Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Παλιά Λεωφορεία ΚΤΕΛ Αττικής
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2
Συζήτηση για τα παλιά λεωφορεία του ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ.
Ο στόλος του ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ της δεκαετίας του 80 ,του 90 και του 2000 εως τους Ολυμπιακούς Αγώνες ήταν Volvo Sarakakis,Magirus,Mercendes,Fiat 370 και Scania.Τους καλοκαιρινούς μήνες εκείνης της εποχής το Πεδίο του Άρεως ήταν γεμάτο με Αθηναίους παραθεριστές για να πάνε Ραφήνα,Ν.Μάκρη,Σχοινιά,Πόρτο Ράφτη,Σούνιο,από Βάρκιζα μέχρι Σούνιο και παραλίες Ωρωπού.Αυτές τις εποχές που λειτουργούσαν εκείνα τα λεωφορεία οι περιοχές της Ανατολικής Αττικής ήταν χωριά έως τα τέλη της δεκαετίας του 90.Με αυτά τα λεωφορεία ο Αθηναίος πήγαινε στην εξοχή της Αττικής.
Με αυτά τα λεωφορεία πήγαιναν οι τουρίστες στα ξενοδοχεία της Αθηνών-Σουνίου και επειδή μετά τη Βάρκιζα δεν υπήρχε το Ε22,γέμιζαν με όρθιους.Δηλαδή απ΄την Αθήνα στο Σούνιο πήγαινες όρθιος τους καλοκαιρινούς μήνες.
(07-01-2013, 02:00 AM)mercedes1988 Έγραψε: [ -> ]Ο στόλος του ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ της δεκαετίας του 80 ,του 90 και του 2000 εως τους Ολυμπιακούς Αγώνες ήταν Volvo Sarakakis,Magirus,Mercendes,Fiat 370 και Scania Sarakakis.

Scania Saracakis; Μιλάς με γρίφους...
Θυμάμαι κάποια scania στο ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ.Αυτά τα παλιά λεωφορεία scania του ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ ποια ελληνική εταιρεία τα έφτιαχνε;
Αρκετοί, ο Σαρακάκης όμως όχι!!!

Ρεντούμης-Σωτηρίου, Παρασκευόπουλος, ΑΛΠΑ, Ρουμπάς-Σπηλιωτόπουλος, Τσώκος

Στη λίστα με τις μάρκες πρόσθεσε τα Atlas (Chavdar), DAF, Hino, MAN, Pegaso και Seddon.
Θα ήθελα να μου πεί κάποιος εμπειρίες απ΄το ΚΤΕΛ ΑΤΤΙΚΗΣ της δεκαετίας 80 και 90.

Πάντως αν κάποιος θέλει να δει πως ήταν η αφετηρία των γραμμών στο πεδίο του Αρεως μία μερα του 80 , You Tube στην ταινία Ο Παλαβός κόσμος του Θανάση , αν δεν κάνω λάθος η τελευταία ιστορία εκεί που ο θανάσης ψάχνει απεγνωσμένα τρόπο για να παρκάρει τον σκαραβαίο του!!!!
Το παραλιακό δρομολόγιο Αθήνα-Σούνιο, παλιά πήγαινε από Λ.Αμφιθέας αν δεν κάνω λάθος, ενώ σήμερα πηγαίνει από Φλοίσβο και Μπάτη.
Ο εισπράκτορας εκείνη την εποχή βρισκόταν στο λεωφορείο απ΄την αρχή εως το τέλος της διαδρομής π.χ. Πεδίο Άρεως-Γραμματικό ενώ σήμερα είναι σε κομμάτια των διαδρομών που έχουν κόσμο π.χ.Νέα Μάκρη-Αγ.Παρασκευή και μετά κατεβαίνει για να πάρει το άλλο λεωφορείο για να πάει όχι στο Λάυριο αλλά στο Μαρκόπουλο που έχει και περισσότερο κόσμο μέχρι εκεί.Αυτά συμβαίνουν στο κτελ Αττικής σήμερα.
Σελίδες: 1 2