Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών της ΟΣΥ - Συχνότητες, δρομολόγια, σχόλια και παράπονα - 2016
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επιπροσθέτως, δεδομένου του κόσμου που υπήρχε, είναι παράλογη η επιμονή στο "όλοι πίσω από την μπάρα αλλιώς δεν ξεκινάει το λεωφορείο". Άλλωστε αν ήταν συνάδελφοί του δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κάτσουν μπροστά..

Δεν περίμενα ότι σοβαρό άτομο που γράφει σε forum για λεωφορεία πολλά χρόνια τώρα θα έκανε κριτική προς οδηγό γιατί επιμένει να μην υπάρχει κόσμος μπροστά από τη μπάρα και να είναι η μπάρα κλειστή!!! Αλήθεια, αν σε κάποιο απότομο φρενάρισμα φύγουν μπούγιο οι επιβάτες και χτυπούσε κάποιος στο ταμπλό, αν έμενε ανοιχτή η μπάρα, τι θα γράφαμε μετά;

Το ελάχιστο που πρέπει να κάνει ένας οδηγός που έχει να κουμαντάρει ένα 18μ. όχημα που έχει πολύ μεγαλύτερο αριθμό επιβατών από το επιτρεπτό, είναι να μη δέχεται να υπάρχει κανείς μπροστά από τη μπάρα.

(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επίσης, σε αυτά που δεν μας λέει δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε κάποιο απρόοπτο για να υπάρχει κενό 35 λεπτά. Αντίθετα, μας το παρουσιάζει ως κανονική δρομολόγηση. Πιθανολογώ κάποια βλάβη θα προέκυψε, αν έλειπε όχημα τα δρομολόγια θα ήταν 13:20-13:45 αντί για 13:15-13:35-13:50 που είναι το κανονικό.

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε πότε τραβήχτηκε το video. Επίσης, μαγκιά του αν είναι ίσως ο μόνος οδηγός που κατάφερε καλοκαιριάτικα και τήρησε το καρτελάκι του, γιατί στο 122 από τα μέσα του Ιουνίου, με κλειστά σχολεία και υψηλές θερμοκρασίες, το πρόγραμμα δρομολογίων έχει τιναχτεί στον αέρα και οι συχνότητες έχουν γίνει ακανόνιστες.

Εικόνες σαν κι αυτές δε χρειάζονται 35' κενό για να δημιουργηθούν. Και 10-15' να περάσουν, ο κόσμος παύει να χωράει στο -σχετικά περιορισμένο- πεζοδρόμιο και αρχίζει να πιάνει τη μία λωρίδα (ή και να χωράει, αρχίζει και προχωράει όσο πιο μπροστά γίνεται για να μπορέσει να μπει και να πιάσει και μία θέση, αν τα καταφέρει). Και δεν ξέρω αν ο ΟΑΣΑ πιστεύει ότι ανάγκη ενίσχυσης των γραμμών παραλίας υπάρχει μόνο το Σ/Κ, η επιβατική κίνηση πάντως δείχνει ότι τουλάχιστον μέχρι και τα τέλη Ιουλίου, οπότε και η Αθήνα αρχίζει να αδειάζει για τα καλά, οι γραμμές παραλίας σηκώνουν ένα βαρύ φορτίο, χωρίς να έχουν τη αντίστοιχη επάνδρωση ή να ενισχύονται με κοπτοραπτικές και αποσπάσεις από άλλες γραμμές.

Μακάρι η λύση 122Θ να είναι προάγγελος για ανασχεδιασμό της εξυπηρέτησης των λουόμενων τους καλοκαιρινούς μήνες από τον επόμενο χρόνο, γιατί η κατάσταση αυτή στο Ελληνικό δεν είναι τωρινή, αλλά υπαρκτή και τα προηγούμενα 2 καλοκαίρια (αυτό του '13 δεν το πιάνω, μιας και η επέκταση προς Ελληνικό παραδόθηκε στο επιβατικό κοινό στα τέλη Ιουλίου εκείνου του έτους) και εικόνες σαν κι αυτή στο βίντεο είναι καθημερινές στο Ελληνικό όλο τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.

