Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43
(26-06-2010, 08:28 PM)abc Έγραψε: [ -> ]Έχω μία ερώτηση διότι δεν γνωρίζω την περιοχή: Τι σημαίνει συγχώνευση του 746 με το 711; Από τον χάρτη του 2008 φαίνεται ότι η διαδρομή της 746 ήταν αρκετά διαφορετική από την 711 και έφτανε πιο δυτικά.

Ίσως αυτός ο χάρτης σε βοηθήσει.

Αν κατάλαβα καλά ουσιαστικά το 711 επεκτείνεται ως το τέρμα του 746 χωρίς να ακολουθεί ακριβώς την ίδια γραμμή με αυτό.

(28-06-2010, 06:47 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]H . . . μελέτη και αξιολόγηση Dodgy των δρομολογίων του ΟΑΣΑ δίνει τα εξής . . . συμπεράσματα :
[...]
4) Όποιος βγάλει άκρη με τις ώρες των τρόλλευ και μου πει πότε έχει πρώτο και πότε τελευταίο, τον κερνάω τυρόπιτα!

Για την σημείωση κάτω δεξιά στη σελίδα δεν λες; Το έχουν γράψει μπερδεμένα. Οι ώρες που βλέπεις στο σάιτ του ΟΑΣΑ για την κάθε γραμμή τρόλλεϋ ισχύουν κανονικά. Η σημείωση αφορά τα οχήματα που πάνε στις αφετηρίες τους ή σχολάνε, τα οποία παίρνουν κόσμο κανονικά. Αυτά τα δρομολόγια δεν φαίνονται πουθενά. Το πρωί πχ ισχύει ότι το πρώτο 6 προς κέντρο φεύγει στις 5:00 αλλά αν περιμένεις στην στάση στις 4:45 θα δεις κατερχόμενα τρόλλεϋ που πάνε στην αφετηρία του 13 ή του 11. Το πρόβλημα είναι στο 11 που λειτουργεί όλο το 24ωρο και δεν καταλαβαίνεις το πρωι τι ώρες φεύγει από Πατήσια αφού έχει δρομολόγια 04:00, 04:20, 04:35, 04:40, 04:56 στην πρώτη σειρά και 04:15 και 04:40 στην τελευταία! Το ίδια και από Βύρωνα.Undecided

Εντωμεταξύ στο athens-trolley.gr ακόμα δεν έχουν ανεβάσει τα καλοκαιρινά δρομολόγια.Dodgy

[spoiler]Βρήκα πότε περνά το πρώτο και το τελευταίο τρόλλεϋ. Την τυρόπιτα μου παρακαλώ!Tongue[/spoiler]


(28-06-2010, 06:47 PM)Citaro Έγραψε: [ -> ]5) Εννοείται πως οι υποσημειώσεις παραμένου σχετικότατες: Πχ στο Α13 εδώ και 5 χρόνια έχει μια σημείωση "Το δρομολόγιο των 14:41 μέχρι Αγ. Γεώργιο". Όταν βρείτε δρομολόγιο 14:41 που πάει Άγ. Γεώργιο, σας κερνάω άλλη μια τυρόπιτα!

Τα ίδια και στο Α9. Ούτε ένα δρομολόγιο από αυτά που έχει στις σημειώσεις δεν υπάρχει πλέον!
Λοιπον 1η του μηνος σημερα (καλο μηνα κιολας! Big Grin) και το 103 ΑΚΟΜΑ λειτουργει... Ελεγαν οτι θα επαιρνε παραταση μεχρι τελος Ιουνιου αλλα τιποτα.
(01-07-2010, 06:06 PM)N1Ellinikou Έγραψε: [ -> ]Λοιπον 1η του μηνος σημερα (καλο μηνα κιολας! Big Grin) και το 103 ΑΚΟΜΑ λειτουργει... Ελεγαν οτι θα επαιρνε παραταση μεχρι τελος Ιουνιου αλλα τιποτα.

