Με 3 GN σήμερα το 237 #506 #515 #544
Πίσω στο "σπίτι" ή, καλύτερα, στη Ράλλη το 054 από σήμερα.
Το Α15 από σήμερα πέρασε στη Ράλλη κλείνοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο μετά από 3 χρόνια + στα Λιόσια! Σήμερα είχε τα Ν2 #546, #547, #661, #665, #674, #689 κλπ κλπ
Το Β12 και επίσημα ολόκληρο στα Λιόσια και ολόκληρο με Citelis (#9019, #9051, #9077, #9103, #9200 κλπ κλπ). Ουσιαστικά δεν θα ξαναδούμε νταλίκες στα Άνω Λιόσια!
Σε άλλα νέα το 813 είχε και το Ν2 #602 σήμερα
(01-10-2015, 01:22 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το Α15 από σήμερα πέρασε στη Ράλλη κλείνοντας ένα μεγάλο κεφάλαιο μετά από 3 χρόνια + στα Λιόσια! Σήμερα είχε τα Ν2 #546, #547, #661, #665, #674, #689 κλπ κλπ
Το Β12 και επίσημα ολόκληρο στα Λιόσια και ολόκληρο με Citelis (#9019, #9051, #9077, #9103, #9200 κλπ κλπ). Ουσιαστικά δεν θα ξαναδούμε νταλίκες στα Άνω Λιόσια!
Σε άλλα νέα το 813 είχε και το Ν2 #602 σήμερα
Βγαινει το Β12 με 12μετρα;;;
(01-10-2015, 02:10 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Βγαινει το Β12 με 12μετρα;;;
Καλή ερώτηση!
Η αλήθεια είναι ότι το
Β12 δεν είναι
Α5 καθώς μαζεύει τεράστιους όγκους κόσμου! Συχνά πυκνά τίγκαρε και Volvo και τα Citelis που έμπαιναν μέχρι τώρα στοιβάζονταν συνεχώς. Πλέον η γραμμή θα είναι στοιβαγμένη σε μόνιμη βάση ακόμα και ώρες μη αιχμής και αν κάνει να αργήσει δεν θα χωράνε καν όλοι μέσα! Αλλά υπήρχαν άλλα "θέματα'' που έδειχναν από καιρό ότι θα γινόταν αυτό κάποια στιγμή.
Το N1 #151 (εφοδιασμένο με σύστημα τηλεματικής) σήμερα στο Α3.
Οι αυξημένες ανάγκες της Ράλλη σε 12μ, λόγω δρομολόγησης από χθες των Α15 και 054, έφεραν δίπορτα στο Γουδή (622/815).