Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
(26-02-2017, 04:19 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Απορώ πάντως γιατί δε γίνεται καμία αναφορά σε προσπάθεια να ενισχυθεί με δεύτερο όχημα το 142, αντί να "πειραχτεί" το 109 ή να ενισχυθεί το 101, που αν κοπεί το κομμάτι τη διαδρομής από Μετρό Αλίμου έως Σούρμενα (καλύπτεται στο μεγαλύτερο μέρος του από το 201) θα βελτιωθεί αισθητά η συχνότητα.

Απαντώντας στην απορία σου, κανένας δήμαρχος δεν ενδιαφέρεται για τα όρια της πόλης του, αλλά μόνο για το κέντρο αυτής. Το 142 είναι κατ' εμέ αρκετά ουσιώδης γραμμή με βασικό μειονέκτημα τη συχνότητα. Αν ήταν στο 20', δηλαδή +1 όχημα θα υπήρχε μεγαλύτερο όφελος για την περιοχή σε σχέση με την επέκταση του 109 ή του Β2 μέχρι Α/Σ Ελληνικού (αυτό είναι το "μεγαλύτερο μέρος της Αλίμου")
Στη διάυγεια 154 μεταφορα του τέρματος στο Πανόραμα , 123 επέκταση στη Π. Φώκαια
Από σήμερα η Παλ.Φώκαια και το χωριό της Αναβύσσου έχουν αστικό http://telematics.oasa.gr/#lineDetails_1124_123 : ΣΑΡΩΝΙΔΑ-ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ-ΠΑΛΑΙΑ ΦΩΚΑΙΑ_262-81
Να δεις που τσουκου - τσουκου θα φτάσει Σούνιο το 123!!! Τα ΚΤΕΛ πως και δεν αντιδρούν; Θυμάμαι όταν είχε ιδρυθεί το Ε22, είχαν κάνει μεγάλο χαμό!
(04-03-2017, 01:37 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Να δεις που τσουκου - τσουκου θα φτάσει Σούνιο το 123!!! Τα ΚΤΕΛ πως και δεν αντιδρούν; Θυμάμαι όταν είχε ιδρυθεί το Ε22, είχαν κάνει μεγάλο χαμό!

To E22 τους πήρε κόσμο. Τώρα το 123 ήρθε σε μια εποχή που η Ανάβυσσος έχει έτσι κι αλλιώς 9 δρομολόγια τη μέρα προς Αθήνα (το χειμώνα) μαζί με τα διερχόμενα από Σούνιο. Άρα δεν πιστεύω ότι η ύπαρξη του μπορεί να τους επηρεάσει σημαντικά. Αυτό που θα τους ενοχλούσε θα ήταν επέκταση προς Ραφήνα ή προς Μαρκόπουλο (γιατί εκεί έχουν κόσμο).
Πέρα από τη μεταφορά του τέρματος της γραμμής 154 στο Πανόραμα Βούλας, με την προσθήκη ορισμένων ακόμα στάσεων, που μας έχει ήδη γίνει γνωστό από τη Διαύγεια, σύντομα αναμένεται και η απόφαση για επέκταση του 162 στα Πηγαδάκια, σύμφωνα με τοπικό site.

Επίσης, γίνεται λόγος για επεξεργασία από τον ΟΑΣΑ πρότασης για δρομολόγηση της γραμμής 117 μέσα από τη Βάρκιζα και την περιοχή του Νεκροταφείου Βουλιαγμένης (δε θα περνάει από Λιμανάκια) και την επέκταση έως τον σταθμού του Μετρό στο Ελληνικό.
Νέες αλλαγές 25 (Αφετηρία Αγ.Αντώνιο), 024 Στ.Κ.Πατήσια, Γ9 γίνετε 755 στα Κ. Πατήσια, 728/753 ενωση, 727/729 ενωση
(15-03-2017, 12:45 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Νέες αλλαγές 25 (Αφετηρία Αγ.Αντώνιο), 024 Στ.Κ.Πατήσια, Γ9 γίνετε 755 στα Κ. Πατήσια, 728/753 ενωση, 727/729 ενωση

Περίεργο που η Γ9 δεν παίρνει τον παλιό της αριθμό 722.
Έχει ανακοινωθεί ότι θα καταργηθεί το Γ9; Δεν πιστεύω να κάνουν καμία τέτοια βλακεία. Το Γ9 είναι από τις πιο επιτυχημένες γραμμές που υπάρχουν. Είναι πάντα γεμάτο και τις περισσότερες φορές δεν πέφτει ούτε καρφίτσα. Όπως λοιπόν δείχνουν και τα νούμερα των επιβατών που κουβαλάει είναι άκρως επιτυχημένο. Τι θέλουν να το καταστρέψουν; Γιατί να το βελτιώσουν και άλλο δεν γίνεται ή μαλλον γίνεται μόνο αν στην κατεύθυνση προς κέντρο περάσει από Δεκελείας και σταματήσει να περνάει από τα στενα της Χαλκηδονας.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17