ΥΓ: Το ίδιο χάος επικρατεί και στο Τραμ τους καλοκαιρινούς μήνες, με τους συρμούς από Σύνταγμα προς Βούλα να είναι απλησίαστοι το πρωί και στην επιστροφή από Βούλα προς Σύνταγμα να μη μπορείς να επιβιβαστείς το απόγευμα.
Ας παραθέσουμε το βίντεο εδώ, ώστε η προβολή να γίνεται κατευθείαν.



(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επίσης, σε αυτά που δεν μας λέει δεν αναφέρει καν ότι υπήρξε κάποιο απρόοπτο για να υπάρχει κενό 35 λεπτά. Αντίθετα, μας το παρουσιάζει ως κανονική δρομολόγηση. Πιθανολογώ κάποια βλάβη θα προέκυψε, αν έλειπε όχημα τα δρομολόγια θα ήταν 13:20-13:45 αντί για 13:15-13:35-13:50 που είναι το κανονικό. Αλλά και πάλι θα έπρεπε από το Ελληνικό στις 13:35 να στέλναν άμεσα αντικατάσταση δεδομένου του φόρτου της γραμμής. Οπότε αντί να βγάζει βίντεο θα μπορούσε να πάρει τηλέφωνο στο Γρ. Κίνησης ώστε να επιμείνει να στείλουν άμεσα αντικατάσταση στο προηγούμενο (δίπλα είναι το ΑΜ ΕΛΛ).

Εδώ βλέπουμε πως ο αποκλειστικός υπεύθυνος για αυτή την τραγελαφική κατάσταση είναι ο ίδιος ο ΟΑΣΑ, ο οποίος δε μερίμνησε να έχει δρομολόγια προσαρμοσμένα στη δεδομένη χρονική συγκυρία. Έχω τις εξής απορίες:
- Γιατί στο Θερινό Ι κυκλοφορούν ακόμα "χαζογραμμές", τύπου 165, και δεν αναστέλλονται, ώστε να ενισχυθούν οι γραμμές των παραλιών;
- Γιατί δεν τραβάνε το 117 στο Ελληνικό μπας και βοηθήσει λίγο την κατάσταση;
- Γιατί δεν εφάρμοσαν την "πατέντα'' του 122Θ* από προηγούμενες χρονιές;
- Γιατί δεν έχουν έρθει τα ΚΤΕΛ Αττικής (τα οποία είναι κατ' εμέ τα τοπικώς αρμόδια μέσα μεταφοράς από την Βάρκιζα και μετά) στο Ελληνικό;
Όλα τα παραπάνω άραγε τα έχουν αναρωτηθεί στον ΟΑΣΑ; Μάλλον οχι...

*Μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει στην πράξη η "πατέντα" αυτή, ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.


(08-07-2016, 02:21 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Επιπροσθέτως, δεδομένου του κόσμου που υπήρχε, είναι παράλογη η επιμονή στο "όλοι πίσω από την μπάρα αλλιώς δεν ξεκινάει το λεωφορείο". Άλλωστε αν ήταν συνάδελφοί του δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να κάτσουν μπροστά...
Και μιας και είναι και πολύ των κανονισμών δεν μας λέει κατά πόσο επιτρέπεται να "μπλοκάρει" με σίδερο το μπροστινό φύλλο της πρώτης πόρτας;

Η αλήθεια είναι πως το ύφος του οδηγού είναι αρκετά επιτακτικό, σε σημείο που θυμίζει κτελατζή. Όμως, αξίζει να έρθουμε λίγο στη θέση του. Τι θα κάναμε εμείς εάν ήμασταν οδηγοί την ημέρα εκείνη; Προσωπικά κι εγώ το ίδιο θα έκανα, χωρίς τέτοιο ύφος όμως (επιφυλάσσομαι ως προς το τελευταίο σκέλος, καθώς έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέμε...). Διότι θα φοβόμουν το ενδεχόμενο να φρενάρω απότομα και να μου γίνουν οι επιβάτες χαλκομανία στο παρμπρίζ και μετά μπλέξω σε ένα παιχνίδι αποζημιώσεων.

