Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
(20-07-2011, 02:07 PM)mercedes elbo Έγραψε: [ -> ]Στο δελτίο τύπου λέει λόγω επανασχεδιασμού για καλύτερη λειτουργία.

Εντάξει, το λύσανε! Ιδρύουν νέες γραμμές - επειδή έχει πολύ ψωμί σήμερα, και μάλλον οι αναρτήσεις θα γίνονται για αρκετή ώρα ακόμη, τα αφήνω και τα ξαναβλέπω το βράδυ, που θα έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα .. Pop Corn
Σφαγή! Απαράδεκτο!!!!!
- Μένει η Χαρ. Τρικούπη στην Ερυθραία ακάλυπτη, άντε και με ένα 503 των 90 λεπτών!!!
- Μένει όλο το άνω κομμάτι της Τραλλέων ακάλυπτο, και η Αγ. Γλυκερίας με τα ήδη βεβαρημένα 036 και 622!!!
- Σηκώνει κι άλλο βάρος το 703!!!
- Το ΒΙΟ.ΠΑ. της Λυκόβρυσης ακάλυπτο!!!

Και πολλά άλλα που δεν μου έρχονται τώρα στο μυαλό!

Το αστείο είναι ότι το πρωί, που διάβασα μόνο για τα 129 και 155, χάρηκα διότι θεώρησα ότι επιτέλους ξεκίνησε το "ξεσκαρτάρισμα" στα νότια προάστια, και ότι το επόμενο βήμα ήταν τα Α3/Β3 και η ενσωμάτωση του 125 στο 120..... Αλλά αυτό μόνο ξεσκαρτάρισμα δεν είναι!!! Αυτό είναι μια σπασμωδική κοπή γραμμών, που μόνο όφελος δεν θα φέρει, κατά την γνώμη μου......
Δηλαδή, δεν μπορούσαμε να κόψουμε γραμμές σαν την 125 ή την 163;;; Δεν μπορούσαμε να συγχωνεύσουμε τα τοπικά του Μενιδίου;; Δεν μπορούσαμε να κάνουμε μια ΣΩΣΤΗ κατανομή των οχημάτων, σε συνάρτηση με την κίνηση κάθε γραμμής;;
Γι' αυτό και μου ακούγονται τελείως τραγικά αυτά που διαβάζω στην κάθε ανακοίνωση "αποβλέποντας στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού" κλπ..............
Τι ήταν αυτό ρε παιδιά; Τους πείραξε ο καύσωνας; Κατάργηση του 537 που το πρωί τουλάχιστον είχε τον κόσμο; Κατάργηση του 714 και πετσόκομμα του 711 μέχρι τα Λιόσια; Αντί να κοιτάξουν να βάλουν καμία καινούργια γραμμή το διαλύουν; Πότε θα καταλάβουν ότι πρέπει έστω να βάλουν τα τοπικά να ξεκινάνε από κάπου κοντά στο ΣΚΑ μιας και το μόνο που περνάει είναι το Γ9 από εκεί;
(20-07-2011, 01:27 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]Καλά, μιλάμε για μεγάλο σφαγείο! Τα σχόλιά μου :
- Τραγική μου φαίνεται η κατάργηση του 802/3 και του 804. Όχι τόσο γιατί δεν είναι εφικτή η μεταφορά από τον Πειραιά προς Χαϊδάρι με αλλαγή στο Αιγάλεω, αλλά διότι η δικαιολογία ("πύκνωση του 703 και του 845) φαντάζει τουλάχιστον γελοία! Τί εννοούν με "πύκνωση"; Ότι το 703 θα γίνει οκτάλεπτο; Που βογγάει από το βάρος της Θηβών χειμώνα - καλοκάρι; Ή ότι ξαφνικά η Ελευσίνα θα αποκτήσει ... 15λεπτο;

Smile Χαμογελω γιατι ενα κομματι των ανακοινωσεων του ΟΑΣΑ μου φαινονται σαν ανεκδοτο.

Δεν μπορω να παρω θεση για τις υπολοιπες γραμμες το λεκανοπεδιου αλλα για τις γραμμες που καλυπτουν την περιοχη μου προβληματιζομαι με τι λογικη το σκεφτηκαν, θα συμφωνησω με την καταργηση των γραμμων 801 και 872 γιατι ηταν ανουσιο να υπαρχουν και της γραμμης 812 που επρεπε να γινει απο καιρο γιατι καλυπτονταν απο την 811,
αλλα δεν εχει λογικη η καταργηση των γραμμων 802,803 και 804 με το αιτιολογικο οτι θα καλυπτονται απο τις γραμμες 703 και 845.

