Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
(20-06-2015, 03:28 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Το 237 ο ΟΑΣΑ το έχει μόνο με 18μετρα άσχετα αν στο Ελληνικό το έχουν στάνταρ με 12μετρα... Ακόμα, και τώρα προτιμούν να βάλουν GN στο 164 παρά στο 237 παρόλο που το 164 έχει μικρότερη επιβατική κίνηση.
Λοιπον ποια είναι η αλήθεια για το 237:
1) Οι οδηγοί το συχένονται λόγω πολλων δρομολογίων. Τώρα με το νεο πρόγραμμα και τα 40' διαλειμμα έχει μειωθεί ενα δρομολόγιο αλλά ποιος θα προτιμήσει 237 απο 608 ή Α3;
2) Τον Ιουνιο του 13, Κυριακή μια GN είχε κολλήσει γύρω στις 10 το βράδυ στην Σ. Βενιζέλου λίγο πιο κάτω απ το δημαρχειο και μάλιστα ειχε και γερανός. Είχα πει απο μέσα μου ότι αυτό θα ειναι και η χαριστική βολή για τις GN στο 237 πράγμα που έγινε. Από τότε σταμάτησαν να μπαίνουν τα ΣΚ (που πάντα είχε και έχει διαθέσιμες) και όποτε έμπαιναν ήταν λόγω έλλειψης 12μ.
Και απο μια πλευρα έχουν ένα δίκιο στα Γρ. Κίνησης γιατί πάντα καπου θα κολήσει το 237 (χαρ/κα τον Γεναρη ήταν το απόγευμα 40' κολλημενο στο Τερμα λόγω παρκαρισμένων τον Μαιο πάλι στη στροφή στο Τερμα 50' και κατα καιρους θα κολλήσει στην Πλατεια).
´Εχω στείλει και στον Δημο και στον ΟΑΣΑ εγγραφο με το που κολλαει και τι ενέργειες μπορουν να γινουν, μόνο ο Δήμος έχει απαντήσει χωρίς να έχει γίνει κάτι βέβαια.
Αν τοποθετηθουν κολλονάκια και πινακίδες σε στανταρ σημεια που κολλάει θα μπορουν να μπαίνουν ανετα τα 18μ και να μη είμαστε "με το φόβο" μην κολλήσει και οι GN θα μπουν κάπου που χρειάζονται περισσότερο απο το Α3 και το 164!
(20-06-2015, 04:51 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Πάντως τα περισσότερα αμαξοστάσια πλέον έχουν θέματα!

Ο Βοτανικός με το που πήρε το 054 έχει θέμα με τα 12μ σοβαρό. Το 813 πλέον βγαίνει μόνο με midi. Στο 704 κόπηκε τελείως το μοναδικό 12μ που είχε. Το 821 έχει midi και ένα 12μ καθημερινές. Στο 036 εμφανίζονται και midi πλέον! Ποιος ακολουθεί;
Η αλήθεια είναι ότι το 813 βγήκε κερδισμένο με τη μιντοποίηση αφού με τα 12μ είχε θέμα στα στενά που κολλούσε συνεχώς. Το midi δύσκολα θα κολλήσει.

Το Ελληνικό πάλι είδαμε τι έγινε με τα Ν1 όταν είχε πάρει 220/221! Τώρα που τα ξεφορτώθηκε δίνει την αίσθηση ότι προτιμάει να δρομολογεί ότι Ν1 έχει αντί για GN. Σαν να εμπιστεύονται τα Ν1 παραπάνω. Όχι άδικα βέβαια αφού μπορεί να λαμπαδιάσει καμιά GN για πλάκα ειδικά οι μη ανακατασκευασμένες.

Ο Πειραιάς είχε θέμα με τα midi ειδικά πριν λάβει τα Solaris midi. Γι' αυτό είχαν φτάσει τα 827/828 και 800 να βγαίνουν με 12μ. Τώρα από αυτά μόνο το 800 και αν θα πάρει κάνα Irisbus.

Η Ράλλη έχει μόνιμα πρόβλημα απλά τώρα που δεν έχει το 054 μάλλον απέκτησε μία προσωρινή ''άνεση'' στα Ν2! Έτσι το Β9 σχεδόν όλο με Ν2! Τις προάλλες βρέθηκε Ν2 στο Α10/Β10! Ενώ στο Α7 εμφανίζονται! Β12 και Β18/Γ18 μέχρι και κάθε μέρα μπορούν να έχουν κάποια Ν2! 421 να δεις τι γίνεται!

