Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2014
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Άργησαν, αλλά "ξύπνησαν" στον ΟΑΣΑ και με απόφαση του Προέδρου του Οργανισμού (και όχι του Διευθυντή Λειτ. Σχεδιασμού, ως συνηθίζεται), από τη Δευτέρα 8/12 αναστέλλεται προσωρινά (εδώ γελάμε!) η λειτουργία της τουριστικής γραμμής Χ80 με εξπρές δρομολόγιο "ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΑΚΡΟΠΟΛΗ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (EXPRESS)".

Στο αιτιολογικό της απόφασης, αξίζει να σημειωθεί ότι προβάλλεται σαν επιχείρημα η "αναγκαιότητα αξιολόγησης της λεωφορειακής γραμμής Χ80 μετά την εξάμηνη πιλοτική λειτουργίας της", η οποία ομολογουμένως στέφθηκε με πλήρη αποτυχία, αφού 2 οχήματα κυκλοφορούσαν άδεια και ένα τρίτο ήταν σε επιφυλακή, αν τυχόν προθυμοποιηθεί κάποιος τουρίστας να τη χρησιμοποιήσει.

Συνεπώς, αμφίβολο αν θα γίνει επαναφορά από την Άνοιξη του '15 ή θα ακολουθήσει την τύχη άλλων γραμμών που ανεστάλησαν προσωρινά και δεν δρομολογήθηκαν εκ νέου ποτέ ξανά.
Και οι αλλαγές στα Βόρεια είναι πλέον αναρτημένες. Πιο συγκεκριμένα:

Το Β8 μετονομάζεται σε 619 και θα καταλήγει μέχρι τον Σταθμό "Άνω Πατήσια". Κίνηση αναμενόμενη και λογική.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A976%CE%...nline=true

Το 444 φεύγει από Χαλάνδρι και πάει στον Σταθμό "Ειρήνη". Όπως ακριβώς είχε δημοσιευτεί στον τύπο πριν κάποιο καιρό.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C...nline=true

Το 501 μετονομάζεται σε "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ" (από "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ Α") και αλλάζει μερικώς η διαδρομή του.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%91...nline=true

Το 527 πάει Νερατζιώτισσα και παιρνει την ονομασία "ΠΕΥΚΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ"
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%94...nline=true

Και τέλος, το 640 αλλάζει αφετηρία και πάει στην οδό Κουντουριώτου, στο Ν. Ηράκλειο.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%99...nline=true
(04-12-2014, 04:00 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Και οι αλλαγές στα Βόρεια είναι πλέον αναρτημένες. Πιο συγκεκριμένα:

Το Β8 μετονομάζεται σε 619 και θα καταλήγει μέχρι τον Σταθμό "Άνω Πατήσια". Κίνηση αναμενόμενη και λογική.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A976%CE%...nline=true

Το 444 φεύγει από Χαλάνδρι και πάει στον Σταθμό "Ειρήνη". Όπως ακριβώς είχε δημοσιευτεί στον τύπο πριν κάποιο καιρό.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C...nline=true

Το 501 μετονομάζεται σε "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ" (από "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ Α") και αλλάζει μερικώς η διαδρομή του.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%91...nline=true

Το 527 πάει Νερατζιώτισσα και παιρνει την ονομασία "ΠΕΥΚΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ"
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%94...nline=true

Και τέλος, το 640 αλλάζει αφετηρία και πάει στην οδό Κουντουριώτου, στο Ν. Ηράκλειο.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%99...nline=true

Οι αλλαγές πότε θα γίνουν (λογικά Δευτέρα);
(04-12-2014, 05:24 PM)nikos99 Έγραψε: [ -> ]Οι αλλαγές πότε θα γίνουν (λογικά Δευτέρα);