Μετά έχουμε το θέμα του τάκου στο πρώτο φύλλο της πρώτης πόρτας. Όντως κανονικά δε πρέπει να μπαίνει τάκος, καθώς φθείρει τον μηχανισμό της πόρτας. Οπότε μιλάμε για αρχικώς πράξη άδικη. Είναι όμως αυτή η πράξη και τελικώς άδικη; Μάλλον όχι, καθώς εάν δεν έμπαινε ο τάκος, οι επιβάτες θα κάθονταν στο μπροστινό μέρος (και άντε να τους βγάλεις μετά), οπότε επανέρχομαι στα λεγόμενα της παραπάνω παραγράφου. Άρα, μάλλον ορθώς έβαλε τον τάκο τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Άλλωστε, πρέπει να λάβουμε υπόψιν πως στα νέας τεχνολογίας λεωφορεία, υπάρχει εργοστασιακή ρύθμιση "μπλοκαρίσματος" του πρώτου φύλλου της πρώτης πόρτας ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.
(08-07-2016, 03:47 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δεν περίμενα ότι σοβαρό άτομο που γράφει σε forum για λεωφορεία πολλά χρόνια τώρα θα έκανε κριτική προς οδηγό γιατί επιμένει να μην υπάρχει κόσμος μπροστά από τη μπάρα και να είναι η μπάρα κλειστή!!! Αλήθεια, αν σε κάποιο απότομο φρενάρισμα φύγουν μπούγιο οι επιβάτες και χτυπούσε κάποιος στο ταμπλό, αν έμενε ανοιχτή η μπάρα, τι θα γράφαμε μετά;

Το ελάχιστο που πρέπει να κάνει ένας οδηγός που έχει να κουμαντάρει ένα 18μ. όχημα που έχει πολύ μεγαλύτερο αριθμό επιβατών από το επιτρεπτό, είναι να μη δέχεται να υπάρχει κανείς μπροστά από τη μπάρα.

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρουμε πότε τραβήχτηκε το video. Επίσης, μαγκιά του αν είναι ίσως ο μόνος οδηγός που κατάφερε καλοκαιριάτικα και τήρησε το καρτελάκι του, γιατί στο 122 από τα μέσα του Ιουνίου, με κλειστά σχολεία και υψηλές θερμοκρασίες, το πρόγραμμα δρομολογίων έχει τιναχτεί στον αέρα και οι συχνότητες έχουν γίνει ακανόνιστες.

Εικόνες σαν κι αυτές δε χρειάζονται 35' κενό για να δημιουργηθούν. Και 10-15' να περάσουν, ο κόσμος παύει να χωράει στο -σχετικά περιορισμένο- πεζοδρόμιο και αρχίζει να πιάνει τη μία λωρίδα (ή και να χωράει, αρχίζει και προχωράει όσο πιο μπροστά γίνεται για να μπορέσει να μπει και να πιάσει και μία θέση, αν τα καταφέρει). Και δεν ξέρω αν ο ΟΑΣΑ πιστεύει ότι ανάγκη ενίσχυσης των γραμμών παραλίας υπάρχει μόνο το Σ/Κ, η επιβατική κίνηση πάντως δείχνει ότι τουλάχιστον μέχρι και τα τέλη Ιουλίου, οπότε και η Αθήνα αρχίζει να αδειάζει για τα καλά, οι γραμμές παραλίας σηκώνουν ένα βαρύ φορτίο, χωρίς να έχουν τη αντίστοιχη επάνδρωση ή να ενισχύονται με κοπτοραπτικές και αποσπάσεις από άλλες γραμμές.

Μακάρι η λύση 122Θ να είναι προάγγελος για ανασχεδιασμό της εξυπηρέτησης των λουόμενων τους καλοκαιρινούς μήνες από τον επόμενο χρόνο, γιατί η κατάσταση αυτή στο Ελληνικό δεν είναι τωρινή, αλλά υπαρκτή και τα προηγούμενα 2 καλοκαίρια (αυτό του '13 δεν το πιάνω, μιας και η επέκταση προς Ελληνικό παραδόθηκε στο επιβατικό κοινό στα τέλη Ιουλίου εκείνου του έτους) και εικόνες σαν κι αυτή στο βίντεο είναι καθημερινές στο Ελληνικό όλο τον Ιούνιο και τον Ιούλιο.