Ελπίζω μόνο η Ανθούσα να μην βγάζει τα 2 Citelis που μένουν από το 302 λόγω έλλειψης στις υπόλοιπες γκαζιέρες! Πάντως συνήθως βγαίνουν σε βάρδιες που βγαίνουν πιο αργά ενώ ΣΚ δύσκολα θα τα δεις εκτός 302!

Ο Βοτανικός έχει θέμα από τον Μάρτιο. Tότε ξεκίνησαν τα midi στο 813. Για ένα διάστημα είχε επανέλθει το 813 στα 12μετρα αλλά σταδιακά πήρε ο Βοτανικός 811, 054 και από 01/06 έχει τουλάχιστον ένα επιπλέον όχημα στο Χ93, οπότε είναι σε χειρότερη κατάσταση πλέον.

Στο Ελληνικό αν εξαιρέσεις 1-2 GN που βάζουν στο 164 είμαστε στα ίδια με την κατάσταση πριν τον Απρίλιο.

Στο 800 πάντως και Κυριακή του Μαΐου το πέτυχα με Irisbus, το οποίο δεν δικαιολογείται λόγω έλλειψης midi. 'Αλλωστε, ακόμα και τις Καθημερινές αν έχουν θέμα με τα midi μπορούν να μεταφερθούν άλλα 10 Solaris από το Ελληνικό.

Από 01/06 έχει φύγει το 054 απελευθερώνοντας Ν2 αλλά έχουν περισσότερα Solaris σε Χ95/6, συνολικά νομίζω 2 παραπάνω στο Χ95 και άλλα 2 στο Χ96. Μου κάνει όμως εντύπωση το γεγονός ότι είχαν ξαναβγεί τόσα Volvo στο δρόμο και τελικά πάλι έχουν εξαφανιστεί.

Βέβαια, δεν ξέρω τι γίνεται και με τα ελαστικά. Από διαγωνισμό της Ο.ΣΥ. του 2012 για 3.800 ελαστικά που αναδείχθηκε μειοδότης τον Φεβρουάριο ο Σαρακάκης με τα Linglong δεν έχω δει κανένα λεωφορείο της Ο.ΣΥ. να φοράει τέτοια λάστιχα. Eπίσης, σε άλλο φόρουμ είχα διαβάσει τον περασμένο Δεκέμβριο ότι είναι εκτός 36 Volvo λόγω ελαστικών, πληροφορία που όμως δεν γνωρίζω κατά πόσο ισχύει.

(20-06-2015, 05:16 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Λοιπον ποια είναι η αλήθεια για το 237:
1) Οι οδηγοί το συχένονται λόγω πολλων δρομολογίων. Τώρα με το νεο πρόγραμμα και τα 40' διαλειμμα έχει μειωθεί ενα δρομολόγιο αλλά ποιος θα προτιμήσει 237 απο 608 ή Α3;
2) Τον Ιουνιο του 13, Κυριακή μια GN είχε κολλήσει γύρω στις 10 το βράδυ στην Σ. Βενιζέλου λίγο πιο κάτω απ το δημαρχειο και μάλιστα ειχε και γερανός. Είχα πει απο μέσα μου ότι αυτό θα ειναι και η χαριστική βολή για τις GN στο 237 πράγμα που έγινε. Από τότε σταμάτησαν να μπαίνουν τα ΣΚ (που πάντα είχε και έχει διαθέσιμες) και όποτε έμπαιναν ήταν λόγω έλλειψης 12μ.
Και απο μια πλευρα έχουν ένα δίκιο στα Γρ. Κίνησης γιατί πάντα καπου θα κολήσει το 237 (χαρ/κα τον Γεναρη ήταν το απόγευμα 40' κολλημενο στο Τερμα λόγω παρκαρισμένων τον Μαιο πάλι στη στροφή στο Τερμα 50' και κατα καιρους θα κολλήσει στην Πλατεια).
´Εχω στείλει και στον Δημο και στον ΟΑΣΑ εγγραφο με το που κολλαει και τι ενέργειες μπορουν να γινουν, μόνο ο Δήμος έχει απαντήσει χωρίς να έχει γίνει κάτι βέβαια.
Αν τοποθετηθουν κολλονάκια και πινακίδες σε στανταρ σημεια που κολλάει θα μπορουν να μπαίνουν ανετα τα 18μ και να μη είμαστε "με το φόβο" μην κολλήσει και οι GN θα μπουν κάπου που χρειάζονται περισσότερο απο το Α3 και το 164!

