Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2017
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47
Είναι και Βοτανικό το 829 ?
Γιατί τώρα έχει Neoplan midi #350 ενώ νωρίτερα είχε Irisbus D.
Η GN 574 στο 703 τώρα!
Και 3 Ν2 του ΑΜ ΒΟΤ στο Β9! Και είναι Σάββατο Θερινού 2..

Η GN 567 ΚΑΙ Η 575 ΣΤΟ ΑΒ10!!
Δεν το ζούμε αυτό..
Ιστορικές στιγμές!!!
(05-08-2017, 05:51 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Η GN 574 στο 703 τώρα!
Και 3 Ν2 του ΑΜ ΒΟΤ στο Β9! Και είναι Σάββατο Θερινού 2..

Η GN 567 ΚΑΙ Η 575 ΣΤΟ ΑΒ10!!
Δεν το ζούμε αυτό..
Οι GN ειναι απόσπαση απο αλλες γραμμες ή τις εβγαλαν κατευθειαν απο το αμ/σιο οδηγοι της Ράλλη; Γιατι μου φαίνεται δύσκολο οδηγοί του ΕΛΛ να ξερουν τις διαδρομές απο Α/Β10, 703 και 843.
Καλά αν είναι απόσπαση ειδικά στο Α10/Β10 από που ?
Γιατι δεν πηγα Α1 του Ελληνικου και ταξιδεψαν Μενιδι;
(05-08-2017, 06:41 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Οι GN ειναι απόσπαση απο αλλες γραμμες ή τις εβγαλαν κατευθειαν απο το αμ/σιο οδηγοι της Ράλλη; Γιατι μου φαίνεται δύσκολο οδηγοί του ΕΛΛ να ξερουν τις διαδρομές απο Α/Β10, 703 και 843.
Οι οδηγοί είναι του ΑΜ ΡΑΛ..
(04-08-2017, 10:58 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Μα το θέμα δεν είναι μόνο οι νταλίκες στην Π.Ράλλη! Μην βλέπετε Ν2 σε γραμμές που έχουν νταλίκα και νομίζετε πως τα βάζουν γιατί δεν είχαν νταλίκα.
Υπάρχουν και οι οδηγοί του Δ' κυκλώματος που δεν έχουν Ε' κατηγορία και με μόνες γραμμές το Γουδή τον Αύγουστο (Δευ-Σαβ) και την μισή Κηπούπολη, οι υπόλοιποι απασχολουνται όπου γίνεται. Φουλ Β9, Α7 και Περαμα..
Θα έπρεπε, όπως γινόταν μέχρι το 2012 να δίνει η Π.Ραλλη την Κηφισιά στον Βοτανικό (Καθημερινές τις μισές βαρδιες και ΣΚ όλο) και να κρατάει το 054.

Τώρα για τις GN, το όλο θέμα είναι με τα Α/C. Γι'αυτο τις μέρες που έβρεχε ήταν σαφώς καλύτερη η κατάσταση από επανδρωση οχημάτων. Στην Π.Ραλλη αναγκάζονται να κάνουν δρομολόγια με οχήματα που έχουν 35 βαθμούς Κελσίου μέσα με Α/C αναμμένο, αφού δεν υπάρχουν άλλα (που ούτε αυτά έπρεπε κανονικά να κυκλοφορούν). Επίσης, το Ελληνικό αποκλείεται να δανείσει οχήματα στην Π.Ραλλη! Δεν τα ξέρουν τα συνεργεια και θα γυρίσουν ρημαγμενα!

Η λύση είναι οι Παλιές Γκαζιέρες που κάθονται, ενώ είναι ενεργά οχήματα! Που κοπηκαν επειδή δεν υπήρχε χώρος και ανάγκη στην Ανθούσα (τότε). Ήδη μετράμε 7 οχήματα που άρχισαν να ξανακυκλοφορουν. Απλά πράγματα, πάνε στην Π.Ράλλη, οι ελιγμοδηγοι (που δεν "υπάρχουν" στην Π.Ράλλη) αναλαμβάνουν τα φουλαρισματα στα Λιόσια στο σχολασμα και όλα καλά..

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ να μην μπορει να οδηγήσει νταλίκα οδηγός με Δ'. Μόνο στην Ελλάδα αυτά. Στο εξωτερικό τα 18μ και τα 25μ οδηγούνται με το Δ΄Κατηγορίας....
Επίσης από χθες γραφετε σε ομάδα στο φβ ότι 20 νταλίκες Ελληνικού πάνε Ράλλη. Το πιστεύουμε ή μούφα?
Το Α1 ξέρω ότι στα θερινά είναι όλο στην Ράλλη, αλλά έχει και το Agora #758 του Ρέντη σήμερα!
(07-08-2017, 06:07 PM)tomasxouliaras Έγραψε: [ -> ]Το Α1 ξέρω ότι στα θερινά είναι όλο στην Ράλλη, αλλά έχει και το Agora #758 του Ρέντη σήμερα!
Μπορεί να είναι απόσπαση από κάποια άλλη γραμμή, δύσκολο το βλέπω να έβγαλε πάλι οδηγός της Ράλλη όχημα από Πειραιά.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47