Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!

Στην ιστοσελιδα του Δημου Ελληνικου αναρτηθηκε η επιστολη που εστειλε ο Δημαρχος Ελληνικου προς τον ΟΑΣΑ. Απο την επιστολη αυτη μπορουμε να αντλησουμε 2 σημαντικοτατες λεπτομερειες.

Παραθετω το πρωτο κομματι της επιστολης:

Σύναψη:ΔΗΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ Ελληνικό 5-8-2010
Προς Ο. Α. Σ. Α.
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

ΘΕΜΑ: Αναδιάρθρωση λεωφορειακών γραμμών στο Δήμο Ελληνικού

Σε έγγραφό σας με αρ. πρωτ. 8567/ΓΕΔΣΕ/ΔΙΣΛ που λάβαμε με ΦΑΞ στις 6/7/10 μας ενημερώνετε για αλλαγές που προτίθεστε να κάνετε σε λεωφορειακές γραμμές που αφορούν και το Δήμο μας. Μετά την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με τον κ. Κοντογιάννη σας εκφράζουμε τη γνώμη μας και γραπτώς.

Οι αλλαγές που σχεδιάζετε αφορούν τη διαχείριση του προσωπικού και του τροχαίου υλικού, μειώνουν όμως το συγκοινωνιακό έργο με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του επιβατικού κοινού.

Συγκεκριμένα

* Ενώ καταργείται η γραμμή Β4 «ΑΚΑΔΗΜΙΑ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΟΥΡΜΕΝΑ» και θα λειτουργεί ως τροφοδοτική του σταθμού «ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ», η πύκνωση των δρομολογίων γίνεται μόνο για κάποιες ώρες «αιχμής» και μάλιστα από 22,5 λεπτά θα πραγματοποιούνται ανά 15 λεπτά ενώ η διαδρομή που αφαιρείται είναι τουλάχιστον η μισή. Θα έπρεπε λοιπόν να πραγματοποιούνται τα δρομολόγια ανά 11,5 λεπτά και καθ΄ όλη τη διάρκεια της λειτουργίας της γραμμής. Σας υπενθυμίζουμε ότι η γραμμή αυτή σταματάει στις 10.30μ.μ. Επανειλημμένα έχουμε ζητήσει να διευρυνθεί το ωράριο γιατί για ένα πολύ μεγάλο τμήμα του δήμου μας δεν υπάρχει καμία συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση των κατοίκων.
* Ενώ συγχωνεύονται οι γραμμές 208 και Α4 η πύκνωση των δρομολογίων γίνεται πάλι για λίγες ώρες της ημέρας και όχι στα 7, 5 αλλά στα 10 λεπτά.
* Για τους επιβάτες που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το ΜΕΤΡΟ, με αυτές τις ώρες αναμονής στις στάσεις και τις μετεπιβιβάσεις σε άλλες γραμμές λεωφορείων, επιμηκύνεται πολύ ο χρόνος που θα ξοδεύουν για τη μετακίνηση τους στην πόλη.

Συνεπώς σε καμία περίπτωση δεν συναινούμε σε μια αναδιάρθρωση εφ’ όσον δεν εξασφαλίζεται η πύκνωση των δρομολογίων και η επέκταση του ωραρίου.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.

Συνοψιζοντας, τα δυο σημαντικα που μαθαινουμε ειναι:
1. Καταργειται το Β4, ενισχυεται το 210
2. Συγχωνευονται Α4 και 208

Οι αλλαγες αυτες λογικα θα γινουν απο Σεπτεμβρη.

Πηγη: http://www.elliniko.gr/article.php?id=7415
(18-08-2010, 02:59 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ!

Στην ιστοσελιδα του Δημου Ελληνικου αναρτηθηκε η επιστολη που εστειλε ο Δημαρχος Ελληνικου προς τον ΟΑΣΑ. Απο την επιστολη αυτη μπορουμε να αντλησουμε 2 σημαντικοτατες λεπτομερειες.

Παραθετω το πρωτο κομματι της επιστολης:


Συνοψιζοντας, τα δυο σημαντικα που μαθαινουμε ειναι:
1. Καταργειται το Β4, ενισχυεται το 210
2. Συγχωνευονται Α4 και 208

Οι αλλαγες αυτες λογικα θα γινουν απο Σεπτεμβρη.

