Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: TPG: Transports Publics Genevois, Γενεύη
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2

Και οι τιμές των εισιτηρίων πόσο πάνε;
Ανάλογα την ζώνη που θα κινηθείς. 3.50* φράγκα είναι για την ευρύτερη περιοχή της Γενεύης και είναι ισχύος μιας ώρας και ενιαίο και μετά ανεβαίνει.
*3€.
Ακριβά πάρα πολύ, μαθητικά φοιτητικά δεν έχει και κάρτες απεριορίστων διαδρομών;

Θα ήθελα να μάθω αν γίνεται φυσικά και μπορείς να με πεις, πόσα οχήματα έχει αυτή η εταιρία και τι τύποι οχημάτων υπάρχουν γιατί κάποια από το video μου φαίνονται άγνωστα
Είναι να γράψω ένα κείμενο, όσο ποιό αναλυτικό μπορώ (γιατί ακόμα μαθαίνω) λογικά μέχρι το Σαββατοκύριακο θα έχω ανεβάσει Smile .
Με εκτίμηση
Εντιτ: https://leoforeia.gr/opengal/thumbnails.php?album=109 και εδώ https://leoforeia.gr/photos2/thumbnails.php?album=4836, πολύ μικρό δείγμα και η διαφορά στις φωτογραφίες είναι ότι στην Open Gallery είναι τραβηγμένες απο κινητό και στην κανονική απο φωτογραφική. Θα επανέλθω με πλούσιο υλικό.
Ωραίος τις είδα τις φώτο πολύ ωραίες. Τα citaro 3 απ΄ότι καταλαβαίνω euro 5 κινητήρα φοράνε. Αλλά δεν με άρεσε πάνω σε όλα τα citaro της TPG αυτό το άσπρο γύρω από της πόρτες Confused.
H tpg (transports publics genevois) είναι μια αυτόνομη εταιρία δημόσιων μέσων μεταφοράς που ο στόλος της περιέχει Τράμ, λεωφορεία και τρόλλευ και καλύπτει το καντόνι της Γενεύης και τις κοντινές σε αυτήν περιοχές, όπως είναι γαλλικές πόλεις, κωμοπόλεις και χωριά στην Γαλλία δίπλα στα ΓαλλοΕλβετικά σύνορα.
Η εταιρία ιδρύθηκε την 1η Ιανουαρίου 1977 ύστερα από πολιτική βούληση των πολιτών προς το Κοινοβούλιο του Καντονιού της Γενεύης και η μέχρι πρότινως CGTE (Compagnie Genevoise des Tramways Electriques) μετατράπηκε σε TPG (Transports publics genevois).
Το 2012 η TPG γιόρταζε την 70η επέτειο για τα τρόλλευ και την 150η για τα ΤΡΑΜ της.
Ο στόλος της ανέρχεται σε περίπου 414 οχήματα (τρόλλευ, λεωφορεία και ΤΡΑΜ)
-Τρόλλευ:
89 οχήματα διαφόρων κατασκευαστών οι οποίοι είναι: Saurer, Νaw/Hess, Naw/Hess/Siemens, Hess/Kiepe Elektrik, Vanhool. Εκ των οποίων χωρίζονται σε 3 μήκοι των 12, 18 και 24,5 μέτρων. Τα 24,5μέτρα έχουν την ονομασία ελαφρύ τράμ (Light tram) και το έτος κατασκευής τους ξεκινάει απο το 1982 και φτάνει μέχρι τις μέρες μας.
-Λεωφορεία:
~ 221 οχήματα διαφόρων κατασκευαστών οι οποίοι είναι: Vanhool, Mercedes-Benz, Volvo, Fiat, Renault/Irisbus, MAN. Mε μήκος που ξεκινάει απο τα 6,5μ και φτάνει τα 24,5μ με τα Vanhool AGG 300.
-Τράμ:
104 οχήματα (ή συρμοί, δεν πολυασχολούμαι οπότε δεν γνωρίζω την ακριβή τους ονομασία) διαφόρων κατασκευαστών οι οποίοι είναι: STADLER TANGO, BOMBARDIER CITYRUNNER, DUEWAG. Με το έτος κατασκευής τους να είναι απο το 1987-2012.