1) Οι βάρδιες δεν έχουν σχέση με τον δρομολογούμενο τύπο λεωφορείου. Π.χ. άμα ο οδηγός θέλει GN και έχει κανονικά 237 δεν θα τον βάλουν σε Α3 ή 608.
2) Και Ν1 να ήταν πάλι θα κόλλαγε. Εφόσον δεν ήταν σε στροφή το πρόβλημα ήταν το πλάτος, όπου Ν1 και GN έχουν ακριβώς το ίδιο (2,5μ).

Ιανουάριο δεν θυμάμαι να είχε μπεί GN. GN μετά την δημιουργία Αφετηρίας στην Δάφνη μπήκε τον Απρίλιο λόγω της έλλειψης Ν1.

Επιπλέον, και τα Ν1 κολλάνε στην Κεντρική Πλατεία. 'Οπως και αν έχει παρκαρισμένο στην στροφή μετά το Τέρμα και το Ν1 θα κολλήσει.

Για κολωνάκια έχει ήδη στην Κεντρική στις στροφές.
(20-06-2015, 08:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]1) Οι βάρδιες δεν έχουν σχέση με τον δρομολογούμενο τύπο λεωφορείου. Π.χ. άμα ο οδηγός θέλει GN και έχει κανονικά 237 δεν θα τον βάλουν σε Α3 ή 608.
2) Και Ν1 να ήταν πάλι θα κόλλαγε. Εφόσον δεν ήταν σε στροφή το πρόβλημα ήταν το πλάτος, όπου Ν1 και GN έχουν ακριβώς το ίδιο (2,5μ).

Ιανουάριο δεν θυμάμαι να είχε μπεί GN. GN μετά την δημιουργία Αφετηρίας στην Δάφνη μπήκε τον Απρίλιο λόγω της έλλειψης Ν1.

Επιπλέον, και τα Ν1 κολλάνε στην Κεντρική Πλατεία. 'Οπως και αν έχει παρκαρισμένο στην στροφή μετά το Τέρμα και το Ν1 θα κολλήσει.

Για κολωνάκια έχει ήδη στην Κεντρική στις στροφές.
Το 1 το είπα γενικά ότι δεν ειναι απο τις αγαπενες γραμμες.
Ισχύει οτι και τα Ν1 κολλάνε αλλα στα Γρ. Κίνησης πιστεύουν ότι το 12μ εχει λιγότερες πιθανότητες να κολλήσει!
Τον Ιανουάριο που εγραψα ειχε κολλήσει 12μ.
Έγω εχω πει έξω απο το Πέτρινο και απο το Γιώργο ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ για αμάξια...αλλιώς δεν γίνεται δουλειά!
(20-06-2015, 05:16 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Λοιπον ποια είναι η αλήθεια για το 237:
1) Οι οδηγοί το συχένονται λόγω πολλων δρομολογίων. Τώρα με το νεο πρόγραμμα και τα 40' διαλειμμα έχει μειωθεί ενα δρομολόγιο αλλά ποιος θα προτιμήσει 237 απο 608 ή Α3;
2) Τον Ιουνιο του 13, Κυριακή μια GN είχε κολλήσει γύρω στις 10 το βράδυ στην Σ. Βενιζέλου λίγο πιο κάτω απ το δημαρχειο και μάλιστα ειχε και γερανός. Είχα πει απο μέσα μου ότι αυτό θα ειναι και η χαριστική βολή για τις GN στο 237 πράγμα που έγινε. Από τότε σταμάτησαν να μπαίνουν τα ΣΚ (που πάντα είχε και έχει διαθέσιμες) και όποτε έμπαιναν ήταν λόγω έλλειψης 12μ.
Και απο μια πλευρα έχουν ένα δίκιο στα Γρ. Κίνησης γιατί πάντα καπου θα κολήσει το 237 (χαρ/κα τον Γεναρη ήταν το απόγευμα 40' κολλημενο στο Τερμα λόγω παρκαρισμένων τον Μαιο πάλι στη στροφή στο Τερμα 50' και κατα καιρους θα κολλήσει στην Πλατεια).
´Εχω στείλει και στον Δημο και στον ΟΑΣΑ εγγραφο με το που κολλαει και τι ενέργειες μπορουν να γινουν, μόνο ο Δήμος έχει απαντήσει χωρίς να έχει γίνει κάτι βέβαια.
Αν τοποθετηθουν κολλονάκια και πινακίδες σε στανταρ σημεια που κολλάει θα μπορουν να μπαίνουν ανετα τα 18μ και να μη είμαστε "με το φόβο" μην κολλήσει και οι GN θα μπουν κάπου που χρειάζονται περισσότερο απο το Α3 και το 164!

