Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2015
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
(16-11-2015, 12:02 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Κατ' εξαίρεση έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται. Το Β5 με τη σημερινή δρομολόγηση έχει 13 οχήματα τις καθημερινές, 10 το Σάββατο και 5 τις Κυριακές.
Αν θέλουμε να κρατήσει το σημερινό ρυθμό δρομολόγησης (μ.ο. αιχμής 11,5' Καθ., 13' Σαβ. και 27,5' Κυρ.) θα πρέπει να του αφήσουν 10 οχήματα ΚΑΘ, 8 οχήματα ΣΑΒ και 4 οχήματα ΚΥΡ.
Άρα για το 417 προκύτπουν 3 οχήματα την καθημερινή, 2 το Σάββατο και 1 την Κυριακή.
Είναι αντιληπτό με αυτό τον αριθμό οχημάτων, η καλύτερη δρομολόγηση που θα έχει το 417 (με κύκλο 50' ΚΑΘ, 45' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ) θα είναι
17' ΚΑΘ, 22,5' ΣΑΒ και 35' ΚΥΡ ενώ με το Β5 έχουμε
11,5 ΚΑΘ, 13' ΣΑΒ και 27,5 ΚΥΡ.

Πόσο βλάκας πρέπει να είσαι για να τα δεχθείς ;;;;

Για τα οχήματα του Β5 δεν θυμάμαι πόσα ακριβώς είναι κάθε μέρα. Έτσι όπως το βλέπω εγώ θα κόψουν τουλάχιστον 2 οχήματα από το Β5 τα οποία θα πανε στο 417 συν 1 ακόμα από τη σμίκρυνση της διαδρομής του 406. Ο χρόνος διαδρομής τις Καθημερινές μάλλον θα είναι 45', δεν νομίζω πως χρειάζεται παραπάνω.

Όσο για το 417 σε σχέση με το Β5 η αλήθεια είναι ότι παρουσιάζει κάποια σημαντικά πλεονεκτήματα όπως την σύνδεση με το Στ. Αγίας Παρασκευής που ειδικά για όσους έρχονται από την Αγίου Ιωάννου φτάνουν σαφώς πιο γρήγορα στο μετρό από το να πάνε Νομισματοκοπείο, στο Νομισματοκοπείο θα υπάρχει Αφετηρία με στάνταρ ώρες αναχώρησης (αρκεί αυτές να τηρούνται) με συνέπεια ο επιβάτης να γνωρίζει επακριβώς τι ώρα ξεκινάει το λεωφορέιο συν ότι δεν θα κάθεται στην στάση στην Μεσογείων αλλά είτε στον διαμορφωμένο χώρο του Νομισματοκοπέιου προστατευμένος από τις εκάστοτε καιρικές συνθήκες ή μέσα στο όχημα, θα υπάρχει ομαλότερη εξυπηρέτηση αφού τα δρομολόγια θα ξεκινάνε από το Νομισματοκοπείο και θα υπάρχει ακρίβεια στις χρονοαποποστάσεις (σήμερα το Β5 ακόμα και τις ώρες με 10λεπτη συχνότητα εύκολα μπορεί να δημιουργηθεί 20λεπτο κενό στην κατεύθυνση προς Τσακό μόνο και μόνο λόγω μεγάλης διαδρομής και διαφορετικού τρόπου οδήγησης).

Από την άλλη οι απώλειες θα είναι στο ωράριο προς Τσακό αφού το 417 θα έχει στην καλύτερη τελευταίο από Νομισματοκοπείο προς Τσακό στις 24:00. Εκτός και αν το τελευτάιο κάνει ολόκληρο το δρομολόγιο και έχει ουσιαστικά και ένα 24:20 από Στ. Αγίας Παρασκευής οπότε δεν θα υπάρξει υποβάθμιση σε αυτόν τον τομέα.

