Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2016
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Παρεμβάσεις από τον Ο.Α.Σ.Α. σε γραμμές των Άνω Λιοσίων:

Η γραμμή 712 (ΑΧΑΡΝΑΙ - ΕΡΓ. ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ)) μετατρέπεται σε κυκλική έως την Πλατεία Εθνικής Αντίστασης (Κορμός) των Άνω Λιοσίων, με την αφετηρία της να παραμένει στον Κάραβο Αχαρνών, ενώ καταργείται το τμήμα της διαδρομής από τον Κορμό Άνω Λιοσίων έως το Πανόραμα: https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%A50%CE%...nline=true

Η γραμμή 723 (ΦΥΛΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ) δε θα διέρχεται πλέον από το Αμαξοστάσιο Άνω Λιοσίων και ιδρύεται νέα στάση επί της λεωφ. Φυλής: https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A90%CE%A...nline=true

Ιδρύεται η γραμμή 713 με ονομασία "ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ (ΠΑΝΟΡΑΜΑ) - ΣΤΑΘΜΟΣ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ", με αφετηρία στο Πανόραμα των Άνω Λιοσίων (ΤΕ-712) και κυκλική διαδρομή έως τον Προαστιακό Άνω Λιοσίων, η οποία και θα καλύπτει τα τμήματα που καταργούνται από τις διαδρομές των γραμμών 712 και 723 και μέσω της λεωφ. Φυλής θα καταλήγει στον Προαστιακό: https://diavgeia.gov.gr/doc/6%CE%9B%CE%A...nline=true
Γνωρίζει κάποιος γιατί δεν υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που να συνδέει τον υπεραστικό σταθμό Κηφισού με το σταθμό ελαιώνα; βγαίνει 1λεωφ ανά 16λεπτά ή 2λεωφ, ανά 8λεπτά..
(27-10-2016, 11:53 PM)andreas122 Έγραψε: [ -> ]Γνωρίζει κάποιος γιατί δεν υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που να συνδέει τον υπεραστικό σταθμό Κηφισού με το σταθμό ελαιώνα; βγαίνει 1λεωφ ανά 16λεπτά ή 2λεωφ, ανά 8λεπτά..

Στην επιστροφή προς Αθήνα όλα τα ΚΤΕΛ πραγματοποιούν στάση στον Ελαιώνα για να αποβιβάσουν επιβάτες στο Μετρό. Όσο για την αναχώρηση, δε νομίζω πως είναι τόσο μεγάλη η διαδρομή από το Μεταξουργείο έως τον Σταθμό του Κηφισού.
(28-10-2016, 10:32 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Στην επιστροφή προς Αθήνα όλα τα ΚΤΕΛ πραγματοποιούν στάση στον Ελαιώνα για να αποβιβάσουν επιβάτες στο Μετρό. Όσο για την αναχώρηση, δε νομίζω πως είναι τόσο μεγάλη η διαδρομή από το Μεταξουργείο έως τον Σταθμό του Κηφισού.

