Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Εχθές οι γραμμές 134 & 135 καταργήθηκαν βέβαια μου φαίνετε περίεργο ότι αναγράφονται ακομα στις στάσεις και στον ΟΑΣΑ μάλλον η κατάργηση είναι σιωπηλή..........
(23-11-2010, 01:40 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Εχθές οι γραμμές 134 & 135 καταργήθηκαν βέβαια μου φαίνετε περίεργο ότι αναγράφονται ακομα στις στάσεις και στον ΟΑΣΑ μάλλον η κατάργηση είναι σιωπηλή..........

Τα δρομολόγια τους αντικαταστάθηκαν από 136 και 135;

Οι 103 και 113 παραμένουν τώρα που τελείωσαν οι εκλογες;
Τα δρομολόγια του 134 έγιναν 137 και του 135 έγιναν 136.Οι 103-113 κανονικότατα!!!
(23-11-2010, 02:16 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Τα δρομολόγια του 134 έγιναν 137 και του 135 έγιναν 136.Οι 103-113 κανονικότατα!!!

Καιρός ήταν να τα κόψουν αυτά τα καραγκιοζιλίκια! Ποιούς εξυπηρετούσε το 134/5; Με δρομολόγια δύο το πρωϊ και δύο το μεσημέρι;; Το 131 δεν τους έφτανε για το Α/Σ Μπραχαμίου;;

Τέλος πάντων. Το 103 στη θέση του, στη θέση τους και οι άλλες σαβούρες της Βουλιαγμένης (Β4, 155, 208). Δεν είχαν πεί ότι το 208 θα κοπεί και θα μπει το Α4 στην Κ. Ηλιούπολη;; Τι έγινε;;

Κατά τα άλλα, ετοιμάζονται να κόψουν 400 βάρδιες που βγαίνουν με δεδουλευμένα ρεπό!

Οι μ@λκες θα κόψουν (πάλι) από τις Κηφισιές (Α7), τα Γαλάτσια (608), τους Βύρωνες (732) και τη Θηβών (703), που έχουν γονατίσει από την πολυκοσμία , για να διατηρήσουν τα . . . 812, 839, 851, Α17, Β17, 103, 155, Β4, 208 , και πόσα ακόμη δεν μου 'ρχονται!!
(23-11-2010, 02:16 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Τα δρομολόγια του 134 έγιναν 137 και του 135 έγιναν 136.Οι 103-113 κανονικότατα!!!


Έχει γίνει ήδη αυτό? Γιατί σήμερα το πρωί, στις 7.30 ακριβώς, είδα το 134 κανονικότατα να κατεβαίνει την Πανεπιστημίου ερχόμενο από Ασύρματο (το δρομολόγιο των 7.06).
Λογικά θα το πήραν πίσω!!!Όπως με το 103.[/align]
«Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας
Αλλαγές σε 38 γραμμές προβλέπει το σχέδιο αναδιάρθρωσης που θα τεθεί σε λειτουργία τον Δεκέμβριο. 8 έως 10 εκατ. ευρώ εκτιμάται η μείωση των λειτουργικών δαπανών ετησίως


Συγχώνευση ή κατάργηση λεωφορειακών γραμμών σε περιοχές με χαμηλή ζήτηση, μείωση της συχνότητας των νυχτερινών δρομολογίων σε όλα τα μέσα με βάση την επιβατική κίνηση, ενίσχυση των λεωφορειολωρίδων, αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων σε περιοχές υψηλής ζήτησης και δρομολόγηση μικρότερων οχημάτων σε τοπικά δίκτυα περιλαμβάνει το σχέδιο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας, στόχος του οποίου είναι έως το 2013 το 40% των μετακινήσεων να γίνεται με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Την ίδια στιγμή, ο Οργανισμός προσδοκά μείωση των λειτουργικών δαπανών κατά περίπου 8 έως 10 εκατομμύρια ευρώ ετησίως από τη συρρίκνωση στις βάρδιες οδηγών, αλλά και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, συνεπεία του προγράμματος αναδιάρθρωσης των δρομολογίων που θα θέσει σε λειτουργία από τον Δεκέμβριο και προβλέπει αλλαγές σε 38 λεωφορειακές γραμμές του δικτύου.
«Καλλικράτης» στις συγκοινωνίες της Αθήνας

Η διοίκηση του Οργανισμού εκτιμά πως το νέο πρόγραμμα θα μειώσει κατά 150 τα 380 ημερήσια δεδουλευμένα ρεπό οδηγών, ενώ παράλληλα θα σμικρύνει τη διανυόμενη διαδρομή με λεωφορεία.