Πάντως, δεδομένου ότι το Β5 απεμπλέκεται από τον Τσακό ίσως θα έπρεπε να ξαναδούμε την διαδρομή του. Σήμερα γενικά στο κομμάτι της Μεσογείων η επιβατική του κίνηση είναι πεσμένη και ίσως θα ήταν χρησιμότερο να περιοριστεί π.χ. μέχρι την Κατεχάκη ώστε να πυκνώσει και να έχει καλύτερες συχνότητες η Αλεξάνδρας που τις έχει ανάγκη. Επίσης, με αυτή την τροποποιήση θα μπορούσε να απελευθερωθεί κάποιο όχημα ακόμα ώστε να δωθεί στο 417 και να μην γκρινίαζουν οι κάτοικοι.
(16-11-2015, 12:32 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Δηλαδή σήμερα που το Β5 μπαίνει στον Τσακό, έχει τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση; Γιατί όσες φορές έχει τύχει ή να επιβιβαστώ από τον Στ. Αμπελοκήπων ή να το πετύχω σε κάποιο σημείο της διαδρομής του, η επιβατική του κίνηση είναι μέτρια και λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο, αφού η πλειονότητα των επιβατών θα προτιμήσει να πάει μέχρι το Νομισματοκοπείο και να έχει και το 406 σαν εναλλακτική.

Και πέραν αυτού, τελικά θέλουμε επίγεια συγκοινωνία που να λειτουργεί όπως πρέπει, δηλαδή συμπληρωματικά των ΜΣΤ ή πασαλείμματα; Γιατί δεν έχει τίποτα παραπάνω η Αγ. Παρασκευή από τα ΝΠ που πέρυσι τέτοιο καιρό είδαν το μεγαλύτερο -μετά το 2010- σχέδιο αναδιάρθρωσης να γίνεται πράξη και πλέον το δίκτυο της ΟΣΥ λειτουργεί στο τροφοδοτικά των ΜΣΤ (αν εξαιρέσουμε κυρίως την παραφωνία του 165).

Με τη λογική των "κατ' εξαίρεση" δικαιολογημένων διαμαρτυριών, το μισό Λεκανοπέδιο θα είχε ξεμείνει ακόμη στους προ Δεκεμβρίου 2010 (όταν υλοποιήθηκε η πρώτη φάση της αναδιάρθρωσης του επίγειου δικτύου ΜΣΤ) ρυθμούς.

To θέτεις ακριβώς στη σωστή του διάσταση, Μάριε. Το ερώτημα δεν είναι αν πρέπει να βγεί το Β5 από τον Τσακό (ναι, πρέπει), αλλά το άν η γραμμή που θα το αντικαταστήσει θα προσφέρει στοιχειωδώς την ίδια εξυπηρέτηση.

Εξυπακούεται πως 9 στους 10 οι επιβάτες του Τσακού έχουν προορισμό/αφετηρία το Νομισματοκοπείο, όπου και κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρό. Εκεί τί θα βρούν από 01/01/2016; Σήμερα βρίσκουν στην Αγ. Ιωάννου ή στη Μεσογείων κάθε 12' ένα Β5 και στο 25λεπτο κάτι από 407, 406.

Με ορθό σχεδιασμό θα μπορούσε να γίνει ΑΠΟΛΥΤΟΣ συντονισμός των δρομολογίων 406/407/417 και να αρκεί να βγαίνει κάθε γραμμή ανά 25', ώστε στο σύνολο να έχουμε 8λεπτο.
Εδώ που ζούμε όμως και με τις βλακώδεις δρομολογήσεις, θα σου βάλει το 417 ανά 17' , το 406 ανά 25', το 407 ανά 25' και θα περνάνε όλα μαζί με κενά 20λεπτα.
Έπειτα, με δύο οχηματα παραπάνω στο Β5 εξυπηρετείς μια ολόκληρη γραμμή (πείτε την 417) με πολύ καλές συχνότητες. Με τα ίδια οχήματα τί μπορείς να κάνεις, αυτοτελώς δρομολογούμενα;; Τίποτα.
Να δείτε που θα συρρικνώσουν το ωράριο λειτουργίας. Αποκλείεται τοπική γραμμή να δουλεύει 05:00 - 23:30 από Αγ. Ιωάννου και 05:30 - 00:20 από Νομισματοκοπείο. Ούτε στα όνειρά μας. Και μόνο αυτό αρκεί για να είμαι αντίθετος, πλέον, σε τέτοια πειράματα.

