Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
Η άλλη αλλαγή (δεν γνωρίζω ημερομηνία) είναι ότι η 522 και 523 έγιναν κυκλικές με αφετηρία των σταθμό του Ηλεκτρικού.
ΑΠΟ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΟΑΣΑ ΕΧΟΥΝ ΣΒΗΣΤΕΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ 225 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ????
ΕΠΙΣΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΝ ΑΦΕΡΕΘΕΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 702 & 835 ΠΡΙΝ ΤΟ ΘΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ???
(31-07-2010, 08:10 PM)aliance Έγραψε: [ -> ]ΕΠΙΣΗΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΧΟΥΝ ΑΦΕΡΕΘΕΙ ΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ 702 & 835 ΠΡΙΝ ΤΟ ΘΕΡΙΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ???
Η 702 και η 835 είναι σχολικές γραμμές και συνεπώς δεν έχουν δρομολόγια στο θερινό πρόγραμμα.
Σχεδόν 2 μήνες μετά από την ανακοίνωση του υπουργού και η 103 εμφανίζεται κανονικά στον ιστότοπο του ΟΑΣΑ (φαντάζομαι και στον δρόμο). Θα μπορέσουν άραγε να την καταργήσουν μετά τις δημοτικές εκλογές;
Από τη Πέμπτη 5 Αυγούστου η γραμμή 319 μετατρέπεται σε κυκλική, με διαδρομή από Δ. Πλακεντίας και ενδιάμεσο σημείο τα Σπάτα.
OAΣA
(03-08-2010, 12:38 PM)meganium Έγραψε: [ -> ]Από τη Πέμπτη 5 Αυγούστου η γραμμή 319 μετατρέπεται σε κυκλική, με διαδρομή από Δ. Πλακεντίας και ενδιάμεσο σημείο τα Σπάτα.
OAΣA

Αυτή η αλλαγή πώς επηρεάζει τα δρομολόγια προς Χριστούπολη;
Οι γραμμές που πρέπει να πάνε για κόψιμο από 1/9 κατά τη γνώμη μου είναι
100-103-134-135-163-213-441-713-812-839-851-Α17-Β17-Γ16
106-126-136-137 ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
203-204 ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ
208 κατάργηση και την διαδρομή του να την καλύψει με τροποποίηση διαδρομής το 154
216+219 ένωση γραμμών ως 219 ΣΤ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ
232 κατάργηση και πύκνωση 218
719 ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
816 κατάργηση ως έχει και δημιουργία τοπικής με ένα όχημα 816 ΣΤ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ μέ 25λέπτα δρομολόγια με midi.
(18-08-2010, 11:42 AM)aliance Έγραψε: [ -> ]Οι γραμμές που πρέπει να πάνε για κόψιμο από 1/9 κατά τη γνώμη μου είναι
100-103-134-135-163-213-441-713-812-839-851-Α17-Β17-Γ16
106-126-136-137 ΣΤ. ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ
203-204 ΣΤ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΥ
208 κατάργηση και την διαδρομή του να την καλύψει με τροποποίηση διαδρομής το 154
216+219 ένωση γραμμών ως 219 ΣΤ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ
232 κατάργηση και πύκνωση 218
719 ΣΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
816 κατάργηση ως έχει και δημιουργία τοπικής με ένα όχημα 816 ΣΤ. ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ μέ 25λέπτα δρομολόγια με midi.
Καταργώντας τις 213 και 232, μπορεί η 212 να καλύψει τις ανάγκες;
Πόσο νόημα έχει η νέα 816 που προτείνεις;
(19-07-2010, 03:29 PM)GeorgeK Έγραψε: [ -> ]Παιδιά καλησπέρα! Μια τροποποίηση γραμμής που έχει περάσει γενικώς στα ψιλά, είναι αυτή του Χ63 (από τέλη Ιουνίου αν δεν απατώμαι). Έτυχε και βρέθηκα στην περιοχή και δεν πίστευα στα μάτια μου! Σε εποχή οικονομικής κρίσης με περικοπές δρομολογίων και γραμμών, ο ΟΑΣΑ δημιούργησε μια ουσιαστικά νέα γραμμή τροποποιώντας την Ε63, που όχι μόνο συνδέει το σταθμό Αιγάλεω με τη Μάνδρα, αλλά συνεχίζει και μετά τη Νέα Ζωή, επί της Παλαιάς Εθνικής Αθηνας - Θηβών, μέχρι Παλαιοκούντουρα, Αγ. Σωτήρα και τερματίζει στο Πανόραμα Μάνδρας (οικισμός Τιτάν). Πρόκειται για μικρούς οικισμούς, τελείως έξω από τον αστικό ιστό, πολύ μακριά από το κέντρο του δήμου Μάνδρας στον οποίο όμως ανήκουν διοικητικά. Αξίζει να δούμε τι ανταπόκριση θα έχει η γραμμή, γιατί πολύ φοβάμαι ότι οι κάτοικοι της περιοχής ούτε συνηθισμένοι είναι στην αστική συγκοινωνία, ούτε πρόθυμοι να αφήσουν τα αυτοκίνητά τους έτσι απλά. Ίσως μάλιστα θα χρειαζόταν και μεγαλύτερη ενημέρωση, καθώς στο σαιτ του ΟΑΣΑ, αν και έχει καταχωρηθεί η γραμμή, δεν έχω δει την παραμικρή ανακοίνωση... Λέτε να δούμε επεκτάσεις και προς τα ανατολικά κάποια στιγμή (Πικέρμι, Ντράφι, Δασαμάρι, Διώνη)?

