Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [Ypodomes.com] Άσχημα νέα για την υπογειοποίηση στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Κακά τα μαντάτα και για την υπογειοποίηση της γραμμής 1 του Μετρό (πρώην ΗΣΑΠ) στο τμήμα Φάληρο-Πειραιάς. Σύμφωνα με πληροφορίες είναι σχεδόν αδύνατον πλέον το έργο να διαθέτει ολοκληρωμένες μελέτες και να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ λόγω πίεσης χρόνου.

Παρά το γεγονός πως η Αττικό Μετρό πρόσφατα είχε δηλώσει επίσημα πως το έργο της υπογειοποίησης είναι στα άμεσα επόμενα έργα που θα δημοπρατηθούν κάτι τέτοιο δεν φαίνεται πιθανό. Ο χρόνος που απαιτείται να ολοκληρωθούν οι μελέτες είναι τόσος που δεν προλαβαίνουν να εντάξουν το έργο στο ΕΣΠΑ, να δημοπρατηθεί και να ξεκινήσει η κατασκευή του.

Το πιθανότερο σενάριο αυτή τη στιγμή είναι το έργο να περάσει στο επόμενο Κοινοτικό Πρόγραμμα Στήριξης, το Ε`ΚΠΣ που έχει χρονική διάρκεια από το 2014 έως το 2020. Είναι δεδομένο πως από την Αττικό Μετρό θα εξαντληθούν όλες οι πιθανότητες για να προλάβει το έργο το τρέχον ΚΠΣ αλλά κάτι τέτοιο όσο περνά ο καιρός και με την πολιτική ατζέντα ρευστή όλο και απομακρύνεται.

Το έργο χαρακτηρίζεται από την Αντιπεριφέρεια Πειραιά ως ένα από τα σημαντικότερα έργα που θα αλλάξει την εικόνα στη είσοδο προς το κέντρο της πόλης ενώ θα αναπλαστεί και ο οδικός άξονας πέριξ των γραμμών.

Να διευκρινίσουμε πως παρά την ταυτόχρονη έλευση του Τραμ στην επιφάνεια του δρόμου, έχει προβλεφθεί το ένα έργο να μην επηρεάζει το άλλο. Κοινώς, το έργο του Τραμ που θα ξεκινήσει το Φθινόπωρο θα ολοκληρωθεί ασχέτως αν το έργο της υπογειοποίησης προωθηθεί τώρα ή μετά από 1-2 χρόνια.

Το έργο της υπογειοποίησης των γραμμών από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά έχει μήκος περίπου 2,5 χιλιόμετρα. Οι γραμμές θα βυθιστούν αμέσως μετά την έξοδο του σταθμού του Φαλήρου ενώ στο ύψος του Κεράνη θα δημιουργηθεί ένας νέος υπόγειος σταθμός με την ονομασία ΚΑΜΙΝΙΑ.

Οι γραμμές θα βγαίνουν στην επιφάνεια λίγο πριν την είσοδο του σταθμού ΠΕΙΡΑΙΑΣ. Με την ολοκλήρωση του η διαχωριστική γραμμή μεταξύ της Χερσονήσου του Πειραιά και των Καμινίων θα πάψει και μία νέα λεωφόρος θα εμφανιστεί αλλάζοντας δραστική την άσχημη σημερινή όψη του δρόμου.