Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Λεωφορειολωρίδες στην Αθήνα
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Αφορμή για το νέο αυτό thread στάθηκε η παρακάτω απόφαση της Διαύγειας:

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A1%CE%A5

Απ' ότι καταλαβαίνω, θα δημιουργηθεί δίκτυο λεωφορειολωρίδας στην Ιερά Οδό στο ύψος του Δήμου Αιγάλεω μεταξύ των οδών Κύπρου και Καλαβρύτων (θα περνάει από τον Σταθμό Μετρό Αιγάλεω). Μένει μόνο να δούμε αν θα εφαρμοστεί και στη πράξη.

Παράλληλα, το υφιστάμενο δίκτυο λεωφορειολωρίδων σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ είναι το εξής:

http://www.oasa.gr/content.php?id=leofstripes
(08-10-2013, 05:20 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Αφορμή για το νέο αυτό thread στάθηκε η παρακάτω απόφαση της Διαύγειας:

http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92...E%A1%CE%A5

Απ' ότι καταλαβαίνω, θα δημιουργηθεί δίκτυο λεωφορειολωρίδας στην Ιερά Οδό στο ύψος του Δήμου Αιγάλεω μεταξύ των οδών Κύπρου και Καλαβρύτων (θα περνάει από τον Σταθμό Μετρό Αιγάλεω). Μένει μόνο να δούμε αν θα εφαρμοστεί και στη πράξη.

Είναι αυτό εδώ το κομμάτι:
http://goo.gl/maps/fuOPv
Επειδή την ξέρω την περιοχή έχω να πω πως πολύ καλό είναι να γίνει κάτι τέτοιο μιας και καθημερινά επικρατεί χάος στην Ιερά Οδό. Βέβαια να υπάρχουν και πρόστιμα στους παραβάτες.
Εγώ πάντως τη μία φορά που έτυχε να βρεθώ Αιγάλεω, στις αρχές Ιουλίου, το κομμάτι αυτό της Ιεράς Οδού, ειδικά στο ρεύμα προς Αθήνα, το είδα αρκετά κορεσμένο και ήταν και απόγευμα (~ 18:30-19:00).

Επειδή λεωφορειολωρίδα υπάρχει και στην Παπαδιαμαντοπούλου, αλλά λόγω της συμφόρησης τις ώρες αιχμής, είναι ουσιαστικά ανύπαρκτη, δεν ξέρω αν θα υπάρχει ο σεβασμός από τους οδηγούς στην Ιερά Οδό, ή μόνο οι πινακίδες και η διαγράμμιση και τα "μάτια γάτας" θα θυμίζουν ότι εκεί είναι λεωφορειολωρίδα.
Από την ''Έκθεση Πεπραγμένων 2013 (9-μηνο)'' που εκπονήθηκε από τον ΟΑΣΑ (ποσταρισμένη εδώ απο τον mercedes elbo), μαθαίνουμε τα εξής για τις Λεωφορειολωρίδες:

-σελίδα 16-
Σύναψη:Επίσης μελετάται η εφαρμογή ΑΛΛ στην Λ. Συγγρού στο τμήμα μεταξύ των οδών Αθ. Διάκου και Καλλιρρόης στην κατεύθυνση προς Φάληρο, μήκους 800μ. περίπου. Έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι μετρήσεις πεδίου και τα τοπογραφικά διαγράμματα.

Παράλληλα επικαιροποιείται η μελέτη αποκλειστικής λωρίδας λεωφορείων στην Λ.Θησέως στην Καλλιθέα και ξεκίνησε η μελέτη εφαρμογής στην οδό Π.Τσαλδάρη /Αναπαύσεως (Δ.Περιστερίου).

-σελίδα 17-
Σύναψη:Επέκταση Τραμ στο κέντρο του Πειραιά

Αντίστοιχα ο ΟΑΣΑ συμμετέχει στις ομάδες εργασίας που ασχολούνται με την υλοποίηση του έργου επέκτασης του τροχιόδρομου στην περιοχή του Πειραιά. Σ’ αυτό το έργο προβλέπεται η δημιουργία αποκλειστικού λεωφορειόδρομου στην οδό Τσαμαδού αλλά και εφαρμογή λωρίδας λεωφορείων αντίθετης ροής στην οδό ΙΙας Μεραρχίας στο τμήμα Ακτή Μιαούλη-Ηρ. Πολυτεχνείου αλλά και στην οδό Ηρ. Πολυτεχνείου στο τμήμα μεταξύ των οδών ΙΙας Μεραρχίας και Τσαμαδού.

Αρκετή εντυπωση μου προκαλει η θέσπιση ''αποκλειστικού λεωφορειόδρομου'' στην Τσαμαδού, σε δρόμο που σήμερα δε διέρχεται καμία λεωφορειακή γραμμή. Μήπως με τα έργα του Τραμ στον Πειραιά θα εκτραπεί η κυκλοφορία των λεωφορείων απο τη Τσαμαδού και τη Καραολή & Δημητρίου? Είδωμεν...
Η λεωφορειολωρίδα στο Αιγάλεω είναι γεγονός.

Σε ισχύ η αποκλειστική λωρίδα λεωφορείων στην Ιερά Οδό (ΑΛΛ)

Το παραπάνω link έχει και χάρτη της νέας λεωφορειολωρίδας.
Χρειάστηκαν μόλις 2 χρόνια για να εφαρμοστεί η απόφαση της Διαύγειας για τη λεωφορειολωρίδα στην Ιερά Οδό.
Αναρτήθηκε στη Διάυγεια η υπ' αρ. 77/4-11-2019 σύμβαση μεταξύ του ΟΑΣΑ και της εταιρείας με δ.τ. "ΟΔΟΣΗΜΑΝΣΗ". Κατά τα αναγραφόμενα στη σύμβαση, η παράδοση του έργου πρέπει να έχει γίνει εντός πέντε (5) μηνών από την υπογραφή της σύμβασης. Ενδεικτικά, αναγράφονται οι λεωφόροι στις οποίες θα γίνουν οι διαγραμμίσεις: Λ. Κηφισίας, Σταδίου, Πανεπιστημίου-Λ. Αμαλίας, Λ. Αμαλίας, Λ. Βασιλίσσης Σοφίας, Πατησίων, Αλεξάνδρας, Μεσογείων και Παπαδιαμαντοπούλου.

https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A9%CE%94...nline=true