Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: [The best] Ασφαλιστικά μέτρα αστικού ΚΤΕΛ κατά του τροφοδοτικού λεωφορείου της ΤΡΑΙΝΟ
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Το αστικό ΚΤΕΛ επανέρχεται σε νέα ασφαλιστικά κατά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τον ισχυρισμό ότι το επιβατικό μεταφορικό έργο είναι δικό του και ότι θίγεται οικονομικά. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε κάνει πρόταση συνεργασίας στο αστικό ΚΤΕΛ αλλά το ΚΤΕΛ δεν τη δέχτηκε.

Να υπενθυμίσουμε ότι το Πανεπιστήμιο κατά το παρελθόν διεξήγαγε δημόσιο διαγωνισμό για την μεταφορά των φοιτητών. Κάποιες από αυτές τις φορές τον κέρδισε το ΚΤΕΛ και κάποιες άλλες τουριστικό γραφείο. Η μηνιαία φοιτητική κάρτα απεριορίστων διαδρομών κόστιζε 10€. Τα λεωφορεία του τουριστικού γραφείου έκαναν ακριβώς παράλληλη διαδρομή με τις γραμμές Νο6 και Νο9 και στις ίδιες στάσεις, μεταφέροντας περισσότερο κόσμο από ότι σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Παρόλ’ αυτά το αστικό ΚΤΕΛ δεν κατέφυγε σε ασφαλιστικά κατά του τουριστικού γραφείου ή του Πανεπιστημίου για αθέμιτο ανταγωνισμό. Εάν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποχωρήσει από το Πανεπιστήμιο, το πιο πιθανό είναι το Πανεπιστήμιο να προχωρήσει ξανά σε διαγωνισμό ώστε οι φοιτητές να έχουν φθηνή μηνιαία μετακίνηση.

Στη προκειμένη περίπτωση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτελεί τροφοδοτικά δρομολόγια προς τον Προαστιακό και όχι παράλληλα με τις γραμμές του αστικού ΚΤΕΛ.

Να επισημάνουμε ότι το αστικό ΚΤΕΛ επέκτεινε την γραμμή Νο6 με ημιεξπρές δρομολόγια από Άγιο Ανδρέα (δηλ. από την αφετηρία του Προαστιακού) προς Πανεπιστήμιο/ Νοσοκομείο, αύξησε τα δρομολόγια προς Καστελλόκαμπο και Άγιο Βασίλειο, προέβη στην αγορά και άλλων 2 αρθρωτών λεωφορείων (πρώην ΟΑΣΘ) για την γραμμή προς Πανεπιστήμιο και δεν διέκοψε τα δρομολόγια της γραμμής Νο9 κατά την θερινή περίοδο όπως έκανε τα προηγούμενα χρόνια και όλα αυτά λόγω της λειτουργίας του Προαστιακού!!! Σαν αποτέλεσμα αυτών των κινήσεων είναι οι καλύτερες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό (ανθρώπινες συνθήκες μεταφοράς φοιτητών). Στις ώρες αιχμής οι φοιτητές περίμεναν στις στάσεις και τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ δεν τους επιβίβαζαν επειδή ήταν γεμάτα με αποτέλεσμα οι φοιτητές να αργούνε στο μάθημα κάτι που δεν συμβαίνει από τη λειτουργία του προαστιακού και μετά.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολόγια κάθε ώρα για Πανεπιστήμιο ενώ το αστικό ΚΤΕΛ έχει κάθε δέκα λεπτά για τον ίδιο προορισμό.

Θεωρούμε ότι ο χρήστης έχει δικαίωμα στην επιλογή του μέσου.