Σχετικές μελέτες που έχουν ήδη εκπονηθεί υπολογίζουν ότι το 2011:

-Η ημερήσια ζήτηση για μετακινήσεις θα ανέλθει σε 7,2 εκατομμύρια έναντι 6,8 εκατομμυρίων το 2006.

-Περίπου 3 εκατομμύρια επιβιβάσεις ημερησίως θα καταγράφονται στα αστικά μέσα.

-Με τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ θα εξυπηρετείται περίπου το 60%-65% της ημερήσιας επιβατικής κίνησης με τις δημόσιες συγκοινωνίες, ποσοστό το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 2 εκατομμύρια επιβάτες έναντι 1,8 εκατομμυρίου το 2007.

Στον νέο σχεδιασμό, μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και τραμ θα αποτελέσουν τη «ραχοκοκαλιά» της σύνδεσης με το κέντρο της Αθήνας καθώς θα μειωθούν δραστικά οι λεωφορειακές γραμμές που θα συνδέουν τα προάστια με το κέντρο και είτε θα συγχωνευθούν είτε θα περικοπεί το μήκος της διαδρομής τους και θα μετατραπούν σε τροφοδοτικές των μέσων σταθερής τροχιάς.

Παράλληλα θα συγχωνευτούν γραμμές με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές, ενώ θα περιοριστούν ή θα συγχωνευτούν τις Κυριακές και τις αργίες γραμμές που καλύπτουν βιομηχανίες, σχολεία ή περιοχές με αυξημένες ανάγκες τις καθημερινές.

Ταυτόχρονα θα γίνουν κινήσεις βελτίωσης της ταχύτητας των λεωφορείων. Ο ΟΑΣΑ φιλοδοξεί να έχει ενισχύσει το δίκτυο των λωρίδων αποκλειστικής κίνησης λεωφορείων με επιπλέον 30 χιλιόμετρα έως το τέλος του 2011, ενώ θα υπάρχει συνεχής αστυνόμευση τόσο των λεωφορειολωρίδων όσο και της παράνομης στάθμευσης.

Βάσει του νέου προγράμματος οι περιοχές στις οποίες θα μειωθούν γραμμές θα ακολουθήσουν την πληθυσμιακή μετατόπιση. Ετσι, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει συλλέξει ο ΟΑΣΑ, μείωση συχνοτήτων και γραμμών αναμένεται στα όρια των δήμων Αθηναίων και Πειραιά, αλλά και στους «προσφυγικούς» δήμους της Δραπετσώνας, του Κερατσινίου, του Ταύρου, της Καισαριανής, του Αιγάλεω, της Νέας Ιωνίας, της Δάφνης και της Μεταμόρφωσης. Αντίθετα, ακολουθώντας την πληθυσμιακή «ροή», ενίσχυση της συχνότητας των υφιστάμενων λεωφορειακών γραμμών μελετάται:

* Στα βόρεια και βορειοανατολικά προάστια (Μαρούσι, Πεύκη, Νέα Πεντέλη, Ηράκλειο, Μελίσσια, Βριλήσσια, Φιλοθέη, Κηφισιά, Εκάλη, Χολαργός, Παπάγου, Αγία Παρασκευή και Χαλάνδρι).
* Στις νοτιοανατολικές περιοχές (Παλαιό Φάληρο, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη).
* Στα Μεσόγεια.
* Σε περιαστικά κέντρα όπως το Μενίδι, το Ζεφύρι και τα Ανω Λιόσια.

Για τον επανασχεδιασμό των γραμμών λαμβάνονται επίσης υπόψη οι νέες ανάγκες που γεννά η ίδρυση και λειτουργία νοσοκομείων, εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, υπουργείων κ.λπ., αλλά και οι αναπλάσεις περιοχών όπως ο Βοτανικός και το Ελληνικό.

ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ


http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=43246953#
(25-11-2010, 01:33 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]Λογικά θα το πήραν πίσω!!!Όπως με το 103.[/align]

Μήπως απλά θα ισχύσει με το πρόγραμμα του Δεκεμβρίου;
Σχέδιο αλλαγών για τα Mέσα Mεταφοράς για τα έτη 2010-2013


Ο ΟΑΣΑ έχει εκπονήσει σχέδιο αλλαγών για τα επίγεια μέσα μεταφοράς για τα έτη 2010-2013 με βάση τις συγκοινωνιακές ανάγκες της περιοχής ευθύνης του ΟΑΣΑ, όπου οι συγκοινωνιακές παράμετροι έχουν υπολογιστεί με βάση τις προβλέψεις της μελέτης του Γενικού Σχεδίου Μεταφορών της Αττικής (ΓΣΜΑ).

Τα σχέδια αναπροσαρμογής του δικτύου περιλαμβάνουν δεδομένα όπως:

• Τις επεκτάσεις των συγκοινωνιακών δικτύων των μέσων σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός)

• Την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών ώστε να προσαρμοστούν στις επεκτάσεις των δικτύων σταθερής τροχιάς, γεγονός που δημιουργεί επί πλέον ανάγκες δρομολόγησης λεωφορείων με μεγαλύτερη συχνότητα

• Την αύξηση του πληθυσμού και την πληθυσμιακή μετατόπιση προς τα νέα αναπτυσσόμενα προάστια. Έτσι, παρατηρείται μεγάλη αύξηση:

– στα βόρεια και βορειανατολικά προάστια (Μαρούσι, Πεύκη, Νέα Πεντέλη, Ηράκλειο, Μελίσσια, Βριλήσσια, Φιλοθέη, Κηφισιά, Εκάλη, Χολαργός, Παπάγου, Αγ. Παρασκευή, Χαλάνδρι),

– στις Ν.Α. περιοχές προς τη θάλασσα (Π. Φάληρο, Γλυφάδα, Βούλα, Βουλιαγμένη) με ετήσιους ρυθμούς ελαφρώς υψηλότερους από την προηγούμενη ομάδα

– στα Μεσόγεια

– στα δυναμικά περιαστικά κέντρα όπως το Μενίδι, το Ζεφύρι και τα Άνω Λιόσια.

Αντίθετα, σοβαρή μείωση καταγράφεται:

– στον δήμο της Αθήνας

– στο δήμο Πειραιά και στους "προσφυγικούς" δήμους (Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Νίκαια, Ταύρος, Καισαριανή, Αιγάλεω, Νέα Ιωνία, Δάφνη, Μεταμόρφωση).

• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για υψηλότερο επίπεδο προσφερόμενης συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης (συχνότερα δρομολόγια και μείωση του χρόνου αναμονής στις στάσεις, μικρότερες πληρότητες μέσα στα οχήματα, μικρά λεωφορεία στα τοπικά δίκτυα, μικρότερο μήκος περπατήματος προς/από τις στάσεις)

• Τους σημαντικούς πόλους έλξης μετακινήσεων που δημιουργούνται είτε από την ίδρυση και λειτουργία καινούργιων εγκαταστάσεων είτε από την μετεγκατάσταση υφιστάμενων σε νέες θέσεις (όπως νοσοκομεία, εκπαιδευτικά ιδρύματα, υπουργεία, εμπορικές αναπτύξεις, η ανάπλαση του Βοτανικού και του Ελληνικού, εκτεταμένες πεζοδρομήσεις στο κέντρο κ.λπ.)

• Τις αυξανόμενες απαιτήσεις των πολιτών για συγκοινωνιακή κάλυψη προς/από ποικίλους πόλους έλξης των μετακινήσεων και όχι μόνο προς το κέντρο της Αθήνας και ιδιαίτερα προς τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς,

• Την αύξηση του κόστους κατοχής και λειτουργίας ΙΧ αυτοκινήτου

• Την αύξηση του συνολικού αριθμού των μετακινήσεων στην περιοχή ευθύνης του ΟΑΣΑ και ο στόχος για αύξηση του μεριδίου των αστικών συγκοινωνιών στις μετακινήσεις αυτές στο 45% του συνόλου στα επόμενα 3 έτη (2013).

