Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [Ο Φιλελεύθερος] Έντονες διαβουλεύσεις συντεχνιών και διοίκησης των Κ.Α.
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Επείγουσα αναδιάρθρωση χρειάζονται τα δρομολόγια

Λευκωσία: Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα το πρωί, στο Υπουργείο Εργασίας, υπό την προεδρία του Διευθυντή της Μεσολαβητικής Υπηρεσίας του Υπουργείου, κοινή συνάντηση με τη διοίκηση της εταιρείας και με τις συντεχνίες των εργαζομένων. Στη συνέχεια οι συντεχνίες αποχώρησαν από τη συνάντηση η οποία συνεχίστηκε μόνο με τη διοίκηση των Κυπριακών Αερογραμμών.

Στόχος της συνάντησης είναι να βρεθεί η χρυσή τομή στο τελικό σχέδιο αναδιάρθρωσης της εταιρείας.

Μιλώντας νωρίτερα το πρωί στο ραδιόφωνο του ΡΙΚ, ο εκπρόσωπος Τύπου των Κυπριακών Αερογραμμών, Κυριάκος Κυριάκου, ανέφερε ότι στη συνάντηση αναμενόταν να τεθούν ιδέες κατά πόσον θα μπορούσαν να υπάρξουν διαφοροποιήσεις στον τρόπο συνεισφοράς των εργαζομένων, χωρίς βεβαίως αυτή να μειωθεί.

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή το σχέδιο αναδιάρθρωσης των Κυπριακών Αερογραμμών, ώστε να αρχίσει η συζήτηση για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του κρατικού αερομεταφορέα ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Στο μεταξύ, ριζικές αλλαγές φαίνεται πως απαιτεί το πτητικό πρόγραμμα των Κυπριακών Αερογραμμών για το 2012, καθώς οι αναθεωρημένες προβλέψεις της εταιρείας, όπως περιλαμβάνονται στο τελικό σχέδιο αναδιάρθρωσης, προκαλούν μεγάλο πονοκέφαλο και ανησυχίες.

Κι αυτό διότι, όπως διαπιστώθηκε, από τα 17 δρομολόγια των Κυπριακών Αερογραμμών μόνο το ένα είναι κερδοφόρο για τα ταμεία της εταιρείας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το κερδοφόρο δρομολόγιο είναι αυτό προς το Τελ Αβίβ, το οποίο αναμένεται πως θα επιφέρει κέρδος ύψους €840.000.

Όσον αφορά στο ζημιογόνο πτητικό πρόγραμμα των Κυπριακών Αερογραμμών υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει στα ταμεία νέα τρύπα, ύψους €28.000.000.

Ταυτόχρονα, ιδιαίτερες είναι οι ανησυχίες που επικρατούν στην εταιρεία σχετικά με τα δρομολόγια προς Μόσχα και Χίθροου και Στάνστετ του Λονδίνου. Συγκεκριμένα, υπολογίζεται ότι τα δρομολόγια για το Χίθροου του Λονδίνου θα επιφέρουν ζημιές ύψους €7.000.000, για τη Μόσχα ζημιές €5.300.000 και για το Στάντετ ζημιές €4.200.000 μέχρι το τέλος του χρόνου.