(28-11-2013, 04:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Μπορεί να είμαι και λάθος, αλλά, με δεδομένο ότι από τις αρχές του 2014 θα πρέπει να κλείσει η Ακτή Καλλιμασιώτη (ο δρόμος μπροστά από το σταθμό), για να ξεκινήσει η εκσκαφή του Μετρό, γεγονός που θα προκαλέσει εκτροπή της κυκλοφορίας μέσα από το λιμάνι (άρα δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί το υπάρχον εναέριο δίκτυο), ίσως να θέλουν να "σπάσουν" τη γραμμή στα δύο, γιατί προφανώς το κόστος για νέο εναέριο θα είναι μεγάλο.
Θα μπορούσαν να ενώσουν το 17 με τον κλάδο του 20 προς Δραπετσώνα και ο άλλος κλάδος κυκλικό μέχρι κέντρο Πειραιά.
(28-11-2013, 05:54 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Θα μπορούσαν να ενώσουν το 17 με τον κλάδο του 20 προς Δραπετσώνα και ο άλλος κλάδος κυκλικό μέχρι κέντρο Πειραιά.
Ή να κατεβάζουν κεραίες. Άμα δρομολογήσουν τα 17 και 20 με 8000αρα δεν νομίζω να υπάρξει θέμα.
Να δρομολογεί ο Κόκκινος Μύλος γραμμές του Πειραιά; Τεράστια απόσταση.
(29-11-2013, 12:22 AM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Να δρομολογεί ο Κόκκινος Μύλος γραμμές του Πειραιά; Τεράστια απόσταση.
Μπορούν να μεταφερθούν 8000αρα απ' τον Κόκκινο Μύλο στο Ρούφ, όπως έχει γίνει με το 8063. Άλλωστε από τα 366 τρόλλεϋ που υπάρχουν θεωρητικά ζήτημα είναι να βγαίνουν 180-190.
(29-11-2013, 12:29 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Μπορούν να μεταφερθούν 8000αρα απ' τον Κόκκινο Μύλο στο Ρούφ, όπως έχει γίνει με το 8063. Άλλωστε από τα 366 τρόλλεϋ που υπάρχουν θεωρητικά ζήτημα είναι να βγαίνουν 180-190.
Μετακίνηση ενός επαρκούς αριθμού οχημάτων σειράς 8000 από το Μύλο στου Ρουφ δεν προϋποθέτει και τη μετακίνηση μέρους της επισκευαστικής βάσης αυτών των οχημάτων;
Και τα 6000αρα που έχει το Ρουφ μπορούν να ανεβοκατεβάσουν κεραίες και να κινηθούν χωρίς ρεύμα, αν εννοείτε αυτό. Γιατί να χρησιμοποιηθούν οπωσδήποτε 8000αρα;
(29-11-2013, 12:54 AM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Και τα 6000αρα που έχει το Ρουφ μπορούν να ανεβοκατεβάσουν κεραίες και να κινηθούν χωρίς ρεύμα, αν εννοείτε αυτό. Γιατί να χρησιμοποιηθούν οπωσδήποτε 8000αρα;
Για τα 8000αρα το 'πα γιατί αν θυμάμαι καλά έχουν δυνατότερο ντιζελοκινητήρα. Λογικά όμως και τα 6000αρα μπορούν να κινηθούν άνετα καθώς η Ακτή Καλλιμασιώτη είναι δρόμος χωρίς κλίσεις.
Χθες το Van Hool #7042 ήταν στο 21. Είχα πολύ καιρό να δω Α300Τ στο 21. Άλλα 2-3 οχήματα της γραμμής που είδα ήταν 6000αρα.
Το Neoplan #8063 είναι στην 21.
(02-12-2013, 01:09 PM)ecoj Έγραψε: [ -> ]Το Neoplan #8063 είναι στην 21.
Άρα λογικά μέχρι τις 15/12 εκεί θα είναι.