Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
N1 στο δρομολόγιο των 00:45 από Σύνταγμα απόψε στο Χ14
Στο 813 το ΑΜ ΡΑΛ είχε 4 βάρδιες.. Από 1/6/14, είναι μόνο από ΑΜ ΒΟΤ.
Προφανώς και είναι εφεδρικό, αφού είναι δίπορτο. Θεωρητικά, το Δ' κύκλωμα έχει τα Ν2 678-726, αλλά αφού πάνε παντού... Το 733 είναι αστέρι, διότι το έχει μόνιμο τη νύχτα ένας μερακλής (ο ίδιος που είχε σουλουπώσει και το 671)
Όσο για τις νταλίκες, κάπως έτσι είναι, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε. Άλλο να βγάλεις δίπορτο στην Λαμπρινή (που έχει γίνει και λόγω δυσκολιών) και άλλο νταλίκα στο Παλατάκι και την Κηπούπολη πχ! Αν υπάρχει διάθεση Α/Σ και ο οδηγός ΕΠΙΜΕΝΕΙ τόσο πολύ για νταλίκα, τι να κάνουν, θα την δώσουν.. Δεν είναι όμως στο πρόγραμμα του Γρ.Κίνησης.
(28-01-2015, 03:47 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Στο 813 το ΑΜ ΡΑΛ είχε 4 βάρδιες.. Από 1/6/14, είναι μόνο από ΑΜ ΒΟΤ.
Προφανώς και είναι εφεδρικό, αφού είναι δίπορτο. Θεωρητικά, το Δ' κύκλωμα έχει τα Ν2 678-726, αλλά αφού πάνε παντού... Το 733 είναι αστέρι, διότι το έχει μόνιμο τη νύχτα ένας μερακλής (ο ίδιος που είχε σουλουπώσει και το 671)
Όσο για τις νταλίκες, κάπως έτσι είναι, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε. Άλλο να βγάλεις δίπορτο στην Λαμπρινή (που έχει γίνει και λόγω δυσκολιών) και άλλο νταλίκα στο Παλατάκι και την Κηπούπολη πχ! Αν υπάρχει διάθεση Α/Σ και ο οδηγός ΕΠΙΜΕΝΕΙ τόσο πολύ για νταλίκα, τι να κάνουν, θα την δώσουν.. Δεν είναι όμως στο πρόγραμμα του Γρ.Κίνησης.

Για να καταλάβω, ρε παιδιά :

1. Πόσα δίπορτα είναι στο Βοτανικό; Διότι δεν έχω δει σε καμία γραμμή Βοτανικού να βγαίνουν δίπορτα.
2. Η Ράλλη, που προφανώς έχει αρκετά από αυτά, γιατί τα βγάζει σε τακτική δρομολόγηση σε γραμμές που δεν τα σηκώνουν; Πχ το 622/815 όταν έχει δίπορτο, γίνεται μύλος. Ο κόσμος στοιβάζεται στη μέση, πίσω είναι άδειο και γενικά διαλύεται το δρομολόγιο.
3. Αυτό με τις νταλίκες δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή, έχει προγραμματιστεί 12μετρο και επειδή ο οδηγός αρέσκεται σε 18μετρο (που καταναλώνει άλλο τόσο καύσιμο) του το δίνουν; Και άντε και του τό 'δωσαν, γιατί δεν τον στέλνουν να κάνει ένα Β9 (που προφανώς θέλει νταλίκα) και όχι το Α13 (που έχει 7λεπτο και συνεξυπηρετείται σε μεγάλο μήκος από το τρόλλεϋ 12Wink
(28-01-2015, 01:04 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Για να καταλάβω, ρε παιδιά :

