Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Ποιοί τύποι λεωφορείων κυκλοφορούν - 2015
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70
Σήμερα εθεάθη σόμπα στο 421! Smile
(31-01-2015, 03:49 AM)nikos2 Έγραψε: [ -> ]Σήμερα εθεάθη σόμπα στο 421! Smile
Λόγω των έργων στην οδό Αχαρνών στην Κηφισιά και την τροποποίηση της διαδρομής του Β9 που δρομολογείται με Ν2 μόνο, περισσεύουν 15 νταλίκες! Οπότε, να τις χαρείτε τις νταλίκες στο 421 όσο μπορείτε!
Εδώ σήμερα στο Α13 είχε μόνο Ν2, ούτε ένα Iris!
Εθεάθη γκαζιέρα τύπου γραμμής Α8(αυτή με τα πορτοκαλί γράμματα στην προμετωπίδα και τα 2 χαμηλά καθίσματα απέναντι από τη μεσαία πόρτα) στη γραμμή 314.
To N2 #547 στο 622 σημερα
Tην Τρίτη, 27/1, είδα στο 859 Solaris. To 78 ήταν. Η προηγούμεη φορά που είδα, ήταν το 161 ή 205...!

(29-01-2015, 02:34 AM)MrVanHool Έγραψε: [ -> ]1) Συγκεκριμένα, για το παράδειγμα που έφερες το ΑΜ ΡΑΛ Κυρ, επανδρώνει το Α' κύκλωμα (Πειραιάς) καθώς και τα Αεροδρόμια με τα προγραμματισμένα Solaris και έπειτα μόνο στο Γ' (A7-B9-B5) έχει την επιλογή να ''ξεκουράσει'' τα Solaris με Volvo, διότι στο Β' βγάζει μόνο Volvo (AB10-B12). Έχει μια βάση αυτό που λες, αλλά (και να επέμβει ο ειδικός παρακαλώ!!) κανείς δεν προτιμάει Κυριακή να δουλεύει με Volvo, από την στιγμή που μπορεί να δουλέψει πολύ πιο ξεκούραστα με Solaris (όπως αντίστοιχα στο ΑΜ ΑΝΘ με τις παλιές και τις καινούργιες γκαζιέρες). Θέμα χιλιομέτρων δεν υπάρχει, οπότε δεν αποτελεί προτεραιότητα!

2) Συγκεκριμένα (ξανά), στο παράδειγμα με το 250, το ΑΜ ΕΛΛ βγάζει τις νταλίκες, γιατί κόβει καμιά παραπάνω βάρδια (πχ 2 το πρωί, συν τα 4 δρομ του 206), για να σηκωθεί με τα (τουλάχιστον) 16λεπτα! Σε κάθε περίπτωση (ή τουλάχιστον έτσι το βλέπω και εγώ), έστω και αυτοί οι τυχεροί στα 10 δρομολόγια που θα κάνουν, θα τύχουν καλύτερης εξυπηρέτησης, χωρίς να υπολογίζουμε την διαφορά στην κατανάλωση της νταλίκας. Ακριβώς, γιατί εξυπηρετείς τον συνάδερφο, αφού μπορείς και μερίδα του επιβατικού κοινού.

