Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Coach Euro Test 2013
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
Αντίπαλοι για τον τίτλο με σειρά εμφάνισης απο το γκαράζ
VanHool Astromega, Mercedes-Benz Travego και Setra Comfort Class 500
Άντε να αρχίσουν να πέφτουν τα στοιχήματα... Αν και είναι λίγο unfair, τα δύο single, το τρίτο double decker...

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να αναρωτιέται πού ποντάρω;
Σε ξέρβ ποντάρεις στο εξαιρετικό VANHOOL , αλλά βλέπω να το παίρνει το Setra...
Βέβαια λίγο άτοπη η σύγκριση, προσωπικά βλέπω ένα Δυόροφο πολυτελείας, ένα τουριστικό με σήμα το τριάκτινο Αστέρι που προορίζεται και αυτό για vip μεταφορές και ένα ποιό ταπεινό Setra Comfort class.
Το διόροφο είναι upper class τουριστικό, το κιτρινάκι είναι όχημα επίδειξης ηλεκτρονικών "μπλιμπλικιών" και το καημένο το Setraκι κατάντησε από εφάμιλλο του Van Hool ταπεινός εργάτης... Τι δεν καταλαβαίνεις;
Δεν νομίζβ να είναι και ταπεινός εργάτης το Setra. Νομίζω πως είναι ελάχιστα καλύτερο απο το αντίστοιχο MB Tourismo. Αν δεν απατώμαι το comfort class στο Tourismo βασίζεται.

Πάντως εδώ έξω δεν πολυκυκλοφορούν Travego σχεδόν τα ψάχνεις...., απο Setra προτιμάνε τα Comfort Class σειράς 400 και απο ΜΒ τα Tourismo με μια έμφαση στα Tourismo I fl . Το ΙΙ το βλέπω μόνο σε μια εταιρεία συγκοινωνιών (κάτι σαν ΚΤΕΛ). Και για να συνεχίσω τα τουριστικά βλέπω ότι είναι κυρίως Bova Futura, Vanhool διάφορα και τα Setra που ανέφερα. Μετά ακολουθούν τα Κριθάρια (Irizar). Απο τον όμιλο ΝΕΟΜΑΝ (και οι δύο μάρκες) ούτε κρύο, ούτε ζέστη.
Δεν απατάσαι. Μόνο στο ίδιο δάπεδο όμως, δεν τόλμησαν ακόμη να πάνε την παραγωγή του Setra στην Τουρκία... Δεν το κάνεις δημοψήφισμα, να βάλουν όλοι τις προτάσεις τους; Πάντως το βίντεο δεν λέει και κάτι, δεν ξέρουμε τι εξοπλισμό έχουν ούτε τα τεχνικά χαρακτηριστικά των συμμετέχοντων. Ένα στοιχείο άνεσης του οδηγού ή των επιβατών να υπάρχει το οποίο δεν είναι στην στάνταρ έκδοση μεταβάλλει κατά πολύ το αποτέλεσμα. Οι εταιρίες στέλνουν κατά κανόνα το καλύτερο demo που έχουν διαθέσιμο εκείνη τη στιγμή (σε κάποιες περιπτώσεις είχαν συμμετοχή με όχημα πελάτη ορισμένοι) και έτσι τα λεωφορεία που αξιολογούνται μπορεί να μην έχουν καμία σχέση με τα κανονικής παραγωγής. Θα ήταν πιο αξιόπιστος ο θεσμός αν καθόριζε τυποποιημένες ανέσεις, διατάξεις καθισμάτων καθώς και μηχανικών συνόλων αλλά επειδή τα λεωφορεία "χτίζονται" με βάση τις ανάγκες του πελάτη και το demo πρέπει κάποια στιγμή να πουληθεί αυτό δεν είναι πάντα εφικτό.
Απαράδεκτο πάντως για τον θεσμό το ότι συμμετέχουν μόλις τρία οχήματα...
Έβαλα και το δημοψήφισμα Smile
Πήρα και την πρωτιά!!!
Αντε και καλή αρχή Big Grin
Πάντως αν είδα καλά συμμετέχουν τα οχήματα που πληρούν τις νόρμες καυσαερίων Euro 6. Μόνο αυτοί οι κατασκευαστές είναι??
Νομίζω ναι, αλλά γιατί Astromega και όχι Altano προκειμένου να είναι ισότιμη σύγκριση; Δεν υπήρχε διαθέσιμο άραγε;
Σελίδες: 1 2