1. Πόσα δίπορτα είναι στο Βοτανικό; Διότι δεν έχω δει σε καμία γραμμή Βοτανικού να βγαίνουν δίπορτα.
2. Η Ράλλη, που προφανώς έχει αρκετά από αυτά, γιατί τα βγάζει σε τακτική δρομολόγηση σε γραμμές που δεν τα σηκώνουν; Πχ το 622/815 όταν έχει δίπορτο, γίνεται μύλος. Ο κόσμος στοιβάζεται στη μέση, πίσω είναι άδειο και γενικά διαλύεται το δρομολόγιο.
3. Αυτό με τις νταλίκες δεν το καταλαβαίνω. Δηλαδή, έχει προγραμματιστεί 12μετρο και επειδή ο οδηγός αρέσκεται σε 18μετρο (που καταναλώνει άλλο τόσο καύσιμο) του το δίνουν; Και άντε και του τό 'δωσαν, γιατί δεν τον στέλνουν να κάνει ένα Β9 (που προφανώς θέλει νταλίκα) και όχι το Α13 (που έχει 7λεπτο και συνεξυπηρετείται σε μεγάλο μήκος από το τρόλλεϋ 12Wink
1. 730-735 ΑΜ ΡΑΛ (πλην του καμμενου 734) και 736-749 στο ΑΜ ΒΟΤ. Τα διπορτα του Βοτανικου, περαν των 7 που θελει για το Χ93 (και δυο εφεδρικα στο Α/Σ), βγαζει και στο 813 2-3 βαρδιες και στον Κορμο Ελευσινας (τωρα πια Α16/876 και Γ16/866). Το δε ΑΜ ΡΑΛ, 2 απο τα 5 διπορτα, τα δρομολογει καθημερινα στο Παλατακι και τα αλλα 3 μενουν διαθεσιμα σε περιπτωση αναγκης! Σαφως λοιπον, η υπερπροβολη των διπορτων στο Γαλατσι σε σχεση με τον Κορμο της Ελευσινας, δειχνει οτι ειναι πολλα! Αντιθετως, ομως!! ;-)

2. Νομιζω πως απαντησα παραπανω. Και που να τα βαλει αλλωστε, οταν δεν εχει οχηματα? Οταν ακομα η Κηπουπολη και το Περαμα βγαζουν Iris απο το ΑΜ ΠΕΙ, παρα τα τουλαχιστον 10 Ν2 που ξαναβγηκαν εξω? Στο 051 που γινεται της τρελης, η στο Α13 ?! Οποτε, λογω Ταυρου, πανε στο Γαλατσι, καθως στην Λαμπρινη κοβουν και 2-3 βαρδιες καθημερινα και με τα δρομολογια που εχει..

3. Μα εγραψα κιολας, να μην τα ισοπεδωνουμε, νομιζω. Αφενος, η γραμμη κοσμο για νταλικα εχει, χωραει και αν επιμενει ΤΟΟΟΟΣΟ πολυ, δεν χαθηκε και ο κοσμος (σκεψου απλα πως καποιοι παραπανω θα καθονται οταν γυρνανε κουρασμενοι - αφου ειναι τοσο χαζος για να βγαλει νταλικα στην Ηλιουπολη ζιγκ-ζαγκ!) Προσωπικα, στο Β2 ειχα δει μια Κυριακη προσφατα νταλικα και χαρηκα! Στο 237 εχω αρκετο καιρο να δω..