3) Στο συγκεκριμένο θέμα, άστο, διότι το έχω κάνει θέμα αρκετές φορές, ειδικά στην Κηφισιά. Άλλες εποχές τότε, που έβλεπες το μικρό και έβριζες (περισσότερα σε pm, αν θες..) Ακόμα και τώρα εκνευρίζομαι συγκοινωνιακώς όταν βλέπω Κυριακή κοντό στο Β9 (γιατί δεν έχει κόσμο - αν και μου αρέσουν τα Ν2! Tongue ) Αλλά, όπως είπα στην αρχή, οι καλές ισορροπίες είναι σημαντικές [διότι αν ζητάς κάτι και δεν ικανοποιείσαι ποτέ, ενώ γίνεται, δεν θα δουλέψεις κανένα μεταφερόμενο ρεπό πχ και κάτι Κυριακές θα λείπουν οι μισές βάρδιες του Α/Σ, θα τηρείς τα προβλεπόμενα όσο αφορά τις υπηρεσίες (σύνολο ωρών,ωράρια κτλ)]. Φυσικά, υπάρχουν και κάποιοι που θεωρούν ότι πρέπει να είναι με τον βούρδουλα και να μην ζητάνε τίποτα (γιατί υπάρχουν τόσοι επαγγελματίες εκεί έξω κτλ, οπότε να μην έχουν δικαίωμα να μιλάνε) Η δική μου άποψη είναι ότι πρέπει να είσαι άνθρωπος και συνάδερφος πρώτα (άλλωστε για 10 στάσεις θα το πάρεις το Ν2, δεν θα πας και μέχρι την Γουατεμάλα όρθιος!) Διότι, η συγκοινωνία αυτή την στιγμή, ακόμη και με την μορφή που υπάρχει, εκτελείται χάρην του φιλότιμου των οδηγών και αυτό είναι κάτι που κανένας δεν θέλει να χαθεί. Οπότε, γιατί να τσακωθείς με τους 10 (σε όλο το σύνολο της ΟΣΥ) που θα βγάλουν μια Κυριακή ένα Ν2 στο Β9?! Μη και δεν κάθονται οι μαύροι από την Σουρμελή μέχρι την Αγ.Μελετίου? Δεν υπάρχει νόημα, κερδίζεις περισσότερα σαν συγκοινωνία! ;-)

Δεν είναι πάντα Solaris στο Ά! Δεν έχει τύχει ποτέ να δείς Volvo στο 843/ ΒΓ18/ 703? Οι βάρδιες που βγαίνουν αργά (μετά τις 7), πολλές φορές δεν έχουν όχημα, και παίρνουν το πρώτο διαθέσιμο από τις κατσαρές που θα μπούν μέσα, μετά τις 8. Επίσης, σε περίπτωση βλάβης του προγραμματισμένου, υπάρχει και πάλι η περίπτωση να σου δώσει κοντό ή Volvo. Επίσης, μην ξεχνάς στο Β' το 608! Δεν είναι απαραίτητο οτι θα δείς μόνο παλιά! Solaris έχει αποκλειστικά στο αεροδρόμιο, αλλά δεν είναι απαραίτητο οτι θα δείς μόνο αυτά με τα ράφια (911-920), αλλά οποιοδήποτε όχημα. Έχω ακούσει οτι τα ΣΚ, βάζουν οχήματα από το Ά κύκλωμα (821-868), ώστε να συμπληρώνουν χιλιόμετρα, αναλογικά με τα εφεδρικά (869-920). Βέβαια, έχω δει και τις καθημερινές οχήματα από το Ά, σε γραμμές άλλων κυκλωμάτων.

Από τα 100 Solaris, τα 16 πάνε στο Χ95 (αν θυμάμαι καλά), περίπου άλλα τόσα στο Χ96, και τα υπόλοιπα σε άλλες γραμμές. Το γραφείο κρατάει 1-2 εφεδρικά για το αεροδρόμιο, και κάποια μπορεί να είναι συνεργείο για οποιοδήποτε λόγο, οπότε δεν βγαίνουν 100% κάθε μέρα στο δρόμο. Φυσικά, το ίδιο γίνεται και με τις Volvo. Απλά σε γραμμές που "σηκώνει" μικρό, αν δεν υπάρχει αρθρωτό διαθέσιμο, στέλνουν αυτό. Σε περιπτώσεις με έργα, όπως καλή ώρα το Β9, δρομολογούνται αποκλειστικά 12μετρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Βέβαια, έχω ακούσει, σε σπάνιες περιπτώσεις, δρομολογήσεις 12μετρων, σε γραμμές κλασσικά αρθρωτών, (703, 843, Β5 για οχήματα από Ράλλη). Φυσικά έχω δει και Γερμανικό στο 040, το οποίο και αποθανάτισα εις ανάμνησιν!! ;-)

