Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
(28-01-2014, 03:45 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Γιατί 509 και όχι 508;

Γιατί έχει τέρμα στο Κρυονέρι.
Επιτέλους! Ιδρύεται στάση πλησιον του Στ. Ηλιουπολη στην οδό Πύρρωνος
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΙΨΗ46ΨΧΕ3-ΣΦΖ
(31-01-2014, 04:23 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Επιτέλους! Ιδρύεται στάση πλησιον του Στ. Ηλιουπολη στην οδό Πύρρωνος
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΙΨΗ46ΨΧΕ3-ΣΦΖ

Είναι σε προβληματικό σημείο όμως. Η στάση της Δημοτικής Συγκοινωνίας είχε μπει στο ψιλικατζίδικο απέναντι από το σταθμό, ενώ του ΟΑΣΑ μαλλον θα είναι κάπου απέναντι από τον Galaxy.
(31-01-2014, 04:23 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Επιτέλους! Ιδρύεται στάση πλησιον του Στ. Ηλιουπολη στην οδό Πύρρωνος
http://static.diavgeia.gov.gr/doc/ΒΙΨΗ46ΨΧΕ3-ΣΦΖ

Ήταν απαράδεκτο να περνάει το Α4 τόσο κοντά από τον σταθμό του Μετρό και να μη κάνει στάση εκεί. Άριστη η κίνηση του ΟΑΣΑ να ιδρύσει νέα στάση εκεί.
Οι αποφάσεις πάρθηκαν και έτσι ο ΟΑΣΑ προχωρά και επίσημα σε τροποποιήσεις στις γραμμές:
- 803: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A3%CE%A6
- 811: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%97%CE%A8
Αναρτήθηκαν, προ ολίγου, στη "Διαύγεια", οι αποφάσεις για τις τροποποίησης σε λεωφορειακές γραμμές στον Πειραιά, λόγω των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων στο πλαίσιο της κατασκευής της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά.

Οι τροποποιήσεις που θα εφαρμοστούν έχουν ως εξής:
040 / Α1
Προς Σύνταγμα / Βούλα: από Ηρ. Πολυτεχνείου, δεξιά Β' Μεραρχίας, αριστερά Ακτή Μουτσοπούλου, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, συνέχεια κανονικά.
Προς Πειραιά: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

049
Προς Ομόνοια: από Ακτή Μιαούλη, δεξιά Β' Μεραρχίας, αριστερά Ακτή Μουτσοπούλου, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, συνέχεια κανονικά.
Προς Πειραιά: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

130 / Β1
Προς Νέα Σμύρνη / Άνω Γλυφάδα: από Ηρ. Πολυτεχνείου, δεξιά Τσαμαδού, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, συνέχεια κανονικά.
Προς Πειραιά: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

217 / 229
Προς στ. Δάφνη: από Ακτή Μιαούλη, δεξιά Β' Μεραρχίας, αριστερά Ηρ. Πολυτεχνείου, δεξιά Τσαμαδού, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, συνέχεια κανονικά.
Προς Πειραιά: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

218 / 232 / 500
Προς Ηλιούπολη / Βύρωνα / Κηφισιά: από Ακτή Ποσειδώνος, αριστερά Εθν. Αντιστάσεως, δεξιά Τσαμαδού, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, συνέχεια κανονικά.
Προς Πειραιά: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

300 / 904
Προς Τζάννειο / Φρεαττύδα: από Ναυαρίνου, συνέχεια Τσαμαδού, δεξιά Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια κανονικά.
Εναλλακτική διαδρομή σε περίπτωση δυσμενών κυκλοφοριακών συνθηκών στην οδό Τσαμαδού:
από Ναυαρίνου, δεξιά Δημ. Γούναρη, αριστερά Ακτή Ποσειδώνος, αριστερά Εθν. Αντιστάσεως, δεξιά Τσαμαδού, συνέχεια κανονικά.
Προς Πλ. Καραϊσκάκη - ΓΡ. 300: από Γρ. Λαμπράκη, αριστερά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Δημ. Γούναρη, συνέχεια κανονικά.
Προς Πλ. Καραϊσκάκη - ΓΡ. 904: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

906 / 909
Προς Καλλίπολη / Αγ. Βασίλειο: από Ακτή Ποσειδώνος, αριστερά Εθν. Αντιστάσεως, δεξιά Τσαμαδού, δεξιά Ηρ. Πολυτεχνείου, συνέχεια κανονικά.
Προς Πλ. Καραϊσκάκη / Κρατ. Νίκαιας: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

915
Προς Προφ. Ηλία: από Ακτή Ποσειδώνος, αριστερά Εθν. Αντιστάσεως, δεξιά Τσαμαδού, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, συνέχεια κανονικά.
Προς Λόφο Βώκου: από Ελ. Βενιζέλου, συνέχεια ευθεία, αριστερά Ηρ. Πολυτεχνείου, δεξιά Λ. Βασ. Γεωργίου Α', συνέχεια κανονικά.

