Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Απρόοπτα συμβάντα στην Θεσσαλονίκη (βλάβες, ατυχήματα κλπ)
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46
(20-09-2020, 11:45 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Για άλλη μια φορά βλέπουμε το voria να παραπληροφορεί, μιας και αναγράφει στον τίτλο ότι πήρε φωτιά λεωφορείο του ΟΑΣΘ, ενώ από κάτω μετά αναπτύσσει ότι τελικά ήταν του ΚΤΕΛ. Δε ξέρω εάν το επιτελείο της εν λόγω "φυλλάδας" έχει άγνοια ως προς τα συγκοινωνιακά ή έχει συμφέροντα και επίτηδες θέλει να αμαυρώσει αδικαιολόγητα την εικόνα του ΟΑΣΘ στον μέσο αναγνώστη.
Εκτός από αυτό φυσικά, εγείρονται και ερωτήματα πως κατάφεραν μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα να κατορθώσουν κάτι τέτοιο! Τα οχήματα είχαν δεχτεί πλήρη έλεγχο για την κατάσταση τους πριν αγοραστούν (εκτός κι αν μιλάμε για κάτι σύχριστα Citaro που κυκλοφουσαν στο Βουκουρέστι με μπουκάλια να κρατάνε ανοιχτό το καπάκι..) και είναι αδιανόητο εάν τους γίνεται ο τυπικός καθημερινός έλεγχος (λάδια, νερά, διαρροές, ιμάντες κτλ) να συμβεί κάτι τέτοιο!
Ίσως κάποιοι να μην το έχουν πάρει σοβαρά, παρά να νομίζουν πως η "κονομα" είναι καλύτερη από τα service των οχημάτων (τύπου "Αναψε λαμπάκι;/Κάνει θόρυβο; - Έλα μωρέ, δεν έγινε τίποτα, όσο πάει όλα καλά!), νοοτροπίες που υπάρχουν σε μεγάλη μερίδα εταιρειών με λεωφορεία στην Ελλάδα, όπου αν ζητήσεις μια χαζοεπισκευή από τον ιδιοκτήτη, σε αντιμετωπίζουν ακριβώς όπως σε μια δημόσια εταιρεία αντίστοιχη της Ο.ΣΥ., με αδιαφορία έως και χλευασμό για την "υπερβολή" σου, σε όχημα μάλιστα που ανήκει σε εκείνους!

Αν και τα αίτια δεν έχουν γίνει γνωστά (και ούτε πρόκειται φυσικά), αν μιλάμε για το Χαλκιδικής, είναι το τρίτο γνωστό περιστατικό μετά την στροφή του Λιβαδιου και την σύγκρουση στην πεσμένη κολώνα μέσα σε λίγους μήνες με μια εταιρεία 10 οχημάτων και 30 (; ) οδηγών! Αν είναι το Σερρών, μετά την κατρακύλα του ΜΑΝ στον Τ.Σ. Χαριλάου και τις βλάβες στα "καινούργια" οχήματα που τα καθηλώνουν στον δρόμο, αναρωτιέται κανείς αν μιλάμε για επαγγελματικές ιδεολογίες ή για εταιρείες με μερίδα διοικητικών, οδηγών έως τεχνιτών (αν υπάρχουν) άκρως απαίδευτων. Τυγχάνει άλλωστε να οδηγώ όχημα άνω της 10ετιας μεταχειρισμένο και μου έχουν συμβεί περιστατικά, αλλά για να καταλήξει σε φωτιά, ή απροσεξία του οδηγού είναι ή ελλιπής συντήρηση ή και τα δυο... 

ΥΓ :  Garvaniti, επειδή ξέρω ότι θα απαντήσεις, κρατήσου, αν θέλεις, να μου τα πεις από κοντά από μεθαύριο που θα είμαι πάνω! Wink
(20-09-2020, 01:39 PM)K.S. Έγραψε: [ -> ]Ξέρουμε ποιο ήταν;

Σε ένα βιντεάκι στο YouTube αναφέρεται ότι ήταν το 38 (4038). Δεν ξέρω κατά ποσο στέκει κάτι τέτοιο, δεν φάνηκε βέβαια στην τηλεματική τις τελευταίες μέρες.

https://youtu.be/iuLh-6tsuFY
Επιβεβαιώνεται
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...2.html?m=1
Άραγε αν αντικατασταθεί, το νέο θα πάρει πάλι το νούμερο 38;
Σήμερα το μεσημέρι, ο γερανός του ΟΑΣΘ πήρε από τον ΝΣΣ το 905..
(16-09-2020, 03:40 PM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]Citaro 1 του ΚΤΕΛ Σερρών με διαφημιστικά Κρικί

Το 8 σίγουρα έχει διαφήμιση Κρι-Κρι (γιαούρτια)
https://sakisgeorgiadis.blogspot.com/202...ost_5.html

Πρωινό ατύχημα με λεωφορείο του ΟΑΣΘ (δεν ξέρω επίσης κατά ποσο είναι όντως ΟΑΣΘ ή ΚΤΕΛ). Δεν μπορώ να καταλάβω το ακριβές σημείο, η εκκλησία των Αγίων Πάντων είναι αρκετά μακρια από τη Λαγκαδα για να συσχετιστούν μεταξύ τους
https://www.voria.gr/article/thessalonik...rgZkQJsXsM

Δεν ακούγεται τίποτα καλό πια για τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής… ευτυχώς αυτή τη φορά ήταν αρκετά σαφές το άρθρο και δεν πήρε στο λαιμό του ούτε τον ΟΑΣΘ ούτε το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
Αν είναι αλήθεια αυτό, μια σοβαρή ιδιωτική εταιρεία πρέπει να τον "τελειώσει" τον συγκεκριμένο..
Για το ΚΤΕΛ Χαλκιδικής πάντως πέρα από τις αστικές, αλλά και για τις υπεραστικές συγκοινωνίες του ακούγονται πολλά άσχημα σχόλια..

Κρίμα γιατί τα άλλα 3 ΚΤΕΛ εξυπηρετούν άψογα την πόλη.
(09-10-2020, 05:04 PM)irisbus57 Έγραψε: [ -> ]Δεν ακούγεται τίποτα καλό πια για τα ΚΤΕΛ Χαλκιδικής… ευτυχώς αυτή τη φορά ήταν αρκετά σαφές το άρθρο και δεν πήρε στο λαιμό του ούτε τον ΟΑΣΘ ούτε το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης
https://www.newsbreak.gr/egklima/134927/...oSNvoYeQs4
(10-10-2020, 12:41 AM)GiannisB Έγραψε: [ -> ]https://www.newsbreak.gr/egklima/134927/...oSNvoYeQs4

γενικότερα από όσο είδα και εγώ μετά, πάλι τα περισσότερα άρθρα ΟΑΣΘ ή ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης έλεγαν. Τουλάχιστον τα ενημερωτικά της Θεσσαλονίκης κατάλαβαν τι γίνεται με τις συγκοινωνίες της πόλης…
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46