ΥΓ: Το ίδιο χάος επικρατεί και στο Τραμ τους καλοκαιρινούς μήνες, με τους συρμούς από Σύνταγμα προς Βούλα να είναι απλησίαστοι το πρωί και στην επιστροφή από Βούλα προς Σύνταγμα να μη μπορείς να επιβιβαστείς το απόγευμα.

Για να μην παρεξηγούμαι σε καμία περίπτωση δεν θεωρώ ενδεδειγμένο αυτόν τον τρόπο μεταφοράς ή και αν θες καλύτερα θεωρώ απαράδεκτο συνολικά το μπάχαλο που επικρατεί με το 122. Αλλά δεδομένου ότι αυτό δεν έχει επιλυθεί από τον ΟΑΣΑ θεωρώ ότι πρέπει να είσαι και λίγο άνθρωπος και να αφήσεις για 10'-15' μερικούς μπροστά μέχρι να αδείασει λίγο το όχημα αντί να μείνουν απ' έξω που άμα ήταν συναδελφοί σου θα κάθονταν σε όλη την διαδρομή εκεί. Τόσα χρόνια δεν έχω δει συνάδελφο/φίλο του οδηγού να κάθεται πίσω από την μπάρα... Αντίθετα, έχω δει να κάθονται ακόμα και 3 άτομα μαζί μπροστά ενώ το υπόλοιπο όχημα είναι άδειο ή να κάθεται κάποιος ανάποδα πάνω στο παρμπρίζ. Επίσης, κάποιος δεν είναι απαραίτητο ότι θα χτυπήσει σε ένα απότομο φρενάρισμα μόνο αν κάθεται μπροστά αλλά οπουδήποτε στο όχημα όταν αυτό είναι γεμάτο και ο καθένας μεταφέρει ότι θέλει (λ.χ. ομπρέλες παραλίας).

Και κάτι ακόμα. Σε άλλους τύπους λεωφορείων οι επιβάτες κάθονται κανονικά και μπροστά, ακόμα και αν δεν έχει τόση κίνηση. Στα Volvo που έχει τις δύο μικρές μπάρες πριν την πρώτη πόρτα όποιος θέλει να βγει ούτως ή αλλως κάθεται σχεδόν στο παρμπρίζ για κάποιο χρόνο. Ή σε γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση (π.χ. 608) δεν είναι σπάνιο σε Volvo να κάθονται επιβάτες μπροστά. Στα Neoplan το σίδερο που υπάρχει είναι σχεδόν πάνω στο παρμπρίζ. Παρομοίως και στα Solaris midi που έχουν τραβήξει στα περισσότερα την μπάρα που υπάρχει πίσω από τα Α/Σ (κυρίως από Βοτανικό, που δεν γίνεται και διαφορετικά σε γραμμές όπως 227-230) και είναι "ελεύθερη" η πρόσβαση μπροστά. Σε όλα τα παραπάνω δεν κινδυνεύουν οι επιβάτες και δεν έχει ευθύνη ο οδηγός ενώ μόνο στις GN κινδυνεύουν τόσο πολύ όλοι;

Ο επιτρεπτός αριθμός επιβατών είναι 155 (46 καθήμενοι και 109 όρθιοι). Αποκλείω το γεγονός να ήταν τόσοι μέσα και γενικότερα αμφιβάλλω αν έχει βάλει ποτέ GN 109 όρθιους. Ακόμα και αν έχουν καταφέρει ποτέ να μπουν πάνω από 90 όρθιοι είναι ζήτημα...

Το βίντεο, εκτός από Καθημερινή, ίσως τραβήχτηκε Κυριακή που έχει 13:15-13:40 και είχε καθυστερήσει 10'. Σάββατο αποκλείεται να ήταν γιατί έχει 13:20-13:40. Ο χρόνος διαδρομής γενικά επαρκεί (75' δίνει συνήθως ανά κατεύθυνση) απλά άμα τύχει κάποιο απρόοπτο ή ο οδηγός πάει υπερβολικά αργά βγαίνει εκτός προγράμματος.

