Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αστικό ΚΤΕΛ Βόλου
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Άλλη μια αντικατάσταση στο Βόλο.. Στο #7 το τελευταίο και προσεγμένο sl202 που είχε μείνει έδωσε την θέση του σε ένα νέο A21 facelift!!
Πωλείται το #32 σε γνωστό site γνωρίζεται κάτι για αντικατάσταση;
Το είδα κ εγώ ενώ είναι σχετικά καλοδιατηρημένο χωρίς να έχει και παρα πολλά χρόνια που ενταχθηκε στο στόλο...Το αστείο είναι πως κυκλοφορούν ακόμα τα χρεπια 19,28 (τα οποία btw τέλος του έτους κόβονται) και αντικαθίστανται τα καλά λεωφορεία..
(07-10-2019, 07:45 PM)dimi4 Έγραψε: [ -> ]Το είδα κ εγώ ενώ είναι σχετικά καλοδιατηρημένο χωρίς να έχει και παρα πολλά χρόνια που ενταχθηκε στο στόλο...Το αστείο είναι πως κυκλοφορούν ακόμα τα χρεπια 19,28 (τα οποία btw τέλος του έτους κόβονται) και αντικαθίστανται τα καλά λεωφορεία..

Από πού προκύπτει ότι είναι "καλό" ένα λεωφορείο είκοσι χρονών; Και από πού προκύπτει ότι τα 19 και 28 κόβονται στο τέλος της χρονιάς όταν τόσο οι αριθμοί πλαισίου τους όσο και οι προηγούμενοι operator τους (σε Αμβούργο και Βαϊμάρη αντίστοιχα) μας λένε το ακριβώς αντίθετο;

Το ότι βγαίνει προς πώληση ένα λεωφορείο στο car.gr δεν σημαίνει ούτε ότι αντικαθίσταται, ούτε καν ότι θα πουληθεί δεν είναι σίγουρο... Γενικά υπάρχει μια κάποια κινητικότητα για την αντικατάσταση κάποιων λεωφορείων στον Βόλο ωστόσο, αν και εφόσον ολοκληρωθούν οι διαδικασίες θα μάθετε ότι είναι να αλλάξει τότε.
Φίλε garvanitis επειδή η καταγωγή μου είναι από τον Βόλο και επειδή βρίσκομαι συχνά εκεί και χρησιμοποιώ το αστικό έχω να πω πως το συγκεκριμένο είναι αρκετά καλοδιατηρημένο λεωφορείο.. πρόσφατα αλλάχτηκε και το 44 όπου ήταν ένα από τα 10 iveco που είχαν έρθει πριν λίγα χρόνια οπότε βλέπουμε γενικά μια τάση ανανέωσης στο αστικό.. Για τα συγκεκριμένα 2 είχα μάθει πως θα κοπούν τέλος του έτους (ίσως όχι λόγω ηλικίας) αλλά βάση πλαισίου της χρονολογίας είναι;;;
(07-10-2019, 09:12 PM)dimi4 Έγραψε: [ -> ]Φίλε garvanitis επειδή η καταγωγή μου είναι από τον Βόλο και επειδή βρίσκομαι συχνά εκεί και χρησιμοποιώ το αστικό έχω να πω πως το συγκεκριμένο είναι αρκετά καλοδιατηρημένο λεωφορείο.. πρόσφατα αλλάχτηκε και το 44 όπου ήταν ένα από τα 10 iveco που είχαν έρθει πριν λίγα χρόνια οπότε βλέπουμε γενικά μια τάση ανανέωσης στο αστικό.. Για τα συγκεκριμένα 2 είχα μάθει πως θα κοπούν τέλος του έτους (ίσως όχι λόγω ηλικίας) αλλά βάση πλαισίου της χρονολογίας είναι;;;

Το αν είναι καλοδιατηρημένο ή όχι ένα λεωφορείο ως επιβάτης δεν μπορείς να το καταλάβεις. Είναι άλλο το να είναι καθαρό ή να έχει ζάντες αλουμινίου και άλλο να είναι σε καλή κατάσταση. Αυτό το γνωρίζει μόνο ο ιδιοκτήτης του και ο οδηγός του, αυτοί δηλαδή που το φροντίζουν και το συντηρούν. Η προέλευση του πάντως και η τιμή του δεν δείχνουν κάτι τέτοιο.

Τα 19 και 28 είναι του 1993 (ίσως και ταξινόμησης 1994)
(07-10-2019, 07:36 PM)eliasfp Έγραψε: [ -> ]Πωλείται το #32 σε γνωστό site γνωρίζεται κάτι για αντικατάσταση;

Σύντομα στο δρόμο το νέο 32 και μάλιστα με αυτοκίνητο έκπληξη, το πρώτο του συγκεκριμένου τύπου στην Ελλάδα. Ανάλογη πορεία και για το 28 με πιο "συμβατό" με τις προτιμήσεις των μετόχων των αστικών ΚΤΕΛ όχημα...
Το #28 θα είναι Man A21 facelift??
(29-10-2019, 06:15 PM)dimi4 Έγραψε: [ -> ]Το #28 θα είναι Man A21 facelift??

Ένα NL313 πρώην Postbus, αδερφάκι του 7 είναι κατά πληροφορίες αλλά δεν το έχω επιβεβαιώσει ακόμα.
Οκαυ όταν με το καλό κυκλοφορήσει αυτό και το #32 θα ανανεώσω την λίστα με τον στόλο.. Να δούμε τι θα γίνει και με το #19 και αν όντως αντικατασταθεί μέχρι τέλος του έτους..
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19