Μα ακριβως, η παρομοιωση μου στο αρχικο post ειναι πως αλλο το διπορτο στην Λαμπρινη και αλλο η νταλικα στην Κηπουπολη! Εκει, δεν θα την δωσουν προφανως! Και οχι για το 7λεπτο και την κοινη διαδρομη με το 12 (το Α13 δεν σηκωνεται με τα μικρα, διοτι δεν εχει 7λεπτα, λειπουν τουλαχιστον 2 αμαξια καθημερινα και στην Ανθουπολη γινεται πολεμος στην σταση), αλλα γιατι δεν υπαρχει διαθεση Α/Σ (εδω δεν εχουν για αλλα και αλλα, στο 13 θα βγαλουν), τα δε Σ/Κ ειναι απο ΑΜ ΛΙΟ και τελος, γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ειναι χαζος να βγαλει νταλικα να κανει το Π της Κηπουπολης, και να φτασει στροφη πανω (εδω με τα Ν2 ειναι οριακος ο χρονος, με τις νταλικες..)
Για να το ξεκαθαρισουμε ομως! Η δρομολογηση των οχηματων γινεται απο το Γρ.Κινησης. Σε περιπτωση που υπαρχει διαθεση Α/Σ και ο οδηγος ειναι τοσο παραξενος και επιμενει (ειτε Ν2 αντι για Ν1, ειτε Solaris αντι για Volvo κτλ - δεν ειναι και πολλοι, 10 σε ολη την ΟΣΥ να'ναι), το Γραφειο θα το δωσει. Ε, αν ζητησεις κατι που παραδοσιακα δεν γινεται (Ν2 στα Τοπ.Α.Λιοσιων), κοντο στο 040, ή νταλικα στο Παλατακι, προφανως και δεν θα το κανει. Αλλα, αν γινεται να βγει νταλικα (και ειναι τοσο χαζος να την θελει), ας την παρει και ολοι μια χαρα. Το που θα τον στειλουν, τελος, δεν εξαρταται απο την επιθυμια του για συγκεκριμενο οχημα (ειτε ειναι γενικα Ν2, ειτε ειναι συγκεκριμενα η νταλικα 511). Η βαρδια του λεει Β9, ειναι Κυριακη και θελει να βγαλει μικρο. Δεν χαθηκε ο κοσμος (λενε), παρτο! Δεν θα τον αλλαξει βαρδια, να τον παει στην Λαμπρινη και να φερει καποιον που προτιμαει νταλικα στο 9 (Β9). Απλα, θα ικανοποιησει ενα αιτημα της στιγμης!
(28-01-2015, 02:16 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Για να το ξεκαθαρισουμε ομως! Η δρομολογηση των οχηματων γινεται απο το Γρ.Κινησης. Σε περιπτωση που υπαρχει διαθεση Α/Σ και ο οδηγος ειναι τοσο παραξενος και επιμενει (ειτε Ν2 αντι για Ν1, ειτε Solaris αντι για Volvo κτλ - δεν ειναι και πολλοι, 10 σε ολη την ΟΣΥ να'ναι), το Γραφειο θα το δωσει. Ε, αν ζητησεις κατι που παραδοσιακα δεν γινεται (Ν2 στα Τοπ.Α.Λιοσιων), κοντο στο 040, ή νταλικα στο Παλατακι, προφανως και δεν θα το κανει. Αλλα, αν γινεται να βγει νταλικα (και ειναι τοσο χαζος να την θελει), ας την παρει και ολοι μια χαρα. Το που θα τον στειλουν, τελος, δεν εξαρταται απο την επιθυμια του για συγκεκριμενο οχημα (ειτε ειναι γενικα Ν2, ειτε ειναι συγκεκριμενα η νταλικα 511). Η βαρδια του λεει Β9, ειναι Κυριακη και θελει να βγαλει μικρο. Δεν χαθηκε ο κοσμος (λενε), παρτο! Δεν θα τον αλλαξει βαρδια, να τον παει στην Λαμπρινη και να φερει καποιον που προτιμαει νταλικα στο 9 (Β9). Απλα, θα ικανοποιησει ενα αιτημα της στιγμης!

Kατ' αρχήν ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τα δίπορτα. Είχα μείνει όμως στο ότι τα έχει η Ράλλη και γι αυτό παραξενευόμουν που τα βλέπω πού και πού στο 813.