Για τον κόσμο που δεν χωράει στο πεζοδρόμιο είναι μια πραγματικότητα αλλά δεν είναι μόνο για το 122. Υπάρχουν και τα Α3/Χ97 και το 171, που και αυτό φουλάρει αρκετές φορές. Επίσης, όπως και εσύ είπες, υπάρχουν πολλοί που επίτηδες κάθονται στο οδόστρωμα (ειδικά όταν πλησιάζει το όχημα) για να πιάσουν θέση.

Οι εικόνες αυτές υπήρχαν και τις προηγούμενες χρονίες και παλιότερα που το Ε22 ήταν στην Ακαδημία (με την διαφορά ότι αυτά γινόταν στο Φίξ). Αν και φέτος έχω την εντύπωση ότι είναι χειρότερα από τα προηγούμενα έτη.

(08-07-2016, 05:22 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Εδώ βλέπουμε πως ο αποκλειστικός υπεύθυνος για αυτή την τραγελαφική κατάσταση είναι ο ίδιος ο ΟΑΣΑ, ο οποίος δε μερίμνησε να έχει δρομολόγια προσαρμοσμένα στη δεδομένη χρονική συγκυρία. Έχω τις εξής απορίες:
- Γιατί στο Θερινό Ι κυκλοφορούν ακόμα "χαζογραμμές", τύπου 165, και δεν αναστέλλονται, ώστε να ενισχυθούν οι γραμμές των παραλιών;
- Γιατί δεν τραβάνε το 117 στο Ελληνικό μπας και βοηθήσει λίγο την κατάσταση;
- Γιατί δεν εφάρμοσαν την "πατέντα'' του 122Θ* από προηγούμενες χρονιές;
- Γιατί δεν έχουν έρθει τα ΚΤΕΛ Αττικής (τα οποία είναι κατ' εμέ τα τοπικώς αρμόδια μέσα μεταφοράς από την Βάρκιζα και μετά) στο Ελληνικό;
Όλα τα παραπάνω άραγε τα έχουν αναρωτηθεί στον ΟΑΣΑ; Μάλλον οχι...

*Μένει να δούμε πως θα λειτουργήσει στην πράξη η "πατέντα" αυτή, ώστε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.


Η αλήθεια είναι πως το ύφος του οδηγού είναι αρκετά επιτακτικό, σε σημείο που θυμίζει κτελατζή. Όμως, αξίζει να έρθουμε λίγο στη θέση του. Τι θα κάναμε εμείς εάν ήμασταν οδηγοί την ημέρα εκείνη; Προσωπικά κι εγώ το ίδιο θα έκανα, χωρίς τέτοιο ύφος όμως (επιφυλάσσομαι ως προς το τελευταίο σκέλος, καθώς έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέμε...). Διότι θα φοβόμουν το ενδεχόμενο να φρενάρω απότομα και να μου γίνουν οι επιβάτες χαλκομανία στο παρμπρίζ και μετά μπλέξω σε ένα παιχνίδι αποζημιώσεων.

Μετά έχουμε το θέμα του τάκου στο πρώτο φύλλο της πρώτης πόρτας. Όντως κανονικά δε πρέπει να μπαίνει τάκος, καθώς φθείρει τον μηχανισμό της πόρτας. Οπότε μιλάμε για αρχικώς πράξη άδικη. Είναι όμως αυτή η πράξη και τελικώς άδικη; Μάλλον όχι, καθώς εάν δεν έμπαινε ο τάκος, οι επιβάτες θα κάθονταν στο μπροστινό μέρος (και άντε να τους βγάλεις μετά), οπότε επανέρχομαι στα λεγόμενα της παραπάνω παραγράφου. Άρα, μάλλον ορθώς έβαλε τον τάκο τη συγκεκριμένη μέρα και ώρα στο συγκεκριμένο δρομολόγιο. Άλλωστε, πρέπει να λάβουμε υπόψιν πως στα νέας τεχνολογίας λεωφορεία, υπάρχει εργοστασιακή ρύθμιση "μπλοκαρίσματος" του πρώτου φύλλου της πρώτης πόρτας ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις.