Τα 2πορτα, καλά είναι στο Παλατάκι. Άντε και στον Ταύρο. Στο Γαλάτσι όμως, δεν βολεύει καθόλου! Έχει πολύ περισσότερο κόσμο, και επειδή οι περισσότεροι θα ανέβουν για λίγες στάσεις, δεν θα πάνε πιο πίσω, με αποτέλεσμα όλοι να κρέμονται από τις πόρτες, και πίσω να είναι άδειο. Δεν λέω, και στο Β15 έχει κόσμο, αλλά αν είναι φοιτητές, θα κατέβουν στην ίδια στάση όλοι, οπότε και δεν θα ακούγεται το κλασσικό "Οδηγέ, περίμενε λίγο να κατέβω"! Ελπίζω δε. να μην στείλουν ποτέ 2πορτο στο 051....! Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...!

Μην το λες αυτό! Πολλοί θέλουν τις Volvo, και τις προτιμούν από τα Solaris! Άλλοι, μπορεί να μην θέλουν να πάρουν Solaris σε γραμμή όπως τα 10+12. Ίσως και για το 608, που περνάς από την τρύπα της βελόνας πολλές φορές... Βέβαια, όλα είναι θέμα συνήθειας...!
(01-02-2015, 12:03 AM)ikarus260 Έγραψε: [ -> ]Tην Τρίτη, 27/1, είδα στο 859 Solaris. To 78 ήταν. Η προηγούμεη φορά που είδα, ήταν το 161 ή 205...!


Δεν είναι πάντα Solaris στο Ά! Δεν έχει τύχει ποτέ να δείς Volvo στο 843/ ΒΓ18/ 703? Οι βάρδιες που βγαίνουν αργά (μετά τις 7), πολλές φορές δεν έχουν όχημα, και παίρνουν το πρώτο διαθέσιμο από τις κατσαρές που θα μπούν μέσα, μετά τις 8. Επίσης, σε περίπτωση βλάβης του προγραμματισμένου, υπάρχει και πάλι η περίπτωση να σου δώσει κοντό ή Volvo. Επίσης, μην ξεχνάς στο Β' το 608! Δεν είναι απαραίτητο οτι θα δείς μόνο παλιά! Solaris έχει αποκλειστικά στο αεροδρόμιο, αλλά δεν είναι απαραίτητο οτι θα δείς μόνο αυτά με τα ράφια (911-920), αλλά οποιοδήποτε όχημα. Έχω ακούσει οτι τα ΣΚ, βάζουν οχήματα από το Ά κύκλωμα (821-868), ώστε να συμπληρώνουν χιλιόμετρα, αναλογικά με τα εφεδρικά (869-920). Βέβαια, έχω δει και τις καθημερινές οχήματα από το Ά, σε γραμμές άλλων κυκλωμάτων.

Από τα 100 Solaris, τα 16 πάνε στο Χ95 (αν θυμάμαι καλά), περίπου άλλα τόσα στο Χ96, και τα υπόλοιπα σε άλλες γραμμές. Το γραφείο κρατάει 1-2 εφεδρικά για το αεροδρόμιο, και κάποια μπορεί να είναι συνεργείο για οποιοδήποτε λόγο, οπότε δεν βγαίνουν 100% κάθε μέρα στο δρόμο. Φυσικά, το ίδιο γίνεται και με τις Volvo. Απλά σε γραμμές που "σηκώνει" μικρό, αν δεν υπάρχει αρθρωτό διαθέσιμο, στέλνουν αυτό. Σε περιπτώσεις με έργα, όπως καλή ώρα το Β9, δρομολογούνται αποκλειστικά 12μετρα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Βέβαια, έχω ακούσει, σε σπάνιες περιπτώσεις, δρομολογήσεις 12μετρων, σε γραμμές κλασσικά αρθρωτών, (703, 843, Β5 για οχήματα από Ράλλη). Φυσικά έχω δει και Γερμανικό στο 040, το οποίο και αποθανάτισα εις ανάμνησιν!! ;-)

