Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: ΣΤΑΣΥ - Μετρό - Γραμμή 2
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Εκτός λειτουργίας ο ανελκυστήρας στο σταθμό ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, μόλις μια εβδομάδα μετά την έναρξη λειτουργίας!
Την Πέμπτη στην τηλεματική της γραμμής 2 γίνονταν όργια... Τι non stop τρένα έβγαζε, τι συχνότητες 1' ή 30" λες και θα έρχονταν τα τρένα στη σειρά.. Πρέπει να ζήλεψαν από τις Ο.ΣΥ που στέλνουν τα λεωφορεία δύο - δύο, και να το εφαρμόζουν στην τηλεματική τους...
(13-04-2013, 02:03 PM)nikos1991 Έγραψε: [ -> ]Την Πέμπτη στην τηλεματική της γραμμής 2 γίνονταν όργια... Τι non stop τρένα έβγαζε, τι συχνότητες 1' ή 30" λες και θα έρχονταν τα τρένα στη σειρά.. Πρέπει να ζήλεψαν από τις Ο.ΣΥ που στέλνουν τα λεωφορεία δύο - δύο, και να το εφαρμόζουν στην τηλεματική τους...

To non-stop εμφανίζεται το τελευταίο διάστημα. Το έχω πετύχει δύο φορές στον Άγιο Δημήτριο, όμως ήταν σε βραδυνές ώρες (μετά τις 23:00) Παρασκευής και Σαββάτου, που αποσύρονται συνήθως μερικοί συρμοί.

Για τη μικρή χρονοαπόσταση που εμφανίζεται, μη σου φαίνεται περίεργο, γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που περνάει ο πρώτος συρμός και σε λίγα δευτερόλεπτα έρχεται και άλλος. Δεν ξέρω πως το καταφέρνουν, αλλά συμβαίνει και γι' αυτό μερικές φορές στον Άγιο Δημήτριο στέλνουν τον έναν συρμό από την αποβάθρα προς Ανθούπολη και τον άλλο στην κανονική αποβάθρα των τερματικών.

Υπάρχει μια πληροφορία (τη μεταφέρω με επιφύλαξη) ότι πριν από περίπου 1 ώρα κάποιο ηλικιωμένο άτομο κατέβηκε από την αποβάθρα και άρχισε να περπατάει στη σήραγγα στο σταθμό ΑΤΤΙΚΗ του Μετρό.
Να θυμίσω πως την τελευταία φορά που είχαμε αντίστοιχο περιστατικό ήταν στα μέσα του περασμένου Δεκέμβρη, που είχε διαμελιστεί ηλικιωμένο άτομο στο σταθμό ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, όταν, λόγω της άνοιας και της αμέλειας της κόρης του, σε συνδυασμό με την αδράνεια των υπευθύνων του σταθμού, κατέβηκε από την αποβάθρα και άρχισε να περπατάει στις ράγες, με αποτέλεσμα συρμό που κατευθύνονταν προς το σταθμό να τον χτυπήσει θανάσιμα.
(13-04-2013, 02:15 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]To non-stop εμφανίζεται το τελευταίο διάστημα. Το έχω πετύχει δύο φορές στον Άγιο Δημήτριο, όμως ήταν σε βραδυνές ώρες (μετά τις 23:00) Παρασκευής και Σαββάτου, που αποσύρονται συνήθως μερικοί συρμοί.

Για τη μικρή χρονοαπόσταση που εμφανίζεται, μη σου φαίνεται περίεργο, γιατί δεν είναι λίγες οι φορές που περνάει ο πρώτος συρμός και σε λίγα δευτερόλεπτα έρχεται και άλλος. Δεν ξέρω πως το καταφέρνουν, αλλά συμβαίνει και γι' αυτό μερικές φορές στον Άγιο Δημήτριο στέλνουν τον έναν συρμό από την αποβάθρα προς Ανθούπολη και τον άλλο στην κανονική αποβάθρα των τερματικών.

