Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
(21-08-2017, 05:07 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Ο Βοτανικός φαίνεται επέλεξε σήμερα να δανείσει πιο πολλά Ν1 στη Ράλλη!

Η φετινή χρονιά είναι ίσως η καλύτερη από πλευράς σπάνιων δρομολογήσεων.
Η μόνη γραμμή της Ράλλη (εκτός των αεροδρομίων) που έχει καταφέρει φέτος να γλιτώσει τελείως τα 12μ είναι το Α10/Β10!
Το 703 έχει βγάλει συνολικά 5 διαφορετικούς τύπους οχημάτων φέτος.
Το Β5 έχει καταφέρει να βγάλει 8 διαφορετικούς τύπους μέσα στον Αύγουστο μόνο!!!!
Τι Β9 έχει να πάρει νταλίκες αρκετό καιρό πλέον αφού μάλλον βγαίνει από οδηγούς για 12μ.
Έχεις δίκαιο σε όλα.
Το 703 έχει βγάλει φέτος: Ν2, GN, VOLVO, SOLARIS, AGORA DIESEL
Το Β5 έχει βγάλει φέτος: Ν1, Ν2, VOLVO, SOLARIS, GN, RENAULT/IRISBUS AGORA S CNG, CITELIS
Όσο για το Β9
-Φέτος έχει πάρει τους εξής τύπους λεωφορείων: Ν1, N2, VOLVO, SOLARIS, AGORA DIESEL.
-Νταλίκα δεν παίρνει σχεδόν ποτέ πλέον..βέβαια το Σάββατο ήταν δρομολογημένη η #182.
-Να δούμε αν θα βγουν πάλι Ν1 στις απογευματινές διακοπές που εχουν πρώτα δρομολόγια 1730 και 1840 (1835) αντίστοιχα από Τέρμα.
-Ελπίζω με το Χειμερινό που θα μπουν ξανά οι VOLVO, να πάρει και καμία GN!!

Ν1 στην μια απογευματινή διακοπή του Β9, το #270. Δηλαδή έχει 4 Ν1 και 2 Ν2, τώρα μένει να περιμένουνε μέχρι τις 18:35 για να δούμε αν θα βγει Ν1 ή Ν2 στην άλλη απογευματινή διακοπή. Αν βγάλει Ν1 θα έχει 5 Ν1 και 2 Ν2, αν βγάλει Ν2 θα έχει 4 Ν1 και 3 Ν2.

Το Ν2 #603 βγήκε στην δεύτερη απογευματινή διακοπή. Οπότε σήμερα το Β9 είχε 5 Ν1, 3 Ν2 και έλλειπαν και 2 αμάξια.
Πέρα από τα γνωστά προβλήματα της Ράλλη, συνεχίζονται τα προβλήματα και στον Ρέντη (Πειραιά). Neoplan από Βοτανικό σε 800, 827/828 και 915.

(21-08-2017, 05:17 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Όσο για το Β9
-Ελπίζω με το Χειμερινό που θα μπουν ξανά οι VOLVO, να πάρει και καμία GN!!

Που θα βρεθούν GN στο Χειμερινό για να πάνε στο Β9 όταν θα έχει να βγάλει το Ελληνικό τις περισσότερες βάρδιες του 608, τα 040, Α2, 550, 122, 171, τα σχολικά 242 και 250, ορισμένες βάρδιες στο Α7 και στα 304/305/316, μαζί με την Ηλιούπολη (164, 237); Να τα γράφουν αυτά σε ομάδες του fb με άσχετους πάει στο καλό. Αλλά εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε μία επαφή με το τι επικρατεί στις συγκοινωνίες της Αθήνας.
(21-08-2017, 05:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πέρα από τα γνωστά προβλήματα της Ράλλη, συνεχίζονται τα προβλήματα και στον Ρέντη (Πειραιά). Neoplan από Βοτανικό σε 800, 827/828 και 915.


Που θα βρεθούν GN στο Χειμερινό για να πάνε στο Β9 όταν θα έχει να βγάλει το Ελληνικό τις περισσότερες βάρδιες του 608, τα 040, Α2, 550, 122, 171, τα σχολικά 242 και 250, ορισμένες βάρδιες στο Α7 και στα 304/305/316, μαζί με την Ηλιούπολη (164, 237); Να τα γράφουν αυτά σε ομάδες του fb με άσχετους πάει στο καλό. Αλλά εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε μία επαφή με το τι επικρατεί στις συγκοινωνίες της Αθήνας.
Και όμως στο ΕΛΛ ακομα και στο Χειμερινό περισσεύουν νταλικες...πόσες δεν ξέρω αλλα σίγουρα περισσεύουν. Το ΕΛΛ εχει θέμα με τα 12μετρα γι αυτο και πολλες φορες ολο το Α3 το βγαζει με νταλίκες. Και σημερα έχει αρκετες το Α3 και απορρω κιολας γιατί ειμαστε ακόμα σε Θ2...!
(21-08-2017, 05:59 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Πέρα από τα γνωστά προβλήματα της Ράλλη, συνεχίζονται τα προβλήματα και στον Ρέντη (Πειραιά). Neoplan από Βοτανικό σε 800, 827/828 και 915.


