Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Αλλαγές στα τρόλεϊ του Πειραιά, από αύριο θεωρητικά ROFLROFL ,ενώ πρακτικά θα ισχύσουν μεθαύριο λογω της απεργίας τους.
Το 17 θα ξαναπάει στον Αγ. Σπυρίδωνα μέσω Μιαούλη - Β' Μεραρχίας - Ηρ. Πολυτεχνίου - Σκουζέ - Μιαούλη.
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-14%CE%92
Το 20 θα ξαναγίνει διακεντρικό, καθώς μέσω Μιαούλη - Β' Μεραρχίας θα βγαίνει στη Μουτσοπούλου
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A7%CE%96
Ο ΟΑΣΑ έκανε πράξη το αίτημα του Δήμου Αχαρνών, προχωρώντας στην τροποποίηση της διαδρομής της γραμμής 504, ώστε να διέρχεται από το Σ/Σ Δεκέλειας.

Η γραμμή 504 μετονομάζεται σε "ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ - ΣΤ. ΔΕΚΕΛΕΙΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ", διερχόμενη πλέον μέσω των οδών Ι. Μελισσανίδη, Ιββίσκου, Αδριανού, Πασχαλίας, Κίτρων, Τατοΐου, Κύμης και συνέχεια κανονικά και αντίστροφα στην επιστροφή, για να εξυπηρετεί μετεπιβίβαση των επιβατών στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, στο σταθμό "ΔΕΚΕΛΕΙΑ".

Η απόφαση του ΟΑΣΑ: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A5%CE%A8

ΥΓ: Στην Αττική του παραλόγου, οι επιβάτες θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τη κάρτα απεριορίστων διαδρομών για να μετακινηθούν με τη γραμμή 504 από/προς το Σ/Σ Δεκέλειας, αλλά δε θα μπορούν να τη χρησιμοποιήσουν στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, δεδομένου ότι η αστική ζώνη για τη γραμμή ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΚΑ - ΧΑΛΚΙΔΑ, σταματάει στο Σ/Σ ΣΚΑ!!!
Όντως είναι το λιγότερο τραγικό οι 2 από τους 4 σταθμούς μίας πόλης να θεωρούνται αστικοί (Κάτω Αχαρναί, ΣΚΑ) ενώ το ΣΚΑ από τον Σ.Σ Αχαρνές είναι 7 στάσεις με το Γ9. Θα έπρεπε να είναι αστικό το εισιτήριο μέχρι τον Άγιο Στέφανο.
Με τις δημοτικές εκλογές προ των πυλών, επαναλειτουργεί η γραμμή ''848 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΧΑΡΑΥΓΗ'' από τις 5/5.

Και η απόφαση: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A0%CE%947
Μετά από αίτηση του Μουσείου της Ακρόπολης δημιουργείται η ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ80 "Πειραιάς - Ακρόπολη - Σύνταγμα EXPRESS". Θα δρομολογείται με 2 Iris Diesel και ένα εφεδρικό από το Α/Σ Πειραιά με συχνότητα 30'.
Απόφαση Διαύγειας
(05-05-2014, 04:23 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Μετά από αίτηση του Μουσείου της Ακρόπολης δημιουργείται η ειδική λεωφορειακή γραμμή Χ80 "Πειραιάς - Ακρόπολη - Σύνταγμα EXPRESS". Θα δρομολογείται με 2 Iris Diesel και ένα εφεδρικό από το Α/Σ Πειραιά με συχνότητα 30'.
Απόφαση Διαύγειας

Δουλειές του ποδαριού, ανάλογες με αυτές που μας έχει συνηθίσει ο λατρεμένος ΟΑΣΑ.

Κατ' αρχάς, απο πότε θα λειτουργήσει η γραμμή? (ουτε ημερομηνία έναρξης αναφέρουν... τόσο σοβαροί...)
Έχει γίνει ή θα γίνει κάποια σοβαρή καμπάνια έτσι ώστε να ενημερωθεί το κοινό? (Χλωμό το βλέπω...)
Ήταν τόση μεγάλη η ανάγκη για αυτή την υπηρεσία, την ίδια ώρα που ιδιωτικές εταιρίες κάνουν πάνω-κάτω το ίδιο πράγμα? (αυτά τα κόκκινοκιτρινομπλε διώροφα καμπριολέ λεωφορειάκια, you know, τα οποία σιγά μη κάτσουν με τα χέρια σταυρωμένα)
Το κόστος λειτουργίας ποιος θα το καλύψει? (γιατί σιγά μη γεμίσει το λεωφορείο...)

