Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
(30-03-2010, 11:38 AM)patrinos Έγραψε: [ -> ]Έπονται το Καλαμάκι και Ηλιούπολη.

Πότε να περιμένουμε αυτές τις αλλαγές; Μέσα στον Απρίλη;
Αναρτήθηκαν στο site του ΟΑΣΑ τα νέα δρομολόγια για τα 651/653. Απο τη μελέτη τους διαφαίνεται η σταδιακή αλλαγή φιλοσοφίας στη δρομολόγηση και στον ορισμό της "ώρας αιχμής". Τι θέλω να πώ; Ενώ με την τελευταία μεγάλη αναδρομολόγηση του 1999, είχε ενισχυθεί η τότε πρωινή (06:30-09:00) και μεσημεριανή (13:00-16:00) αιχμή, σε βάρος των υπολοίπων ωρών, με τους νέους πίνακες που σταδιακά εφαρμόζονται, η πρωϊνή αιχμή μετατοπίζεται κατά μία ώρα, ενώ και το μεσοδιάστημα 09:00 - 13:00 αποκτά συχνότητες πολύ καλύτερες.
Τώρα, όσον αφορά το δεκάλεπτο που θα εφαρμοστεί στα 651/653, το βρίσκω τουλάχιστον σπάταλο, από τη στιγμή που άλλες γραμμές πιο βαριές και με πολύ παραπάνω κόσμο (230) είναι αραιωμένες στα 15'. Θεωρώ ότι με ένα όχημα λιγοτερο ανά γραμμή και συχνότητα 13-15' θα ήταν εντάξει οι γραμμές.
Σαν κεραυνός εν αιθρία πέφτει η είδηση ότι, εν μέσω μάλιστα και της Μεγάλης Εβδομάδας όπου η κίνηση από και προς το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος" αυξάνεται, καταργούνται λεωφορειακές γραμμές που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο!

Συγκεκριμένα, το δρομολόγιο των 22:30 από το "Ελ. Βενιζέλος" προς Κηφισιά ήταν το τελευταίο της γραμμής Χ92, η οποία καταργείται λόγω πολύ χαμηλής επιβατικής κίνησης. Η γραμμή αυτή από ανέκαθεν ήταν ο "αδύναμος κρίκος" των γραμμών του αεροδρομίου, ώντας μάλιστα η μόνη που δεν εκτελείτο με ειδικά διαμορφωμένα λεωφορεία και εξυπηρετούμενη από διαφορετικό αμαξοστάσιο από τις υπόλοιπες.

Επίσης, από τα μεσάνχτα Μ. Τετάρτης προς Μ. Πέμπτη καταργείται και η γραμμή Χ95 από τον σταθμό της Εθνικής Άμυνας, με την αιτιολογία ότι είναι παράλληλη του Μετρό, που επίσης συνδέει το Σύνταγμα με το Αεροδρόμιο κατά μήκους της Λεωφ. Μεσογείων. Εκτός αυτού, η Χ94 μεταφέρει την αφετηρία της από τον σταθμό Εθν. Άμυνας σε αυτόν του Νομισματοκοπείου.

Παρομοίως, το Χ97 θα έχει πλέον ως αφετηρία τον σταθμό του Μετρό "Αγ. Δημήτριος / Αλ. Παναγούλης" και όχι τον σταθμό Δάφνης.

Επίσης, παρελθόν θα αποτελέσει μετά το Πάσχα και η γραμμή Χ96, που συνδέει τον Πειραιά με το αεροδρόμιο. Η μετάβαση πλέον από το Λιμάνι του Πειραιά προς το Αεροδρόμιο θα γίνεται με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο ή με τον ΗΣΑΠ και το Μετρό, που βεβαίως συνεπάγεται αλλαγή τρένου στα Άνω Λιόσια ή στο Μοναστηράκι, με τις όποιες δυσχέρειες δημιουργεί αυτό σε επιβάτες με αποσκευές. Η παραλιακή λεωφόρος θα συνδέεται πλέον με το αεροδρόμιο με τις κατά μήκους της γραμμές και την 120, η οποία επεκτείνεται προς το Αεροδρόμιο από τον σταθμό Κορωπίου. Τις βραδυνές ώρες που το 120 δεν κυκλοφορεί, τροποποιείται το Χ97 ώστε να διέρχεται από την Γλυφάδα και την Βούλα (από Λεωφ. Βουλιαγμένης μέσω Σάκη Καράγιωργα και Λεωφ. Ποσειδώνος).