Τέλος, το θέμα του Τσακού δεν συγκρίνεται με τα Νότια Προάστια. Εκεί κόπηκαν τμήματα γραμμών που επικαλύποντο από την επέκταση του μετρό. Εδώ πάνε να κόψουν ένα τμήμα δρομολογίου μιας γραμμής που θα συνεχίσει να διέρχεται έξω από τη γειτονιά, σε μια κορεσμένη και καλυμμένη συγκοινωνιακά Μεσογείων, με σχεδόν ίδιο αριθμό οχημάτων. Είναι σαν να θέλεις να βγάλεις τα Α1/Α2 μέσα από τη Βούλα, για να γλιτώσεις 1 όχημα και μην κάνουν βόλτες στα στενά οι νταλίκες.
ustream.tv/recorded/77472659

Διορθώνοντας το προηγούμενό μου πόστ, σε απόσπασμα του Δημητικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής (στο 08:08) αναφέρθηκε ότι το 417 θα έχει 4 οχήματα με χρόνο διαδρομής 60'.

Όσο για τα υπόλοιπα επαναλμβάνω: Το 406 κόβεται από το τμήμα Νομισματοκοπείο - Πλ. Αγίου Ιωάννου και η υπόλοιπη διαδρομή θα έχει συχνότητα 30' και το 407 παραμένει ως έχει ανά 20'.
Από το Σάββατο 5/12 η Αφετηρία του 218 μεταφέρεται, επιτέλους, όλη την ημέρα στην Πλ. Καραϊσκάκη και το 800 θα αναστρέφει στην Πλ. Καραϊσκάκη.
(04-12-2015, 01:11 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Από το Σάββατο 5/12 η Αφετηρία του 218 μεταφέρεται, επιτέλους, όλη την ημέρα στην Πλ. Καραϊσκάκη και το 800 θα αναστρέφει στην Πλ. Καραϊσκάκη.
Πόσα οχηματα κόβονται; Νομίζω καλοκαιρι θα πρεπει να φτανει μεχρι την Ε1
(04-12-2015, 01:15 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Πόσα οχηματα κόβονται; Νομίζω καλοκαιρι θα πρεπει να φτανει μεχρι την Ε1

Δεν έχει ανέβει στο site νέος πίνακας δρομολογίων προς το παρόν. Πάντως το κέρδος είναι περίπου 15'-20' στον κύκλο. Αυτό που μου κάνει εντύπωση, και για το 800; είναι ότι δεν υπάρχει απόφαση στην Διαύγεια.

Δεν χρειάζεται να φτάνει μέχρι την Ε1. Υπάρχουν τα λεωφορεία του ΟΛΠ που κάνουν αυτή τη δουλειά. Άλλωστε, σχεδόν πάντα είναι τελείως άδειο μετά τον ΗΣΑΠ.
Μέσω Πλ. Συντάγματος και Φιλελλήνων πλέον τα δρομολόγια του 209, για να εξυπηρετούνται όλες οι προϋπάρχουσες στάσεις.
(27-12-2015, 11:38 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μέσω Πλ. Συντάγματος και Φιλελλήνων πλέον τα δρομολόγια του 209, για να εξυπηρετούνται όλες οι προϋπάρχουσες στάσεις.

Nαι, ήθελα κι εγώ να το γράψω αυτό και ισχύει εδώ και δυο βδομάδες τουλάχιστον. Συγκεκριμένα ξεκινάει από Σίνα, κάνει δεξιά στην Πανεπιστημίου, ξανά δεξιά Ρ.Φερραίου και Ακαδημίας, δεξιά Βασ.Σοφίας, απέναντι στη Βασ.Γεωργίου κοκ. Στην επιστροφή όπως και πριν, δηλαδή Πανεπιστημίου-Ρ.Φερραίου-Ακαδημίας-Σίνα. Επίσης πιάνει κανονικά την Πλ.Ελευθέρας Κύπρου, απλά δε σταθμεύει πια εκεί.
(28-12-2015, 04:38 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Επίσης πιάνει κανονικά την Πλ.Ελευθέρας Κύπρου, απλά δε σταθμεύει πια εκεί.

Το 054 επανήλθε ή συνεχίζει ακόμα να ανεβαίνει μέχρι το τέρμα του 732;
(28-12-2015, 05:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Το 054 επανήλθε ή συνεχίζει ακόμα να ανεβαίνει μέχρι το τέρμα του 732;

Aυτό δεν το γνωρίζω. Λογικά όμως παραμένει όπως πριν. Το 209 περνά από Πλ.Ελευθέρας Κύπρου γιατί είναι κυκλικό, το 054 πρέπει κάπου να τερματίσει.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12