Συμφωνώ πως υπάρχει πιθανότητα να γίνει, αλλά ο non stop συρμός δεν εμφανιστηκε ποτέ. (φυσικά και γνωρίζω πως υπάρχουν οι κενού υλικού στα δρομολόγια εισόδου / εξόδου από τα Α/Σ

Στο θέμα των χρονοαποστάσεων, είχε κολήσει ο,τι θα περάσει ένας συρός στα 30" και ο επόμενος σε 4'. Τα 4' έγιναν 3', 2', τη στιγμή που έγιναν 2', ο 30" έγινε 1', και μετά 30" - 1' τον δεύτερο. Στα 30" ηρθε ο συρμός μου κι έφυγα. Δεν νομίζω πως έκαναν τέτοια μαλακία και στις 22:00 έχουμε συρμούς ανά 30" (το πρώτο περιστατικό ήταν στο Πανεπιστήμιο και το δεύτερο στην Αττική)
Από Δευτέρα μέχρι και τη Πέμπτη, όποτε γύριζα σπίτι, στο σταθμό Πανεπιστήμιο στην κατεύθυνση προς Ανθούπολη πάντα υπήρχε γραμμένο στη τηλεματική ''συρμός διέλευσης''. Eεε ο ρημάδης ο συρμός αυτός δε πέρναγε ποτέ! Και αυτό μόνο στον σταθμό Πανεπιστήμιο. Από Σύνταγμα εως Αγ. Δημήτριο δεν αναφερόταν καν στη τηλεματική...
(13-04-2013, 07:43 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Από Δευτέρα μέχρι και τη Πέμπτη, όποτε γύριζα σπίτι, στο σταθμό Πανεπιστήμιο στην κατεύθυνση προς Ανθούπολη πάντα υπήρχε γραμμένο στη τηλεματική ''συρμός διέλευσης''. Eεε ο ρημάδης ο συρμός αυτός δε πέρναγε ποτέ! Και αυτό μόνο στον σταθμό Πανεπιστήμιο. Από Σύνταγμα εως Αγ. Δημήτριο δεν αναφερόταν καν στη τηλεματική...

Προφανώς κάτι θα δοκιμάζουν, γιατί δε θυμάμαι να υπήρχε ξανά τέτοια ένδειξη στην τηλεματική. Συνήθως σε διέλευση αποσυρόμενων συρμών γίνονταν μόνο αναγγελία από το μεγάφωνο ότι ο συρμός θα διέλθει χωρίς στάση.
Για την περίπτωση με την ένδειξη στο Πανεπιστήμιο που δεν υπήρχε στους επόμενους, ας έχουμε υπόψιν και ότι υπάρχει μεταξύ Πανεπιστημίου και Συντάγματος συνδετήρια σήραγγα για τις γραμμές 2 και 3, στην οποία η αιχμή της μονής τροχιάς βλέπει προς Πανεπιστήμιο.
Συνεπώς, σε διέλευση αποσυρόμενου συρμού που θα χρησιμοποιούσε τη συγκεκριμένη σήραγγα, η ένδειξη δε θα υπάρχει στους προηγούμενους σταθμούς (Άγ. Δημήτριος έως Σύνταγμα).
(13-04-2013, 11:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Για την περίπτωση με την ένδειξη στο Πανεπιστήμιο που δεν υπήρχε στους επόμενους, ας έχουμε υπόψιν και ότι υπάρχει μεταξύ Πανεπιστημίου και Συντάγματος συνδετήρια σήραγγα για τις γραμμές 2 και 3, στην οποία η αιχμή της μονής τροχιάς βλέπει προς Πανεπιστήμιο.
Συνεπώς, σε διέλευση αποσυρόμενου συρμού που θα χρησιμοποιούσε τη συγκεκριμένη σήραγγα, η ένδειξη δε θα υπάρχει στους προηγούμενους σταθμούς (Άγ. Δημήτριος έως Σύνταγμα).
Χρησιμοποιείται ακόμη η συνδετήρια σύραγγα; Είχα την εντύπωση πως από τότε που κατασκευάστηκε το αμαξοστάσιο στη Δουκίσης Πλακεντίας, οι συρμοί της γραμμής 3 αποσύρονται εκεί...
(13-04-2013, 11:40 PM)pvuccino Έγραψε: [ -> ]Χρησιμοποιείται ακόμη η συνδετήρια σύραγγα; Είχα την εντύπωση πως από τότε που κατασκευάστηκε το αμαξοστάσιο στη Δουκίσης Πλακεντίας, οι συρμοί της γραμμής 3 αποσύρονται εκεί...

