Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
Τουλαχιστον μια GN στο 164 μισοαδεια και το 237 με -1 όχημα χθες και σημερα με τα Ν1 τίγκα
(30-06-2015, 07:55 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Τουλαχιστον μια GN στο 164 μισοαδεια και το 237 με -1 όχημα χθες και σημερα με τα Ν1 τίγκα

Άρα οι GN που βλέπουμε στο 164 μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πλέον ότι δεν μπαίνουν λόγω έλλειψης Ν1.
(30-06-2015, 09:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Άρα οι GN που βλέπουμε στο 164 μπορούμε να είμαστε βέβαιοι πλέον ότι δεν μπαίνουν λόγω έλλειψης Ν1.
Και η μανια που εχουν με το να μην μπαινουν στο 237....οπως και η μανια να λειπει όχημα. Σήμερα το μεσημερι η αναμονη ηταν στα 20' εν ωρα αιχμής παρακαλώ και στη Δάφνη έκατσε 5' τιγκα στον κόσμο χωρις να μπορεί να μπει άλλος. Αν δεν έχουν οδηγους ας φτιαξουν το προγραμμα με 4 οχήματα να τελειώνουμε
(01-07-2015, 02:41 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Και η μανια που εχουν με το να μην μπαινουν στο 237

Την τελευταία φορά που μπήκε νταλίκα στο 237, πριν λίγες μέρες, έτυχε να ήμουν στη Δάφνη την ώρα που είχε φτάσει και ετοιμάζονταν για αναχώρηση. Ακριβώς πίσω της περίμεναν 206 και 218 να προσεγγίσουν τις στάσεις, έχοντας μπλοκάρει σχεδόν την κυκλοφορία στην Παπαναστασίου.

Νομίζω αυτό μπορεί να μας εξηγεί έναν από τους λόγους που δεν προτιμάται. Και ειδικά αν συνυπολογίσουμε το ότι ο 1ος διάδρομος (ΑΦ-206,237 / ΤΕ-218) χρησιμοποιείται από τα οχήματα του 141 στα διαλείμματά τους.
(01-07-2015, 10:58 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Την τελευταία φορά που μπήκε νταλίκα στο 237, πριν λίγες μέρες, έτυχε να ήμουν στη Δάφνη την ώρα που είχε φτάσει και ετοιμάζονταν για αναχώρηση. Ακριβώς πίσω της περίμεναν 206 και 218 να προσεγγίσουν τις στάσεις, έχοντας μπλοκάρει σχεδόν την κυκλοφορία στην Παπαναστασίου.

Νομίζω αυτό μπορεί να μας εξηγεί έναν από τους λόγους που δεν προτιμάται. Και ειδικά αν συνυπολογίσουμε το ότι ο 1ος διάδρομος (ΑΦ-206,237 / ΤΕ-218) χρησιμοποιείται από τα οχήματα του 141 στα διαλείμματά τους.

Άμα ήταν μόνη της η νταλίκα την ώρα που έφτασε αρκούσε να τραβηχτεί λίγο πιο μπροστά. Οι διάδρομοι της ρεμίζα της Δάφνης έχουν μήκος πάνω από 55μ οπότε χωράνε με άνεση ένα 12μετρο του 218, ένα 12μετρο του 206 και ένα 18μετρο του 237.
(01-07-2015, 12:16 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Άμα ήταν μόνη της η νταλίκα την ώρα που έφτασε αρκούσε να τραβηχτεί λίγο πιο μπροστά. Οι διάδρομοι της ρεμίζα της Δάφνης έχουν μήκος πάνω από 55μ οπότε χωράνε με άνεση ένα 12μετρο του 218, ένα 12μετρο του 206 και ένα 18μετρο του 237.

Φραγμό σαν τις κλούβες στη Βασ. Σοφίας θα φτιάχνουν δηλαδή;
(01-07-2015, 12:42 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Φραγμό σαν τις κλούβες στη Βασ. Σοφίας θα φτιάχνουν δηλαδή;

Σαφώς και όχι. 2 12μετρα και 1 18μετρο και 4μ συνολικά για να μπορούν να κάνουν ελιγμό ώστε να φύγουν (2μ ανάμεσα στο 1ο-2ο όχημα και άλλα 2μ ανάμεσα 2ο-3ο) μας κάνουν 46μ, δηλαδή έχουμε ελεύθερα άλλα 10 μέτρα...

Επιπλέον, τα 206 και 237 οφείλουν να κάθονται το πολύ 2'-3' στη Δάφνη και το 218 να μην έχει ποτέ πάνω από 1 όχημα στο Τέρμα του. Ακόμα, αυτά δεν σημαίνει ότι θα είναι κάθε φορά όλα μαζί.
Το N2 #679 σήμερα στο Α7.
Χτες, το Ν2 673 στο ΒΓ18 και η Volvαρα 232 στο 843!
(03-07-2015, 11:54 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]Χτες, το Ν2 673 στο ΒΓ18 και η Volvαρα 232 στο 843!

Με το Θερινό Ι, ξαναγέμισε VOLVO το 608! Είχαμε ξεχάσει τί χρώμα είχαν!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70