Αγαπητέ Μάριε δεν ξέρω τι κάνουν τα ΚΤΕΛ που χρησιμοποιείτε, αλλά πλέον είναι πάρα πολλά αυτά που για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους ΔΕΝ σταματάνε στο Μετρό του Ελαιώνα.
Αναφέρω ως παράδειγμα τα ΚΤΕΛ Αιτ/νίας στα οποία τα 4 από τα 13 δρομολόγια του Αγρινίου σταματάνε στον Ελαιώνα (30%) και τα 2 στα 9 του Μεσολογγίου (22%) Αντίστοιχα το ΚΤΕΛ Αχαΐας δρομολογεί προς τον Ελαιώνα μόνο τα express δρομολόγια της Πάτρας, ήτοι 10 στα 28 δρομολόγια (35,7%).
Γι αυτό το λόγο θα ήταν χρήσιμη μια γραμμή Ελαιώνας - ΚΤΕΛ, μέχρι να αποφασίσουν να φτιάξουν νέο σταθμό πάνω από το ΑΣ του μετρό στον Ελαιώνα.
(27-10-2016, 11:53 PM)andreas122 Έγραψε: [ -> ]Γνωρίζει κάποιος γιατί δεν υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που να συνδέει τον υπεραστικό σταθμό Κηφισού με το σταθμό ελαιώνα; βγαίνει 1λεωφ ανά 16λεπτά ή 2λεωφ, ανά 8λεπτά..
Γιατί δεν χρειάζεται, όπως απαντήθηκε.. Η εξυπηρέτηση των επιβατών των ΚΤΕΛ γίνεται από τον Σταθμό Μεταξουργείο.
Επίσης 16 λεπτά ο κύκλος Ελαιώνας - ΚΤΕΛ είναι οριακό,αν σκεφτείς ότι θέλεις 2 φανάρια στον παράδρομο και άλλα δυο στην Αντιγόνης, μαζί με την εκτιμώμενη από/επιβίβαση (όπου έξω από τον χώρο του Τέρματος προκαλεί προβλήματα, μόνο αν μπαίνει όπως τα ΚΤΕΛ από την κύρια είσοδο) με νέα στάση.

(28-10-2016, 11:43 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Αγαπητέ Μάριε δεν ξέρω τι κάνουν τα ΚΤΕΛ που χρησιμοποιείτε, αλλά πλέον είναι πάρα πολλά αυτά που για άγνωστους μέχρι στιγμής λόγους ΔΕΝ σταματάνε στο Μετρό του Ελαιώνα.
Αναφέρω ως παράδειγμα τα ΚΤΕΛ Αιτ/νίας στα οποία τα 4 από τα 13 δρομολόγια του Αγρινίου σταματάνε στον Ελαιώνα (30%) και τα 2 στα 9 του Μεσολογγίου (22%) Αντίστοιχα το ΚΤΕΛ Αχαΐας δρομολογεί προς τον Ελαιώνα μόνο τα express δρομολόγια της Πάτρας, ήτοι 10 στα 28 δρομολόγια (35,7%).
Γι αυτό το λόγο θα ήταν χρήσιμη μια γραμμή Ελαιώνας - ΚΤΕΛ, μέχρι να αποφασίσουν να φτιάξουν νέο σταθμό πάνω από το ΑΣ του μετρό στον Ελαιώνα.
Για ποιον λόγο? Αν σταματάγαν όλα στον Ελαιώνα και μετά τερματίζαν στον Κηφισό, το λεωφορείο του ΟΑΣΑ να κάνει τι?
Η εξυπηρέτηση των επιβατών που έρχονται ή πάνε εκτός Αττικής με τα ΚΤΕΛ Κηφισού, γίνεται από την γραμμή 051 από τον σταθμό Μεταξουργείο και το Μετρό, ή απευθείας από το Μετρό σε όσα δρομολόγια στην επιστροφή σταματάνε στον σταθμό Ελαιώνα.
(20-10-2016, 09:10 PM)meganium Έγραψε: [ -> ]Πολύ ωραία αντε και στο Σούνιο εύχομαι...

Το 314 να δούμε πότε θα πάει Ραφήνα αφού εξυπηρετεί ήδη τον μισό Δήμο Ραφήνας - Πικερμιου.

Το 314 δεν θα πάει ποτέ Ραφήνα γιατί "τσινάει" το Κτελ...
(06-11-2016, 10:22 AM)MycenaeanKing Έγραψε: [ -> ]Το 314 δεν θα πάει ποτέ Ραφήνα γιατί "τσινάει" το Κτελ...

To 314 δεν θα πάει ποτέ Ραφήνα γιατί δεν είναι για αστική συγκοινωνία η Ραφήνα.
(06-11-2016, 01:20 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]To 314 δεν θα πάει ποτέ Ραφήνα γιατί δεν είναι για αστική συγκοινωνία η Ραφήνα.

