Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [NeosKosmos.com] Μελβούρνη: ανεπαρκής η δημόσια συγκοινωνία
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Ανεπαρκής και με πελώριες «σκοτεινές τρύπες» φαίνεται να χάσκει η δημόσια συγκοινωνία της Βικτώριας.

Υπολογίζεται ότι απαιτούνται το λιγότερο $30 δις στη δημόσια συγκοινωνία προκειμένου να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στοιχειωδώς στην έκρηξη του αριθμού των επιβατών την επόμενη δεκαετία.

Ωστόσο, σχετική έρευνα αποκαλύπτει ότι το Υπουργείο Συγκοινωνιών δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στη ραγδαία αύξηση της ζήτησης, με αποτέλεσμα οι επιβάτες, ιδιαίτερα αυτοί των τραίνων, να πνέουν τα μένεα.

Σύμφωνα με τον γενικό ελεγκτή, Des Pearson, η δυσαρέσκεια των επιβατών έχει ξεκινήσει από το 2002 και εξογκώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Ο ίδιος εκτιμά ότι η κυβέρνηση θα πρέπει να τριπλασιάσει τις επενδύσεις της στη δημόσια συγκοινωνία σε $3δις. ετησίως για την επόμενη δεκαετία προκειμένου να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καιρών.

«Δε χωρεί καμία απολύτως αμφιβολία, ότι ο αριθμός των επιβατών θα αυξάνεται διαρκώς με αποτέλεσμα, αν δεν ληφθούν μέτρα έγκαιρα, να είναι πάρα πολλοί εκείνοι που δεν θα μπορούν να βρουν θέση σ’ ένα υπερφορτωμένο τραίνο ή τραμ» θα πει ο κ. Pearson.

Από την τσέπη μας

Επί της ουσίας, το 70% των εξόδων της δημόσιας συγκοινωνίας, βγαίνει από την τσέπη των φορολογουμένων και μόνο το υπόλοιπο 30% καλύπτεται από τα εισιτήρια των επιβατών.

Αρκεί να πούμε ότι τα έξοδα λειτουργίας της δημόσιας συγκοινωνίας μεταξύ 1999–2011, ανήλθαν σε $2.2δις.

Η κυβέρνηση της Βικτώριας, θα πρέπει να τονιστεί επεξεργάζεται ένα σχέδιο δημόσιας συγκοινωνίας, μέσα στα πλαίσια του Σχεδίου της Μητροπολιτικής Μελβούρνης, το οποίο θα κοινοποιηθεί το επόμενο έτος.

Επ’ αυτού, ο κ. Pearson θα πει ότι τα τραμ θα είναι πραγματικά εντυπωσιακά.

Ο πολιτειακός Υπουργός Συγκοινωνιών, Terry Mulder, από την πλευρά του, θα πει ότι οποιαδήποτε νέα έργα απαιτούν την συνδρομή της Καμπέρας. Τα σχέδια αναφορικά με το σιδηροδρομικό δίκτυο του Doncaster kai Rowville΄καθώς και ενός υπογείου δικτύου στο σίτι μέχρι και το αεροδρόμιο, έχουν ήδη αρχίσει, δεν μπορούν όμως να υλοποιηθούν χωρίς τα απαραίτητα κονδύλια.

Ο ίδιος θα πει ότι τα ποσά που απαιτούνται υπερβαίνουν τα $2 δις για τα επόμενα δύο χρόνια.