Τώρα, όσον αφορα το θέμα με την επιλογή οχημάτων, να μου επιτρέψεις να χαρακτηρίσω τον τρόπο λειτουργίας του γρ. κίνησης ως "μπανανία" για τους εξής λόγους :

1) Σαφώς και είναι καταρχήν λογικό, αν σου ζητήσει ο οδηγός Solaris 18m αντί για Volvo 18m, να του δώσουν αν υπάρχει διαθέσιμο. Όμως, δεν θα πρεπε να γίνεται κάποια κατανομή χιλιομέτρων ανά όχημα; Δηλαδή, επειδή έχουμε 5 Solaris να κάθονται την Κυριακή, αντί να τα "ξεκουράσουμε", τα βγάζουμε στο δρόμο για να τα διαλύσουμε τελείως; Αντί να πάρουμε το Volvo που ούτως ή άλλως τα' φαγε τα ψωμιά του;

2) Αν ο οδηγός αντί για 12μετρο ζητάει 18μετρο, δεν πρέπει να συνυπολογίσει το γρ. κινήσεως το καύσιμο που θα σπαταλήσει; Διότι όφελος δεν θα υπάρξει στη δρομολόγηση. Μια γραμμή ΕΙΤΕ είναι 18μετρη ΕΙΤΕ είναι 12μετρη. Αν έχεις δρομολογημένα 5 12μετρα που ασφυκτιούν, δεν θα σε σώσει η μία νταλίκα που θα βγάλεις. Δε βλεπετε τί γίνεται στο 250; Έχουν 3-4 Ν1 και (που και που) καμιά νταλίκα. Και τί πρόσφερε; Απλά, κάποιοι τυχεροί, μια στο σαραντάλεπτο, θα εξυπηρετηθούν καλύτερα, ενώ οι λοιπόι που χρησιμοποιούν τα άλλα δρομολόγια, θα πάνε σαν σαρδέλες ή θα μείνουν απ' έξω.

3) Το να προβλέπεται να βγεί όμως 18μετρο, να υπάρχει 18μετρο, αλλά να μην ...θέλει ο οδηγός το 18μετρο, είναι κάτι που δεν το δέχομαι και αν γίνεται, είναι για σφαλιάρες αυτοί που το επιτρέπουν. Θα υπομείνει με λίγα λόγια ο επιβάτης το σαρδελοκούτι, ενώ έπρεπε (και μπορούσε) να έρθει 18μετρο;; Πόσες φορές δεν έχουμε σιχτιρίσει σε κάτι γραμμές σαν το 049 ή το ΒΓ18, που ενώ είναι να έρθει νταλίκα, ξαφνικά σκάει μύτη ένα ...Ίρις που δεν χωράει ούτε τους μισούς;;
Ν1 #188 στο 142
Citelis βγήκαν παγανιά! Εντοπίστηκε το μεσημέρι στο Ε14.
(28-01-2015, 02:16 PM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]3. Μα εγραψα κιολας, να μην τα ισοπεδωνουμε, νομιζω. Αφενος, η γραμμη κοσμο για νταλικα εχει, χωραει και αν επιμενει ΤΟΟΟΟΣΟ πολυ, δεν χαθηκε και ο κοσμος (σκεψου απλα πως καποιοι παραπανω θα καθονται οταν γυρνανε κουρασμενοι - αφου ειναι τοσο χαζος για να βγαλει νταλικα στην Ηλιουπολη ζιγκ-ζαγκ!) Προσωπικα, στο Β2 ειχα δει μια Κυριακη προσφατα νταλικα και χαρηκα! Στο 237 εχω αρκετο καιρο να δω..

