Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [In.gr] Ναρκωτικά και πορνεία στα πλοία της εταιρείας του Concordia, λένε εργαζόμενοι
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Καταθέσεις-κόλαφος για την πλοιοκτήτρια Costa Crociere έρχονται από δύο πρώην εργαζόμενες στα πλοία της εταιρείας. Περιγράφουν μια «ατμόσφαιρα ακολασίας» στα πλοία με σεξ, ναρκωτικά και πορνεία, σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας για το ναυάγιο του κρουαζιερόπλοιου Costa Concordia στην Τοσκάνη που διέρρευσαν στην ιταλική εφημερίδα La Stampa. Οι αξιωματικοί και το πλήρωμα ήταν πολύ συχνά μεθυσμένοι.

«Οι αξιωματικοί και το πλήρωμα ήταν πολύ συχνά μεθυσμένοι» δηλώνει η Μέρι Τζ. που εργάστηκε στο κρουαζιερόπλοιο επί δύο μήνες το 2010 πριν παραιτηθεί, σε κατάθεσή της που δημοσιεύει η εφημερίδα, αλλά η οποία δεν επιβεβαιώθηκε από ανεξάρτητη πηγή.

«Αναρωτιόμασταν συχνά στη διάρκεια των πάρτι που οργανώνονταν ποιος θα έσωζε το πλοίο σε μια έκτακτη κατάσταση» είπε η πρώην εργαζόμενη, προσθέτοντας ότι ήταν θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης από μέλος του πληρώματος που «είχε κάνει χρήση ναρκωτικών».

«Άλλη μαρτυρία προέρχεται από μια πρώην νοσοκόμα, τη Βαλεντίνα Μπ. που εργάστηκε επίσης το 2010 υπό τις εντολές του καπετάνιου Φραντσέσκο Σκετίνο σε άλλο πλοίο, το Costa Atlantica.

«Η διαφθορά, τα ναρκωτικά και η πορνεία βασίλευαν στο πλοίο. Είδα με τα ίδια μου τα μάτια αξιωματικούς να παίρνουν κοκαΐνη» είπε καταγγέλλοντας στην κατάθεσή της «τις συνθήκες του πληρώματος, τα μέλη του οποίου οι αξιωματικοί τους αντιμετώπιζαν σαν σκλάβους».

Η εταιρία δηλώνει ότι τηρεί πολιτική μηδενικής ανοχής κατά των ναρκωτικών στο πλοίο και ότι διενεργεί τακτικούς ελέγχους.

Μετά το ναυάγιο στο ιταλικό νησί Τζίλιο, με 32 νεκρούς, η εταιρία υπεραμύνθηκε της πολιτικής της δηλώνοντας ότι το προσωπικό της εκπαιδευόταν τακτικά σε θέματα ασφάλειας και εξήρε το θάρρος που επέδειξε το πλήρωμα κατά τη ναυτική τραγωδία.

Ο καπετάνιος Φραντσέσκο Σκετίνο που τέθηκε σε κατ' οίκον περιορισμό διώκεται για ανθρωποκτονία κατά συρροή από αμέλεια, ναυάγιο και εγκατάλειψη του πλοίου και καθυστερημένη ενημέρωση των ιταλικών λιμενικών αρχών για τη σοβαρότητα του ατυχήματος.

Κατηγορείται ότι προκάλεσε το ναυάγιο προσεγγίζοντας το πλοίο πολύ κοντά στην ακτή ώστε να το δουν οι κάτοικοι του νησιού, ότι καθυστέρησε να σημάνει συναγερμό και τέλος ότι εγκατέλειψε το πλοίο, ενώ η απομάκρυνση των επιβατών του ήταν σε εξέλιξη.

Ο υποπλοίαρχος Τσίρο Αμπρότσιο και επτά ακόμη εργαζόμενοι της εταιρίας, εκ των οποίων υψηλόβαθμα στελέχη, διώκονται επίσης στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας.