Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [Εξπρές] Μέτρα ασφαλείας στα κρουαζιερόπλοια από τον διεθνή οργανισμό ναυσιπλοΐας
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Επιπλέον μέτρα ασφαλείας στα κρουαζιερόπλοια, που σε πρώτη φάση δεν θα είναι υποχρεωτικά, περιλαμβάνει εγκύκλιος της επιτροπής για τη ναυτική ασφάλεια, του διεθνούς οργανισμού ναυσιπλοΐας IMO (International Maritime Organization), όπου πρόσφατα συνεδρίασε στο Λονδίνο για το θέμα αυτό, με αφορμή το δυστύχημα του Costa Concordia στις 13 Ιανουαρίου.

Να σημειωθεί, ότι τα πρόσθετα αυτά μέτρα που εφαρμόζονται ήδη, από πολλές διαχειρίστριες εταιρείες, αφορούν στον εξοπλισμό των κρουαζιερόπλοιων με επιπλέον αριθμό ατομικών σωσιβίων, τον τρόπο ενημέρωσης των επιβαινόντων για τα μέσα ασφαλείας και την αντιμετώπιση επικίνδυνων καταστάσεων, τα γυμνάσια εγκατάλειψης του πλοίου, τους περιορισμούς επισκέψεων στη γέφυρα ναυσιπλοΐας, το σχεδιασμό της πορείας τους ταξιδίου και τις επιθεωρήσεις από τις αρχές του κράτους της σημαίας και του λιμένος.

Πληροφορίες αναφέρουν, ότι στην επιτροπή για τη ναυτική ασφάλεια (Maritime Safety Committee) αφού υποβληθεί το πόρισμα της έρευνας για ατύχημα με το Concordia δεν αποκλείεται ορισμένα από τα μέτρα ασφαλείας να γίνουν υποχρεωτικά, ενώ δεν αποκλείεται να ληφθούν και επιπλέον μέτρα που να αφορούν και στον κατασκευαστικό τομέα του πλοίου.

Στη διάρκεια της συνόδου της Αρμοδίας Επιτροπής του IMO στο Λονδίνο, έγινε από ομάδα της αντιπροσωπείας της Ιταλίας, με λεπτομερή περιγραφή και απεικόνιση του τελευταίου τμήματος του ταξιδίου του ατυχούς COSTA CONCORDIA, από τη στιγμή του απόπλου μέχρι την ώρα του ατυχήματος καθώς και τις ενέργειες που ακολούθησαν.

Σημειώνεται δε, ότι η απομάκρυνση και ρυμούλκηση του Concordia απο τις ιταλικές ακτές που θα διαρκέσει περίπου 12 μήνες, θα γίνει από την αμερικανική εταιρεία Titan Salvage και την ιταλική Micoperi.