Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
(12-02-2015, 08:10 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το Ν1 #226 μετά απο παρουσία 2 περίπου μηνών στο 250 εθεάθη σήμερα στο 205

Θα το δώσανε αντικατάσταση φαίνεται...!
Δεν ξέρω αν το έχει αναφέρει κανείς στο παρελθόν, αλλά σήμερα είδα το 674 στο 820...!
(12-02-2015, 08:10 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Το Ν1 #226 μετά απο παρουσία 2 περίπου μηνών στο 250 εθεάθη σήμερα στο 205

Σήμερα ήταν στη θέση του πάντως! Στην Πανεπιστημιούπολη που τόσο αγάπησε! Tongue Το πέτυχα το μεσημέρι, γύρω στις 15:00, στον Ευαγγελισμό.
(13-02-2015, 10:55 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Σήμερα ήταν στη θέση του πάντως! Στην Πανεπιστημιούπολη που τόσο αγάπησε! Tongue Το πέτυχα το μεσημέρι, γύρω στις 15:00, στον Ευαγγελισμό.
Απορώ τι μετράει....
(13-02-2015, 11:24 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Απορώ τι μετράει....

Δεν είναι απόλυτο να μετράει...!
(13-02-2015, 11:42 PM)ikarus260 Έγραψε: [ -> ]Δεν είναι απόλυτο να μετράει...!
Αν δεν μετράει η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το θέλουν να δουλεύει και το βάζουν στο 250 επειδη "κουβαλάει" πολλά χιλιόμετρα μιας και το 250 είναι από τις μικρότερες γραμμές σε χιλ του Ελληνικού.
Αλλά και πάλι 2 κ πλεον μηνες στην ίδια γραμμή καθημερινά δεν δικαιολογεί κάτι άλλο
(13-02-2015, 11:59 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Αν δεν μετράει η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το θέλουν να δουλεύει και το βάζουν στο 250 επειδη "κουβαλάει" πολλά χιλιόμετρα μιας και το 250 είναι από τις μικρότερες γραμμές σε χιλ του Ελληνικού.

To 206 έχει κατά περίπου 100 μ. μικρότερη διαδρομή σε σχέση με το 250! Tongue
Μήκος κυκλικής διαδρομής 206 = ~ 8.600μ.
Μήκος κυκλικής διαδρομής 250 = ~ 8.700μ.
(Πηγή: Σχέδιο σύμβασης παροχής συγκοινωνιακού έργου ΟΑΣΑ - ΟΣΥ)
(13-02-2015, 11:59 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Αν δεν μετράει η μόνη εξήγηση που δίνω είναι ότι το θέλουν να δουλεύει και το βάζουν στο 250 επειδη "κουβαλάει" πολλά χιλιόμετρα μιας και το 250 είναι από τις μικρότερες γραμμές σε χιλ του Ελληνικού.
Αλλά και πάλι 2 κ πλεον μηνες στην ίδια γραμμή καθημερινά δεν δικαιολογεί κάτι άλλο

Κι άμα ανήκει στο κύκλωμα που έχει το 250? Κάθε μέρα να μετράει, επί 2 μήνες... Νησάφι πια! Το 910, από τότε που "γύρισε", το έχω δεί αεροδρόμια. Δεν νομίζω να μετράει... Είναι εφεδρικό βέβαια.... (Δεν ανήκει σε κύκλωμα).
Tα Ν1 996 (ΥΝΝ-9996) στο 106 και 997 (ΥΝΝ-9997) στο 229 εχθες, δεν ηξερα για την υπαρξη αυτων των οχηματων.
(14-02-2015, 11:01 PM)notis Έγραψε: [ -> ]Tα Ν1 996 (ΥΝΝ-9996) στο 106 και 997 (ΥΝΝ-9997) στο 229 εχθες, δεν ηξερα για την υπαρξη αυτων των οχηματων.

Δεν είναι τίποτα... Αλλαγμένη πινακίδα έχουν, και αλλάξανε και το παρμπρίζ...! Θα τα βρούμε εν καιρώ...!
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70