Δεν γνωριζουν οτι ο κορμος της Θηβων απο το Αιγαλεω εως τον Πειραια καλυπτεται καθημερινα και αποκλειστικα απο αυτες τις γραμμες και παρολο που υπαρχουν υπαρχει μεγαλος φορτος; Και τωρα με την περικοπη τους θα γινεται το αδιαχωρητο;

Εχουν σκεφτει οτι οι ανθρωποι που μενουν απο την πλευρα της Ι.Οδου εχουν μεινει ακαλυπτοι απο τις γραμμες του Πειραια και πρεπει να αλλαζουν δυο λεωφορεια με αυξηση του χρονου της διαδρομης για να πανε στο λιμανι ενω με το 804 το μεγιστο της διαδρομης ηταν στα 25 λεπτα;

Γνωριζουν οτι στο 703 οσο και να αυξηθουν τα δρομολογια με την περικοπη των αλλων γραμμων θα γινεται πανικος γιατι καλυπτει 8 δημους του λεκανοπεδιου με μεγαλη κινηση;

Γνωριζουν οτι το 845 ειναι μαθηματικα βεβαιο και με τα agora που δρομολογουνται ειναι αδυνατον να καλυψει την ευρυτερη περιοχη και μια μεγαλη διαδρομη απο την Ελευσινα εως τον Πειραια μονο του; (Ας μην γελιομαστε οσο και να αυξηθουν τα δρομολογια του 845 παντα γεματο θα ειναι γιατι το 90% των επιβατων επιβιβαζεται απο την Ελευσινα).

Μονο αυτα τα ερωτηματα ειχα και πραγματικα σκεφτομαι τον κοσμο ο οποιος θα ταλαιπωρειται καθημερινα και καλο θα ηταν οταν ξαναβγαλει ανακοινωση ο ΟΑΣΑ που θα γραφει οτι εχει αυξηση εσοδων θα ηταν πιο σωστο να μην το πανυγηριζει γιατι θα φαινεται σαν αστειο με την αυξηση εισιτηριων και την περικοπη δρομολογιων.
Τα δυό παρκάτω κείμενα τα μεταφέρω αυτούσια απ' το etheldrivers blogspot.

[Διαμαρτυρία του Δήμου Κηφισιάς προς τον ΟΑΣΑ
Ο Δήμος Κηφισιάς διαμαρτύρεται για την αιφνιδιαστική κατάργηση από τον ΟΑΣΑ των λεωφορειακών γραμμών 560 – 561 & Β7

Ο Δήμος Κηφισιάς με αφορμή την απόφαση της Διοίκησης του ΟΑΣΑ για την κατάργηση των λεωφορειακών γραμμών 560, 561 & Β7 που εξυπηρετούν την μετεπιβίβαση των επιβατών από το σταθμό ΗΣΑΠ Κηφισιάς προς τη Νέα Ερυθραία, το Μορτερό, τη Νέα Κηφισιά και το Κοιμητήριο της Νέας Ερυθραίας, εκφράζει την έντονη διαμαρτυρία του και ζητάει από την διοίκηση του ΟΑΣΑ να επανεξετάσει το θέμα.

Η αιφνιδιαστική αυτή κίνηση χωρίς μάλιστα να προηγηθεί τουλάχιστον μια τυπική ενημέρωση προς τον Δήμο Κηφισιάς δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά για το πώς κάποιοι αντιλαμβάνονται τον ρόλο των αστικών συγκοινωνιών, αλλά και το πως σέβονται τους πολίτες, που εμπιστεύονται στην καθημερινότητα τους τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.]

Σωστό μόνο για το Β7 καθώς δεν έγινε καμία αντικατάσταση μ' ένα τοπικό απ'το Ζηρήνειο, αλλιώς θα ΄ταν σωστή κίνηση. Οσόν αφορά τα 560-561 ήταν γραμμές φαντάσματα που εξηπηρετόυσαν ελάχιστους επιβάτες.

[Χαϊδάρι: Σε κινητοποιήσεις για την κατάργηση γραμμών από τον ΟΑΣΑ
Μετά την κατάργηση από τον ΟΑΣΑ των γραμμών 802, 803, 804 και 812

Αμεση ήταν η αντίδραση της Δημοτικής Αρχής Χαϊδαρίου στην αιφνιδιαστική απόφαση του ΟΑΣΑ να καταργήσει από το Σάββατο 23 Ιουλίου, τέσσερις λεωφορειακές γραμμές (802, 803, 804 και 812) που εξυπηρετούν τους κατοίκους του Χαϊδαρίου...


Ο δήμαρχος Χαϊδαρίου, Δημήτρης Μαραβέλιας, με επίσκεψη στον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ. του ΟΑΣΑ, αλλά και με επιστολή του, εξέφρασε την έντονη αντίθεση του στην άδικη απόφαση του ΟΑΣΑ, ζητώντας την άμεση ανάκληση της.

Παράλληλα ο Δήμος Χαϊδαρίου ετοιμάζεται να προχωρήσει σε κινητοποιήσεις, προκειμένου να ανατραπεί η απόφαση αυτή που πλήττει καίρια τους κατοίκους της πόλης.]