Κύριος υπεύθυνος αυτής της κατάστασης είναι σε κάθε περίπτωση ο ΟΑΣΑ που έστω και αν δεν θέλαν να κάνουν κάποιες τροποποιήσεις για να βρουν οχήματα έπρεπε να είχαν κόψει 2-3 οχήματα από το Α2 και να πήγαιναν στο 122 προκειμένου να έχει κυρίως 15λεπτα.

Επί των "αποριών":

- Εδώ συμφωνούμε απόλυτα, και δεν είναι μόνο το 165. Είναι κάτι 024, 100, 404, 651, 819, 827/8, Β15, κάτι Γ10-Γ12 που κατεβαίνουν ακόμα στο Κέντρο και αρκετά ακόμα που αν καταργούταν/τροποποιούταν θα απελευθερώναν σημαντικό αριθμό βαρδιών ώστε να ενισχυθούν γραμμές σαν το 122.
- Το 117 και να ανέβαινε Ελληνικό λίγα πράγματα θα έκανε με δρομολόγια ανά 40'-50'.
- Η πατέντα του 122Θ θα δείξει αν θα λειτουργήσει σωστά. Αν και πολύ φοβάμαι ότι δεν θα συντονίζεται με τα 122 από Σαρωνίδα.
-Η πλειοψηφία όλων αυτών είναι για Βούλα/Βουλιαγμένη/Βάρκιζα που είναι ουσιαστικά στην περιοχή αρμοδιότητας της ΟΣΥ. Για την Σαρωνίδα είναι ένα άλλο θέμα το κατά πόσο θα έπρεπε να πηγαίνει αστικό. Σε κάθε περίπτωση και να ερχόταν τα ΚΤΕΛ στο Ελληνικό υπερελάχιστοι θα ήταν αυτοί που θα τα προτιμούσαν λόγω της διαφοράς κόστους.

Δεν αντιλέγω για τον λόγο που το έβαλε (αν και το έχω δει και σε γραμμές χωρίς ιδιαίτερο κόσμο). Όμως, κάτι τέτοιες "παρεμβάσεις" δεν είναι και ιδιαίτερα σταθερές, ειδικά όταν οι περισσότεροι όπως μπαινοβγαίνουν "χτυπάνε" πάνω στο φύλλο της μπλοκαρισμένης πόρτας. Μου είχε τύχει παλιότερα στο 250 με ένα ξύλο που ήταν σφηνωμένο στο πρώτο φύλλο να ξεσφηνώσει εν κινήσει και να κάνει "βόλτες στο πάτωμα ανάλογα με τις επιταχύνσεις/επιβραδύνσεις μέχρι να βρούμε φανάρι και να κάτσει ο οδηγός να το ξαναβάλει στην προηγούμενη θέση του.
Την πόρτα της ΓΕΔΔ έχει περάσει η υπόθεση της δρομολόγησης λεωφορείων της ΟΣΥ για τη μεταφορά των εργαζομένων της εταιρείας και των οικογενειών τους σε παραλίες της Αττικής και μάλιστα ακόμα και εκτός της περιοχής ευθύνης του ΟΑΣΑ (Άγ. Θεόδωροι, Σχοινιάς), όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση για το έτος 2015, ενώ υπήρξε και ενημέρωση των εισαγγελικών αρχών για περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης.
(22-07-2016, 04:47 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Την πόρτα της ΓΕΔΔ έχει περάσει η υπόθεση της δρομολόγησης λεωφορείων της ΟΣΥ για τη μεταφορά των εργαζομένων της εταιρείας και των οικογενειών τους σε παραλίες της Αττικής και μάλιστα ακόμα και εκτός της περιοχής ευθύνης του ΟΑΣΑ (Άγ. Θεόδωροι, Σχοινιάς), όπως προκύπτει από την ετήσια έκθεση για το έτος 2015, ενώ υπήρξε και ενημέρωση των εισαγγελικών αρχών για περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης.

