2017, 07:58 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Τέλος πάντων αν ανέβηκαν οι αποφάσεις στην Διαύγεια δεν έχει νόημα να το συζητήσουμε. Τώρα για τον αν είναι σωστές οι αλλαγές είναι άλλο θέμα. Ας ελπίσουμε τουλάχιστον το Γ9 να διατηρήσει την συχνότητα που είχε και να μην γίνει όπως άλλες γραμμές (π.χ. Β8), που εχουν στην καλυτερη ανα 30' τις καθημερινές και ανά 50' της Κυριακές.

Μπορεί τώρα που το Γ9 θα κοπεί στα Κάτω Πατήσια να πάρει και μερικές παλιές γκαζιερες του αμαξοστασίου Λιοσίων.

Επίσης πολύ φοβάμαι το ότι θα είναι κυκλική η γραμμή καθως θα έχει κύκλο τουλάχιστον 90 λεπτά και με τόση κίνηση θα γίνει ένα αναξιόπιστο μακαρονι. Αλήθεια, από ποιους δρόμους θα κάνει αναστροφή όταν κοπεί στα Κάτω Πατήσια;
Προφανώς και τα προγραμματισμενα 10λεπτά δεν θα υπάρχουν και θα αραιωσει..

Από Αχαρνών, δεξιά Στρ.Καλλαρη, δεξιά Ανθ.Ρεγγουκου, δεξιά Νιρβανα, αριστερά Αχαρνών, με τρόπο ίδιο που θα γυρνάει και το 024 για να πάει στην Παπαντωνίου..

Φυσικά και δεν θα έχει παλιές γκαζιέρες.. Δεν έχει τέτοια ανάγκη το ΑΜ ΛΙΟ.
Θα γελάσουμε αρκετά όταν το 735 θα κάνει αριστερά στην Σουλιου από την Παναγίας Γρηγορουσης! Η δε Αφετηρία δεν είναι και στο καλύτερο σημείο του κόσμου, η συμβολή της Εθνικής Αντιστάσεως με την Παναγίας Γρηγορουσης πιο πάνω, θυμίζει βομβαρδισμενο τοπίο.. Τουλάχιστον, ίσως γλιτώσει από τους ναρκομανεις που γέμιζαν το λεωφορείο στην Εσχατεα!
Καλύτερα η Αφετηρία να ήταν κοντά στο συντριβάνι, στον Κορμό η στα Κάτω Πατήσια έστω..
Για να δούμε πως θα πάει (με τα 3 λεωφορεία το πολύ που θα αφήσουν!)
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17