Τώρα εδώ είναι σωστό μόνο για τα 802-803-804 σωστά. Αλλά το 812 έπρεπε να κοπεί εδώ και καιρό στο Αιγάλεω.
Τις τελευταίες ώρες υπάρχει η εξής είδηση σε μεγάλα site των Αχαρνών :

Συνάντηση πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Αχαρνών, την Παρασκευή 26 Αυγούστου, με το μέλος του ΔΣ του Ο.Α.Σ.Α κ. Σπύρο Βρεττό. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η άμεση επαναλειτουργία της λεωφορειακής γραμμής Χ41( ΟΑΚΑ-Αχαρναί- Ολυμπιακό Χωριό), καθώς και της γραμμής 537 (Αχαρναί – Βαρυμπόμπη) που εξυπηρετούσε μεγάλο μέρος των κατοίκων της Βαρυμπόμπης.

Ο κ. Σπύρος Βρεττός συμφώνησε με το δίκαιο αίτημα, το οποίο και μετέφερε στην διοίκηση του ΟΑΣΑ ο κ. Ντούρος, το οποίο έγινε αποδεκτό, τόνισε δε ότι η επανέναρξη λειτουργίας των γραμμών θα γίνει άμεσα.

Κατόπιν η συζήτηση συνεχίστηκε με αλλά συγκοινωνιακά θέματα που αφορούν την πόλη μας (ΣΚΑ, σταθμός Κάτω Αχαρναί, σύνδεση λεωφορειακών γραμμών με προαστιακό, μετρό κ.α). Παράλληλα ορίστηκε νέα συνάντηση μεταξύ των δύο πλευρών, καθώς θα υπάρχουν νέες μελέτες του ΟΑΣΑ σχετικές με τα συγκοινωνιακά ζητήματα που μας απασχολούν.

Να τονίσουμε πως η διακοπή των δύο γραμμών ταλαιπώρησε πάρα πολύ κόσμο τους τελευταίους μήνες ενώ οι καταγγελίες των πολιτών στον ΟΑΣΑ ήταν δεκάδες...

*Αυτό που δεν κατάλαβα μόνο είναι ότι γράφει για κατάργηση του Χ41 ενώ έχει τροποποιηθεί απλά το δρομολόγιο του...
**Επίσης ορθή η επαναλειτουργία του 537 κατά την άποψη μου...
***Μακάρι να μεταφέρουν την αφετηρία των λεωφορείων κάπου κοντά στο Σ.Κ.Α. γιατί δεν νοείται στην πόλη σου να πρέπει να πάρεις δύο συγκοινωνίες για να πας σε Μ.Σ.Τ πόσο μάλλον όταν θα πρόκειται να είναι από τους βασικότερους σταθμούς της Αττικής...
Συμφωνώ με την επαναλειτουργία του 537, μην ξεχνάμε ότι εκτός από την Βαρυμπόμπη ήταν η μόνη γραμμή που εξυπηρετούσε το αεροδρόμιο στο Τατόι και τον ΣΣ Δεκέλειας. Ενδιαφέρον θα έχει να μάθουμε και οικονομικές λεπτομέρειες και αν χρηματοδότησε την γραμμή ο Δήμος.

Αλλά αν ξαναλειτουργήσει θα ήταν καλύτερα να μπει μίντι και να πυκνώσουν τα δρομολόγια του. Εφόσον βέβαια δεν έχουμε μίντι φυσικού αερίου αυτό σημαίνει πολλά νεκρά οχηματοχιλιόμετρα καθώς τα οχήματα θα έρχονται από Βοτανικό.

Χώροι για μεταφορά των τοπικών γραμμών του Μενιδίου υπάρχουν κοντά στο ΣΚΑ, ανάμεσα στο στρατόπεδο και την Αττική οδό υπάρχουν κάποιοι φαρδιοί δρόμοι που θα μπορούσαν εύκολα να γίνουν αφετηρίες.
Αν πυκνώσουν τα δρομολόγια για Βαρυμπόμπη θα πηγαίνει περισσότερος κόσμος για βόλτα ή για καφέ εκεί πάνω μιας και τα δρομολόγια ήταν περιορισμένα.

Χώροι για μεταφορά υπάρχουν : Στο φανάρι της Δημοκρατίας προς Καματερό (πριν την στάση Αττική Οδός), κάποιες περιοχές προς Αθήνα μετά το ΣΚΑ, (Κόκκινος Μύλος) και κάποιοι δρόμοι κάθετοι της Φιλαδελφείας.
Μετά το 624 και το 537 θα επαναλειτουργήσει και το 560 με την έναρξη του χειμερινού προγράμματος.
Το 537 τώρα με τι λεωφορεία θα ξεκινήσει; Citelis ή Urbinο;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43