Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Ωραία το Α10/Β10 σήμερα καθώς έχει και τους 3 τύπους αρθρωτών οχημάτων! To Solaris #893 και η GN #578 κάνουν παρέα στις Volvo!
Το Ν2 #685 εθεάθη το πρωί στην Παραλιακή, στο ρεύμα προς Βούλα, να πηγαίνει τους οδηγούς της Ράλλη στο Α/Σ Ελληνικού.
(09-08-2017, 10:54 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Λοιπόν, εκτός από όσα αναφέρθηκαν ήδη, η GN 465 που δούλευε στο Α1, από τις 2000 και μετά ήταν στο 843, το Ν1 111 στο 142 και επίσης το Midi 308 του ΑΜ ΒΟΤ ήταν στο 820.

Πάμε τώρα στο θέμα της Π.Ράλλη..
Η κατάσταση η τραγική είναι γνωστή. Υπήρχαν φορές που 2100 ήταν 20 άτομα και περίμεναν αμάξι. Είναι εμφανές πως Solaris πέρα από τα Αεροδρόμια και μερικά στην Βούλα, δεν υπάρχουν! Παντού Volvo και Mercedeδακια. Στο 703 προχτές είχε μόνο την 180 Volvo, στο ΒΓ18 μόνο 2 Mercedes.. Αλλά αυτά τα ξέρουμε.
Και έτσι φτάσαμε στο σημείο να αρχίσουν να δανειζονται, όχι από τον Πειραιά, αλλά από τον Βοτανικό στην αρχή (που οι οδηγοί του ΑΜ ΡΑΛ, ακολουθούσαν το σύστημα με το ΑΜ ΠΕΙ, δηλαδή απευθείας από/στο άλλο Α/Σ) και έπειτα από το Ελληνικό! Εδώ όμως, φυσικά, δεν μπορεί ο οδηγός που μένει Γαλάτσι ή Περιστέρι να σχολασει το βράδυ στο Ελληνικό! Έτσι, πήγαιναν τους οδηγούς που δεν είχαν λεωφορείο στο Ελληνικό να βγάλουν αμάξι, να πάνε από το Ελληνικό στο σημείο που θα ξεκιναγαν το δρομολόγιο και το άφηναν μόλις σχολαγαν στην Ράλλη και ελιγμοδηγοι τα πήγαιναν πίσω στο Ελληνικό.
Μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα αρχικά και ταλαιπωρία, καθώς αμάξια που έφταναν 0030 στην Ράλλη, έφταναν στις 0200 στο Ελληνικό και σε 2 ώρες έπρεπε να ξαναβγουν! Και έτσι ζητήθηκε να μείνουν στην Ράλλη προσωρινά κάποια αμάξια..
Φυσικά όμως, δεν έχουν και πολλά περιθώρια και τα άλλα Αμαξοστάσια, και έτσι ζήτησαν έστω 8 από το Ελληνικό και 8 από τον Βοτανικό. Αν εγκριθεί αυτό (που φυσικά δεν θέλουν Ελληνικό και Βοτανικός - καθώς όταν έμεινε μια GN και την πήγε στην Ράλλη ο οδηγός, σηκωσαν τα χέρια ψηλά..), πιθανώς και τα αμάξια που σήμερα το βράδυ θα επιστρέψουν στην Ράλλη, να μείνουν εκεί. Επίσης, μην ξεχνάμε πως ο Βοτανικός έχει στείλει και στον Πειραιά Midi.

Και εδώ πρέπει να πούμε ένα τεράστιο μπράβο στην Περιφερειακή Διεύθυνση του Α/Σ Βοτανικού. Στο πιο δύσκολο Αμαξοστάσιο, με τα πιο παλιά και ταλαιπωρημενα λεωφορεία, τις πιο δύσκολες και απαιτητικές γραμμές, που κατάφερε για άλλη μια φορά να βοηθήσει τα άλλα Α/Σ, με τους ίδιους τύπους οχημάτων!
Και για όσους ήταν από το παλιό forum, όταν ακόμη επί VanHool έλεγα πως ο Βοτανικός έκανε ο,τι μπορούσε με τα οχήματα που είχε και δεν ήταν οι "σιδεροφαγοι", εν αντιθέση με την Π.Ράλλη, κάποιοι με έλεγαν κολλημένο. Και δεν μιλάμε καν για την επανδρωση βαρδιών..
Για να λιγοστέψουν τα νεκρα οχηματοχιλιομετρα δεν θα μπορούσε η Ράλλη να βγαζει ολο το Α1 με GN?? Και διπλα στο ΕΛΛ ειναι ΑΦ/ΤΕ και οποιαδηποτε βλαβη μπορει να επιδιορθωθει συντομα.
Το Ν2 717 στο Β5, 0610 από Λάρισα..

(11-08-2017, 04:44 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Για να λιγοστέψουν τα νεκρα οχηματοχιλιομετρα δεν θα μπορούσε η Ράλλη να βγαζει ολο το Α1 με GN?? Και διπλα στο ΕΛΛ ειναι ΑΦ/ΤΕ και οποιαδηποτε βλαβη μπορει να επιδιορθωθει συντομα.
Δεν έχει μεγάλη σημασία η χιλιομετρικη απόσταση της γραμμής από το Α/Σ, όσο των οδηγών γενικότερα από το Ελληνικό! Τι Α1, τι Α10, το αμάξι από την Ράλλη πρέπει να γυρίσει Ελληνικό.. Μόνο για το θέμα των βλαβων συμφέρει..
Αλλά η δρομολόγηση το πρωί δεν γίνεται με πρόγραμμα "βγάζω στο Α1 όλα τα Solaris που δεν δουλεύουν να μου τα φέρουν μέσα, ώστε να δανειστω από το Ελληνικό". Ο,τι υπάρχει βγαίνει, ο,τι έχει πρόβλημα μπαίνει μέσα και όταν υπάρχει μεγάλη ανάγκη, ζητάνε βοήθεια από Βοτανικό/Ελληνικό και τα βγάζουν εκεί που χρειάζονται περισσότερο.
Το Α13 ήταν μισό Ράλλη μισό Λιόσια σήμερα εμφανίζει μόνο Citelis και μάλιστα περισσότερα από χτες! Να υποθέσω ότι άλλαξε η δρομολόγηση ξαφνικά μες τη μέση του μήνα ή απλά είναι για σήμερα ?
(11-08-2017, 02:46 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το Α13 ήταν μισό Ράλλη μισό Λιόσια σήμερα εμφανίζει μόνο Citelis και μάλιστα περισσότερα από χτες! Να υποθέσω ότι άλλαξε η δρομολόγηση ξαφνικά μες τη μέση του μήνα ή απλά είναι για σήμερα ?
Σημερα γενικως εχουν βγει λιγοτερα αμαξια στις περισσοτερες γραμμες λογω 5ημερου... Αρα πολυ πιθανον η Ραλλη να έστειλε ελάχιστα αμάξια ή και καθολου
Το Β18/Γ18 έχει τη GN #581.

Το Β5 σήμερα είχε Ν2 (#725), Volvo (#215), Renault (#7046), Irisbus 2ης γενιάς (#882) και Citelis (#9004)! Το πρωί είχε και 2ο Citelis (#9005).
Πιστεύω ότι η GN #580 που έχει το 608, είναι από την Ράλλη, γιατί ξέρω ότι όλες οι βάρδιες τα Σαββατοκύριακα, είναι στη Ράλλη.
Είναι Κυριακή και το 608 έχει το Ν2 #542! Καλά πάμε...
Και στο 703 και στο 843 Ν2!!! (#699 και #679)
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47