Είναι και άλλες γραμμές πάντως που δεν είναι για αστική συγκοινωνία (π.χ. Ανάβυσσος, Οικισμος Τιτάν, Λούτσα) αλλα μια χαρα έχουν.
(06-11-2016, 02:25 PM)NEOPLAN N4007 Έγραψε: [ -> ]Είναι και άλλες γραμμές πάντως που δεν είναι για αστική συγκοινωνία αλλα έχουν (π.χ. Ανάβυσσος, Οικισμος Τιτάν, Λούτσα) αλλα μια χαρα έχουν.

Κι επειδή έχουμε φτάσει στα τραγικά αυτά λάθη, θα πρέπει να την επεκτείνουμε μέχρι όπου έχει θάλασσα η Αττική;

Κανονικά θα έπρεπε να είναι ευθύνη των δήμων το κόστος της αστικής συγκοινωνίας εκτός του Λεκανοπεδίου, το οποίο οριοθετούν δυτικά το όρος Αιγάλεω, δυτικά και βόρεια το όρος Πάρνηθα, βόρεια και ανατολικά το όρος Πεντέλη και ανατολικά το όρος Υμηττός, ενώ νότια οριοθετείται μέχρι τη Βούλα (πλέον ΒΒΒ, αφού ο Καλλικράτης έκανε ηλίθιες συνενώσεις, λες και η Βούλα, με τη Βουλιαγμένη, τη Βάρκιζα και τη Βάρη έχουν κοινά χαρακτηριστικά). Ούτε η Αρτέμιδα (Λούτσα) είναι αστική ζώνη, ούτε η περιοχή του Οικισμού Τιτάν, ούτε η Λομβάρδα, το Λαγονήσι, η Σαρωνίδα και η Ανάβυσσος είναι αστική ζώνη. Αν θέλουν οι δημοτικές αρχές των περιοχών αυτών να εξυπηρετούνται από το δίκτυο του ΟΑΣΑ, ας βγάλουν χρήματα από το ταμείο τους και να πληρώσουν για να φτάσουν τα λεωφορεία ακόμα και μέχρι το Σούνιο.
Παρεμβάσεις από τον ΟΑΣΑ και σε γραμμές του Δήμου Παλλήνης:

Τροποποιείται η γραμμή 301 (ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΑΝΘΟΥΣΑ - ΠΕΝΤΕΛΗ), με την αφετηρία της να μεταφέρεται στην Καλλιθέα Πεντέλης (Τέρμα Καλλισίων) και το τμήμα της διαδρομής από το Γέρακα έως τον Σταθμό Δουκίσσης Πλακεντίας να καταργείται, ενώ μετονομάζεται σε "ΠΕΝΤΕΛΗ - ΣΤ. ΠΑΛΛΗΝΗ - ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ": https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%91%CE%9...nline=true

Τροποποιείται η γραμμή 306 (ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΚΑΝΤΖΑ - ΑΝΘΟΥΣΑ), με το τέρμα της να μεταφέρεται στη Μπαλάνα Γέρακα, το τμήμα της διαδρομής από τον Γέρακα έως την Ανθούσα να καταργείται, ενώ απορροφά το καταργούμενο τμήμα από τη διαδρομή της γραμμής 301 και μετονομάζεται σε "ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ - ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΓΕΡΑΚΑ - ΜΠΑΛΑΝΑ ΓΕΡΑΚΑ": https://diavgeia.gov.gr/doc/62%CE%A9%CE%...nline=true

Επανέρχεται η γραμμή 324 με ονομασία "ΑΝΘΟΥΣΑ - ΠΑΛΛΗΝΗ - ΚΑΝΤΖΑ", με αφετηρία στην Καλλιθέα Πεντέλης (Τέρμα Καλλισίων) και κυκλική διαδρομή έως την Κάντζα, η οποία και θα καλύπτει το τμήμα που καταργείται από τη διαδρομή της γραμμής 306: https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%94%CE%A...nline=true
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9