Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [Ypodomes.com] Xωρίς χρηματοδότηση παραμένουν η επέκταση προς Ίλιον και η Γραμμή 4
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Η επόμενη ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών θα καλεστεί να συνεχίσει το σπουδαίο έργο της ανάπτυξης του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου στην Αθήνα και τα προάστια της. Το τελευταίο έτος λύθηκαν κρίσιμα ζητήματα, κατάλοιπα προηγούμενων πολιτικών. Το ζητούμενο είναι πλέον η ολοκλήρωση των τρεχουσών συμβάσεων αλλά και η προώθηση νέων.

ΥΠΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΓΑ:1

Δυστυχώς σήμερα στην Αθήνα διεξάγεται η μικρότερη συνολική επέκταση για την ανάπτυξη του Μετρό. Μόλις μία επέκταση, αυτή από το Χαϊδάρι στο κέντρο του Πειραιά είναι σε εξέλιξη και αυτή υπογράφηκε πριν ένα μήνα. Η επέκταση περιλαμβάνει 7,5χλμ και 6 νέους σταθμούς.

Ιστορικά από το 1992 που ξεκίνησαν τα πρώτα έργα Μετρό στην πόλη διανύουμε την χειρότερη φάση εργασιών από άποψη ποσότητας. Οι επεκτάσεις του Μετρό παρουσιάζουν μία αξιοσημείωτη καθυστέρηση αλλά από το 2006 που δημοπρατήθηκε η επέκταση προς τον Πειραιά δεν έχει υπάρξει άλλη δημοπράτηση για το μέλλον του μέσου.

Η ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΓΡΑΜΜΗ 4

Η γραμμή 4 που την ακούμε εδώ και αρκετά χρόνια αλλά μέχρι τώρα δεν έχει υπάρξει κάποιο σοβαρό χρονοδιάγραμμα για την κατασκευή της, υπάρχει ολόκληρη στο Νέο Ρυθμιστικό της Αθήνας. Περιλαμβάνει 26χλμ και 33 σταθμούς αλλά η πρώτη δημοπράτηση θα έρθει το 2ο εξάμηνο του 2013, αν οι μελέτες έχουν προχωρήσει.

Είναι γνωστό πως το πρώτο τμήμα που θα κατασκευαστεί είναι από το Άλσος Βεϊκου μέχρι τον Ευαγγελισμό με μήκος 9χλμ και 9 σταθμούς. Ακόμα όμως και αυτή η επέκταση δεν έχει εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και στο Υπουργείο Υποδομών λοξοκοιτάζουν προς το επόμενο κοινοτικό πλαίσιο στήριξης για να μπορέσει να πάρει μπρος αυτή η γραμμή.

Σε άλλη περίπτωση κανείς δεν γνωρίζει πως θα χρηματοδοτηθεί ένα τόσο ακριβό αλλά απαραίτητο έργο για την χαοτική κυκλοφοριακά Αθήνα.

Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ 2

Η κόκκινη γραμμή των Αθηνών με την ολοκλήρωση των παγωμένων επεκτάσεων στα μέσα του 2013 θα φτάσει τους 20 σταθμούς ενώ θα έχει μήκος 18,5 χιλιόμετρα. Στο Νέο Ρυθμιστικό προβλέπεται η ολοκλήρωση προς Βορρά και Νότο.

Απόλυτη προτεραιότητα έχει η ολοκλήρωση προς Βορρά που περιλαμβάνει την επέκταση του μέσου από το Περιστέρι στο Ίλιον με μήκος 4χλμ και 3 σταθμούς. Άλλωστε οι μελέτες είναι ήδη σε εξέλιξη και ίσως μέσα στο 2013 να έχουμε την δημοπράτηση αυτού του έργου που θα μπορούσε να τραβήξει πόρους και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Η επέκταση από το Ελληνικό στη Γλυφάδα είναι αρκετά μακρινή προς το παρόν και δεν αναμένεται να πάρει μπρος πριν το τέλος της δεκαετίας. Στα θετικά είναι η εύκολη κατασκευή της αφού θα περάσει από αραιοκατοικημένες περιοχές ενώ εμπορικά θα είναι πετυχημένη καθώς θα τερματίζει σε ένα εμπορικά μεγάλο Δήμο, στο κέντρο και θα συνδέεται με σταθμό του Τραμ.