Από ότι φαίνεται πιο εύκολα καταργήται το 141.Tongue
Δεν είναι μόνο το 103 που δεν θέλει να πεθάνει:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ Δ. Δημητρίου ο Νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λ. Κουρής ζητά την άμεση αναθεώρηση της απόφασης του ΟΑΣΑ για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που έχει προκαλέσει πληθώρα αντιδράσεων από τους κατοίκους των περιοχών που μέχρι σήμερα εξυπηρετούσε (Γλυφάδα, Βούλα, Βάρη, Κορωπί, Παιανία, Γλυκών Νερών, Παλλήνης, Πικερμίου) στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Πέραν όμως των εύλογων αυτών διαμαρτυριών η κατάργηση της ανωτέρω λεωφορειακής γραμμής ταυτόχρονα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην επικοινωνία των πολιτών των περιοχών αυτών με την Νομαρχία Ανατολικής Αττικής, της οποίας η έδρα βρίσκεται στον Δήμο Παλλήνης, δεδομένου ότι αποτελούσε το μοναδικό μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που μέχρι σήμερα τους εξυπηρετούσε.

“Προφανώς το πρόβλημα αυτό εφ' όσον δεν αναθεωρήσετε την απόφαση σας”, συνεχίζει στην επιτολή του ο Λ. Κουρής, “θα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των περιοχών αυτών και μετά την 1/1/2011 οπότε με την εφαρμογή του προγράμματος ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ θα πρέπει να προσέρχονται στην έδρα της αντίστοιχης Αντιπεριφέρειας.”

Και καταλήγει ο Νομάρχης Ανατ. Αττικής Λ. Κουρής: “Με βάση τα προεκτεθέντα παρακαλούμε για την αναθεώρηση της πρόσφατης απόφασης σας για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη διακίνηση των κατοίκων των ανωτέρω περιοχών και ελήφθη χωρίς να υπάρξει διαβούλευση με τις τοπικές αρχές των 8 Δήμων και Κοινοτήτων που εξυπηρετούσε”.


Διαβάζοντας το Δελτίο Τύπου νομίζω ότι αναφέρεται σε κάποια γραμμή όπως η 3 ή η 550.
(06-07-2010, 02:57 PM)abc Έγραψε: [ -> ]Δεν είναι μόνο το 103 που δεν θέλει να πεθάνει:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Με επιστολή του προς τον Πρόεδρο του ΟΑΣΑ Δ. Δημητρίου ο Νομάρχης Ανατολικής Αττικής Λ. Κουρής ζητά την άμεση αναθεώρηση της απόφασης του ΟΑΣΑ για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που έχει προκαλέσει πληθώρα αντιδράσεων από τους κατοίκους των περιοχών που μέχρι σήμερα εξυπηρετούσε (Γλυφάδα, Βούλα, Βάρη, Κορωπί, Παιανία, Γλυκών Νερών, Παλλήνης, Πικερμίου) στις καθημερινές τους μετακινήσεις.
Πέραν όμως των εύλογων αυτών διαμαρτυριών η κατάργηση της ανωτέρω λεωφορειακής γραμμής ταυτόχρονα δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην επικοινωνία των πολιτών των περιοχών αυτών με την Νομαρχία Ανατολικής Αττικής, της οποίας η έδρα βρίσκεται στον Δήμο Παλλήνης, δεδομένου ότι αποτελούσε το μοναδικό μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που μέχρι σήμερα τους εξυπηρετούσε.

“Προφανώς το πρόβλημα αυτό εφ' όσον δεν αναθεωρήσετε την απόφαση σας”, συνεχίζει στην επιτολή του ο Λ. Κουρής, “θα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι των περιοχών αυτών και μετά την 1/1/2011 οπότε με την εφαρμογή του προγράμματος ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ θα πρέπει να προσέρχονται στην έδρα της αντίστοιχης Αντιπεριφέρειας.”

Και καταλήγει ο Νομάρχης Ανατ. Αττικής Λ. Κουρής: “Με βάση τα προεκτεθέντα παρακαλούμε για την αναθεώρηση της πρόσφατης απόφασης σας για κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 340 «ΓΛΥΦΑΔΑ-ΠΑΛΛΗΝΗ», που δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στη διακίνηση των κατοίκων των ανωτέρω περιοχών και ελήφθη χωρίς να υπάρξει διαβούλευση με τις τοπικές αρχές των 8 Δήμων και Κοινοτήτων που εξυπηρετούσε”.


Διαβάζοντας το Δελτίο Τύπου νομίζω ότι αναφέρεται σε κάποια γραμμή όπως η 3 ή η 550.

Ναι! Λες και ο νεοελληνας περιμενει την εν λογω γραμμη (η οποια εκανε 5 δρομολογια την μερα) για να παει στη νομαρχια. Λες και δεν παει με το λατρεμενο αυτοκινητο του... Με τετοιες φτηνες δικαιολογιες κρατανε κατι γραμμες καφενεια, οπως το 201 και το 113. Ειπαμε... Να κανουμε συγκοινωνιακο εργο αλλα οχι να ζηταμε την επαναφορα γραμμων που εξυπηρετουσαν maximum 2 ατομα... Πφφφ...
Γι'αυτο να ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΛΕΙΨΟΥΝ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ!
Η εν λογω γραμμη ας μην κανει 5 δρομολογια την ημερα ωστε να ειναι αξιοπιστη και να τραβηξει κοσμο...

Οταν ξεφτιλιζεις μια γραμμη με τη συχνοτητα της δεν πρεπει να εχεις απαιτησεις να την τιμησει ο επιβατης, τα ΜΜΜ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ τον επιβατη και δεν εξυπηρετουνται απο αυτον...

Ελεος με τη λογικη του παραλογου...
όντως..!επισης που καταργησανε στη κηφισια τη 525!? [αυτη που σε παιρνε απο το σταθμο ησαπ της κηφισιας και σε πηγαινε προς..κατω κηφισια,νομιζω ειχε τιτλο 525 σταθμος ησαπ κηφισια - κατω κηφισια..]
αφου περναγε 1 λεωφορειακι ανα 30 με 45 λεπτα...λογικο ειναι να ειχε τοσο χαμηλη επιβατικη κινηση!!!παντως οποτε εμπαινα σ αυτο [δε ειμαι κατοικος δουλευα εκει προπερσυ]το λεωφορειακι ηταν φισκα εκτος απ το σαββατο..που ηταν απλα ειχε καθισμενους επιβατες..
Συμφωνω απολυτως... Οπως επισης και η 324 που δεν λενε να την πυκνωσουν για να μην πηγαινει ο κοσμος με το αυτοκινητο του στο σταθμο αλλα με το λεωφορειο και αφου ειναι τοπικη Παλληνης - Καντζας να εξυπηρετει τον κοσμο με σωστη συχνοτητα και οχι καθε 60-90 λεπτα. Ελεος δηλαδη που θελει τοση ωρα για να κανει το κυκλο της Παλληνης - Καντζας. Το 304 δηλαδη πως του φτανουν τα 60-70 λεπτα για να παει Νομισματοκοπειο - Βραυρωνα.
Οπως και η 315 κοπηκε αυθαιρετα και με το ετσι θελω τον οδηγων απο το Πικερμι και εχασε το νοημα της σαν γραμμη αφου ηταν η βασικοτερη γραμμη της Παλληνης, την οποια εαν θελαν να την σταματησουν να στριβει απο την εκκλησια της Παλληνης (οπου απαγορευοταν) θα μπορουσαν να την στριβαν απο την Eurobank ή το Γερμανο ή ακομα και να εμπαινε στην πανω παραλληλη της Μαραθωνος, να εβγαινε στον Αγιο Τρυφωνα και απο το φαναρι εκει να περναγε απεναντι στην Εθνικης Αντιστασεως.
Όσο κάποιοι (βλέπε ΟΑΣΑ, ΥΜΕ, κλπ) αφήνουν δημάρχους, κοινοτάρχες και λοιπούς αυτοδιοικητικούς να χαράσουν συγκοινωνιακή πολιτική, αυτά θα γίνονται.

Το 340 είχε 3(!) δρομολόγια ανά κατεύθυνση Δευτέρα-Παρασκευή. Η μέση κίνηση του κυμαινόταν σε 10-15 επιβάτες. Είχε ίσως κάποια χρηστική αξία προ ΜΕΤΡΟ στα Μεσόγεια. Το κενό του μπορεί να καλυφτεί με συχνότερα δρομολόγια στο 120, μετεπιβίβαση στο Κορωπί για χρήση ΜΕΤΡΟ ή ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ μέχρι Παλλήνη και μετεπιβίβαση στην Παλλήνη στο 314 πρός Νομαρχία.

Η ιστορία με το 324 κρατάει πάνω από 10 χρόνια! Όντας για χρόνια η μοναδική γραμμή που έμπαινε στην Κάντζα (μέχρι την ίδρυση του 307), από αφετηρίας ΕΡΤ οι συχνότητες δρομολογίων...θύμιζαν ΚΤΕΛ! Από μιάμιση ως 3 ώρες! Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα τα δρομολόγια του 324 να ενσωματω θούν στο 307. Επίσης το 315 πρέπει να ξαναεπανέλθει στο Πικέρμι.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43