(17-06-2017, 03:23 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Από Ο405 σε ΜΑΝ Lion City Euro 6! Εντυπωσιακό πάντως που αγοράζουν τέτοια αστικά λεωφορεία τα οποία πρέπει να κόστισαν πολλά λεφτά, το Citaro C2 μπορεί άνετα να έκανε 150 με 200 χιλιάρικα, και όχι οχήματα 15ετίας όπως συνήθως γίνεται στα ΚΤΕΛ.
To MAN είναι Α37 μοντέλο 2017!!!!Καινούριο..Θα ανεβάσω φώτο στη γκάλερυ
Το 104 (ο405) θα αντικαταστηθεί με καινούριο απο Τουρκία
Το 109 πρωη Νεοπλαν έχει αντικατασταθεί με C1 Facelift μοντέλο 2009 απο Ντουμπάι..Σαν αυτό που εχει ο ΟΛΠ!!!
To 108 θα αντικατασταθεί με MAN A21..Αυτο παίζει να είναι και 15ετίας..
Τα νέα 101 και 103 κόστισαν πολύ παραπάνω απο αυτά που αναφέρεις..
Πραγματικά εντυπωσιακό αστικά λεωφορεία του κουτιού. Αν και το ΚΤΕΛ εκεί είναι ενιαίο Αστικο-Υπεραστικό
Ευχαριστώ και τους 2 οδηγούς των λεωφορείων Νο101 & 109 για την φιλοξενεία και την διάθεση τους για τη συνεργασία της φωτογράφησης..
Ποια η διαφορά του A37 από το Α21. Εγώ ίδια τα βλέπω!!!
(24-06-2017, 12:42 PM)0530 CITARO Έγραψε: [ -> ]Ποια η διαφορά του A37 από το Α21. Εγώ ίδια τα βλέπω!!!
Δεν γνωρίζω..Το πλαίσιο αναφέρει τον τύπο του λεωφορείου ως Α37..Μπορεί να μην ήθελε η ΜΑΝ να συνεχίσει τον τύπο Α21 και τον ονάμασε έτσι..Μόνο ο Αρβανίτης μπορεί να μας λύσει την απορία.
Φωτογράφησα σήμερα το νέο 108 της Ηλείας σε συνεργείο της Πάτρας..Όπως θα δείτε στην gallery (όταν ανέβουν) το πίσω μέρος καθώς και το μαύρο πλαίσιο όπου θα μπει ο αριθμός κυκλοφορίας γράφει Hellas Bus..Βάση πλαισίου δείχνει να είναι μοντέλο 2003
Από ότι έχω καταλάβει η διαφορά των ΜΑΝ Α21 και Α37 είναι ότι στα Α37 ο κινητήρας είναι τοποθετημένος κατακόρυφα, όπως στις Volvoσομπες στην Αθήνα. Στα Α21 ο κινητήρας είναι ξαπλωμένος.
Αυτά τουλάχιστον γράφει
εδώ και
εδώ (στην πρώτη σελίδα). Μπορεί να έχουν κι άλλες διαφορές.
(24-06-2017, 04:42 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Από ότι έχω καταλάβει η διαφορά των ΜΑΝ Α21 και Α37 είναι ότι στα Α37 ο κινητήρας είναι τοποθετημένος κατακόρυφα, όπως στις Volvoσομπες στην Αθήνα. Στα Α21 ο κινητήρας είναι ξαπλωμένος.
Αυτά τουλάχιστον γράφει εδώ και εδώ (στην πρώτη σελίδα). Μπορεί να έχουν κι άλλες διαφορές.
Αυτο ισχυει απο τις φωτο που εχω τραβηξει στο εσωτερικο του...
https://leoforeia.gr/photos/displayimage...fullsize=1
Πωλειται και το τελευταιο 405 (Νο104) που ειχε μεινει στον Πυργο πραγμα που σημαίνει οτι ήρθε ή ερχεται η αντικατάσταση με νεο ΟΤΟΚΑΡ..
Στον Πετρόπουλο στην Καβάλας, ο οποίος είναι ο αντιπρόσωπος της Otokar, τις προάλλες είδα ένα δωδεκάμετρο Otokar Kent. Λες να είναι αυτό;
(25-09-2017, 12:10 AM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Στον Πετρόπουλο στην Καβάλας, ο οποίος είναι ο αντιπρόσωπος της Otokar, τις προάλλες είδα ένα δωδεκάμετρο Otokar Kent. Λες να είναι αυτό;
Δεν αποκλειεται..Αλλο αστικο ΟΤΟΚΑΡ του κουτιου λιγο δυσκολο..
Οπως ειδατε και στη gallery ο Τουρκος εκανε το πρωτο δρομολογιο το Σαββατο 30-09-2017. Ειναι κατι διαφορετικο απο τα συνηθισμενα..Την επομενη θα εχει και φωτο απο το σαλονι..Δυστυχως το πετυχαμε τυχαια στην Αμαλιαδα.Πηγαιναμε για το 108 να το φωτογραφησουμε με πινακιδες, ειδαμε οτι ερχοταν σε 10 λεπτα το 104 και υποθεσαμε οτι ηταν το παλιο και περιμεναμε για τις τελευταιες φωτο..Ωστοσο οταν ειδαμε το νεο παθαμε πλακα..Ουτε παραγγελια να ηταν...Καλοταξιδο να ειναι..
Το 109 Citaro Facelift γνωρίζεται αν το αγώρασε από την ΟΛΠ (υπηρεσιακά λιμένων) γιατί είναι ολόιδιο.