Ε90 / Χ96
Προς Πανεπιστημιούπολη / Αερολ. Αθηνών: Από Ακτή Ποσειδώνος, δεξιά Ακτή Μιαούλη, αριστερά Β' Μεραρχίας, αριστερά Ακτή Μουτσοπούλου, αριστερά Γρ. Λαμπράκη, συνέχεια κανονικά.
Προς Πειραιά: Η διαδρομή δεν επηρεάζεται.

Οι αποφάσεις:
040: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A72%CE%A6
049: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A55%CE%A5
130: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A7%CE%A53
217: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A81%CE%99
218: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%9E%CE%9E4
229: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%98%CE%98
232: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%9A4%CE%91
300: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%A5%CE%955
500: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%9E%CE%9D
904: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%98%CE%A65
909: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A3%CE%99
915: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-2%CE%A96
Α1: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%9B%CE%9C
Β1: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...3-71%CE%9E
Ε90: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%9A%CE%9E
Χ96: http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...%97%CE%924

Η υλοποίηση των παραπάνω τροποποιήσεων θα γίνει συγχρόνως µε την έναρξη εφαρµογής των νέων κυκλοφοριακών ρυθµίσεων στο ∆ήµο Πειραιά.
Σε γενικές γραμμές, τα 18μετρα οχήματα (040, Α1, Χ96) τα στέλνουν από Πασαλιμάνι, ενώ τα 12μετρα (130, Β1, 217 κλπ) από την Τσαμαδού.
(14-02-2014, 02:29 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Σε γενικές γραμμές, τα 18μετρα οχήματα (040, Α1, Χ96) τα στέλνουν από Πασαλιμάνι, ενώ τα 12μετρα (130, Β1, 217 κλπ) από την Τσαμαδού.

Μιλάμε για ΓΕΝΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ όσων ξέραμε στον Πειραιά. Προβλέπω να γίνει πανικός τις πρώτες μια - δύο εβδομάδες, μέχρι να καταλάβει ο κόσμος τί και πού. Εδώ εγώ, που δούλευα 10 χρόνια στο Δημοτικό Θέατρο και ξέρω απ' έξω το κέντρο του Πειραιά και τα λεωφορεία του, μπλέχτηκα και προσπαθώ να τα καταλάβω!
Σε απόφαση ανηρτημένη για μεταφορά κάποιων υπαρχουσών στάσεων στο Πασαλιμάνι ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...CE%953-651 ) έχει ενδιαφέρον, στην περίπτωση βέβαια που δεν αποτελεί τυπογραφικό λάθος, ότι η γραμμή τρόλλεϋ 20 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ-ΚΑΣΤΕΛΛΑ-Ν.ΦΑΛΗΡΟ αναγράφεται ως "20Κ". Μου φαίνεται φυσικά δύσκολο να κάνει κανείς τυπογραφικό, όταν γράφει αριθμούς λεωφορειακών γραμμών, που πρέπει να διπλοελεγχθούν πριν διανεμηθεί ένα έγγραφο, αλλά αν φτιάξει κανείς... σενάρια ( :-P ) , θα μπορούσε το 20Κ να συμβολίζει έναν κλάδο Καστέλλας στη γραμμή τρόλλεϋ, που ίσως να επηρεάζεται από τα έργα μετρό στον Πειραιά.
(15-02-2014, 11:01 PM)christos126 Έγραψε: [ -> ]Σε απόφαση ανηρτημένη για μεταφορά κάποιων υπαρχουσών στάσεων στο Πασαλιμάνι ( http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...CE%953-651 ) έχει ενδιαφέρον, στην περίπτωση βέβαια που δεν αποτελεί τυπογραφικό λάθος, ότι η γραμμή τρόλλεϋ 20 ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑ-ΚΑΣΤΕΛΛΑ-Ν.ΦΑΛΗΡΟ αναγράφεται ως "20Κ". Μου φαίνεται φυσικά δύσκολο να κάνει κανείς τυπογραφικό, όταν γράφει αριθμούς λεωφορειακών γραμμών, που πρέπει να διπλοελεγχθούν πριν διανεμηθεί ένα έγγραφο, αλλά αν φτιάξει κανείς... σενάρια ( :-P ) , θα μπορούσε το 20Κ να συμβολίζει έναν κλάδο Καστέλλας στη γραμμή τρόλλεϋ, που ίσως να επηρεάζεται από τα έργα μετρό στον Πειραιά.

Ενιαία γραμμή θα παραμείνει το 20. www.piraeuspress.gr/Assets/Article/2014/1/6234/Parousiasi%20gia%20Dimo%20Peiraia_14.01.14_%CE%9A%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC_FINAL%20%281%29%20%281%29.pdf
Προφανώς τυπογραφικό λάθος είναι και γενικά δεν είναι σπάνια τα λάθη στις αποφάσεις της Διαύγειας του ΟΑΣΑ.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21