Οι αποφάσεις εκδόθηκαν σήμερα (φαίνεται και από την ημερομηνία στα έγγραφα). Για την εφαρμογή τους απαιτείται κάποια προετοιμασία (τοποθέτηση στάσεων, ετικετών, ανακοινώσεων κλπ), οπότε μάλλον από Δευτέρα 15/12.
(04-12-2014, 04:00 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Και οι αλλαγές στα Βόρεια είναι πλέον αναρτημένες. Πιο συγκεκριμένα:

Το Β8 μετονομάζεται σε 619 και θα καταλήγει μέχρι τον Σταθμό "Άνω Πατήσια". Κίνηση αναμενόμενη και λογική.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A976%CE%...nline=true

Το 444 φεύγει από Χαλάνδρι και πάει στον Σταθμό "Ειρήνη". Όπως ακριβώς είχε δημοσιευτεί στον τύπο πριν κάποιο καιρό.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%9C...nline=true

Το 501 μετονομάζεται σε "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ" (από "ΠΕΥΚΗ - ΜΑΡΟΥΣΙ Α") και αλλάζει μερικώς η διαδρομή του.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%91...nline=true

Το 527 πάει Νερατζιώτισσα και παιρνει την ονομασία "ΠΕΥΚΗ - ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ"
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%94...nline=true

Και τέλος, το 640 αλλάζει αφετηρία και πάει στην οδό Κουντουριώτου, στο Ν. Ηράκλειο.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%99...nline=true

Χρόνοι διαδρομής βάσει αποφάσεων :
- για το Β8/619 65 λεπτά.
- για το 444 90 λεπτά.
- για τα 501/527 30 λεπτά.

Τουτέστιν μεθερμηνευόμενον:
- στο νέο 619 θα αφήσουν λογικά 4 οχήματα με ρυθμό 15/15/15/20 ή 3 οχήματα με ρυθμό 20/20/25 (κλίνω προς το απαισιόδοξο σενάριο, αν κρίνω από τις αλχημείες που έκαναν στα νότια προάστια)
- στο νέο 444 τα τρία οχήματα που έχει θα διέρχονται ανά 30 λεπτά.
- στα 501/527 θα υπάρχει λογικά εναλλάξ αναχώρηση από Ηλιακό Χωριό κάθε 15 λεπτά (ένα όχημα στην κάθε γραμμή).

Το Β8 θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να το συνενώσουν με το 605 και να γίνει μια γραμμή "619 ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ - ΚΑΤΩ ΠΑΤΗΣΙΑ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ" με αφετηρία και τέρμα. Ίδιες συχνότητες έχουν και θα αποφεύγετο η άσκοπή περιπορεία των λεωφορείων γύρω - γύρω από Λ. Ηρακλείου και Αγ. Λαύρας.

Το νέο 444 είναι πολύ καλό σαν σύλληψη ιδέας (έχει καθυστερήσει πολλά χρόνια η σύνδεση του Γαλατσίου με το Στ. Ειρήνη (και συνεπώς τα μεγάλα εμπορικά κέντρα Mall, Avenue, Golden Hall), αλλά με τέτοια συχνότητα θα αποτύχει.

Τα 501/527, πέρα από τη δαιδαλώδη διαδρομή που κάνουν, δεν ξέρω τί επιβατικό κοινό προσελκύουν με τέτοιες συχνότητες (30λεπτα).
Στη διαύγεια βγήκαν και οι αλλαγές για τα 701, 704 και 747!

Το 701 μετονομάζεται σε ''ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ" και θα πηγαίνει στο σταθμό Ανθούπολη.
https://diavgeia.gov.gr/doc/77%CE%9B%CE%...nline=true

Το 704 μετονομάζεται σε ''ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΠΛ.ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ" και κόβεται στη πλατεία Αγίων Αναργύρων.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%96%CE%9...nline=true

Το 747 μετονομάζεται σε ''ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ- ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ" και θα πηγαίνει στο σταθμό Ανθούπολη.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%A4...nline=true