Που θα βρεθούν GN στο Χειμερινό για να πάνε στο Β9 όταν θα έχει να βγάλει το Ελληνικό τις περισσότερες βάρδιες του 608, τα 040, Α2, 550, 122, 171, τα σχολικά 242 και 250, ορισμένες βάρδιες στο Α7 και στα 304/305/316, μαζί με την Ηλιούπολη (164, 237); Να τα γράφουν αυτά σε ομάδες του fb με άσχετους πάει στο καλό. Αλλά εδώ μέσα υποτίθεται ότι έχουμε μία επαφή με το τι επικρατεί στις συγκοινωνίες της Αθήνας.

Δεν πιστεύω να μην περισσεύουν τα οχήματα στο Ελληνικό με το χειμερινό πρόγραμμα. Το Ελληνικό έχει πολλές νταλίκες, ειδικά μόλις σταματήσουν οι ζεστές, και αρχίσουν να βγάζουν έξω οχήματα που δεν έχουν κλιματισμό, θα έχει ακόμα πιο πολλες. Οι γραμμές που βάζει νταλίκες το Ελληνικό δεν είναι και πολλές:

-Μόνο τα Α2, 550, 040 επανδρωνει πλήρως με νταλίκες και τα Α2/122/171 που με το χειμερινό πρόγραμμα δρομολογίων χρειάζονται λιγότερα οχήματα σε σχέση με το θερινό.
-Στο 237 μπαίνει σπάνια πλέον και στα Α3/Β2 νταλικα δεν μπαινει σχεδόν ποτέ.
-Στο 608 θα έχει τις περισσότερες βάρδιες αλλα όχι όλες, στα 304/305/316 θα έχει το πολύ 5 οχήματα, τα άλλα θα είναι στην Ανθούσα
-Στα Α1/Α7 θα έχει τις μισές βάρδιες μόνο και τα Σ/Κ δε θα έχει κανένα όχημα
-Τα 164/242/250 δεν χρειάζονται ούτε 10 νταλίκες και τα τρια μαζί.

Οπότε, πιστεύω ότι θα περισσεψουν νταλίκες. Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται απίθανο αυτό αλλά δεν νομίζω να περίμενε ποτέ κανείς, να μείνουν τα 703/843/Β5/Β9 ποτέ με ένα αμάξι, ούτε να δανειστεί η Π. Ράλλη ποτέ νταλίκες απ' το Ελληνικό για τα Α10/Β10 ή να δανειστεί ποτέ ο Πειραιάς οχήματα από άλλο αμαξοστασιο.
Με Θερινό 2, ημερησίως δρομολογούνται περίπου 80 GN. Σε μια τυπική μέρα Χειμερινού, θα απαιτούνται περίπου 120 GN.

Το πρόβλημα αυτή τη στιγμή δεν περιορίζεται στη Ράλλη, αλλά επεκτείνεται και στον Πειραιά. Είναι όλα αυτά τα οχήματα μέσα ελλείψει ανταλλακτικών για κλιματισμό; Μακάρι. Σήμερα στο peak της δρομολόγησης (10:00-11:00) φαίνεται να ήταν 20 λιγότερα οχήματα έξω σε σχέση με την περασμένη Παρασκευή, με ίδια μέγιστη θερμοκρασία (33-34°C). Και με 34-35°C στα τέλη Ιουλίου, όταν άρχισε το Θερινό 2, είχαμε σήμερα 50 λιγότερα οχήματα έξω.

Τι θα γίνει τον Σεπτέμβρη; Άγνωστο. Γιατί αν τα προβλήματα παραμείνουν, προφανώς το Ελληνικό θα καλείται να δίνει παραπάνω οχήματα στο Α1, στο Α7 ή στο 608. Απλά είναι τα πράγματα.
Το N2 #633 αυτή την ώρα στο 831
Σήμερα μπήκα για πρώτη φορά στο 608 με 12μετρο και συγκεκριμένα με το Ν2 #679. Ξεκινήσαμε απ' το Γαλάτσι στις 13:05, ακριβώς 10 λεπτα μετά την GN #514 . Στις περισσότερες στάσεις δεν σταματούσαμε γιατί δεν υπήρχε κόσμος και σύμφωνα με την τηλεματικη η απόσταση μας από την μπροστά GN είχε φτάσει στα 5 λεπτά! Οταν κατέβηκα στη στάση Κωστή Παλαμά πάνω στην Γαλατσίου το Ν2 είχε μέσα ακριβώς 15 άτομα.
Το Ν1 #135 στο Β18! Πολλα Ν2 Βοτανικού σε Β5,Β9,Α7,Β/Γ18. Ενα Ν2 στο 608 το πρωι και 2 GN στο Α1
Επισης η GN #593 στο 843!
Και μετα απο καιρο νταλίκα στο Α7 και συγκεκριμένα η #917
Neoplan midi Βοτανικού σήμερα στα 838/914 (το #340), 846/847 (το #357) και 860 (το #399), μαζί τις συνήθεις -πλέον- εμφανίσεις τους στις μιντο-γραμμές του Πειραιά (#363 στο 300, #397 στο 820, #372 στο 829, #364 στο 915).

Edit: Το Neoplan midi #327 του Βοτανικού στο 831
Του Noeplan midi γίνεται! ROFL

Αν και πέραν του 846 (που δεν έχω πλήρη εικόνα της επιβατικής του κίνησης) κανένα από τα υπόλοιπα δεν έχει τέτοια πλήθη που να μην στέκεται με midi!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47