Post τα οποία ξεκινάνε με τίτλο "ποια είναι η αλήθεια για το ΧΧΧ" συνήθως δεν τα λαμβάνω υπ' όψιν, γιατί μου θυμίζουν δημοσιεύματα επιπέδου Στέφανου Χίου και Δημοσθένη Λιακόπουλου, αλλά για σένα θα κάνω εξαίρεση (τέλος off topic).
Σχετικά με το 1) όσο και να το μισούν οι οδηγοί, από τη στιγμή που θα έχουν βάρδια στο 237 θα τη μισούν είτε έχουν GN είτε έχουν Ν1. Δε νομίζω να αγαπήσουν ξαφνικά τη γραμμή αν τους τάξουν βάρδια με Ν1.
Επίσης σχετικά με το 2) έχει παρατηρηθεί πως η δυσκολία σε μια στροφή είναι περίπου ίδια είτε οδηγάς 12μ όχημα είτε είναι 18μ. Ο συντελεστής δυσκολίας των 6 παραπάνω μέτρων μειώνεται από την άρθρωση που κάνει πιο ελαστική τη στρέψη. Επίσης τα 12μ Μερσεντές (Ν1 και Ν2) έχουν σχετικά μικρό μεταξόνιο (5.8μ) με αποτέλεσμα να πετάει "κώλο" στη στροφή, εν αντιθέσει με τις GN που δεν το κάνουν.
(21-06-2015, 12:36 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Post τα οποία ξεκινάνε με τίτλο "ποια είναι η αλήθεια για το ΧΧΧ" συνήθως δεν τα λαμβάνω υπ' όψιν, γιατί μου θυμίζουν δημοσιεύματα επιπέδου Στέφανου Χίου και Δημοσθένη Λιακόπουλου, αλλά για σένα θα κάνω εξαίρεση (τέλος off topic).
Σχετικά με το 1) όσο και να το μισούν οι οδηγοί, από τη στιγμή που θα έχουν βάρδια στο 237 θα τη μισούν είτε έχουν GN είτε έχουν Ν1. Δε νομίζω να αγαπήσουν ξαφνικά τη γραμμή αν τους τάξουν βάρδια με Ν1.
Επίσης σχετικά με το 2) έχει παρατηρηθεί πως η δυσκολία σε μια στροφή είναι περίπου ίδια είτε οδηγάς 12μ όχημα είτε είναι 18μ. Ο συντελεστής δυσκολίας των 6 παραπάνω μέτρων μειώνεται από την άρθρωση που κάνει πιο ελαστική τη στρέψη. Επίσης τα 12μ Μερσεντές (Ν1 και Ν2) έχουν σχετικά μικρό μεταξόνιο (5.8μ) με αποτέλεσμα να πετάει "κώλο" στη στροφή, εν αντιθέσει με τις GN που δεν το κάνουν.
Νίκο μαζί σου! Απλα εξηγω καπως τη "λογική" του Γρ. Κίνησης... Όπως ειπα και παραπάνω και το Γενάρη το Ν1 είχε κολλήσει
Η GN #497 στο 237
Το Neoplan midi #397 στο 811 δείχνει άσχημα πράγματα για το Βοτανικό ειδικά με το 821 να έχει 2/2 midi!
Η Volvo #212 στο 703 κάνει τη διαφορά στη Θηβών και στους δρόμους του Πειραιά!
Εμφανίστηκε μετά από πολλές μέρες 12μ (συγκεκριμένα Ν2 #590) στο 813! Σίγουρα είχε και Solaris midi αλλά δεν ξέρω τι είναι τα άλλα οχήματα της γραμμής!

Ενώ στο 821 μετά από 3 μέρες όλο midi σήμερα μπήκε και το Ν2 #650
Εθεάθη το δίπορτο Ν2 #740 στο 813 που μας δείχνει ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα.
Μια γραμμή με τόσο μεγάλη ιστορία στα 12μ δεν θα πέσει αμαχητί στο έλεος των midi! Tongue
Το Solaris 206 στο 811 σήμερα και το Ν1 255 στο 054.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70