Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
(25-06-2018, 01:16 AM)georgio Έγραψε: [ -> ]Μια πρώτη καταγραφή των GN που έχουν μεταφερθεί σε Ράλλη και Ελληνικό

Το Ελληνικό πέθανε! Ζωή στα υπόλοιπα!  Big Grin

Να προσθέσω:
στη Ράλλη και οι #406, #463, #497, #503, #511, #526, #545, #565, #707
στην Ανθούσα και οι #506, #559
Σήμερα έφυγαν και οι δύο τελευταίες παροπλισμένες GN από το ελληνικό. Το μόνο που έχει μείνει είναι η... μισή GN #410 που αναμένεται να φύγει το απόγευμα ή αύριο πρωί. Οπότε.... Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.
(25-06-2018, 10:09 AM)Alex37 Έγραψε: [ -> ]Σήμερα έφυγαν και οι δύο τελευταίες παροπλισμένες GN από το ελληνικό. Το μόνο που έχει μείνει είναι η... μισή GN #410 που αναμένεται να φύγει το απόγευμα ή αύριο πρωί. Οπότε.... Να ζήσουμε να το θυμόμαστε.

Αρα,για να συνοψισουμε , οι λειτουργικες GN ειναι 93   στη Ραλλη κ 38 στην Ανθουσα = 131?
(25-06-2018, 10:34 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Αρα,για να συνοψισουμε , οι λειτουργικες GN ειναι 93   στη Ραλλη κ 38 στην Ανθουσα = 131?

 Οι λειτουργικές GN "υποτίθεται" πως είναι 140. Τώρα, αν οι υπόλοιπες 9 έχουν παροπλιστεί ή ισχύει κάτι άλλο, δεν ξέρω.
Άκυρο αλλά το Ν1 #101 που ανέφερα νωρίτερα πλέον μεταφέρθηκε Βοτανικό και δρομολογείται κανονικά!
Ένα μπλε Agora σήμερα εμφανίστηκε στη γραμμή του Β2 και επίσης το Solaris #880 πριν λίγες μέρες στο Α2 . Και τα δυο από το αμαξοστάσιο του Ρέντη !

Επίσης είδα τo Ν1 #253 από Ράλλη στο 220
(25-06-2018, 01:12 PM)NioQueen_Bus Έγραψε: [ -> ]Ένα μπλε Agora σήμερα εμφανίστηκε στη γραμμή του Β2 και επίσης το Solaris #880 πριν λίγες μέρες στο Α2 . Και τα δυο από το αμαξοστάσιο του Ρέντη !

Επίσης είδα τo Ν1 #253 από Ράλλη στο 220

Τίποτα το περίεργο!
Το Β2 πλέον βγαίνει από το αμαξοστάσιο Πειραιά/Ρέντη οπότε λογικό να έχει Irisbus Diesel πλέον!
Το Α2 όπως και οι περισσότερες νταλικογραμμές που είχε το πρώην αμαξοστάσιο Ελληνικού βγαίνει από Ράλλη πλέον οπότε η παρουσία Solaris δεν είναι απίθανη αν και παραμένει σπάνια! 
Ο Βοτανικός έχει πάρει το 220 και τη παρέα του (221, 235) οπότε και αυτό λογικό!
(25-06-2018, 10:34 AM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Αρα,για να συνοψισουμε , οι λειτουργικες GN ειναι 93   στη Ραλλη κ 38 στην Ανθουσα = 131?
(25-06-2018, 11:10 AM)Alex37 Έγραψε: [ -> ] Οι λειτουργικές GN "υποτίθεται" πως είναι 140. Τώρα, αν οι υπόλοιπες 9 έχουν παροπλιστεί ή ισχύει κάτι άλλο, δεν ξέρω.

Από προσωπική καταγραφή, επί συνόλου 220 GN:
152 έχω εντοπίσει σε κυκλοφορία τον τελευταίο 1,5 μήνα
17 έχω εντοπίσει μέσα στον τελευταίο ένα χρόνο αλλά όχι πρόσφατα (τον τελευταίο 1,5 μήνα)
24 έχουν αποχαρακτηριστεί (κατατέθηκαν πινακίδες)
23 έχουν διαγραφεί από τον στόλο και έχουν εκποιηθεί για scrap
4 ακόμα είναι εκτός δύναμης, αλλά δεν έχω εντοπίσει απόφαση για κατάθεση πινακίδων ή οριστική διαγραφή
(25-06-2018, 03:45 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Από προσωπική καταγραφή, επί συνόλου 220 GN:
152 έχω εντοπίσει σε κυκλοφορία τον τελευταίο 1,5 μήνα
17 έχω εντοπίσει μέσα στον τελευταίο ένα χρόνο αλλά όχι πρόσφατα (τον τελευταίο 1,5 μήνα)
24 έχουν αποχαρακτηριστεί (κατατέθηκαν πινακίδες)
23 έχουν διαγραφεί από τον στόλο και έχουν εκποιηθεί για scrap
4 ακόμα είναι εκτός δύναμης, αλλά δεν έχω εντοπίσει απόφαση για κατάθεση πινακίδων ή οριστική διαγραφή

Συνεπώς, με βάση την καταγραφή, η Πέτρου Ράλλη έχει (ζωντανά, όχι απλώς "ενεργά")
- περί τις 115 GN
- περί τα 45 Solaris 18m
- περί τα 30 Volvo

δηλαδή περίπου 190 νταλίκες. Με αυτές θα κληθεί να βγάλει από Σεπτέμβρη (κατά προσέγγιση)

Χ95 : 10
Χ96 : 8
Χ97 : 2
040 : 12
843 : 10
703 : 12
550 : 15
608 : 5 (τα άλλα 15 από Ανθούσα)
237 : 5
164 : 4
122 : 3 (μισό με Ανθούσα)
171 : 6
Α1 : 8
Α2 : 10
Β5 : 12
Α7 : 10
Β9 : 11
ΑΒ10 : 11
ΒΓ18 : 12


Συνολο 166 οχήματα. Σε αυτά προσθέτουμε και τα νυχτερινά (Χ14 : 2, 040 : 3, Χ95 : 5, Χ96 : 3, Χ97 : 1) και φτάνουμε αισίως στα 180 που πρέπει να είναι καθημερινά διαθέσιμα.
Για να "βγούν" τα νούμερα, πρέπει
α) να μην μπαίνουν ταυτόχρονα πάνω από 10 νταλίκες για επισκευή (αδύνατο)
β) να μην πάθουν τίποτα οι GN (ως πότε, 18 χρονών γίνανε)
γ) να συμμαζέψουν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια από 40 Σολάρις που κάθονται με έλλειψη ανταλλακτικών
δ) να προσπαθησουν να συνεφέρουν κανένα Volvo.

Kοινώς, σκούρα τα πράγματα. Και υπ' όψιν ότι στη δρομολόγηση που ανέφερα παραπάνω, λαμβάνω υπ όψιν το κουτσουρεμένο καθημερινό πρόγραμμα, με δεδομένες και κάποιες μόνιμες ανεπάνδρωτες.
Απο post σε λεωφοριομαδα στο FB:

"παιδιά σήμερα το πρωί είδα Renault πρώτης γενιάς φυσικού αερίου στη λιοσίων μετά από τόσα χρόνια και τώρα είναι αραγμένα στο αμαξοστάσιο των τρόλλεϋ της πλατείας αττικής... Γραμμή δε πρόσεξα δυστυχώς γιατί ερχόμουν απο στενό..."

Ξερουμε τιποτα παραπανω για αυτη την μετακινηση, γιατι μου φαινεται περιεργη;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45