Πηγη: http://www.elliniko.gr/article.php?id=7415
Εγώ το διαβάζω ως:
1. Το Β4 γίνεται τοπικό
2. Το Α4 καταργείται
3. Επεκτείνεται το 208 μέχρι Τερψιθέα

Αναρωτιέμαι τι τους απαντούν οι άλλοι δήμοι
Πολυ καλή σαν κίνηση άμα γίνουν σωστά δηλαδή Α4 10λέπτο,210 15λέπτο.
Το θέμα είναι ότι ναι μεν έτσι θα εξοικονομηθούν λεωφορεία με την περικοπή των γραμμών Α4/Β4 προς κέντρο, όμως οι παρυφές του Υμηττού (Σούρμενα, Άνω Γλυφάδα, Αργυρούπολη, Άνω Βούλα) θα εξακολουθήσουν να έχουν σχετικά μεγάλο αριθμό γραμμών, διαφορετικών μεταξύ τους. Το δίκτυο στην περιοχή χρειάζεται μια απλοποίηση των γραμμών σε σχέση με σήμερα, με λιγότερες γραμμές.

Με δεδομένο ότι η Α3 θα συνεχίσει να κινείται στον άξονα της Λεωφ. Βουλιαγμένης, θα πρότεινα να υπάρχουν οι εξείς γραμμές:

1) ένας κορμός κατά μήκος της Λεωφ. Βουλιαγμένης, που να καταλήγει μέσω της Σάκη Καράγιωργα στο κέντρο της Γλυφάδας, που θα αντικαταστήσει τα σημερινά Α3/Β3.

2) τοπικές γραμμές στους Δήμους Αλίμου και Αργυρούπολης, που να συνδέουν κάποιο σημείο στο παραλιακό μέτωπο με τις γειτονιές στις παρυφές του Υμηττού, περνώντας από σταθμούς μετρό (επέκταση της Γραμμής 2).

3) τροφοδοτικές γραμμές από Στ. Ελληνικού προς Βάρη/Βάκριζα (σύντμηση της 171), Βούλα και Βουλιαγμένη. Αυτές να περνούν και από το κέντρο της Γλυφάδας.

4) διατήρηση της 154 ως έχει.

5) περικοπή της Β1 ως τοπικής μέχρι το Δυτικό Αεροσταθμό του Ελληνικού, με κατάργηση του 247 που δεν θα χρησιμεύει καθώς ο Άλιμος και το Ελληνικό θα έχουν πλέον τις τοπικές τους γραμμές από Δυτικό Αεροσταθμό Ελληνικού προς τους σταθμούς Μετρό Αλίμου και Ελληνικού αντίστοιχα, και μετά προς Άνω Ελληνικό και Άνω Αργυρούπολη.

Όταν έχω ευχέρεια χρόνου, θα τα αποτυπώσω και σε χάρτη...
Είδα σήμερα το απόγευμα ένα 221 να ανεβαίνει άδειο την Ριζάρη, να στρίβει στην Βασ.Σοφίας προς Ιλίσσια και να κάνει στάση κανονικά στην στάση Ευαγγελισμός.
Κανενα νεωτερο σχετικα με το ποιες γραμμες καταργουνται ή τροποποιουνται απο Σεπτεμβρη υπαρχει?
το x97 γιατι δεν ξεκιναει απο αγιο δημητριο?
Από τον ΟΑΣΑ ανακοινώνεται ότι, από τη Δευτέρα 13/9/2010 καταργούνται οι παρακάτω λεωφορειακές γραμμές, λόγω χαμηλής επιβατικής κίνησης και επικάλυψής τους από άλλες λεωφορειακές γραμμές:
448 «ΣΤ. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ – ΑΝΩ ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ»
321 «ΣΤ. ΔΟΥΚΙΣΣΗΣ ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ – ΑΡΤΕΜΙΣ»

Αντίστοιχα θα πυκνώσουν τα δρομολόγια των λεωφορειακών γραμμών

304 «ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΒΡΑΥΡΩΝΑ)»
305 «ΣΤ. ΝΟΜΙΣΜΑΤΟΚΟΠΕΙΟ – ΑΡΤΕΜΙΣ (ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ)»

Επίσης τροποποιείται η διαδρομή της λεωφορειακής γραμμής 305, ώστε να διέρχεται απο το κέντρο του Δήμου Σπάτων
Αρχισαμε... Αντε καλη αρχη...

Να κοπει ομως και το 316 γιατι εμεις οι κατοικοι της Σπατων πως θα εξυπηρετουμαστε τωρα βραδια Κυριακης???
Το 321 ηταν το μονο που λειτουργουσε βραδυ Κυριακης. Επισης κοβεται η μετεπιβιβαση σε μετρο στην Πλακεντιας. Ωραια θα πηγαινουμε Νομισματοκοπειο τωρα.Tongue
ναι αλλα θα τροποποιηθει 305 ωστε να περναει απο σπατα
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43