Δε θέλω να είμαι απαισιόδοξος, αλλά η γραμμή μάλλον θα καταλήξει σαν την 400...
Τουλάχιστον θα πρεπε να εχει ειδικα δρομολογια αναλογα με τις ωρες αναχωρησης/αφιξης των κρουαζιεροπλοιων, ή τουλάχιστον να πηγαίνει μόνο μέχρι τον ΗΣΑΠ Πειραιά χωρίς στάσεις. Αλλά την ώρα που υπάρχουν τόσες ελλείψεις αλλού, να χουν ένα λεωφορείο αμφίβολης χρησιμότητας με 3 οχήματα ανεξάρτητα από το αν θα υπάρχει κόσμος να εξυπηρετήσει (έρχονται κρουαζιερόπλοια ανά μισή ώρα?) και να θέλουν και ειδικούς καινούριους στήλους, δεν ξέρω πως μπορεί να θεωρηθεί καλή κίνηση.
Γενικά προσπαθώ να στηρίζω τις νέες προσπάθειες του ΟΑΣΑ, αλλά διατηρώ τις επιφυλλάξεις μου (και) γι' αυτή.
1) τουρίστες στιβαγμένους (αν πιάσει δηλαδή) σε Irisbus με ακριβό εισιτήριο δεν μεταφέρεις
2) δεν πας εύκολα κόντρα στα κόκκινα λεωφορειάκια ( http://www.city-sightseeing.com/ ). Oι τύποι δεν είναι μπακάληδες, έχουν παρουσία σε 33 χώρες.
3) αν η αφετηρία είναι πίσω από το 040 και όχι μέσα στο λιμάνι, δεν θα το ψάξει ο τουρίστας
4) ο ΟΑΣΑ δεν κάνει στο στοιχειώδες μάρκετινκ, σιγά μην προμοτάρει την υπηρεσία του στις ναυτιλειακές.
5) τις μισές μέρες του χρόνου κλείνει το Σύνταγμα, μήπως θα έπρεπε το Χ80 να κάνει τέρμα μαζί με το 230 στην Ακρόπολη;
Παρ' όλα αυτά, ΜΑΚΑΡΙ να γράφω βλακείες και να πετύχει φέρνοντας έσοδα στον Οργανισμό, που τόσο πολύ τα χρειάζεται.
Για να δούμε τώρα, θα διαψευστώ και θα φανώ "καταστροφολόγος" ή απλά θα έχω προβλέψει το αυτονόητο; Μακάρι το πρώτο...

Νίκο, να προσθέσω σε αυτά που γράφεις ότι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν τα Unvi αν είχαν κάνει έγκαιρα τόσο καιρό το αυτονόητο - ότι κάνουν δηλαδή από χρόνια οι ανάλογοι συγκοινωνιακοί φορείς του εξωτερικού. Ίδρυση τουριστικού γραφείου με τη μορφή θυγατρικής εταιρίας και εκμετάλευση του συγκεκριμένου έργου σε ανταγωνιστικό περιβάλλον. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις το franchise της City-Sightseeing (που διεθνώς είναι το κορυφαίο brand name) το έχει η θυγατρική της εταιρίας της εταιρίας των αστικών συγκοινωνιών. Εξάλλου η μητρική της (η βρετανική Ensignbus) έχει άμεση σχέση με τις φορείς αστικής συγκοινωνίας μιας και ουσιαστικά ασχολείται με την εμπορία λεωφορείων και την εκμετάλευση κάποιων γραμμών στην περιφέρεια του Λονδίνου. Η City-Sightseeing δε είναι προϊόν αυτής της δραστηριότητας. Όταν άρχισαν να αποσύρονται μαζικά τα Fleetline της London Transport ανέλαβε το έργο της περαιτέρω διάθεσής τους. Κάποια από αυτά τα πούλησε στην υπόλοιπη Αγγλία, κάποια από αυτά τα εξήγαγε στο Χονγκ Κονγκ και κάποια άλλα τα μετέτρεψε σε τουριστικά ανοιχτά μαζικοποιόντας και τυποποιώντας ουσιαστικά τη συγκεκριμένη αγορά.

Αν και δεν έχει συνάφεια με το παρόν θέμα μια πολύ αξιόλογη σελίδα με τα ανοιχτά λεωφορεία ξεναγήσεων ανά τον κόσμο. Αν κρίνει κάποιος διαχειριστής ότι έχει νόημα να δημιουργηθεί ειδική κατηγορία ας το μεταφέρει...

http://www.opentopbus.net/
Μπήκε στάση του Χ80 έξω από τις Στήλες του Ολυμπίου Διός.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21