Μα ακριβως, η παρομοιωση μου στο αρχικο post ειναι πως αλλο το διπορτο στην Λαμπρινη και αλλο η νταλικα στην Κηπουπολη! Εκει, δεν θα την δωσουν προφανως! Και οχι για το 7λεπτο και την κοινη διαδρομη με το 12 (το Α13 δεν σηκωνεται με τα μικρα, διοτι δεν εχει 7λεπτα, λειπουν τουλαχιστον 2 αμαξια καθημερινα και στην Ανθουπολη γινεται πολεμος στην σταση), αλλα γιατι δεν υπαρχει διαθεση Α/Σ (εδω δεν εχουν για αλλα και αλλα, στο 13 θα βγαλουν), τα δε Σ/Κ ειναι απο ΑΜ ΛΙΟ και τελος, γιατι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ειναι χαζος να βγαλει νταλικα να κανει το Π της Κηπουπολης, και να φτασει στροφη πανω (εδω με τα Ν2 ειναι οριακος ο χρονος, με τις νταλικες..)
Για να το ξεκαθαρισουμε ομως! Η δρομολογηση των οχηματων γινεται απο το Γρ.Κινησης. Σε περιπτωση που υπαρχει διαθεση Α/Σ και ο οδηγος ειναι τοσο παραξενος και επιμενει (ειτε Ν2 αντι για Ν1, ειτε Solaris αντι για Volvo κτλ - δεν ειναι και πολλοι, 10 σε ολη την ΟΣΥ να'ναι), το Γραφειο θα το δωσει. Ε, αν ζητησεις κατι που παραδοσιακα δεν γινεται (Ν2 στα Τοπ.Α.Λιοσιων), κοντο στο 040, ή νταλικα στο Παλατακι, προφανως και δεν θα το κανει. Αλλα, αν γινεται να βγει νταλικα (και ειναι τοσο χαζος να την θελει), ας την παρει και ολοι μια χαρα. Το που θα τον στειλουν, τελος, δεν εξαρταται απο την επιθυμια του για συγκεκριμενο οχημα (ειτε ειναι γενικα Ν2, ειτε ειναι συγκεκριμενα η νταλικα 511). Η βαρδια του λεει Β9, ειναι Κυριακη και θελει να βγαλει μικρο. Δεν χαθηκε ο κοσμος (λενε), παρτο! Δεν θα τον αλλαξει βαρδια, να τον παει στην Λαμπρινη και να φερει καποιον που προτιμαει νταλικα στο 9 (Β9). Απλα, θα ικανοποιησει ενα αιτημα της στιγμης!

Στο Ελληνικό τα 237, 164 και Β2 έχουν μόνιμα 12μετρα πλέον ακόμα και την Κυριακή που δεν υπάρχει περίπτωση να μην υπάρχουν διαθέσιμες GN. Αλλά ακόμα και τις Καθημερινές το Ελληνικό βγάζει λίγα αρθρωτά αναλογικά με αυτά που έχει και δεν νομίζω να είναι πια τόσα τα αμάξια που κάθονται μέσα με βλάβες. Με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να βγάζει περίπου 110-120 στην αιχμή την στιγμή που διαθέτει 180. Από την άλλη δεν είναι σπάνιο φαινόμενο να βλέπουμε Ν1 σε γραμμές που μπαίνουν μόνο Solaris όπως τα 101, 142 και 155.

Για το Β15 η σύμβαση ΟΑΣΑ-ΟΣΥ έλεγε Αρθρωτά και Κανονικά (τα Κανονικά λόγικα επειδή είναι και τα Λιόσια στην γραμμή) και επιπλέον στο Β' Κύκλωμα που ανήκει θα έπρεπε κανονικά να παίρνει νταλίκες, άσχετα αν δεν τις χρειάζεται.


Υ.Γ. Ξέρεις πως είναι, έστω και θεωρητικά, τα κυκλώματα του Ελληνικού?
(28-01-2015, 05:29 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Kατ' αρχήν ευχαριστώ για τις πληροφορίες για τα δίπορτα. Είχα μείνει όμως στο ότι τα έχει η Ράλλη και γι αυτό παραξενευόμουν που τα βλέπω πού και πού στο 813.