Τα 2πορτα, καλά είναι στο Παλατάκι. Άντε και στον Ταύρο. Στο Γαλάτσι όμως, δεν βολεύει καθόλου! Έχει πολύ περισσότερο κόσμο, και επειδή οι περισσότεροι θα ανέβουν για λίγες στάσεις, δεν θα πάνε πιο πίσω, με αποτέλεσμα όλοι να κρέμονται από τις πόρτες, και πίσω να είναι άδειο. Δεν λέω, και στο Β15 έχει κόσμο, αλλά αν είναι φοιτητές, θα κατέβουν στην ίδια στάση όλοι, οπότε και δεν θα ακούγεται το κλασσικό "Οδηγέ, περίμενε λίγο να κατέβω"! Ελπίζω δε. να μην στείλουν ποτέ 2πορτο στο 051....! Αλλά ποτέ δεν ξέρεις...!

Μην το λες αυτό! Πολλοί θέλουν τις Volvo, και τις προτιμούν από τα Solaris! Άλλοι, μπορεί να μην θέλουν να πάρουν Solaris σε γραμμή όπως τα 10+12. Ίσως και για το 608, που περνάς από την τρύπα της βελόνας πολλές φορές... Βέβαια, όλα είναι θέμα συνήθειας...!
Ναι ρε, εγώ ανέφερα ότι το Α' κύκλωμα έχει μόνιμα τα Solaris.. Εννοείται πως θα βγουν και Volvo αν χρειαστεί, αλλά στο παράδειγμα που σχολίασα, το Β' Κυρ έχει μόνο ΑΒ10,Β12 (608 ΑΜ ΕΛΛ, Α13 ΑΜ ΛΙΟ, 421 ΑΜ ΛΙΟ-ΑΜ ΑΝΘ) και προφανώς θα βγουν τα προγραμματισμένα Solaris, εκτός και αν έχουν βλάβη. Στο Πέραμα (ΒΓ18) έχει βάρδιες και το Γ'! Ειδικά στην Ράλλη, μόνο μόνιμα δεν είναι τα αμάξια των κυκλωμάτων (αν κρίνεις από το Δ'..)

Προφανώς και θα βγει ό,τι υπάρχει διαθέσιμο, αυτό άλλωστε το είχαμε ξανααναφέρει και με τα αμάξια της Καισαριανής.. Λόγω έργων, αργίας ή χιονιού, έχουμε δει κοντά (και φωτογραφίσει) ΠΑΝΤΟΥ! Από 550 μέχρι 843!

Μια χαρά είναι στο Παλατάκι. Μόνο το πρωί έχει κόσμο άλλωστε, μετά σπάει.. Πού να πρωτομπούν στο 2πορτο στο 051?! Tongue
Εδώ είχε βγάλει το ΑΜ ΒΟΤ το 746 στο 732 μια μέρα και είχε γίνει μάχη μέσα..! Wink

Στο ΑΒ10-Β12, υπάρχει εντολή του Γρ.Κίνησης να μην δρομολογούνται Solaris, εκτός τρομερής ανάγκης.. Όπως είχαν βγάλει, μόλις είχαν πρωτοέρθει τα Solaris και για την Κηφισιά (γιατί έμπαινε στα Εξάρχεια και τα έγραφαν..) Απλά, φυσικό είναι ότι οι περισσότεροι θα προτιμήσουν την άνεση..! Wink
Μπορούμε να γράψουμε αναλυτικά τα κυκλώματα με τις γραμμές τους;
To Solarίνι #205 με το φωτοκύτταρο εθεάθη σήμερα στο 543.
(01-02-2015, 02:21 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Μπορούμε να γράψουμε αναλυτικά τα κυκλώματα με τις γραμμές τους;

Mόνο Ράλλη μπορώ να σου πω...!
2 neoplan midi στο 021
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70