Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Μετακινήσεις λεωφορείων ανα Α/Σ - Πλήρης καταγραφή
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45
(27-09-2016, 12:02 AM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Tα Neoplan που επιβεβαιωμένα έχουν μεταφερθεί από Πειραιά και Βοτανικό προς Ανθούσα είναι τα εξής:

...

Από την στιγμή που δεν έχουν αλλάξει fleet numbers τυπικά τουλάχιστον ανήκουν εκεί που ήταν...

Όλα τα παραπάνω λοιπόν Νίκο και όλα όσα θα προκύψουν στην πορεία υπό στενή παρακολούθηση...

(27-09-2016, 12:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Τα Solaris 8,6 στον Πειραιά είναι 19. Το #664 έχει μείνει στο Ελληνικό και είναι μέσα με βλάβη εδώ και πολύ καιρό.

Στον Πειραιά είναι το ΥΝΝ-9664 και είπε "καλημέρα" στο ΚΤΕΟ στις 9 Φεβρουαρίου. Μάλιστα από τότε που δημοσιεύονται στην Διαύγεια οι έλεγχοι είναι απόλυτα συνεπές στα ραντεβού του. Εκείνο που αγνοείται εδώ και λίγο καιρό είναι το ΥΝΝ-9660.
(24-09-2016, 03:38 PM)tomasxouliaras Έγραψε: [ -> ]Άκουσα από κάποιον ότι πρόκειται να μεταφερθούν 14 έξτρα citelis στην Ανθούσα από Άνω Λιόσια. Ισχύει;

Προφανώς έχει να κάνει με το γεγονός ότι

α) η γραμμή 302 "ξεπροτυποποιήθηκε" - πέρασε η μόδα, της πήραν τα Citelis και της δώσανε ...Renault!
β) η γραμμή Άνω Ιλισίων έχει τεράστιο πρόβλημα με την υποδρομολόγηση σε συνδυασμό με τα ακατάλληλα από κάθε άποψη (χωρητικότητα, πρόβλημα στις ανηφόρες) οχήματα του Α/Σ. Εκ του λόγου αυτού τα σημερινά Citelis (9001 - 9006) συνήθως εκεί τα βρίσκεις.
γ) ανέκυψε το πρόβλημα με τη γραμμή 036, όπου οι βάρδιες της Ανθούσας αρνούνται (και καλά κάνουν) να βγούν στο δρόμο με παλιές γκαζιέρες γιατί δεν παίρνουν τις ανηφόρες.

Συνεπώς, είναι λογικό να έρθουν άλλα 14 Citelis για να γίνουν σύνολο 20. Με αυτά θα κλείσει το θέμα Άνω Ιλίσια που θα πάρει μόνιμα Citelis, όπως και το 036, καθώς και όποια άλλη γραμμή έχει ανάγκη από καλύτερα οχήματα με μεγαλύτερη χωρητικότητα ορθίων.
(27-09-2016, 12:19 AM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]15 Neoplan έχει πλέον η Ανθούσα. Επίσης, είναι το #358 όχι #357, το οποίο είναι Βοτανικό.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Το #357 είναι στο 100 σήμερα.
(24-09-2016, 03:38 PM)tomasxouliaras Έγραψε: [ -> ]Άκουσα από κάποιον ότι πρόκειται να μεταφερθούν 14 έξτρα citelis στην Ανθούσα από Άνω Λιόσια. Ισχύει;

Αυτό από οδηγό το άκουσες; Αν γίνει είναι απόλυτα σωστή κίνηση αν και δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι εφικτό με την έλλειψη Citelis που διαφαίνεται στο ΑΜ ΛΙΟ.

(27-09-2016, 08:48 AM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Στον Πειραιά είναι το ΥΝΝ-9664 και είπε "καλημέρα" στο ΚΤΕΟ στις 9 Φεβρουαρίου. Μάλιστα από τότε που δημοσιεύονται στην Διαύγεια οι έλεγχοι είναι απόλυτα συνεπές στα ραντεβού του. Εκείνο που αγνοείται εδώ και λίγο καιρό είναι το ΥΝΝ-9660.

Λάθος μου. Το #665 είναι που βρίσκεται στο Ελληνικό με βλάβη (εκτός αν έχει επισκευαστεί το τελευταίο διάστημα). Το #660 όντως έχω καιρό να το δώ.
Στο Ελληνικο δυο μερες το 660 στο 212 με χαλασμενη τηλεματικη
Πέντε επιπλέον Neoplan πήρε η Ανθούσα από Βοτανικό: #380, #381, #384, #387 και #389.
(01-11-2016, 03:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Πέντε επιπλέον Neoplan πήρε η Ανθούσα από Βοτανικό: #380, #381, #384, #387 και #389.
Πως και δεν παιρνει solaris midi απο ΕΛΛ τωρα που δεν χρειάζονται και τόσα ;
(01-11-2016, 03:17 PM)georgio Έγραψε: [ -> ]Πως και δεν παιρνει solaris midi απο ΕΛΛ τωρα που δεν χρειάζονται και τόσα ;

Στην Ανθούσα, αν δεν κάνω λάθος, υπάρχει εξοπλισμός μόνο για την συντήρηση οχημάτων φυσικού αερίου οπότε δεν θα θέλουν να στείλουν τα Solaris που είναι 7 ετών. Ενώ τα Neoplan ήδη είναι 15-17 ετών και με πινακίδες δεν είναι ούτε 80 από τα 200 που ήταν αρχικά, οπότε μάλλον δεν τους πολυνοιάζει.
Μετά το #607 και τα Solaris #608 και #609 από το Ελληνικό στον Βοτανικό.
(08-11-2016, 09:08 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Μετά το #607 και τα Solaris #608 και #609 από το Ελληνικό στον Βοτανικό.

Έχει και το #610. Είναι σήμερα στο 891.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45