Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [EBM] Τσεχία: προμήθεια 16 τρένων από τηv Siemens
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Το Τμήμα Συγκοινωνιών της Siemens ανέλαβε την προμήθεια 16 τρένων τύπου Railjet αποτελούμενα από επτά βαγόνια στην Τσεχική Εταιρεία Σιδηροδρόμων Ceske Drahy (CD).

Με αυτά τα τρένα intercity της Siemens, ο Τσεχικός Σιδηρόδρομος θα εκσυγχρονίσει τον στόλο του. Τα τρένα τύπου Railjet θα κινούνται κατά μήκος της κεντρικής εθνικής σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Πράγας και Μπρνο, καθώς επίσης και στις γραμμές διασυνοριακής συγκοινωνίας με Αυστρία, Γερμανία, Ουγγαρία και Σλοβακία. Η παράδοση των τρένων αναμένεται να αρχίσει το 2013, ενώ και τα 16 τρένα θα έχουν παραδοθεί στον Τσεχικό Σιδηρόδρομο έως το 2014.

Τα τρένα τύπου Railjet αγγίζουν την ανώτατη ταχύτητα των 230 χιλιομέτρων την ώρα και πληρούν όλα τα κριτήρια της διεθνούς σιδηροδρομικής συγκοινωνίας υψηλής ταχύτητας. Ο τεχνικός σχεδιασμός βασίζεται στα οχήματα ταχείας κυκλοφορίας Viaggio Comfort που έχουν αποδείξει την αξία τους στην πράξη. Μια τυπική αμαξοστοιχία αποτελείται από κινητήριο όχημα και έξι βαγόνια τα οποία συνδέονται σε μία μηχανή που λειτουργεί ελκωθητικά (push-pull). Οι παροχές επάνω στο τρένο περιλαμβάνουν ένα βαγόνι μπιστρό, ένα μπάνιο με πρόσβαση για άτομα περιορισμένης κινητικότητας, ένα ανυψωτικό μηχάνημα για αναπηρικές καρέκλες σε κάθε πλευρά εξόδου, χώρους που παραχωρούνται για καροτσάκια μωρών, καθώς και ένα μίνι κινηματογράφο για παιδιά. Ολόκληρο το τρένο έχει μήκος 185,5 μέτρα.

Η συγκεκριμένη παραγγελία, αξίας άνω των 200 εκατ. ευρω, αποτελεί στην πραγματικότητα μέρος του τρίτου και τελευταίου σκέλους μιας σύβασης που αρχικά είχε συναφθεί με τον Αυστριακό Ομοσπονδιακό Σιδηρόδρομο (ΦBB). Η σύμβαση αυτή αφορούσε την προμήθεια 67 τρένων τύπου Railjet στον Αυστριακό Ομοσπονδιακό Σιδηρόδρομο. Τελικά, ο Αυστριακός Σιδηρόδρομος παρήγγειλε 51 τρένα, 40 από τα οποία έχουν ήδη παραδοθεί.