Στις προθέσεις του Ο.Α.Σ.Α. ήταν να καταργηθεί και η Χ96 να καταργηθεί μαζί με τις Χ92 και Χ95, όμως η κατάργησή της μετατέθηκε λόγω των έργων στους Η.Σ.Α.Π. για τα οποία το τμήμα Καλλιθέας - Φαλήρου είναι κλειστό.

Τώρα τι να πει κανείς; Από εκεί βρήκαν να εξοικονομήσουν λεωφορεία; Τόσο καιρό μιλάμε για γραμμές παράλληλες του Μετρό που θα μπορούσαν να καταργηθούν ή να μετατραπούν σε τοπικές/τροφοδοτικές (π.χ. γραμμές προς Καλαμάκι, Δάφνη, Άλιμο, Αγ. Δημήτριο, Περιστέρι κ.τ.λ.), είδαν και έπαθαν να κόψουν τις γραμμές της Μεσογείων και του Ψυχικού όπου γινόταν σπατάλη οχημάτων, και βρήκαν τώρα να κάνουν αυτές τις περικοπές εν μέσω Πάσχα. Ήμαρτον. Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε πια...
Ρε πάνο τι το ψάχνεις. Δεν υπάρχει προγραμματισμός εκεί στην ΕΘΕΛ. Καταργούν γραμμές που χρειάζονται και αφήνουν γραμμές φαντάσματα που δεν πατάει ψυχή. Μόνο και μόνο από εκεί να δεις τι γίνεται. Δεν λέω, καλό είναι να εξοικονομηθούν λεωφορεία, αλλά όχι από τις γραμμές του αεροδρομίου, οι οποίες κατ' εμέ, ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ! Ακριβώς για όλους τους λόγους που αναφέρεις, το να καταργηθούν οι γραμμές αυτές είναι επιεικώς απαράδεκτο...
Ησουν πειστικοτατος... Αλλα το κομματι του Χ96 τι το θελες? Big Grin

Καλη πρωταπριλια σε ολους Big Grin
Ναι, το έμαθα το πρωταπριλιάτικο μόλις πριν λίγο... τεσπα καλό μήνα σε όλους Tongue
Πάντως το Χ94 από 7/4 σίγουρα καταργείται όπως και να 'χει
Οντως, για το Χ94 εχω πληροφορηθει

Εδω η ειδηση
http://www.express.gr/news/ellada/285584...85584.php3
Δε μπορείτε να φανταστείτε τι βρισίδι έριξα, ντροπή κιόλας μέρες που είναι. Ευτυχώς που είδα και τα ποστ μετά... Αν και τώρα που το
καλοσκέφτομαι δε θα με πειράξει τόσο αν καταργηθεί το Χ92 εφόσον παραμείνει (και ενισχυθεί, γιατί όχι; ) το Χ93. Κατεβαίνεις στο
δαχτυλίδι και συνεχίζεις... Και του χρόνου!
(31-03-2010, 08:06 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Ενώ με την τελευταία μεγάλη αναδρομολόγηση του 1999, είχε ενισχυθεί η τότε πρωινή (06:30-09:00) και μεσημεριανή (13:00-16:00) αιχμή, σε βάρος των υπολοίπων ωρών, με τους νέους πίνακες που σταδιακά εφαρμόζονται, η πρωϊνή αιχμή μετατοπίζεται κατά μία ώρα, ενώ και το μεσοδιάστημα 09:00 - 13:00 αποκτά συχνότητες πολύ καλύτερες.
Τώρα, όσον αφορά το δεκάλεπτο που θα εφαρμοστεί στα 651/653, το βρίσκω τουλάχιστον σπάταλο, από τη στιγμή που άλλες γραμμές πιο βαριές και με πολύ παραπάνω κόσμο (230) είναι αραιωμένες στα 15'.

Θα συμφωνήσω σε όλα. Αλλά μακάρι να γίνουν όλα όπως τα βλέπουμε στον πίνακα δρομολογίων των 651/653 και όχι το αντιστροφο... ζητώ πολλά?
Καλα οταν ειδα οτι "καταργηθηκε" το Χ96 αρχισα να βριζω κτλ κτλ...που να παιρνω προαστιακο !και ησαπ αντε γεια με τα εργα Tongue
πωπω τι φαρσα ηταν αυτη! Tongue
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43