Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
Ατύχημα με όχημα της γραμμής 52 εχθές το βράδυ

https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...st_20.html
και στο 17 το ίδιο πρόβλημα... από ότι φαίνεται δεν αντέχουν καμία ανηφόρα τα συγκεκριμένα λεωφορεία!

Άραγε θα το δούμε σύντομα και στο 37 αυτό το πρόβλημα στην ανηφόρα του Κρυονερίου;

https://www.makthes.gr/peripeteies-ghia-...4uSgLTdVZA
(23-01-2021, 10:56 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]και στο 17 το ίδιο πρόβλημα... από ότι φαίνεται δεν αντέχουν καμία ανηφόρα τα συγκεκριμένα λεωφορεία!

Άραγε θα το δούμε σύντομα και στο 37 αυτό το πρόβλημα στην ανηφόρα του Κρυονερίου;

https://www.makthes.gr/peripeteies-ghia-...4uSgLTdVZA
Δεν είναι ανηφόρα αλλά κατηφόρα και δεν έχουν το παραμικρό θέμα με τις ανηφόρες τα αυτοκίνητα (έχουν όμως μεγάλο με την κακομεταχείριση). Επίσης δεν αναφέρεται πουθενά ότι ήταν δρομολογημένο στο 17 αν και φυσιολογικά από την Τριανδρία θα αναλάμβανε δρομολόγιο για να βρίσκεται στο σημείο εκείνο...
Στο 30 δεν ακούστηκε να είναι, είδα αρκετά στο 17, υπέθεσα ότι ήταν στο 17, όπως και να έχει για να λέει ανηφόρα Τριανδρίας, μάλλον σε μια από αυτές τις 2 γραμμες θα ήταν. Το ότι κατέβαινε την κατηφόρα, σημαίνει ότι προηγουμένως την ανέβηκε και ίσως αυτό το επηρέασε (θα το αφήσω να το κρίνεις εσυ ή τέλος πάντων κάποιος με γνώσεις επι του θέματος). Τεχνικός λεωφορείων δεν είμαι όποτε δεν ξέρω κατά πόσο αυτό έπαιξε ρόλο και τι είχε περάσει το λεωφορείο προηγουμένως ή τι προβλήματα μπορεί να έχει το όχημα. Μετά το συμβάν στο Πανόραμα που κάηκε ο καταλύτης, πάντα με βάση τα άρθρα που δημοσιεύθηκαν, θεώρησα ότι το «πείραξε» η ανηφόρα, από κεκτημένη ταχύτητα το έγραψα.

Η κακομεταχείριση τυγχάνει να παρατηρείται σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, από όσο μπορούμε να δούμε όλοι, όποτε δεν γίνεται τα της Λειψίας, ξαφνικά, να απέκτησαν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μπορεί να μην είχαν συντηρηθεί καλά πριν έρθουν εδώ, που δεν θυμάμαι τα προηγούμενα 2-3 χρόνια να αναφέρθηκε στη Λειψία ότι κάηκε κάποιο Urbino, πέρα από το 11010 τον Απρίλιο του 2017, που κάηκε κιόλας ολοσχερώς, μπορεί να είναι θέμα κακομεταχείρισης ΟΑΣΘ.

Σίγουρα είναι καλά λεωφορεία για μερικές γραμμες του πολεοδομικού συστήματος, αλλά σε κάποιες άλλες δυστυχώς δεν τραβάνε. Ας ελπίσουμε ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά που θα διορθωθούν και δεν θα βλέπουμε κάθε 2η εβδομάδα ή κάθε μήνα άρθρα που να λένε «κάηκε καταλύτης σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ από τη Λειψία».
Μπορεί να ήταν και 27 και να πήγαινε να πιάσει δουλειά από Πανεπιστήμια
(24-01-2021, 12:37 AM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Στο 30 δεν ακούστηκε να είναι, είδα αρκετά στο 17, υπέθεσα ότι ήταν στο 17, όπως και να έχει για να λέει ανηφόρα Τριανδρίας, μάλλον σε μια από αυτές τις 2 γραμμες θα ήταν. Το ότι κατέβαινε την κατηφόρα, σημαίνει ότι προηγουμένως την ανέβηκε και ίσως αυτό το επηρέασε (θα το αφήσω να το κρίνεις εσυ ή τέλος πάντων κάποιος με γνώσεις επι του θέματος). Τεχνικός λεωφορείων δεν είμαι όποτε δεν ξέρω κατά πόσο αυτό έπαιξε ρόλο και τι είχε περάσει το λεωφορείο προηγουμένως ή τι προβλήματα μπορεί να έχει το όχημα. Μετά το συμβάν στο Πανόραμα που κάηκε ο καταλύτης, πάντα με βάση τα άρθρα που δημοσιεύθηκαν, θεώρησα ότι το «πείραξε» η ανηφόρα, από κεκτημένη ταχύτητα το έγραψα.

Η κακομεταχείριση τυγχάνει να παρατηρείται σε όλα τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, από όσο μπορούμε να δούμε όλοι, όποτε δεν γίνεται τα της Λειψίας, ξαφνικά, να απέκτησαν το συγκεκριμένο πρόβλημα. Μπορεί να μην είχαν συντηρηθεί καλά πριν έρθουν εδώ, που δεν θυμάμαι τα προηγούμενα 2-3 χρόνια να αναφέρθηκε στη Λειψία ότι κάηκε κάποιο Urbino, πέρα από το 11010 τον Απρίλιο του 2017, που κάηκε κιόλας ολοσχερώς, μπορεί να είναι θέμα κακομεταχείρισης ΟΑΣΘ.