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική συγκυρία, ο ΟΑΣΑ προχωρά στις παρακάτω δράσεις για τον εξορθολογισμό του δικτύου των Αστικών Συγκοινωνιών:

• τροποποιήσεις των λεωφορειακών γραμμών που διανύουν μεγάλες διαδρομές και κινούνται στο βεβαρυμένο κυκλοφοριακά κέντρο της Αθήνας με αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, σύνδεση με τους σταθμούς των μέσων σταθερής τροχιάς και ταυτόχρονη περικοπή του τμήματός της διαδρομής τους που διέρχεται από το κέντρο της Αθήνας

• συγχώνευση γραμμών με παράλληλες ή όμοιες διαδρομές

• περιορισμό και συγχώνευση ορισμένων γραμμών με πολύ χαμηλή επιβατική κίνηση

• ενίσχυση του συνδυασμένου τρόπου μετακίνησης

• βελτίωση των συνδέσεων (μεγαλύτερη συχνότητα, περισσότερα δρομολόγια) προς σταθμούς του ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ, άρα βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τον πολίτη και συμβολή στην μείωση των περιβαλλοντικών ρύπων στο λεκανοπέδιο

• μείωση του λειτουργικού κόστους των αστικών συγκοινωνιών

• το ΜΕΤΡΟ, οι ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ να είναι η ραχοκοκαλιά της σύνδεσης με το κέντρο της πόλης



Επίσης, σημαντικός στόχος του ΟΑΣΑ είναι ο σχεδιασμός με βάση τις πραγματικές ανάγκες του πολίτη, αλλά κυρίως η υλοποίηση αυτών των δράσεων που θα βελτιώσουν την καθημερινότητά του, γεγονός που στα προηγούμενα χρόνια υστερούσε σημαντικά.



Οι πρώτες παρεμβάσεις στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών θα γίνουν την 1η Δεκεμβρίου 2010 και είναι οι εξής :



Γραμμή Ονομασία
Είδος επέμβασης

208 ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΣΥΓΧΩΝΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Α4 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ

Α4 ΑΚΑΔ.- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

103 ΚΑΛΑΜΑΚΙ – ΑΚΑΔΗΜΙΑ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ

141 ΚΑΛΑΜΑΚΙ - ΣΤ. ΔΑΦΝΗ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

113 ΑΛΙΜΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Χ42 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΣΤ. ΔΟΥΚ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Β13 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ – ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ: [748 ΧΡΥΣΟΥΠΟΛΗ- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ]

Α12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ – ΦΥΛΗ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ 723 ΦΥΛΗ-ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ

Β12 ΜΑΡΝΗ - ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Β4 ΑΚΑΔ. - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΟΥΡΜΕΝΑ
ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΣΕ ΤΟΠΙΚΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΜΕΤΡΟ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΕ ΝΕΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ:[248 ΣΟΥΡΜΕΝΑ- ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ- ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ]

Α9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ Β9 ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΤΟΠΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ [542 ΣΤ. ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ- ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ]

Β9 ΧΑΛΚΟΚΟΝΔΥΛΗ - ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - Ν. ΚΗΦΙΣΙΑ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

213 ΣΤ. ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ – ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ
ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΛΟΓΩ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ

Α17 ΟΜΟΝΟΙΑ – ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

806 ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Β17 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

851 ΠΛ. ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ - ΝΕΑΠΟΛΗ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 852 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

852 ΝΕΑΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

839 ΟΜΟΝΟΙΑ - ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ
ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ

837 ΑΝΩ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΣΤ. ΑΙΓΑΛΕΩ
ΕΝΙΣΧΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

Συμπερασματικά, οι αλλαγές στο δίκτυο της ΕΘΕΛ, σε συνδυασμό με τη δρομολόγηση των νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας (φυσικού αερίου) αναμένεται να επιφέρουν σημαντικά οφέλη στους επιβάτες, στο περιβάλλον και στη διαχείριση του τροχαίου υλικού και του ανθρώπινου δυναμιικού.

Για περισσότερες πληροφορίες το επιβατικό κοινό μπορεί να επικοινωνεί με το Τηλεφωνικό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.oasa.gr

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΟΑΣΑ
Οι ίδιες μ******ς αντί να ενισχύσει το 210 που κάνει σχεδόν την ίδια διαδρομή με το Β4 κάνει άλλο ένα φάντασμα το 248 να του κάνει παρέα.
Το 024,057,106,126,134,135,136,137,206,237 μένουν εως πότε?
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43