Να σχολιάσω ότι με τη νέα του διαδρομή το 704 δεν το κόβω να μαζεύει τίποτα σε κόσμο! Αφού πλέον δεν έχει μετεπιβίβαση κατευθείαν στο μετρό. Θα καταλήγει σε σημείο με αρκετές γραμμές λεωφορείων αλλά όχι μετρό που θα λειτουργήσει αρνητικά για τη γραμμή. Τα άλλα δύο σωστά αφού θα βοηθήσουν έστω και λίγο στην αποσυμφόρηση της Λιοσίων και στην αύξηση της κίνησης στο σταθμό της Ανθούπολης!
(05-12-2014, 02:41 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Στη διαύγεια βγήκαν και οι αλλαγές για τα 701, 704 και 747!

Το 701 μετονομάζεται σε ''ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ" και θα πηγαίνει στο σταθμό Ανθούπολη.
https://diavgeia.gov.gr/doc/77%CE%9B%CE%...nline=true

Το 704 μετονομάζεται σε ''ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΠΛ.ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ" και κόβεται στη πλατεία Αγίων Αναργύρων.
https://diavgeia.gov.gr/doc/7%CE%96%CE%9...nline=true

Το 747 μετονομάζεται σε ''ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ- ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ" και θα πηγαίνει στο σταθμό Ανθούπολη.
https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%A4...nline=true

Μμμμ, δεν ξέρω αν έχει νόημα η αλλαγή στο 701, θα κερδίσει άραγε χρόνο από την αλλαγή; Από την άλλη η αλλαγή στο 747 φαίνεται σωστή.

Κάκιστη ιδέα η τροποποίηση του 704, την θεωρώ τελείως αψυχολόγητη και βλαπτική για την γραμμή καθώς όπως λέει κι ο ecoj χάνεται πλέον η σύνδεση με το μετρό.

Όσον αφορά τις υπόλοιπες γραμμές:
- Σωστή η τροποποίηση του 444 αλλά ανεπαρκής λόγω συχνότητας.
- Για να πω την αλήθεια κι εγώ θα ήθελα να δω το 619 και το 605 να συγχωνεύονται όπως λέει ο Citaro (και ακόμα περισσότερο να φτάνουν ως την Ειρήνη αλλά με την έλλειψη σε οδηγούς αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει).

- Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί μεταφέρθηκε η αφετηρία του 640 στην αφετηρία του 602. Η τωρινή αφετηρία του 640 ήταν ακριβώς έξω από τον σταθμό του ηλεκτρικού.
(05-12-2014, 10:57 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]- Επίσης δεν καταλαβαίνω γιατί μεταφέρθηκε η αφετηρία του 640 στην αφετηρία του 602. Η τωρινή αφετηρία του 640 ήταν ακριβώς έξω από τον σταθμό του ηλεκτρικού.

Προφανώς λόγω προβληματικού σημείου, αλλά η αλλαγή αυτή έρχεται σε βάρος των επιβατών που θέλουν να μετακινηθούν προς τον σταθμό του Μετρό, οι οποίοι θα είναι αναγκασμένοι να υπομείνουν και αναμονή, αν έχουν την ατυχία να πέσουν σε διάλειμμα του οδηγού.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, βέβαια, εντοπίζεται στην -περίπου αντίρροπη- 642, που δε φαίνεται, μέχρι στιγμής, να γίνεται κάποια κίνηση για να συνδεθεί με ΜΣΤ, παρόλο που περνάει σε κοντινή απόσταση από τον σταθμό της γραμμής 1 και σε ακόμα μικρότερη από αυτόν του Προαστιακού και παρόλα αυτά δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσει κανέναν από τους δύο.
(05-12-2014, 11:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Προφανώς λόγω προβληματικού σημείου, αλλά η αλλαγή αυτή έρχεται σε βάρος των επιβατών που θέλουν να μετακινηθούν προς τον σταθμό του Μετρό, οι οποίοι θα είναι αναγκασμένοι να υπομείνουν και αναμονή, αν έχουν την ατυχία να πέσουν σε διάλειμμα του οδηγού.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα, βέβαια, εντοπίζεται στην -περίπου αντίρροπη- 642, που δε φαίνεται, μέχρι στιγμής, να γίνεται κάποια κίνηση για να συνδεθεί με ΜΣΤ, παρόλο που περνάει σε κοντινή απόσταση από τον σταθμό της γραμμής 1 και σε ακόμα μικρότερη από αυτόν του Προαστιακού και παρόλα αυτά δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσει κανέναν από τους δύο.