Είδα προχθές το απόγευμα γύρω στις 19.30 20.00 ένα irisbus diesel εκτός υπηρεσίας αλλά με κόσμο μέσα γυναίκες και παιδιά κυρίως να μπαίνει στην έξοδο από τον περιφερειακό Υμηττού στην Αττική οδό στο κομμάτι Ραφήνα προς Ελευσίνα. Δεν είδα αρίθμηση γιατί ξεφυτρωσε ξαφνικά δίπλα μου και λέω τι δουλειά έχει αυτό εδώ.
Σήμερα το μεσημέρι το Ν1 253 και το irisbus diesel 758 για μπάνιο στους ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ.
Ντροπή.
Χτες 25/7 περίμενα υπομονετικά μολις ... 50 λεπτά στον Πειραιά το 915 Αυτό έγινε περιπου στις 07.15 το πρωί, απο πίσω ακριβώς κατέφθασε και 2ο της ιδιας γραμμής, στη δε συζήτηση που είχα με τον οδηγό μου ειπε οτι οι 'φωστήρες' του ΟΑΣΑ βγάζουν τα δρομολόγια λες και όλοι οι δρόμοι ειναι άδειοι !
(26-07-2016, 02:13 PM)CHRISTOS Έγραψε: [ -> ]Χτες 25/7 περίμενα υπομονετικά μολις ... 50 λεπτά στον Πειραιά το 915 Αυτό έγινε περιπου στις 07.15 το πρωί, απο πίσω ακριβώς κατέφθασε και 2ο της ιδιας γραμμής, στη δε συζήτηση που είχα με τον οδηγό μου ειπε οτι οι 'φωστήρες' του ΟΑΣΑ βγάζουν τα δρομολόγια λες και όλοι οι δρόμοι ειναι άδειοι !

Ο χρόνος διαδρομής του 915 ακόμα και τώρα στο Θερινό ΙΙ είναι ο ίδιος με το Χειμερινό (45' στα πολύ πρωϊνα, 50' στα δρομολόγια γύρω στις 07:00 - 07:30 και στη συνέχεια έχει 60'-65').

Επίσης, πώς το άλλο όχημα τηρούσε κανονικά τον προγραμματισμό ενώ το πρώτο είχε φορτώσει 25' καθυστέρηση;

(22-07-2016, 10:41 PM)meganium Έγραψε: [ -> ]Είδα προχθές το απόγευμα γύρω στις 19.30 20.00 ένα irisbus diesel εκτός υπηρεσίας αλλά με κόσμο μέσα γυναίκες και παιδιά κυρίως να μπαίνει στην έξοδο από τον περιφερειακό Υμηττού στην Αττική οδό στο κομμάτι Ραφήνα προς Ελευσίνα. Δεν είδα αρίθμηση γιατί ξεφυτρωσε ξαφνικά δίπλα μου και λέω τι δουλειά έχει αυτό εδώ.
(25-07-2016, 06:34 PM)chris747 Έγραψε: [ -> ]Σήμερα το μεσημέρι το Ν1 253 και το irisbus diesel 758 για μπάνιο στους ΑΓ.ΘΕΟΔΩΡΟΥΣ.

Αν και θα μπορούσα να πω αρκετά πράγματα για τη συγκεκριμένη "παροχή" θα αρκεστώ μόνο σε ένα. Είναι τόσο δύσκολο να πάνε στις παραλίες με τα 122, 171, 304/5, Α1, Α2, Β2 όπως το υπόλοιπο επιβατικό κοινό;
Κοιτώντας τα δρομολόγια της γραμμής τρόλεϊ 15 στο telematics, παρατήρησα ότι τα πρώτα δρομολόγια Καθημερινές και Σάββατο, καθώς και τα δρομολόγια από έναρξη μέχρι τις 08:10 και από 21:30 έως λήξη τις Κυριακές, τα δείχνει να εκτελούνται στο τμήμα ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ - ΟΜΟΝΟΙΑ - ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ.

Έχει εντοπίσει κανείς αν έχουμε όντως κάποια τέτοια μεταβολή ή αν πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8