Τώρα, όσον αφορα το θέμα με την επιλογή οχημάτων, να μου επιτρέψεις να χαρακτηρίσω τον τρόπο λειτουργίας του γρ. κίνησης ως "μπανανία" για τους εξής λόγους :

1) Σαφώς και είναι καταρχήν λογικό, αν σου ζητήσει ο οδηγός Solaris 18m αντί για Volvo 18m, να του δώσουν αν υπάρχει διαθέσιμο. Όμως, δεν θα πρεπε να γίνεται κάποια κατανομή χιλιομέτρων ανά όχημα; Δηλαδή, επειδή έχουμε 5 Solaris να κάθονται την Κυριακή, αντί να τα "ξεκουράσουμε", τα βγάζουμε στο δρόμο για να τα διαλύσουμε τελείως; Αντί να πάρουμε το Volvo που ούτως ή άλλως τα' φαγε τα ψωμιά του;

2) Αν ο οδηγός αντί για 12μετρο ζητάει 18μετρο, δεν πρέπει να συνυπολογίσει το γρ. κινήσεως το καύσιμο που θα σπαταλήσει; Διότι όφελος δεν θα υπάρξει στη δρομολόγηση. Μια γραμμή ΕΙΤΕ είναι 18μετρη ΕΙΤΕ είναι 12μετρη. Αν έχεις δρομολογημένα 5 12μετρα που ασφυκτιούν, δεν θα σε σώσει η μία νταλίκα που θα βγάλεις. Δε βλεπετε τί γίνεται στο 250; Έχουν 3-4 Ν1 και (που και που) καμιά νταλίκα. Και τί πρόσφερε; Απλά, κάποιοι τυχεροί, μια στο σαραντάλεπτο, θα εξυπηρετηθούν καλύτερα, ενώ οι λοιπόι που χρησιμοποιούν τα άλλα δρομολόγια, θα πάνε σαν σαρδέλες ή θα μείνουν απ' έξω.

3) Το να προβλέπεται να βγεί όμως 18μετρο, να υπάρχει 18μετρο, αλλά να μην ...θέλει ο οδηγός το 18μετρο, είναι κάτι που δεν το δέχομαι και αν γίνεται, είναι για σφαλιάρες αυτοί που το επιτρέπουν. Θα υπομείνει με λίγα λόγια ο επιβάτης το σαρδελοκούτι, ενώ έπρεπε (και μπορούσε) να έρθει 18μετρο;; Πόσες φορές δεν έχουμε σιχτιρίσει σε κάτι γραμμές σαν το 049 ή το ΒΓ18, που ενώ είναι να έρθει νταλίκα, ξαφνικά σκάει μύτη ένα ...Ίρις που δεν χωράει ούτε τους μισούς;;
Για να διατηρηθούν οι ισορροπίες σε κάθε εργασιακό περιβάλλον, καλό είναι να γίνονται αμοιβαίες υποχωρήσεις. Δεν διαφωνώ στο πως φαίνεται, έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά θα σου απαντήσω και την άλλη πλευρά! ;-)

1) Συγκεκριμένα, για το παράδειγμα που έφερες το ΑΜ ΡΑΛ Κυρ, επανδρώνει το Α' κύκλωμα (Πειραιάς) καθώς και τα Αεροδρόμια με τα προγραμματισμένα Solaris και έπειτα μόνο στο Γ' (A7-B9-B5) έχει την επιλογή να ''ξεκουράσει'' τα Solaris με Volvo, διότι στο Β' βγάζει μόνο Volvo (AB10-B12). Έχει μια βάση αυτό που λες, αλλά (και να επέμβει ο ειδικός παρακαλώ!!) κανείς δεν προτιμάει Κυριακή να δουλεύει με Volvo, από την στιγμή που μπορεί να δουλέψει πολύ πιο ξεκούραστα με Solaris (όπως αντίστοιχα στο ΑΜ ΑΝΘ με τις παλιές και τις καινούργιες γκαζιέρες). Θέμα χιλιομέτρων δεν υπάρχει, οπότε δεν αποτελεί προτεραιότητα!

2) Συγκεκριμένα (ξανά), στο παράδειγμα με το 250, το ΑΜ ΕΛΛ βγάζει τις νταλίκες, γιατί κόβει καμιά παραπάνω βάρδια (πχ 2 το πρωί, συν τα 4 δρομ του 206), για να σηκωθεί με τα (τουλάχιστον) 16λεπτα! Σε κάθε περίπτωση (ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω και εγώ), έστω και αυτοί οι τυχεροί στα 10 δρομολόγια που θα κάνουν, θα τύχουν καλύτερης εξυπηρέτησης, χωρίς να υπολογίζουμε την διαφορά στην κατανάλωση της νταλίκας. Ακριβώς, γιατί εξυπηρετείς τον συνάδερφο, αφού μπορείς και μερίδα του επιβατικού κοινού.