Δεν αποκλείεται να χρησιμοποιείται. Και αν δε χρησιμοποιείται καθημερινά, από τη στιγμή που υπάρχει θα πρέπει να έχει προβλεφθεί και αυτό στην τηλεματική.
(13-04-2013, 11:25 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: [ -> ]Προφανώς κάτι θα δοκιμάζουν, γιατί δε θυμάμαι να υπήρχε ξανά τέτοια ένδειξη στην τηλεματική. Συνήθως σε διέλευση αποσυρόμενων συρμών γίνονταν μόνο αναγγελία από το μεγάφωνο ότι ο συρμός θα διέλθει χωρίς στάση.
Για την περίπτωση με την ένδειξη στο Πανεπιστήμιο που δεν υπήρχε στους επόμενους, ας έχουμε υπόψιν και ότι υπάρχει μεταξύ Πανεπιστημίου και Συντάγματος συνδετήρια σήραγγα για τις γραμμές 2 και 3, στην οποία η αιχμή της μονής τροχιάς βλέπει προς Πανεπιστήμιο.
Συνεπώς, σε διέλευση αποσυρόμενου συρμού που θα χρησιμοποιούσε τη συγκεκριμένη σήραγγα, η ένδειξη δε θα υπάρχει στους προηγούμενους σταθμούς (Άγ. Δημήτριος έως Σύνταγμα).

Θυμάμαι πως συνήθως τα βράδια (μετα τις 21.00) κάνουν την εμφάνισή τους οι ''συρμοί διέλευσης'' (λογικό μιας και κάποιες βάρδιες τότε θα σχολάνε). Οι ώρες που γυρίζω από σχολή είναι κυρίως μεσημέρι-απογευμα, όπου η ροή των συρμών είναι ακόμα πυκνή. Απορώ πως ένας συρμος ''εκτός υπηρεσίας'' μπορεί και μπαίνει σε ένα δίκτυο οπου κινούνται συνεχώς άλλοι συρμοι γεμάτοι. Anyway. Πάντως για να μην είδα συρμό διέλευσης, όντως κάτι θα δοκίμαζαν! Ποιος μπορεί να μπει άλλωστε στο μυαλό της ΣΤΑΣΥ? Tongue
(14-04-2013, 01:16 AM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Θυμάμαι πως συνήθως τα βράδια (μετα τις 21.00) κάνουν την εμφάνισή τους οι ''συρμοί διέλευσης'' (λογικό μιας και κάποιες βάρδιες τότε θα σχολάνε). Οι ώρες που γυρίζω από σχολή είναι κυρίως μεσημέρι-απογευμα, όπου η ροή των συρμών είναι ακόμα πυκνή. Απορώ πως ένας συρμος ''εκτός υπηρεσίας'' μπορεί και μπαίνει σε ένα δίκτυο οπου κινούνται συνεχώς άλλοι συρμοι γεμάτοι. Anyway. Πάντως για να μην είδα συρμό διέλευσης, όντως κάτι θα δοκίμαζαν! Ποιος μπορεί να μπει άλλωστε στο μυαλό της ΣΤΑΣΥ? Tongue

Οι "εκτός υπηρεσίας" κυκλοφορούν σε ώρες που υπάρχουν λιγότεροι συρμοί στο δίκτυο. Όταν για παράδειγμα το βράδυ υπάρχει συχνότητα 8-10', μπορεί άνετα ένας συρμός με την καθοδήγηση από το ΚΕΛ να φτάσει στο αμαξοστάσιο χωρίς να υπάρξει πρόβλημα.
Άλλωστε μπορούν και ρυθμίζουν την κυκλοφορία όταν καταλήγουν δύο επιβατικοί συρμοί μαζί με διαφορά 1' ο ένας από τον άλλον στην αιχμή. Σε αυτά θα κολλήσουν...
Πάντως με την τηλεματική το περίεργο δεν είναι μόνο οι "non stop" που εμφανίζει τις τελευταίες ημέρες. Προ καιρού εμφάνιζε μερικές φορές τα μεσημέρια σε κάποιους συρμούς ως τερματικό τα Σεπόλια.

Αλήθεια, στην τηλεματική είναι προγραμματισμένο να εμφανίζονται μόνο τερματικοί (ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ, ΣΕΠΟΛΙΑ, ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ) ή και ενδιάμεσοι σταθμοί;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17