Σίγουρα είναι καλά λεωφορεία για μερικές γραμμες του πολεοδομικού συστήματος, αλλά σε κάποιες άλλες δυστυχώς δεν τραβάνε. Ας ελπίσουμε ότι είναι μεμονωμένα περιστατικά που θα διορθωθούν και δεν θα βλέπουμε κάθε 2η εβδομάδα ή κάθε μήνα άρθρα που να λένε «κάηκε καταλύτης σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ από τη Λειψία».
Στην ΚΑΤΗΦΟΡΑ της Τριανδρίας λέει οπότε ερχόταν από την Περιφερειακή και ούτε το 17 ούτε το 30 περνάνε από εκεί (εκτός αν πάνε ή έρχονται από το αμαξοστάσιο). Επίσης στο Πανόραμα δεν υπήρξε ποτέ κανένα περιστατικό, στην Διασταύρωση ήταν και είχε έρθει από Ρετζίκι/Ασβεστοχώρι... Συνεπώς ούτε για ανηφόρα με σοβαρή κλίση μιλάμε και εκεί - που έτσι κι αλλιώς δεν έχει κανένα πρόβλημα. Κοινό χαρακτηριστικό σε όλες τις περιπτώσεις είναι ότι συνέβη χωρίς φορτίο σε σχετικά επίπεδο δρόμο, χωρίς κίνηση και με "σκίσιμο" του οχήματος. Ούτε φορτωμένο, ούτε σε ανηφόρες ούτε τίποτα που θα μπορούσε να οφείλεται σε "ζόρισμα", μόνο (ανοήτως) βαρύ πόδι του οδηγού.

Πάμε και στο τι έγινε τώρα... Όσο πιο απλά, επεξηγηματικά προσπαθώντας να αποφύγω τις τεχνικές ορολογίες... Υπερθερμάνθηκε (και δεν κάηκε, άλλωστε είναι κατασκευασμένος από πυρίμαχα υλικά) ο καταλύτης σε όλες τις περιπτώσεις (και τις τρεις). Στις προηγούμενες έλιωσε το πλαστικό σε κάτι καλώδια που περνάνε δίπλα και βραχυκύκλωσαν, εδώ δεν υπήρξε τέτοιο θέμα. Πώς τώρα υπερθερμαίνεται είναι πολύ απλό, όπως ακριβώς θα γίνει και στο αμάξι σου αν έχεις το γκάζι καρφωμένο στο πάτωμα διαρκώς! Και ερχόμαστε στην κακομεταχείριση λοιπόν... Το κάθε αυτοκίνητο έχει το βήμα του (ειδικά τα βαριά επαγγελματικά), όταν το "ξεσκίζεις" γιατί θέλεις να το πας πιο γρήγορα το μόνο που θα καταφέρεις είναι αυτό ή αν δεν αντέξει η τουρμπίνα να την σπάσεις (στα B7L έχει καταντήσει "αναλώσιμο ανταλλακτικό" ακριβώς γι' αυτόν το λόγο). Άλλοι τύποι λεωφορείων όπως τα Scania, τα Β10ΜΑ, τα (ελληνικά) Citaro ακόμα και τα Irisbus και τα Β9L που έχουν μεγαλύτερες μηχανές με μικρότερα turbo (και χαμηλότερες πιέσεις) δεν έχουν τόσο θέμα με την θερμοκρασία των καυσαερίων.

Τα αυτοκίνητα ήταν σε άριστη κατάσταση (άλλωστε αυτοί που τώρα δεν τους αρέσουν τα έλεγξαν στην Λειψία) και δούλεψαν όλα αυτά τα χρόνια χωρίς να κάνουν κιχ. Το μόνο περιστατικό ήταν το 11010 που αναφέρεις το οποίο όμως είναι Urbino 8,6 και είναι εντελώς διαφορετικό μηχανικά από αυτά που ήρθαν στην Θεσσαλονίκη (είναι ίδιο με της Αθήνας).
(24-01-2021, 12:40 AM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Μπορεί να ήταν και 27 και να πήγαινε να πιάσει δουλειά από Πανεπιστήμια
Πολύ πιθανό κι αυτό...
Φθορά σε όχημα του ΟΑΣΘ από αγνώστους στην περιοχή των πανεπιστημίων, θυμίζει το περιστατικό με το λεωφορείο του 17 που έγινε ξαφνικά πολύχρωμο...

https://seleo.gr/seleo-thema/%cf%84%cf%8...s3BH6wiXvs
(26-01-2021, 10:22 AM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Φθορά σε όχημα του ΟΑΣΘ από αγνώστους στην περιοχή των πανεπιστημίων, θυμίζει το περιστατικό με το λεωφορείο του 17 που έγινε ξαφνικά πολύχρωμο...

https://seleo.gr/seleo-thema/%cf%84%cf%8...s3BH6wiXvs
Πολύχρωμο πάντως δεν έγινε το Citaro σήμερα, δυο συνθήματα γράψανε επάνω του και συνέχισε το δρομολόγιο του.
(26-01-2021, 11:02 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Πολύχρωμο πάντως δεν έγινε το Citaro σήμερα, δυο συνθήματα γράψανε επάνω του και συνέχισε το δρομολόγιο του.
Το είχα δει το μεσημέρι. Όντως δεν ήταν τίποτα τρομερό μιας που είχαν γράψει 2-3 συνθήματα. Απλά μήπως ξέρει κάποιος ποιο ήταν;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46