3) Στο συγκεκριμένο θέμα, άστο, διότι το έχω κάνει θέμα αρκετές φορές, ειδικά στην Κηφισιά. Άλλες εποχές τότε, που έβλεπες το μικρό και έβριζες (περισσότερα σε pm, αν θες..) Ακόμα και τώρα εκνευρίζομαι συγκοινωνιακώς όταν βλέπω Κυριακή κοντό στο Β9 (γιατί δεν έχει κόσμο - αν και μου αρέσουν τα Ν2! Tongue ) Αλλά, όπως είπα στην αρχή, οι καλές ισορροπίες είναι σημαντικές [διότι αν ζητάς κάτι και δεν ικανοποιείσαι ποτέ, ενώ γίνεται, δεν θα δουλέψεις κανένα μεταφερόμενο ρεπό πχ και κάτι Κυριακές θα λείπουν οι μισές βάρδιες του Α/Σ, θα τηρείς τα προβλεπόμενα όσο αφορά τις υπηρεσίες (σύνολο ωρών,ωράρια κτλ)]. Φυσικά, υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν ότι πρέπει να είναι με τον βούρδουλα και να μην ζητάνε τίποτα (γιατί υπάρχουν τόσοι επαγγελματίες εκεί έξω κτλ, οπότε να μην έχουν δικαίωμα να μιλάνε) Η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να είσαι άνθρωπος και συνάδερφος πρώτα (άλλωστε για 10 στάσεις θα το πάρεις το Ν2, δεν θα πας και μέχρι την Γουατεμάλα όρθιος!) Διότι, η συγκοινωνία αυτή την στιγμή, ακόμη και με την μορφή που υπάρχει, εκτελείται χάρην του φιλότιμου των οδηγών και αυτό είναι κάτι που κανένας δεν θέλει να χαθεί. Οπότε, γιατί να τσακωθείς με τους 10 (σε όλο το σύνολο της ΟΣΥ) που θα βγάλουν μια Κυριακή ένα Ν2 στο Β9?! Μη και δεν κάθονται οι μαύροι από την Σουρμελή μέχρι την Αγ.Μελετίου? Δεν υπάρχει νόημα, κερδίζεις περισσότερα σαν συγκοινωνία! ;-)
(29-01-2015, 02:34 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]2) Συγκεκριμένα (ξανά), στο παράδειγμα με το 250, το ΑΜ ΕΛΛ βγάζει τις νταλίκες, γιατί κόβει καμιά παραπάνω βάρδια (πχ 2 το πρωί, συν τα 4 δρομ του 206), για να σηκωθεί με τα (τουλάχιστον) 16λεπτα! Σε κάθε περίπτωση (ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω και εγώ), έστω και αυτοί οι τυχεροί στα 10 δρομολόγια που θα κάνουν, θα τύχουν καλύτερης εξυπηρέτησης, χωρίς να υπολογίζουμε την διαφορά στην κατανάλωση της νταλίκας. Ακριβώς, γιατί εξυπηρετείς τον συνάδερφο, αφού μπορείς και μερίδα του επιβατικού κοινού.
Έχουμε ξαναπει το 250 πλεον έχει ΕΥΤΥΧΩΣ πλήρη δρομολόγηση καθημερινά. 5 το πρωι 3 το απογευμα. Προφανως και η μια νταλίκα που όποτε βάζουν( χωρις να λείπει λεωφορειο, μονο την Παρασκ ήταν το μοναδικό όχημα αλλα εκεί διακαιολογείται) δεν έχει νόημα όπως λέει ο Citaro αλλά προτιμούν να τις έχουν στο Α3!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70