Μιας και παραθερισα στις διακοπες μου απο τουτα τα μερη, εχω να πω εντυπωσεις για την Χ63. Τα οχηματα? Ν1 και Ν2 Βοτανικου (midi δε μπορουσαν να βαλουν?). Η επιβατικη κινηση ειναι σχεδον ΜΗΔΑΜΗΝΗ. Μια φορα που το πηρα και οσες φορες το ειδα στο δρομο μεσα ηταν... ο οδηγος και τα πετρελαια του! Εκει οπου καπως παει καλα σε κινηση ειναι στη βιομηχανικη ζωνη Μαγουλας. Η διαδρομη παντως ειναι πολυ ομορφη, καθως το λεωφορειο απο τον Αγιο Σωτηρα μεχρι τα Παλαιοκουντουρα περναει μεσα απο πευκοδασος (σημειωση: ο οικισμος Τιταν ειναι μια μεγαλη καταπατημενη ζωνη αυθαιρετων μεσα στο πευκοδασος, πριν 10 χρονια θυμαμαι αντε να υπηρχαν 2-3 σπιτακια, τωωωωωωρα... γεμισε ο τοπος βιλες-εξοχικα απ' τους νεοπλουτους AngryAngryAngry ). Απο τον ιδιο δρομο, εν τω μεταξυ, περναει και το ΚΤΕΛ Αττικης πηγαινωντας προς Βιλλια και Κριεκουκι (Ερυθρες). Απ' οτι μιλησα με ντοπιους μου ειπαν πως η γραμμη αυτη ειναι εργο ''δημαρχων'' και ''νομαρχων'' εν οψει των επικειμενων εκλογων. Idea Τουτεστιν οτι μετα τις εκλογες, Χ63 γιοκ! Ο χρονος θα δειξει! Rolleyes
(18-08-2010, 01:17 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]...Απ' οτι μιλησα με ντοπιους μου ειπαν πως η γραμμη αυτη ειναι εργο ''δημαρχων'' και ''νομαρχων'' εν οψει των επικειμενων εκλογων. Idea Τουτεστιν οτι μετα τις εκλογες, Χ63 γιοκ! Ο χρονος θα δειξει! Rolleyes

Παίρνω ευκαιρία με το σχόλιο σου να προσθέσω ότι έχω την ίδια αίσθηση και για τα 538 και 320. Τι πιστεύετε;
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43