Επίσης τον τελευταίο καιρό δοκιμάζεται ένα πρωτότυπο όχημα με την ονομασία TOSA [Εικόνα: 954761_576213275752246_499174204_n.jpg]Και είναι σύμπραξη της HESS/ABB.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν
Η φωτογραφία απο το HESS/ABB TOSA προέρχεται απο το fanpage της tpg στο Facebook.
Σας παραθέτω μερικές φώτο από το group στο Facebook από λεωφορεία της ΤGP


Mercedes-benz Citaro 2 G
[Εικόνα: 222066_202444053129172_6531846_n.jpg]
[Εικόνα: 945312_591131584260415_1274023718_n.jpg]

VanHool AGG300
[Εικόνα: 227785_513805781992996_1110781964_n.jpg]

Από τρόλεϊ
VanHool Exqui.city
[Εικόνα: 382384_576593295714244_1616223318_n.jpg]
[Εικόνα: 931363_577329955640578_925564363_n.jpg]
Ωραίος Γιάννη Big Grin
Έχουμε και λέμε φοιτητικά, μαθητικά και λοιπά κόλπα που έχουμε στην Ελλάδα δεν υπάρχουν Big Grin. Η τιμή του εισιτηρίου είναι καλή για τα εδώ δεδομένα, τα οχήματα εξαιρετικά, δεν τολμάς να μπείς χωρίς εισιτήριο. Αν μπείς το πρόστιμο είναι 80 € ή 100 chf, οπότε το σκέφτεσαι διπλά και τριπλά πρίν κάνεις την λαμογιά. Οι έλεγχοι είναι πάρα πολύ συχνοί και όταν τυχαίνει έλεγχος εισιτηρίου ή κάρτας είναι απο 5 άτομα και πάνω φυσικά και συνοδεία αστυνομίας για να μην έχουμε τα παρελκόμενα του νεοέλληνα.... .
Απο/Επιβίβαση γίνεται απο όλες τις πόρτες και εισιτήριο προμηθεύεσαι απο το όχημα (αυτόματος πωλητής) ή απο την στάση που θα περιμένεις (πάλι αυτόματος πωλητής). Τηλεματική σε κάθε στάση και μέσα στο όχημα φυσικά. Κλιματισμός χειμώνα/καλοκαίρι, 24/7 λειτουργεί. Ίχνος βρωμιάς, σκουπιδιού, τα συνηθισμένα για Ελλάδα. Και κάτι που θα κάνει εντύπωση όταν αγοράζεις εισιτήριο απο τον αυτόματο πωλητή (δλδ συνέχεια) και τύχεις σε μηχάνημα που δεν δίνει ρέστα, πάνω στο εισιτήριο σου γράφει πόσα είναι να πάρεις πίσω και πάς στα γραφεία της εταιρείας και σου δίνουν το ποσό που σου χρωστάνε (φυσικά δεν πάς για 0,10 cents, τα μαζεύεις) και παίρνει το ποσό που σου αναλογεί. Οι κάρτες απεριορίστων χωρίζονται πάλι σε ζώνες. Για παράδειγμα για μένα που χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ για ζώνη 10 (Γενεύη) και ζώνη 86 (Γαλλία) η μηνιαία κάρτα κοστίζει μόλις 97 φράγκα τον μήνα δλδ 78€.
Επίσης μπορείς και αγοράζεις προπληρωμένη κάρτα των 20,30 και 50 φράγκων και αφαιρείς το ποσό κάθε φορά που μπαίνεις στο όχημα.
Άλλοι τύποι εισιτηρίων αν δεν απατώμαι είναι των 9 ωρών, ημερήσιο, εβδομαδιαίο. Τα Σαββατοκύριακα έχει προσφορά για 2 άτομα στην μισή σχεδόν τιμή, δεν θυμάμαι το ποσό. Θα επανέλθω όμως.
Συχνότητες, κλπ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ! Στις κεντρικές γραμμές περνάνε και ανα 4' στην αιχμή τους ενώ στις ποιό περιφεριακές η αιχμή είναι στα 12'. Τα ΣΚ λογικό είναι να αυξάνεται ο χρόνος αναμονής. Οι περιφεριακές γραμμές έχουν συνήθως συχνότητα το πολύ 60'.
Επίσης υπάρχει η δυνατότητα Δωρεάν Εισιτηρίου που προμηθεύεται ο οποιοσδήποτε απο το Αεροδρόμιο της Γενεύης.
Χεχεχε [Εικόνα: thumb_DSC00936_-_Copy_28229.JPG]
Σελίδες: 1 2