Αντί να πάνε και το 642 στο Στ. Ηρακλείου ώστε να συνδεθεί με το Μετρό, πάνε το 640 στην Πλ. Καραϊσκάκη που δεν έχει τίποτα. Παρομοίως και το 704 το στέλνουν Πλ. Αγίων Αναργύρων χάνοντας την σύνδεση με το μετρό, όπως και πιθανότατα το 711 σύμφωνα με επιστολή του ΟΑΣΑ προς τον Δήμο Φυλής. Κατα τ' άλλα μια πόλη, ένα δίκτυο...


Υ.Γ. Το 642 θα μπορούσε να πηγαίνει από Λεωφόρο Ηρακλείου-Δωδεκανήσου-Πλαπούτα για να συνδεθεί με τον Προαστιακό.
Ανέβηκαν και τα νέα δρομολόγια των τροποποιημένων γραμμών. Τα σχόλια δικά σας :

619 (πρωην Β8) : Όπως πρόβλεψα, εφαρμόσθηκε το απαισιόδοξο σενάριο με συχνότητες 20/20/25 και ... ένα όχημα ανά 50λεπτο τις Κυριακές. Σαφέστατα χειρότερη υπηρεσία σε σχέση με το παλιό Β8.

501/527 : "Σφαγή" στην κυριολεξία. Όλη η πρωϊνή "αιχμή" με ΕΝΑ όχημα και για τις δύο γραμμές μέχρι τις 08:00 !! Και συχνότητες 45-50 λεπτά! Μένει μια μισάωρη λειτουργία ανά γραμμή για τις ώρες 08:00 - 18:00 και μετά, ξανά τα ιδια (ένα όχημα για δύο γραμμές) και λήξη συγκοινωνίας στις 22:15. Ας μη μιλήσουμε για το ΣΚ που η συγκοινωνία θα διεξάγεται 06:30 - 20:30, το μεν Σάββατο με δύο οχήματα, τη δε Κυριακή με ένα όχημα και 50λεπτο ανα γραμμή.
Δεν γνωρίζω, βέβαια, τί επιβατική κίνηση είχαν οι δύο αυτές γραμμές, αλλά πρόκειται για δείγμα απαξίωσης της τοπικής - τροφοδοτικής συγκοινωνίας και - άλλη μια - επιβεβαίωση των επικριτών της κατάργησης των ακτινικών γραμμών προς το κέντρο της Αθήνας.
Η μόνη λύση μετακίνησης για τους κατοίκους της περιοχής είναι, αναγκαστικά πλέον, η πεζοπορία μέχρι το σταθμό ΚΑΤ ή προς τη Λεωφ. Ειρήνης ώστε να πάρουν το Α8.

444 : Επαναχρησιμοποίηση των οχημάτων της γραμμής (με πρόσθεση βάρδιας) και συχνότηες 25/30 (ας πούμε νορμάλ) οπωσδήποτε βελτιωμένες σε σχέση με το παλιό 444 και τα 45λεπτα. Στα σύν η προώθηση της λειτουργίας της γραμμής και τις Κυριακές με ομαλές συχνότηες (40-45) για το γεγονός ότι μέχρι πρότινος δεν είχε απολύτως καμία συγκοινωνιακή κάλυψη η διαδρομή αυτή. Να δούμε πώς θα περπατήσει (αισιοδοξώ ότι σύντομα θα χρειαστεί αύξηση δρομολογίων)
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21